تمام جاز نمبر اس آفر سے فائدہ اٹھا سکتے ہیں

Samsung A05 6/128GB

کل اپ فرنٹ (ڈاؤن پیمنٹ 50% + ہینڈ سیٹ انشورنس) 6 ماہ کے لیے ماہانہ قسط گاہک کے لیے کل لاگت
16,221 2,928 33,788

Samsung A05s 4/128GB

کل اپ فرنٹ (ڈاؤن پیمنٹ 50% + ہینڈ سیٹ انشورنس) 6 ماہ کے لیے ماہانہ قسط گاہک کے لیے کل لاگت
20,471 3,695 42,641

Samsung A15 6/128GB

کل اپ فرنٹ (ڈاؤن پیمنٹ 50% + ہینڈ سیٹ انشورنس) 6 ماہ کے لیے ماہانہ قسط گاہک کے لیے کل لاگت
25,345 4,575 52,794

Samsung A15 8/256GB

کل اپ فرنٹ (ڈاؤن پیمنٹ 50% + ہینڈ سیٹ انشورنس) 6 ماہ کے لیے ماہانہ قسط گاہک کے لیے کل لاگت
31,736 5,729 66,107

Tecno spark 20 KJ5 8/256GB

کل اپ فرنٹ (ڈاؤن پیمنٹ 50% + ہینڈ سیٹ انشورنس) 6 ماہ کے لیے ماہانہ قسط گاہک کے لیے کل لاگت
18,032 3,255 37,562

ہینڈ سیٹ نیچے جاز کے تجرباتی مراکز پر دستیاب ہیں:

کاروباری مراکز شہر پتہ
ملتان: بزنس سینٹر ملتان موبی لنک ہاؤس، رجوانہ بلڈنگ 60، برج لین LMQ روڈ نزد کچری، ملتان
فیصل آباد: موبی لنک ہاؤس فیصل آباد 577-B پیپلز کالونی نمبر 1 سیٹانہ روڈ فیصل آباد
لاہور: موبی لنک ہاؤس لاہور 5-P، گلبرگ-II، لاہور
پشاور: بزنس سینٹر پشاور موبی لنک ہاؤس، ملحقہ شیراز اجتماع، یونیورسٹی روڈ، پشاور
کراچی: موبی لنک ہاؤس کراچی D21-D22, Block-8, KDA Sheme-5, Kehkashan Clifton
کراچی: نارتھ ناظم آباد کراچی جاز ایکسپریئنس سینٹر، D4، بلاک ایچ، نارتھ ناظم آباد کراچی۔
لاہور: ایڈن سینٹر لاہور 43- جیل روڈ، سی ایس ایڈن سینٹر، لاہور
گوجرانوالہ: بزنس سینٹر گوجرانوالہ نزد جنرل بس اسٹینڈ جی ٹی روڈ، گوجرانوالہ۔
رحیم یار خان: بزنس سینٹر رحیم یار خان البشیر پلازہ، 12-A ماڈل ٹاؤن بالمقابل ٹاؤن ہال رحیم یار خان
اسلام آباد: ریڈکو سینٹر اسلام آباد 78-E، جناح ایونیو، بلیو ایریا، اسلام آباد

سیمسنگ فونز ذیل میں منتخب فرنچائزز پر دستیاب ہیں:

FID MBU ذیلی علاقہ علاقہ پتہ شہر
7035 C1-LHR-03 مرکزی 1 مرکزی A 229-Y کمرشل ایریا D.H.A لاہور۔ لاہور
7096 C1-LHR-02 مرکزی 1 مرکزی A ایڈریس:16 سی فیصل ٹاؤن لاہور لاہور
7617 C2-RWD-01 مرکزی 2 مرکزی A جاوا بیکرز ریلوے روڈ رائیونڈ کے ساتھ جاوا جمپ۔ رائیونڈ
7788 C3-SWL-01 مرکزی 3 مرکزی A جاز فرنچائز، کمپری ہینسو اسکول کے سامنے، نزد جی او پمپ، مڈھلی روڈ ساہیوال ساہیوال
7004 C4-SKT-03 مرکزی 4 مرکزی A جاز فرنچائز، پیرس روڈ نزد UBL امین بینک بالمقابل TCS آفس سیالکوٹ سیالکوٹ
7171 C4-GUJ-01 مرکزی 4 مرکزی A جاز فرنچائز، اوپس مین بازار نزد الائیڈ بینک جی ٹی روڈ کامونکی کامونکی
6268 C4-GUJ-01 مرکزی 4 مرکزی A جاز فرنچائز، مزید ایمان آباد نزد پارچی اسٹاپ نزد ادھورا بازار جی ٹی روڈ گوجرانوالہ گوجرانوالہ
7298 C5-FSD-05 مرکزی 5 مرکزی B جاز فرنچائز 153/B ملت روڈ فیصل آباد فیصل آباد
7374 C5-FSD-02 مرکزی 5 مرکزی B جاز فرنچائز الطاف گنج چوک، PSO پیٹرول پمپ کے بالمقابل، فیصل آباد فیصل آباد
6341 C5-FSD-01 مرکزی 5 مرکزی B جاز فرنچائز اجمل پلازہ، بالمقابل گورمیٹ بیکری مین روڈ باٹا کالونی۔ فیصل آباد فیصل آباد
7847 C5-FSD-01 مرکزی 5 مرکزی B جاز فرنچائز، ڈاکٹر چوک، ڈی ٹائپ کالونی، فیصل آباد فیصل آباد
7726 C6-MUL-08 مرکزی 6 مرکزی B جاز فرنچائز، شیل پمپ کے بالمقابل، کینٹ ملتان  ملتان
7761 C6-MUL-07 مرکزی 6 مرکزی B جاز فرنچائز نزد سیداں والا بائی پاس چوک، ملتان  ملتان
7232 C6-MUL-06 مرکزی 6 مرکزی B جاز فرنچائز مین چوک خماراں والا، نزد میٹرو اسٹیشن، ملتان  ملتان
7764 N1-RWP-02 شمالی 1 شمالی جاز فرنچائز شاپ نمبر 5، البلال پلازہ چاندنی چوک، راولپنڈی راولپنڈی
7063 N1-RWP-03 شمالی 1 شمالی جاز فرنچائز، دکان نمبر 15 پہلی منزل شہباز پلازہ بنک روڈ صدر راولپنڈی۔ راولپنڈی
7865 N1-ISB-05 شمالی 1 شمالی جاز فرنچائز، دکان نمبر 28، گراؤنڈ فلور، الغفار مال، G-11 مرکز اسلام آباد اسلام آباد
7658 N1-ISB-05 شمالی 1 شمالی جاز فرنچائز شاپ#8 پلاٹ #15 لینڈن شاپنگ پلازہ G9 مرکز اسلام آباد۔ اسلام آباد
7414 N2-PSH-01 شمالی 2 شمالی جناح پارک جی ٹی روڈ پشاور سٹی کے بالمقابل پشاور
7083 N2-PSH-02 شمالی 2 شمالی فیز 3 چوک۔ جمرود روڈ۔ پشاور پشاور
7013 S1-STB-09 جنوب 1 جنوب دکان # 20، ریکس سینٹر، فاطمہ جناح روڈ، صدر، کراچی۔ کراچی
7235 S1-DHA-06 جنوب 1 جنوب دکان نمبر 1، پلاٹ نمبر 8-سی، کھڈا مارکیٹ، فیز 5، ڈی ایچ اے، کراچی۔ کراچی
7260 S1-GBT-04 جنوب 1 جنوب شاپ 10، بلاک 4، اچھی زمین کی نعمتیں، گلشن اقبال، نزد مسکین چورنگی، KHI۔ کراچی
7683 S1-SFT-01 جنوب 1 جنوب جاز پوائنٹ، دکان نمبر 290، c21، گلستان لانڈھی، مغی خانہ کراچی کراچی
7816 S1-DHA-06 جنوب 1 جنوب شو روم نمبر 6 پلاٹ نمبر 13 اے، امبر پرائیڈ، بلاک 6 پی ای سی ایچ ایس، شاہراہ فیصل کراچی کراچی
میں اپنے ہینڈ سیٹ انشورنس سے کیسے فائدہ اٹھا سکتا ہوں؟

ہینڈ سیٹ کی انشورنس خودکار طور پر ہینڈ سیٹ خریدنے پر حاصل کی جاتی ہے۔ قسط

مختلف کوریجز کے خلاف کیا حدود ہیں؟

ایک اخراج میں شامل ہیں:

i کوئی بھی پہلے سے خراب شدہ اسکرین

ii. پہلے ہی گم یا چوری شدہ فونز

iii جان بوجھ کر ٹوٹے ہوئے فونز

میری کوریج میں کیا شامل ہے؟

a فون اسکرین کی مرمت کی مارکیٹ ویلیو کے تصفیہ کا دعوی کریں۔ (کوریج کے اندر حد)

ب کوریج:

i چوری اور چوری

ii. اسکرین کو نقصان

iii نئے اور پرانے فونز

کیا میں کسی دوسرے فون کے لیے کوریج یا اضافی کوریج حاصل کرسکتا ہوں؟

a نہیں

دعوے کے بغیر مدت کے انتظار کی مدت کیا ہے؟

a انتظار کی کوئی مدت نہیں ہے

دعوے کی درستگی؟

a دعوے کی درستگی ہینڈ سیٹ فنانسنگ کی مدت پر منحصر ہے۔ مدت

میں موبائل پروٹیکشن پلان کے تحت کیسے دعویٰ کرسکتا ہوں؟

a اندراج، دعوی جمع کرانے اور دعوی کی ادائیگی کے ذریعے ہو جائے گا کاغذ کے بغیر اور ڈیجیٹل Webdoc کے زیر انتظام عمل۔

ب فون کال یا واٹس ایپ کے ذریعے درج کیا گیا۔

c کے 3 کام کے دنوں کے اندر دعویداروں کے ساتھ براہ راست تصفیہ دستاویز جمع کرانا۔

d. سرے سے آخر تک حمایت اور دعویدار کو ہینڈ ہولڈنگ

d. سرے سے آخر تک حمایت اور دعویدار کو ہینڈ ہولڈنگ

e فون کی سکرین کی مرمت کی مارکیٹ ویلیو پر دعویٰ طے کیا جائے گا۔ ایک ہی بنانے اور ماڈل۔

f. دعوے کا تصفیہ بیمہ کی رقم (ہینڈ سیٹ کی قیمت) پر کیا جائے گا۔

کونسی دستاویزات درکار ہیں؟

a فون کے IMEI نمبر کی تصویر یا اس سے پہلے پری رجسٹریشن دعوی کا واقعہ

ب پولیس رپورٹ - چوری / ڈکیتی / چوری کی صورت میں

c خراب فون کی صورت میں کوئی بھی اصل مناسب بلوں کا دعویٰ کیا جائے۔

d. صرف خراب فون

e CNIC دونوں طرف

دعوے کی ادائیگی کس کو کی جائے گی؟

a دعوے کی رقم کسٹمر کے بینک یا والیٹ میں منتقل کی جائے گی۔ اکاؤنٹ

ب اگر کوئی تنازعہ ہے، دعوی پر مشتبہ دھوکہ دہی کی سرگرمی یا ایک منفرد صورتحال جس میں مزید وضاحت کی ضرورت ہے، ادائیگی کی مدت بڑھایا جا سکتا ہے لیکن دس (10) کام کے دنوں سے زیادہ نہیں ہونا چاہیے، یا جب تک تنازعہ ہو۔ میں حل کرنے کے لئے لیتا ہے قانونی نظام.

کیا میں ٹوٹ پھوٹ یا پانی کے نقصان کی صورت میں دعویٰ کر سکتا ہوں؟

a ٹوٹ پھوٹ کے لیے نہیں، ہاںپانی کے نقصان کے لیے۔

کیا مجھے متبادل فون ملے گا؟

a نہیں

اگر متبادل لاگت زیادہ ہو تو کیا ہوگا؟

a آپ صرف اس کی کوریج میں زیادہ سے زیادہ رقم کے اہل ہوں گے۔ آپ کا فون

کیا میں دعوی کر سکتا ہوں اگر میں اپنے IMEI کو بلاک نہیں کرتا ہوں یا میرے فون رجسٹرڈ نہیں ہیں؟

a ہاں

دعویٰ کو طے کرنے کا تخمینہ وقت کیا ہے؟

a 36 گھنٹے

کیا میں متعدد سبسکرپشنز میں اندراج کر سکتا ہوں؟

a انشورنس پلان کے خلاف قسط کے منصوبے کے ساتھ آٹو اندراج MSISDN

اس کی ادائیگی کب نہیں ہوگی؟

a اگر کوئی تنازعہ ہے، دعوی پر مشتبہ دھوکہ دہی کی سرگرمی یا ایک منفرد صورتحال جس میں مزید وضاحت کی ضرورت ہے، ادائیگی کی مدت بڑھایا جا سکتا ہے لیکن دس (10) کام کے دنوں سے زیادہ نہیں ہونا چاہیے، یا جب تک تنازعہ ہو۔ میں حل کرنے کے لئے لیتا ہے قانونی نظام۔

ب کوئی بھی پہلے سے خراب شدہ اسکرین

c پہلے ہی گمشدہ یا چوری شدہ فونز

d. جان بوجھ کر ٹوٹے ہوئے فونز

e بیمہ شدہ کا بیمہ خود بخود ختم ہو جائے گا۔ ذیل میں ابتدائی وقت

i دعوے کی ادائیگی پر

میں کہاں سے رابطہ کر سکتا ہوں؟

a واٹس ایپ نمبر 03268120897

ب 7030 مختصر کوڈ

جاز اینڈ کِسٹ پے اپنے صارفین کے لیے پرکشش قسطوں کے پلان کے ساتھ جاز سے اپنی پسند کے ہینڈ سیٹ خریدنے کا ایک بہترین موقع لے کر آئے ہیں۔

یہ معلومات آپ کو ہماری سروس کی شرائط و ضوابط کو واضح طور پر سمجھنے میں مدد کرنے کے لیے فراہم کی گئی ہیں، اس بات کو یقینی بناتے ہوئے کہ آپ کو کوئی بھی لین دین کا فیصلہ کرنے سے پہلے پوری طرح آگاہ کیا جائے۔

یہ سمجھنا ضروری ہے کہ Jazz کے ذریعے جمع کی گئی تمام ذاتی معلومات کو محفوظ طریقے سے Kistpay کے پورٹل پر صرف اور صرف صارفین کی شناخت کی تصدیق کے مقصد سے منتقل کیا جاتا ہے۔ براہ کرم مشورہ دیا جائے کہ یہ سروس فراہم کرنے کے لیے، Jazz ہینڈ سیٹ کی فنانسنگ کے لیے درکار ڈیٹا کو برقرار رکھے گا۔ یقین دلائیں، Kistpay کے ساتھ معلومات کا اشتراک نہیں کیا جائے گا۔

جاز ہینڈ سیٹ کی قسط کا منصوبہ- شرائط و ضوابط

یہ شرائط و ضوابط گاہک اور Jazz کے درمیان معاہدے کا خاکہ پیش کرتے ہیں، جو کہ ایک قسط کی بنیاد پر اسمارٹ فونز کے حصول کو کنٹرول کرتی ہے۔

اس پیشکش کو استعمال کرتے ہوئے، آپ اس معاہدے کی شرائط کو تسلیم اور قبول کرتے ہیں، یہ سمجھتے ہوئے کہ مکمل ادائیگی تک، فنانس شدہ ڈیوائس Jazz کی خصوصی ملکیت رہے گی۔ Jazz قسط کی مدت کے دوران ملکیت کے حقوق کو محفوظ بنانے کے لیے Kistpay Private کی حمایت سے ایک ڈیوائس لاک ایپلیکیشن استعمال کرتا ہے۔

شرائط و ضوابط میں لازمی خدمات، انشورنس کے طریقہ کار، معیار کی شکایات، اور لچکدار ادائیگی کے اختیارات بھی شامل ہیں۔ ہموار اور محفوظ سمارٹ فون فنانسنگ کے تجربے کے لیے ذیل میں فراہم کردہ جامع تفصیلات سے اپنے آپ کو واقف کرنا بہت ضروری ہے۔

1.1 جاز ہینڈ سیٹ قسط پلان کا تعارف

Jazz & Kistpay کو Jazz Experience Centers اور Jazz کی منتخب فرنچائزز کے ذریعے اسمارٹ فون فنانسنگ کی خدمات فراہم کرنے پر خوشی ہے، اس سروس کے تحت، اہل صارفین کو ایک قسط کی بنیاد پر اسمارٹ فونز حاصل کرنے کا موقع ملتا ہے، جس میں خریداری کے وقت تفصیلی فنانسنگ پلانز کا انکشاف کیا جاتا ہے۔

1.2 متنوع ہینڈ سیٹ پورٹ فولیو

Jazz کے متنوع ہینڈ سیٹ پورٹ فولیو کو دریافت کریں، جس میں مشہور برانڈز جیسے Samsung، Nokia، Redmi، Infinix اور دیگر شامل ہیں۔

2.1 فنانسنگ کے لیے اہلیت

یہ فنانسنگ سہولت Jazz کے تمام صارفین کے لیے دستیاب ہے۔

3.1 صارف کا معاہدہ اور اعتراف

Kistpay پلیٹ فارم کو استعمال کرتے ہوئے، صارفین ان T&Cs اور Jazz ویب سائٹ پر موجود معاہدے کی منظوری کی تصدیق کرتے ہیں۔ https://jazz.com.pk/jazz-handset-installment-plan/ur

صارف واضح طور پر تسلیم کرتا ہے اور سمجھتا ہے کہ سمارٹ فون، جاز ہینڈ سیٹ قسط پلان کے ذریعے حاصل کیا گیا ہے، اس وقت تک جاز کی خصوصی ملکیت تصور کیا جاتا ہے جب تک کہ پوری بقایا رقم مکمل طور پر طے نہیں ہو جاتی۔

فنانس شدہ ڈیوائس کی ملکیت اس وقت تک Jazz کے پاس رہتی ہے جب تک کہ صارف متفقہ مالیاتی شرائط کے مطابق مکمل اور حتمی ادائیگی مکمل نہیں کر لیتا۔ کسٹمر مزید سمجھتا اور قبول کرتا ہے کہ قسط کی مدت کے دوران مالیاتی ڈیوائس کی سلامتی اور سالمیت کو یقینی بنانے کے لیے Kistpay کے ذریعے ایک ڈیوائس لاک ایپلیکیشن کا استعمال کیا جاتا ہے۔ یہ ڈیوائس لاک میکانزم ادائیگی کے عمل کے مکمل ہونے تک Jazz کے ملکیتی حقوق کی حفاظت کرتا ہے۔

آخری قسط سمیت ادائیگی کے شیڈول کی کامیابی سے تکمیل پر، Jazz ڈیوائس لاک ایپلیکیشن سے فنانس شدہ ڈیوائس سے وابستہ انٹرنیشنل موبائل ایکوئپمنٹ آئیڈینٹیٹی (IMEI) نمبر جاری کرے گا۔ یہ ریلیز Jazz سے صارف کو ملکیت کی باضابطہ منتقلی کی نشاندہی کرتی ہے۔

آئی ایم ای آئی نمبر کا اجراء فنانسنگ معاہدے کی انتہا کو ظاہر کرتا ہے، جو کہ سمارٹ فون پر صارف کے مکمل ملکیتی حقوق کے حصول کی علامت ہے۔ اس موڑ پر، صارف کو آلہ پر غیر محدود کنٹرول اور اختیار حاصل ہو جاتا ہے، جو کہ فنانسنگ کے انتظامات کی کامیاب تکمیل کو نشان زد کرتا ہے۔

3.2 لازمی خدمات

صارفین ہینڈ سیٹ انشورنس کو رجسٹر کرنے اور سبسکرائب کرنے کا عہد کرتے ہیں۔ مزید برآں، سمارٹ فون انشورنس لازمی ہے، ڈاؤن پیمنٹ کے ساتھ ایک بار کی ادائیگی کے ساتھ۔

a فون اسکرین کی مرمت کی مارکیٹ ویلیو کے تصفیہ کا دعوی کریں (کوریج کی حد کے اندر)

ب کوریج

  • i چوری اور ڈکیتی
  • ii اسکرین کا نقصان
  • iii نئے اور پرانے فون

3.3 انشورنس کلیم کا طریقہ کار اور صوابدید

جاز کی ویب سائٹ پر فراہم کردہ انشورنس ہیلپ لائن/واٹس ایپ نمبر کے ساتھ گاہک انشورنس کلیمز کا انتظام کرے گا۔

یہ نوٹ کرنا اہم ہے کہ کسی بھی دعوے کو قبول کرنا یا انکار کرنا انشورنس کمپنی کی صوابدید پر ہے اور Kistpay یا Jazz بیمہ کے دعوے کا فیصلہ کرنے میں کوئی کردار ادا نہیں کرتے ہیں۔

3.4 متحرک قیمت اور وارنٹی

اسمارٹ فونز کی قیمتیں پیشگی اطلاع کے بغیر تبدیل کی جاسکتی ہیں۔ وارنٹی کی شرائط اور کوریج سمارٹ فون مینوفیکچرر کی فراہم کردہ وضاحتوں کے مطابق ہے۔

ایک بار جب کسی فون کی فنانسنگ بک ہو جاتی ہے اور ڈاون پیمنٹ ہو جاتی ہے، تو مارکیٹ میں بدلتے/موجود نرخوں سے قطع نظر مکمل فنانسنگ متفقہ رقم پر چلائی جائے گی۔

3.5 معیار کی شکایات اور مسلسل ذمہ داریاں

اسمارٹ فون کے معیار یا فون برانڈ کی جانب سے فراہم کردہ خدمات کے بارے میں کوئی شکایت صارفین کو Jazz کو ماہانہ اقساط جاری رکھنے کی ان کی ذمہ داری سے مستثنیٰ نہیں کرے گی۔

ڈاؤن پیمنٹ کی ادائیگی اور فون ایکٹیویٹ ہونے کے بعد، کسی بھی صورت میں فون کو Jazz کو واپس نہیں کیا جا سکتا

3.6 لچکدار قرض کی واپسی کا اختیار

صارفین، کسی بھی وقت، ادائیگی کے مخصوص طریقوں کے ذریعے Kistpay ایپ میں بیان کردہ صارف دوست اقدامات کے ذریعے قرض کی پوری رقم کو طے کر سکتے ہیں۔

4.1 دستاویزات اور معلومات کی درستگی

صارفین درخواست کی پروسیسنگ کی مالی اعانت کے لیے اپنے CNIC سمیت ضروری دستاویزات فراہم کرنے کا عہد کرتے ہیں۔ درخواست فارم میں جمع کرائی گئی تمام معلومات درست اور مکمل ہونی چاہئیں۔

4.2 ڈیوائس لاک ٹیکنالوجی اور کسٹمر کی ذمہ داریاں

صارفین تسلیم کرتے ہیں کہ قسط کی رقم کی عدم ادائیگی کی صورت میں، فنانسنگ کے وقت فون میں پہلے سے انسٹال کردہ ایپ کا استعمال کرتے ہوئے ڈیوائس کو لاک کر دیا جائے گا۔ مکمل قسط کے تصفیہ پر۔

4.3 طے شدہ حل اور قانونی نتائج

4.3.1 ایپ کے اندر ادائیگی کے اختیارات

واپسی میں دشواری کا سامنا کرنے والے صارفین کو Kistpay ایپ کے اندر صارف دوست سہولت فراہم کی جاتی ہے۔ بغیر کسی رکاوٹ کے حل کے عمل کو آسان بنانے کے لیے ادائیگی کے مختلف اختیارات دستیاب کرائے گئے ہیں، جو صارفین کو بقایا ادائیگیوں کو مؤثر طریقے سے حل کرنے کے لیے بااختیار بناتے ہیں۔

4.3.4 اسمارٹ فون لاکنگ اور ادائیگی کا طریقہ کار

عدم ادائیگی کی وجہ سے سمارٹ فون کے عارضی طور پر لاک ہونے کے بدقسمتی سے، صارفین کو Kistpay ایپ کے اندر ادائیگی کے ایک منظم طریقہ کار کی یقین دہانی کرائی جاتی ہے۔ مرحلہ وار عمل میں شامل ہیں: a. کسٹمر کِسٹ پے ایپ کے اندر ادائیگی کے انٹرفیس کو چیک کر رہا ہے۔ ب صارف زیر التواء ادائیگی کے لیے "ادائیگی قسط" کا انتخاب کرے گا۔ c جاز کیش کے دستیاب ادائیگی کے طریقے کے ذریعے ادائیگی شروع کرنے کے لیے فراہم کردہ ادائیگی کے موڈ کا استعمال۔ اگر ادائیگی مخصوص ادائیگی کے طریقوں کے ذریعے کی جاتی ہے تو کامیاب ادائیگی کی کارروائی پر ہینڈ سیٹ کا ریئل ٹائم ان لاک کرنا۔

4.4 ڈیوائس کے نقصان یا نقصان کی صورت میں ذمہ داری

یہاں تک کہ فنانسنگ کی مدت کے دوران ڈیوائس کے نقصان، چوری، یا ناقابل تلافی نقصان کی صورت میں، گاہک بقیہ قسطوں کے ذمہ دار رہتے ہیں۔

5.1 شرائط میں ترمیم اور قبولیت

Jazz ان شرائط میں ترمیم کرنے کا حق محفوظ رکھتا ہے، جو اس طرح کی تبدیلیاں پوسٹ کیے جانے کے بعد گاہک کے مسلسل سروس کے استعمال پر لاگو ہوتی ہیں۔

5.2 درخواست کی منظوری اور فنانسنگ کی حد

Jazz سمارٹ فون فنانسنگ ایپلی کیشنز کو قبول یا مسترد کرنے کا اختیار رکھتا ہے۔ مکمل ادائیگی تک فنانس شدہ ڈیوائس Jazz کی ملکیت رہتی ہے، اور فنانسنگ کی حدیں Jazz کی مکمل صوابدید سے مشروط ہیں۔

6.1 کسٹمر کا معاوضہ

صارفین نقصان دہ Kistpay Private Limted اور Jazz اور اس سے ملحقہ اداروں کو شرائط کی خلاف ورزی، فریق ثالث کے دعووں، یا قابل اطلاق قوانین کی خلاف ورزی سے پیدا ہونے والے کسی بھی نقصان، ذمہ داریوں، دعووں، سوٹوں، کارروائیوں، نقصانات، اخراجات اور اخراجات سے معاوضہ دینے اور رکھنے پر متفق ہیں۔

10.1 استعمال کرنے کا حق

Jazz، اپنی مکمل صوابدید کے استعمال میں، کسی صارف کو تفویض کردہ مالیاتی حد میں ترمیم کرنے کا اختیار برقرار رکھتا ہے۔ یہ استحقاق بہت سی کارروائیوں پر مشتمل ہے، بشمول دستبرداری، پابندی، عدم تجدید، اور فنانسنگ کی حد کو ایڈجسٹ کرنا۔ کسی بھی وقت، Jazz کسٹمر کی مالیاتی حد کو مکمل طور پر واپس لینے کا انتخاب کر سکتا ہے۔ یہ فیصلہ آزادانہ طور پر کیا گیا ہے اور اس کے لیے جواز یا وضاحت کی ضرورت نہیں ہے، جس سے مالیاتی انتظامات کے لیے لچکدار اور جوابدہ انداز اختیار کیا جا سکتا ہے۔ صارفین کو آگاہ ہونا چاہیے کہ Jazz جب تجدید کے لیے آتا ہے تو فنانسنگ کی حد کی تجدید نہ کرنے کا انتخاب کر سکتا ہے۔ یہ فیصلہ خود مختاری کے ساتھ کیا جاتا ہے، اور موجودہ انتظامات کی میعاد ختم ہونے کے بعد صارف مالیاتی حد تک مسلسل رسائی کا حقدار نہیں ہو سکتا۔

9.1 ذمہ داری کی حد

یہ آلات Kistpay ہینڈ سیٹ لاکنگ میکانزم سے لیس ہیں، جو محفوظ اور قابل اعتماد استعمال کو یقینی بناتے ہیں۔ مزید برآں، Jazz ان خصوصی سیل فونز/ہینڈ سیٹس کی فروخت میں سہولت فراہم کرنے کے لیے اپنا تعاون بڑھاتا ہے۔ اس باہمی تعاون کے اعتراف میں، Kistpay اور صارف دونوں Jazz کے ساتھ معاوضے کا معاہدہ کرتے ہیں۔

یہاں فراہم کردہ معاوضہ کسی بھی اور تمام دعووں کا احاطہ کرتا ہے جو اس معاہدے میں بیان کردہ شرائط و ضوابط کے تحت پیدا ہوسکتے ہیں۔ اس میں بالواسطہ، حادثاتی، خصوصی، نتیجہ خیز، یا تعزیری نقصانات کے لیے معاوضہ شامل ہے، لیکن ان تک محدود نہیں ہے۔ یہ نقصانات کو پورا کرنے کے لیے مزید توسیع کرتا ہے جیسے کہ منافع یا محصولات کا نقصان، چاہے براہ راست یا بالواسطہ طور پر ہوا ہو، اور ڈیٹا، استعمال، نیک نیتی، یا دیگر غیر محسوس نقصانات کا نقصان۔

گاہک واضح طور پر کسی بھی اور تمام دعووں کے خلاف جاز کو بے ضرر رکھنے پر اتفاق کرتا ہے، قطع نظر اس کی نوعیت کے، جو ان شرائط و ضوابط کے سلسلے میں پیدا ہوسکتے ہیں بشمول یہاں بیان کردہ خدمات تک محدود نہیں۔ یہ معاہدہ تمام فریقین کے تعاون کے دوران باہمی تعاون اور تحفظ کے عزم کو واضح کرتا ہے۔

9.2 کسٹمر سپورٹ رابطہ کی معلومات

یہاں فراہم کردہ خدمات سے متعلق کسی بھی سوالات، یا مواصلت کے لیے، مندرجہ ذیل رابطے کی تفصیلات پر Jazz سے تمام خط و کتابت کی ہدایت کرنا لازمی ہے:

9.3 ادائیگی سے متعلق کسٹمر کی شکایت / IMEI کی بلاکنگ کو مسدود کرنا

ادائیگی کے بعد IMEI کو بلاک کرنے یا ان بلاک کرنے سے متعلق کسی بھی ادائیگی کے تنازعات یا درخواستوں کے لیے، صارفین سے درخواست کی جاتی ہے کہ وہ Kistpay ہیلپ لائن سے رابطہ کریں۔

  • kistpay UAN: +92 21 111 111 222 (پیر تا جمعہ صبح 9:00 بجے سے شام 5:30 بجے تک PKT)

کسی بھی مدد کی صورت میں Jazz ہیلپ لائن 300 300 111 پر رابطہ کریں۔