کیا میں اس سے سم حاصل کر سکتا ہوں؟

  1. جاز آؤٹ لیٹس پر جا کر:
  2. خوردہ فروشوں کی دکان
  3. فرنچائز مراکز
  4. تجربہ کے مراکز
  5. جاز ویب سائٹ کے ذریعے آن لائن سم کی خریداری https://jazz.com.pk/order-a-sim

تقاضے:

  1. پاکستانی شہری: فنگر پرنٹ کے ذریعے بائیو میٹرک تصدیق کے لیے اصل صارف کی موجودگی
  2. غیر ملکی: آپ کا اصل پاسپورٹ ایک درست ویزا کے ساتھ درکار ہوگا۔
  3. بیرون ملک مقیم پاکستانی: آپ کے NICOP کی ایک کاپی درکار ہوگی۔
  4. افغانی شہری: فنگر پرنٹ کے ذریعے بائیو میٹرک تصدیق کے لیے آپ کی موجودگی کے ساتھ نادرا کی طرف سے جاری کردہ اصلی افغان کارڈ ضروری ہے۔

چارجز:

  1. بنیادی قیمت: 350 روپے سے شروع (پری پیڈ/پوسٹ پیڈ کے لیے)
  2. اپنا نمبر منتخب کریں: چارجز نمبر کے زمرے کے مطابق ہوں گے۔ سم ایکٹیویشن کے لیے درکار وقت:
  3. کامیاب بائیو میٹرک تصدیق کے فوراً بعد

آن لائن سم آرڈر:

اگر آپ جاز کے موجودہ صارف ہیں تو جاز سم آن لائن بذریعہ آرڈر کریں:

  1. جاز ورلڈ ایپ
  2. ڈائل *5299#

میں کہاں سے eSIM حاصل کر سکتا ہوں؟

جاز آؤٹ لیٹس پر جا کر:

  1. فرنچائز مراکز
  2. تجربہ کے مراکز

تقاضے:

  1. eSIM نئے اور موجودہ Jazz کسٹمر کو جاری کیا جائے گا۔

چارجز:

  1. نئے نمبر کے لیے eSIM چارجز 5,000 روپے ہیں۔
  2. موجودہ نمبر کے لیے eSIM چارجز (مفت)

eSIM حاصل کرنے کے لیے درکار وقت:

  1. eSIM کامیاب بائیو میٹرک تصدیق کے فوراً بعد فعال ہو جائے گا۔

آن لائن eSim آرڈر:

اگر آپ جاز کے موجودہ گاہک ہیں تو آن لائن eSIM آرڈر کریں بذریعہ:

  1. ڈائل کرنا *5299#

میں اپنی سم کہاں سے بدل سکتا ہوں؟

جاز آؤٹ لیٹس پر جا کر:

  1. خوردہ فروشوں کی دکان
  2. فرنچائز مراکز
  3. تجربہ کے مراکز
  4. جاز ویب سائٹ کے ذریعے آن لائن سم تبدیل کرنے کی درخواست https://jazz.com.pk/order-a-sim

تقاضے:

  1. فنگر پرنٹ کے ذریعے بائیو میٹرک تصدیق کے لیے اصل صارف کی موجودگی

چارجز:

  1. 500 روپے (پری پیڈ/پوسٹ پیڈ کے لیے)

سم کی تبدیلی کے لیے درکار وقت:

  1. کامیاب بائیو میٹرک تصدیق کے بعد فوری سم کی تبدیلی اور ایکٹیویشن

مجھے قریب ترین فرنچائز/خوردہ فروش کا مقام کہاں سے مل سکتا ہے۔ آپ قریب ترین فرنچائز/خوردہ فروش کو تلاش کر سکتے ہیں:

  1. جاز کی ویب سائٹ: https://jazz.com.pk/franchise-locator پر جانا اور اپنے شہر میں داخل ہونا؛ یا
  2. 7089 پر ایک خالی SMS بھیجنا (اگر آپ جاز صارف ہیں)

تقاضے:

  1. جاز نمبر سے 7089 پر SMS بھیجا جائے گا۔

چارجز:

  1. 7089 پر خالی ایس ایم ایس بھیجنا مفت ہے۔

قریب ترین فرنچائز/خوردہ فروش تلاش کرنے کے لیے درکار وقت:

  1. قریب ترین فرنچائز یا خوردہ فروش کا پتہ 7089 پر خالی ایس ایم ایس بھیجنے کے 15 منٹ کے اندر SMS کے ذریعے موصول ہو جائے گا۔

میں اپنے CNIC پر موجود اپنے نمبر کو پری پیڈ سے پوسٹ پیڈ میں کہاں سے تبدیل کر سکتا ہوں؟

جاز آؤٹ لیٹس پر جا کر:

  1. خوردہ فروشوں کی دکان
  2. فرنچائز مراکز
  3. تجربہ کے مراکز

تقاضے:

نمبر فعال حالت میں ہونا چاہیے۔

  1. اسی (موجودہ) سم پر نمبر کو پوسٹ پیڈ میں تبدیل کیا جائے گا۔
  2. اپنے CNIC کے ساتھ ہمارے قریب ترین Jazz Experience Center/فرنچائز پر جائیں۔
  3. فنگر پرنٹ کے ذریعے بائیو میٹرک تصدیق کے لیے اصل گاہک کی موجودگی

چارجز:

  1. بلا معاوضہ

وقت درکار:

  1. فنگر پرنٹ کے ذریعے بائیو میٹرک تصدیق کے لیے آپ کی موجودگی کے ساتھ پری پیڈ سے پوسٹ پیڈ میں فوری تبدیلی

میں اپنے CNIC پر موجود اپنے نمبر کو پوسٹ پیڈ سے پری پیڈ میں کہاں سے تبدیل کر سکتا ہوں؟

جاز آؤٹ لیٹس پر جا کر:

  1. فرنچائز مراکز
  2. تجربہ کے مراکز

تقاضے:

نمبر پوسٹ پیڈ اسٹیٹس پر آخری 90 دنوں میں فعال اور استعمال میں ہونا چاہیے۔

  1. تبدیلی کے لیے ایک بار کے چارجز 200 روپے ہیں۔

نمبر کو اسی (موجودہ) سم پر پری پیڈ میں تبدیل کر دیا جائے گا۔

  1. اپنے CNIC کے ساتھ ہمارے قریب ترین Jazz Experience Center/فرنچائز پر جائیں۔
  2. فنگر پرنٹ کے ذریعے بائیو میٹرک تصدیق کے لیے اصل گاہک کی موجودگی
  3. پوسٹ پیڈ بل کا واضح ہونا ضروری ہے جس میں کوئی بقایا رقم باقی نہیں ہے۔
  4. آپ کے منتخب کردہ پیکیج پلان کے مطابق ڈپازٹ درکار ہوگا۔ جمع کرنے کی کم از کم رقم 1000 روپے ہے۔

چارجز:

  1. پوسٹ پیڈ نمبر کو پری پیڈ میں تبدیل کرنے کے چارجز 200 روپے ہیں۔

وقت درکار:

  1. فنگر پرنٹ کے ذریعے بائیو میٹرک تصدیق کے لیے آپ کی موجودگی کے ساتھ پوسٹ پیڈ سے پری پیڈ میں فوری تبدیلی

میں اپنے نمبر کو کسی دوسرے نیٹ ورک سے جاز میں کہاں سے کنورٹ/پورٹ کر سکتا ہوں؟

جاز آؤٹ لیٹس پر جا کر:

  1. خوردہ فروشوں کی دکانیں۔
  2. فرنچائز مراکز
  3. تجربہ کے مراک
  4. دوسرے نیٹ ورک سے جاز میں نمبر کی تبدیلی کی آن لائن درخواست (ویب سائٹ کا لنک شامل کریں جہاں صارف سم آرڈر کر سکے)

تقاضے:

نمبر فعال حالت میں ہونا چاہیے۔

  1. موجودہ نیٹ ورک پر ایکٹیویشن یا ملکیت کی تبدیلی کے بعد 60 دن گزر چکے ہیں۔
  2. اپنے CNIC کے ساتھ ہمارے قریب ترین Jazz Experience Center / فرنچائز پر جائیں اور بائیو میٹرک تصدیق ضروری ہے۔

چارجز:

  1. پری پیڈ: 300 روپے
  2. دوسرے نیٹ ورک سے Jazz میں پوسٹ پیڈ کی تبدیلی پر ڈپازٹ کے مطابق چارج کیا جائے گا۔

وقت درکار:

  1. 4 کام کے دن

میں پری پیڈ اکاؤنٹ بیلنس کہاں سے چیک کرسکتا ہوں؟

  1. اپنے پری پیڈ اکاؤنٹ کا بیلنس چیک کرنے کے لیے، آپ درج ذیل میں سے کوئی بھی کام کر سکتے ہیں:
  2. ڈائل کریں *111# یا
  3. ڈائل *444*6*2#؛ یا
  4. Jazz WhatsApp سیلف سروس نمبر [03003008000] پر ہیلو بھیجیں اور “4” بھیجیں یا
  5. مین ڈیش بورڈ پر بیلنس کی تفصیلات دیکھنے کے لیے Jazz World App کا ہوم پیج کھولیں۔

تقاضے:

  1. ایکٹو جاز سم

چارجز:

  1. *111# (چارجز: 0.24 روپے)
  2. ڈائل *444*6*2# (مفت)
  3. واٹس ایپ سیلف سروس نمبر [03003008000] (مفت)

وقت درکار:

  1. فوری

میں پوسٹ پیڈ بل کہاں سے چیک کر سکتا ہوں؟

اپنا موجودہ پوسٹ پیڈ بل چیک کرنے کے لیے، آپ درج ذیل میں سے کوئی بھی کام کر سکتے ہیں:

  1. ڈائل کریں *1111# اور SMS کے ذریعے بلنگ کی تفصیلات حاصل کریں۔ یا
  2. Jazz WhatsApp سیلف سروس نمبر [03003008000] پر ہیلو بھیجیں اور “1” بھیجیں یا
  3. Jazz World App کا ہوم پیج کھولیں۔

تقاضے:

  1. ایکٹو جاز سم

چارجز:

  1. *1111# (مفت)
  2. واٹس ایپ سیلف سروس نمبر [03003008000] (مفت)
  3. جاز ورلڈ ایپ (مفت)

وقت درکار:

  1. فوری

میں اپنے پری پیڈ اکاؤنٹ کو کہاں سے ری چارج کر سکتا ہوں؟

اگر آپ پری پیڈ صارف ہیں، تو آپ مندرجہ ذیل میں سے کوئی ایک کر کے اپنے اکاؤنٹ کو ری چارج کر سکتے ہیں:

  1. ویب لنک کے ذریعے آن لائن (ریچارج کرنے کے لیے ہماری ویب سائٹ پر درج ذیل لنک پر جائیں:https://jazz.com.pk/recharge/
  2. جاز ورلڈ ایپ (جاز ورلڈ ایپ کے ہوم پیج پر “ریچارج کرنے کے لیے تھپتھپائیں” کو دبانا اور JazzCash/ کریڈٹ یا ڈیبٹ کارڈ/ سکریچ کارڈ کے ذریعے ری چارج کرنا)
  3. جاز واٹس ایپ سیلف سروس نمبر [03003008000] پر “ہائے” بھیجیں اور پھر سکریچ کارڈ یا جاز کیش اکاؤنٹ کے ذریعے ری چارج کرنے کے لیے “6” بھیجیں۔
  4. جاز کیش (جاز کیش ایپلیکیشن میں “موبائل لوڈز اور بنڈلز” کے آپشن کو دبانے سے)
  5. 1 لنک (اپنے مقام کے قریب کسی بھی 1-لنک اے ٹی ایم پر جا کر)
  6. آن لائن بینکنگ ایپلی کیشنز (اپنے Jazz پری پیڈ موبائل اکاؤنٹ کو ٹاپ اپ کرنے کے لیے اپنی آن لائن بینکنگ ایپلیکیشن استعمال کریں)
  7. جاز ریٹیلر (کسی بھی دکان یا جاز لوڈ پر دستیاب جاز سکریچ کارڈ استعمال کریں)
  8. فرنچائز (جاز سکریچ کارڈ یا جاز لوڈ استعمال کریں)
  9. تجربہ مرکز (جاز سکریچ کارڈ یا جاز لوڈ کا استعمال کرتے ہوئے)

تقاضے:

  1. ایکٹو جاز سم
  2. جاز لوڈ کی کم از کم رقم روپے ہے۔ 80

چارجز:

  1. قابل اطلاق نہیں ہے۔

وقت درکار:

  1. فوری

میں اپنا پوسٹ پیڈ بل کہاں سے ادا کر سکتا ہوں

اگر آپ پوسٹ پیڈ صارف ہیں، تو آپ مندرجہ ذیل میں سے کسی کے ذریعے اپنا بل ادا کر سکتے ہیں:

  1. جاز ورلڈ ایپ (جاز ورلڈ ایپ پر “پے بل” آپشن دبائیں اور JazzCash/ کریڈٹ یا ڈیبٹ کارڈ/ سکریچ کارڈ کے ذریعے ادائیگی کریں)
  2. جاز واٹس ایپ سیلف سروس نمبر [03003008000] پر “ہائے” بھیجیں اور پھر سکریچ کارڈ یا جاز کیش اکاؤنٹ کے ذریعے بل کی ادائیگی کے لیے “4” بھیجیں۔
  3. جاز کیش ایپ (جاز کیش ایپلیکیشن میں “موبائل لوڈز اور بنڈلز” کا اختیار دبائیں)
  4. سکریچ کے ذریعے بل کی ادائیگی (کسی بھی دکان پر دستیاب جاز اسکریچ کارڈ کا استعمال کرتے ہوئے)
  5. جاز ریٹیلر (قریب ترین خوردہ فروش کے پاس جا کر جاز لوڈ سروس کا استعمال کرتے ہوئے)
  6. ڈائریکٹ ڈیبٹ
  7. 1 لنک (اپنے مقام کے قریب کسی بھی 1-لنک اے ٹی ایم پر جا کر)
  8. آن لائن بینکنگ ایپلی کیشنز (اپنے Jazz پوسٹ پیڈ بل کی ادائیگی کے لیے اپنی آن لائن بینکنگ ایپلیکیشن استعمال کریں)
  9. ویب سائٹ https://jazz.com.pk/postpaid/payment-optionملاحظہ کریں

تقاضے:

  1. جب بھی ضرورت ہو۔

چارجز:

  1. قابل اطلاق نہیں ہے۔

وقت درکار:

  1. فوری

میں اپنے استعمال کی تفصیلات اور سروس / پیشکشیں کہاں سے چیک کرسکتا ہوں جو پہلے سے نمبر پر فعال ہیں؟

اگر آپ پری پیڈ کسٹمر ہیں، تو آپ اپنے استعمال کی تفصیلات چیک کرنے کے لیے درج ذیل میں سے کوئی بھی کر سکتے ہیں:

  1. جاز ورلڈ ایپ (جاز ورلڈ ایپ میں “ہسٹری دیکھیں” کے اختیار پر جائیں)
  2. جاز واٹس ایپ سیلف سروس (جاز واٹس ایپ سیلف سروس نمبر [03003008000] پر “ہائے” بھیجیں اور پھر کال کی تاریخ وصول کرنے کے لیے “5” بھیجیں۔

اگر آپ پوسٹ پیڈ کسٹمر ہیں، تو آپ اپنے استعمال کی تفصیلات چیک کرنے کے لیے درج ذیل میں سے کوئی بھی کر سکتے ہیں:

  1. جاز ورلڈ ایپ (جاز ورلڈ ایپ میں “ہسٹری دیکھیں” کے آپشن پر جائیں)؛ یا
  2. جاز واٹس ایپ سیلف سروس (جاز واٹس ایپ سیلف سروس نمبر [03003008000] پر “ہائے” بھیجیں اور پھر کال کی تاریخ وصول کرنے کے لیے “2” بھیجیں۔
  3. ڈائل کریں *1111# اور SMS کے ذریعے استعمال کی تفصیلات حاصل کریں۔

تقاضے:

  1. جیسا کہ اور جب ضرورت ہو۔

چارجز:

  1. قابل اطلاق نہیں ہے۔

وقت درکار:

  1. فوری

میں عارضی طور پر پوسٹ پیڈ نمبر کہاں سے بحال کر سکتا ہوں؟

  1. سیلف سروس چینل (*6767#)

تقاضے:

  1. ایک ہی نمبر

چارجز:

  1. قابل اطلاق نہیں ہے۔

وقت درکار:

  1. فوری

میں ہائبرڈ/ ڈیٹا/ کال پیکجز کہاں سے تلاش اور ایکٹیویٹ کر سکتا ہوں؟

اگر آپ پری پیڈ کسٹمر ہیں، تو آپ یہ کر سکتے ہیں:

  1. *444# ڈائل کریں اور ہمارے بنڈل دیکھیں)
  2. جاز واٹس ایپ سیلف سروس (جاز واٹس ایپ سیلف سروس نمبر [03003008000] پر “ہائے” بھیجیں اور پھر ہمارے بنڈل وصول کرنے کے لیے “1” یا “2” بھیجیں۔
  3. جاز ورلڈ ایپ (جاز ورلڈ ایپ میں “پیکیجز” کا آپشن دیکھیں جس میں تمام بنڈلز کی فہرست موجود ہے)

اگر آپ پوسٹ پیڈ کسٹمر ہیں، تو آپ یہ کر سکتے ہیں:

  1. ڈائل *446*2# اور ہمارے بنڈل دیکھیں)
  2. جاز ورلڈ ایپ (جاز ورلڈ ایپ میں “پیکیجز” کا آپشن دیکھیں جس میں تمام بنڈلز کی فہرست موجود ہے)

تقاضے:

  1. جیسا کہ اور جب ضرورت ہو۔

چارجز:

  1. بلا معاوضہ

وقت درکار:

  1. فوری

میں اپنے موبائل فون پر انٹرنیٹ کی ترتیبات کہاں سے حاصل کر سکتا ہوں؟

  1. اگر آپ پری پیڈ کسٹمر ہیں، تو SMS کے ذریعے انٹرنیٹ سیٹنگز حاصل کرنے کے لیے *444*6*5# ڈائل کریں۔
  2. اگر آپ پوسٹ پیڈ صارف ہیں، تو SMS کے ذریعے انٹرنیٹ سیٹنگز حاصل کرنے کے لیے *446*4# ڈائل کریں۔

تقاضے:

  1. جیسا کہ اور جب ضرورت ہو۔

چارجز:

  1. بلا معاوضہ

وقت درکار:

  1. فوری

کہاں رابطہ کریں:

تجربہ مرکز

فرنچائز مراکز

Jazz اپنے ملک گیر کسٹمر تجربہ مراکز اور فرنچائزز پر فوت شدہ صارف کے CNIC سے اس کے قانونی وارث کو سمز کی ملکیت کی تبدیلی کے لیے سہولت فراہم کر رہا ہے۔ متوفی صارف کے رشتہ دار ضروری دستاویزات/ تصدیق کے بعد ملکیت کی منتقلی کے لیے قریبی جاز ایکسپریئنس سینٹر اور/فرنچائز پر جا سکتے ہیں۔

صرف خون کا رشتہ دار (خاندانی رجسٹریشن سرٹیفکیٹ کے مطابق) ملکیت اپنے نام پر منتقل کر سکتا ہے جہاں موجودہ مالک فوت ہو

  1. خاندانی درخت کی تصدیق کے لیے اصل خاندانی رجسٹریشن سرٹیفکیٹ (FRC) پیش کرنے کی ضرورت ہے۔
  2. منتقلی کے حق میں خاندان کے دیگر افراد کی طرف سے NOC/حلف نامہ (FRC کے مطابق)
  3. متوفی کا اصل CNIC (صرف جہاں اصل CNIC کاپی جمع کرائی گئی ہے واضح کاپیاں قابل قبول ہیں)
  4. منتقلی کا اصل شناختی کارڈ

جاز کے لیے قابل قبول فارمیٹ کے مطابق کسٹمر سروس سینٹرز/فرنچائزز پر درخواست دہندہ (منتقلی) سے دستخط شدہ انڈرٹیکنگ لی جائے گی۔ ڈیتھ سرٹیفکیٹ (حکومتی ادارے جیسے یونین کونسل اور/یا نادرا کی طرف سے جاری کیا گیا ہے۔

مندرجہ بالا تقاضوں کے علاوہ سم کی ملکیت پیش کرنا ضروری ہے۔ آخری ریچارج / آخری کال کی تاریخ کی تصدیق کی جائے گی۔

JazzCash اکاؤنٹ اس نمبر پر فعال نہیں ہونا چاہیے جس کی ملکیت میں تبدیلی کی ضرورت ہو۔

ملکیت کی تبدیلی کی درخواست صرف اس صورت میں قبول کی جائے گی جب نمبر نے MNP، ڈپلیکیٹ سم کا اجرا یا نئی سم کا اجراء گزشتہ 30 دنوں کے دوران نہیں کیا ہے۔

تقاضے:

  1. موجودہ گاہک کی موت کے بعد

چارجز:

  1. بلا معاوضہ

وقت درکار:

  1. 2 کاروباری دن

کہاں رابطہ کریں:

*8822# ڈائل کریں اور نمبر کو فوری طور پر بلاک کرنے کے لیے ہدایات پر عمل کریں یا نمبر بلاک کرنے کے لیے 111 ہیلپ لائن پر کال کریں۔

تقاضے:

  1. کوئی بھی جاز نمبر

چارجز:

  1. بلا معاوضہ

وقت درکار:

  1. 2 کاروباری دن

کہاں رابطہ کریں:

*8822# ڈائل کریں اور فوری طور پر نمبر بحال کرنے کے لیے ہدایات پر عمل کریں۔

تقاضے:

  1. کوئی بھی جاز نمبر

چارجز:

  1. بلا معاوضہ

وقت درکار:

  1. فوری

​یہ Jazz کا اک خاص مارکیٹنگ سلوگن ہے ، لوگوں اور برانڈ ہے ، جو کے ترادیمارکس ریجیستری آف پاکستان میں Jazz کی داتا مارکیٹنگ یا 4G سروسز کے لیے استعمال ہوتا ہے . لفظ “سوپیر” ( ایڈجیکٹو ) Jazz کی بہترین داتا سروس ، مارکیٹنگ اسٹریٹجی اور پراڈکٹ کی نیچر دیکھ کے اسکی بیسٹ کالیٹز کو ڈیسکرائیب کرنے کے لیے استعمال ہوتا ہے . Jazz اپنی 4G سروسز اپنے لئیسنس میں بتائے گئے ٹیکنیکل اسٹینڈرڈز کے مطابق یوز کرتا ہے .

سیلف سروس چینل ہمارے صارفین کی مدد کرنے کا ایک طریقہ ہے جو انہیں ٹیکنالوجی کے ذریعے اپنے روزمرہ کے کاموں کو بغیر کسی کسٹمر ایجنٹ کی مدد کی ضرورت کے انجام دینے کی ا Jazz ت دیتا ہے۔

Jazz ورلڈ ایپلی کیشن، واٹس ایپ سیلف سروس سپورٹ اور ڈائل کوڈ ہمارے سیلف سروس چینلز میں سے کچھ ہیں۔ مزید مدد کے لیے درج ذیل لنکس کو دیکھیں:

  1. Jazz سیلف سروس چینلز :
  2. Jazz ورلڈ ایپلی کیشن :
  3. واٹس ایپ سیلف سروس :

نئی Jazz سم خریدنے کے لیے اگر :

  1. آپ پاکستانی شہری ہیں : اپنے شناختی کارڈ کی کاپی کے ساتھ ، بیومیتریک تصدیق کے لیے آپ کو فرینچائس تشریف لانی ہوگی
  2. آپ غیر ملکی شہری ہیں : آپکا اصلی پاسپورٹ ، ویلڈ پاکستانی ویزا کے ساتھ لے کے انا ضروری ہو گا
  3. آپ بیرونے ملک پاکستانی ہیں : آپکے نیکوپ کی کاپی درکار ہوگی
  4. آپ افغان شہری ہیں : نادرہ سے اشو کیا جانے والا اصلی افغان کارڈ کے ساتھ ، بیومیتریک تصدیق کے لیے خود بھی تشریف لانی ہوگی .

اگر اپنے نئی پوسٹ پیڈ سم لینی ہے تو اوپر بتائے گئے ڈوکومینٹس كے ساتھ ساتھ ، آپکو :

  1. اپنے منتخب کرداٍ پیکج پلان كے مطابق ڈپوذٹ دینا ہو گا

نوٹ : کم سے کم ڈپوذٹ کی رقم رس1000 ہے .

آپکا پری پیڈ بیلنس لا-ماحدود مدت كے لیے ہے .

vالوی-ادید سروس ( واس ) وہ سب خدمات خصوصیت ( کال ، ایس ایم ایس اور انٹرنیٹ کے علاوہ ) جو Jazz آپکو موحایا کرتا ہے . واس کی کچھ مساالون میں شامل ہیں : مسڈ کال الیرتس ، ٹی وی سروسز ، رنگ ٹنس / رنگ بیک ٹنس ، انفو-تاانمینٹ ، جامینج وغیرہ . Jazz کی طرف سے ملنے والی تمام واس كے بارے میں جان ’ نے كے لیے ہماری ویب سائٹ دیکھیں :https://jazz.com.pk/prepaid/products-and-services

سم کی تبدیلی یا منتقلی كے 30 دن كے اندر ، سم کی ملکیت کو تبدیل کراانے کی شکایت درج کرائی جا سکتی ہے . یہ شکایت بغیر اِجازَت كے لیکن ثبوت كے ساتھ درج ہوگی . 30 دن كے بعد ایسی کسی شکایت کو نظر انداز کر دیا جائے گا . ​

کسی بھی VAS کو بغیر رضامندی کے چالو کرنے اور/یا ایسی VAS/ٹیلی کام سروس کے لیے وصول کی گئی رقم کی واپسی کے حوالے سے شکایت فوری طور پر درج کیا جا سکتا ہے لیکن معاون ثبوتوں کے ساتھ اس طرح کی ایکٹیویشن کے زیادہ سے زیادہ 60 دنوں سے زیادہ نہیں، اور اگر کوئی شکایت 60 دن کے بعد اٹھائی جائے تو سسٹم کی رکاوٹوں اور وقت پر زیادہ عمر ہونے کی وجہ سے اس پر غور نہیں کیا جائے گا۔​