کیا میں اس سے سم حاصل کر سکتا ہوں؟
تقاضے:
چارجز:
آن لائن سم آرڈر:
اگر آپ جاز کے موجودہ صارف ہیں تو جاز سم آن لائن بذریعہ آرڈر کریں:
میں کہاں سے eSIM حاصل کر سکتا ہوں؟
جاز آؤٹ لیٹس پر جا کر:
تقاضے:
چارجز:
eSIM حاصل کرنے کے لیے درکار وقت:
آن لائن eSim آرڈر:
اگر آپ جاز کے موجودہ گاہک ہیں تو آن لائن eSIM آرڈر کریں بذریعہ:
میں اپنی سم کہاں سے بدل سکتا ہوں؟
جاز آؤٹ لیٹس پر جا کر:
تقاضے:
چارجز:
سم کی تبدیلی کے لیے درکار وقت:
مجھے قریب ترین فرنچائز/خوردہ فروش کا مقام کہاں سے مل سکتا ہے۔ آپ قریب ترین فرنچائز/خوردہ فروش کو تلاش کر سکتے ہیں:
تقاضے:
چارجز:
قریب ترین فرنچائز/خوردہ فروش تلاش کرنے کے لیے درکار وقت:
میں اپنے CNIC پر موجود اپنے نمبر کو پری پیڈ سے پوسٹ پیڈ میں کہاں سے تبدیل کر سکتا ہوں؟
جاز آؤٹ لیٹس پر جا کر:
تقاضے:
نمبر فعال حالت میں ہونا چاہیے۔
چارجز:
وقت درکار:
میں اپنے CNIC پر موجود اپنے نمبر کو پوسٹ پیڈ سے پری پیڈ میں کہاں سے تبدیل کر سکتا ہوں؟
جاز آؤٹ لیٹس پر جا کر:
تقاضے:
نمبر پوسٹ پیڈ اسٹیٹس پر آخری 90 دنوں میں فعال اور استعمال میں ہونا چاہیے۔
نمبر کو اسی (موجودہ) سم پر پری پیڈ میں تبدیل کر دیا جائے گا۔
چارجز:
وقت درکار:
میں اپنے نمبر کو کسی دوسرے نیٹ ورک سے جاز میں کہاں سے کنورٹ/پورٹ کر سکتا ہوں؟
جاز آؤٹ لیٹس پر جا کر:
تقاضے:
نمبر فعال حالت میں ہونا چاہیے۔
چارجز:
وقت درکار:
میں پری پیڈ اکاؤنٹ بیلنس کہاں سے چیک کرسکتا ہوں؟
تقاضے:
چارجز:
وقت درکار:
میں پوسٹ پیڈ بل کہاں سے چیک کر سکتا ہوں؟
اپنا موجودہ پوسٹ پیڈ بل چیک کرنے کے لیے، آپ درج ذیل میں سے کوئی بھی کام کر سکتے ہیں:
تقاضے:
چارجز:
وقت درکار:
میں اپنے پری پیڈ اکاؤنٹ کو کہاں سے ری چارج کر سکتا ہوں؟
اگر آپ پری پیڈ صارف ہیں، تو آپ مندرجہ ذیل میں سے کوئی ایک کر کے اپنے اکاؤنٹ کو ری چارج کر سکتے ہیں:
تقاضے:
چارجز:
وقت درکار:
میں اپنا پوسٹ پیڈ بل کہاں سے ادا کر سکتا ہوں
اگر آپ پوسٹ پیڈ صارف ہیں، تو آپ مندرجہ ذیل میں سے کسی کے ذریعے اپنا بل ادا کر سکتے ہیں:
تقاضے:
چارجز:
وقت درکار:
میں اپنے استعمال کی تفصیلات اور سروس / پیشکشیں کہاں سے چیک کرسکتا ہوں جو پہلے سے نمبر پر فعال ہیں؟
اگر آپ پری پیڈ کسٹمر ہیں، تو آپ اپنے استعمال کی تفصیلات چیک کرنے کے لیے درج ذیل میں سے کوئی بھی کر سکتے ہیں:
اگر آپ پوسٹ پیڈ کسٹمر ہیں، تو آپ اپنے استعمال کی تفصیلات چیک کرنے کے لیے درج ذیل میں سے کوئی بھی کر سکتے ہیں:
تقاضے:
چارجز:
وقت درکار:
میں عارضی طور پر پوسٹ پیڈ نمبر کہاں سے بحال کر سکتا ہوں؟
تقاضے:
چارجز:
وقت درکار:
میں ہائبرڈ/ ڈیٹا/ کال پیکجز کہاں سے تلاش اور ایکٹیویٹ کر سکتا ہوں؟
اگر آپ پری پیڈ کسٹمر ہیں، تو آپ یہ کر سکتے ہیں:
اگر آپ پوسٹ پیڈ کسٹمر ہیں، تو آپ یہ کر سکتے ہیں:
تقاضے:
چارجز:
وقت درکار:
میں اپنے موبائل فون پر انٹرنیٹ کی ترتیبات کہاں سے حاصل کر سکتا ہوں؟
تقاضے:
چارجز:
وقت درکار:
کہاں رابطہ کریں:
تجربہ مرکز
فرنچائز مراکز
Jazz اپنے ملک گیر کسٹمر تجربہ مراکز اور فرنچائزز پر فوت شدہ صارف کے CNIC سے اس کے قانونی وارث کو سمز کی ملکیت کی تبدیلی کے لیے سہولت فراہم کر رہا ہے۔ متوفی صارف کے رشتہ دار ضروری دستاویزات/ تصدیق کے بعد ملکیت کی منتقلی کے لیے قریبی جاز ایکسپریئنس سینٹر اور/فرنچائز پر جا سکتے ہیں۔
صرف خون کا رشتہ دار (خاندانی رجسٹریشن سرٹیفکیٹ کے مطابق) ملکیت اپنے نام پر منتقل کر سکتا ہے جہاں موجودہ مالک فوت ہو
جاز کے لیے قابل قبول فارمیٹ کے مطابق کسٹمر سروس سینٹرز/فرنچائزز پر درخواست دہندہ (منتقلی) سے دستخط شدہ انڈرٹیکنگ لی جائے گی۔ ڈیتھ سرٹیفکیٹ (حکومتی ادارے جیسے یونین کونسل اور/یا نادرا کی طرف سے جاری کیا گیا ہے۔
مندرجہ بالا تقاضوں کے علاوہ سم کی ملکیت پیش کرنا ضروری ہے۔ آخری ریچارج / آخری کال کی تاریخ کی تصدیق کی جائے گی۔
JazzCash اکاؤنٹ اس نمبر پر فعال نہیں ہونا چاہیے جس کی ملکیت میں تبدیلی کی ضرورت ہو۔
ملکیت کی تبدیلی کی درخواست صرف اس صورت میں قبول کی جائے گی جب نمبر نے MNP، ڈپلیکیٹ سم کا اجرا یا نئی سم کا اجراء گزشتہ 30 دنوں کے دوران نہیں کیا ہے۔
تقاضے:
چارجز:
وقت درکار:
کہاں رابطہ کریں:
*8822# ڈائل کریں اور نمبر کو فوری طور پر بلاک کرنے کے لیے ہدایات پر عمل کریں یا نمبر بلاک کرنے کے لیے 111 ہیلپ لائن پر کال کریں۔
تقاضے:
چارجز:
وقت درکار:
کہاں رابطہ کریں:
*8822# ڈائل کریں اور فوری طور پر نمبر بحال کرنے کے لیے ہدایات پر عمل کریں۔
تقاضے:
چارجز:
وقت درکار:
یہ Jazz کا اک خاص مارکیٹنگ سلوگن ہے ، لوگوں اور برانڈ ہے ، جو کے ترادیمارکس ریجیستری آف پاکستان میں Jazz کی داتا مارکیٹنگ یا 4G سروسز کے لیے استعمال ہوتا ہے . لفظ “سوپیر” ( ایڈجیکٹو ) Jazz کی بہترین داتا سروس ، مارکیٹنگ اسٹریٹجی اور پراڈکٹ کی نیچر دیکھ کے اسکی بیسٹ کالیٹز کو ڈیسکرائیب کرنے کے لیے استعمال ہوتا ہے . Jazz اپنی 4G سروسز اپنے لئیسنس میں بتائے گئے ٹیکنیکل اسٹینڈرڈز کے مطابق یوز کرتا ہے .
سیلف سروس چینل ہمارے صارفین کی مدد کرنے کا ایک طریقہ ہے جو انہیں ٹیکنالوجی کے ذریعے اپنے روزمرہ کے کاموں کو بغیر کسی کسٹمر ایجنٹ کی مدد کی ضرورت کے انجام دینے کی ا Jazz ت دیتا ہے۔
Jazz ورلڈ ایپلی کیشن، واٹس ایپ سیلف سروس سپورٹ اور ڈائل کوڈ ہمارے سیلف سروس چینلز میں سے کچھ ہیں۔ مزید مدد کے لیے درج ذیل لنکس کو دیکھیں:
نئی Jazz سم خریدنے کے لیے اگر :
اگر اپنے نئی پوسٹ پیڈ سم لینی ہے تو اوپر بتائے گئے ڈوکومینٹس كے ساتھ ساتھ ، آپکو :
نوٹ : کم سے کم ڈپوذٹ کی رقم رس1000 ہے .
آپکا پری پیڈ بیلنس لا-ماحدود مدت كے لیے ہے .
vالوی-ادید سروس ( واس ) وہ سب خدمات خصوصیت ( کال ، ایس ایم ایس اور انٹرنیٹ کے علاوہ ) جو Jazz آپکو موحایا کرتا ہے . واس کی کچھ مساالون میں شامل ہیں : مسڈ کال الیرتس ، ٹی وی سروسز ، رنگ ٹنس / رنگ بیک ٹنس ، انفو-تاانمینٹ ، جامینج وغیرہ . Jazz کی طرف سے ملنے والی تمام واس كے بارے میں جان ’ نے كے لیے ہماری ویب سائٹ دیکھیں :https://jazz.com.pk/prepaid/products-and-services
سم کی تبدیلی یا منتقلی كے 30 دن كے اندر ، سم کی ملکیت کو تبدیل کراانے کی شکایت درج کرائی جا سکتی ہے . یہ شکایت بغیر اِجازَت كے لیکن ثبوت كے ساتھ درج ہوگی . 30 دن كے بعد ایسی کسی شکایت کو نظر انداز کر دیا جائے گا .
کسی بھی VAS کو بغیر رضامندی کے چالو کرنے اور/یا ایسی VAS/ٹیلی کام سروس کے لیے وصول کی گئی رقم کی واپسی کے حوالے سے شکایت فوری طور پر درج کیا جا سکتا ہے لیکن معاون ثبوتوں کے ساتھ اس طرح کی ایکٹیویشن کے زیادہ سے زیادہ 60 دنوں سے زیادہ نہیں، اور اگر کوئی شکایت 60 دن کے بعد اٹھائی جائے تو سسٹم کی رکاوٹوں اور وقت پر زیادہ عمر ہونے کی وجہ سے اس پر غور نہیں کیا جائے گا۔