ہم کون ہیں
جیز پاکستان کا سب سے بڑا ڈیجیٹل آپریٹر (اور ٹیلی کام) ہے اور ہم نے یہ مقام 30 سال سے زیادہ عرصے سے برقرار رکھا ہوا ہے۔ یہ سب ہمارے جدت اور صارفین پر توجہ مرکوز رکھنے کی بدولت ممکن ہوا ہے۔ ہماری کامیابی کی کہانی جدت اور خود کو بدلتے وقت کے تقاضوں کے مطابق ڈھالنے سے جڑی ہے۔ پاکستان میں سب سے پہلے ایس ایم ایس متعارف کرانے سے لے کر ڈیجیٹل پالیسیوں کی راہ ہموار کرنے تک، ہم ہمیشہ ٹیکنالوجی کے میدان میں سب سے آگے رہے ہیں۔ آج ہم ایک نئے اور دلچسپ دور کا آغاز کر رہے ہیں، جس میں ہم اپنے آپ کو ایک متحرک سروس کو کے طور پر پیش کر رہے ہیں۔ اس تبدیلی کے ذریعے ہم نئی راہیں تلاش کر رہے ہیں جبکہ اپنے صارفین کو جدید خدمات کی فراہمی جاری رکھے ہوئے ہیں۔
ہمارا فوکس
جیز پاکستان کی ڈیجیٹل تبدیلی کی قیادت کر رہا ہے، اور ہمارے ڈی او 1440 اسٹریٹیجی کے ذریعے ہم تبدیلی کا عمل تیز کر رہے ہیں۔ ہم نے 10.7 بلین ڈالر سے زائد کی سرمایہ کاری کی ہے تاکہ ڈیجیٹل انفراسٹرکچر میں اضافہ کیا جا سکے، جس میں موبائل براڈ بینڈ، فِن ٹیک، کلاؤڈ، سائبر سکیورٹی سروسز اور دیگر ڈیجیٹل لائف اسٹائل سروسز شامل ہیں۔ ہماری ترجیح لوگوں کو آسان اور محفوظ مالی رسائی فراہم کرنا ہے، جو کہ پاکستان کے سب سے بڑے موبائل والٹ جیز کیش کے ذریعے ممکن بنائی جا رہی ہے، جس کے رجسٹرڈ صارفین کی تعداد 44 ملین تک پہنچ چکی ہے۔
صرف کنیکٹیوٹی سے بڑھ کر، ہم ہر لمحے کے لیے خدمات اور مصنوعات پیش کرکے ایک مستقل ڈیجیٹل ساتھی بننا چاہتے ہیں۔ ہم قابل رسائی ڈیجیٹل حل فراہم کرکے خواتین اور نوجوانوں کو ڈیجیٹل دور میں کامیاب ہونے کے مواقع فراہم کر رہے ہیں۔ ہم ابھرتی ہوئی ٹیکنالوجیز میں سرمایہ کاری کر کے اور 4G کوریج کو وسعت دے کر ڈیجیٹل معیشت کو فروغ دے رہے ہیں اور سب کے لیے مساوی مواقع پیدا کر رہے ہیں۔
ہمارے پلیٹ فارمز پر بڑھتی ہوئی مصروفیت اور 4G سبسکرپشنز میں ہمارے نمایاں کردار سے ظاہر ہوتا ہے کہ ہم اپنے صارفین کو حقیقی قدر فراہم کر رہے ہیں۔ جیسے پاکستان ڈیجیٹل مستقبل کی طرف گامزن ہے، جیز ترقی کا ایک اہم کردار ادا کرنے کے لیے پُرعزم ہے، جو افراد اور کاروبار کو اپنی مکمل صلاحیتوں کے مطابق کام کرنے کے قابل بنا رہا ہے۔
ہمارا سروسکو اورینٹیشن *(Our ServiceCo & Orientation)
پاکستان میں تین دہائیوں سے زائد عرصے سے کام کرنے کے بعد، ہم نے ایک پریمیئر سروس کمپنی کے طور پر ترقی کی ہے۔ یہ ایک متحرک ادارہ ہے جو مختلف اسٹریٹجک بزنس یونٹس کو یکجا کر کے ابھرتے ہوئے شعبوں کی ترقی کو فروغ دیتا ہے۔ یہ تبدیلی ہماری نئی راہوں پر پیش قدمی کے عزم کی عکاسی کرتی ہے، جس میں مالیاتی خدمات، انٹرپرائز سولوشنز، اور پلیٹ فارمز جیسے نئے شعبوں پر توجہ مرکوز ہے۔ VEON پاکستان کے تمام کاروباروں کو اس نئی ساخت کے تحت منظم کر کے، ہم اپنے صارفین کی متنوع ضروریات کو بہتر طور پر پورا کرنے کے لیے تیار ہیں۔
اس ارتقاء کے مرکز میں ہماری تین اسٹریٹجک ستون ہیں: JazzCash، Tamasha، اور Garaj ۔ یہ اقدامات ہمارے بنیادی صارف کنیکٹیویٹی سروسز کے ساتھ مل کر نہ صرف کنیکٹیویٹی بلکہ ایک مستقل ڈیجیٹل ساتھی بننے کے عزم کو آگے بڑھا رہے ہیں۔
ایک سروسکو بننا
لیڈرشپ پروفائلز
ہمارے لوگ
ہماری کامیابی کی بنیاد ہمارے لوگ ہیں — وہ 3,500 افراد جن کی محنت ہر روز جیز کو آگے بڑھاتی ہے۔ ہمارے 71 ملین سے زائد صارفین کے ساتھ، ہمارے ملازمین ہماری کامیابیوں کے مرکزی کردار ہیں۔ وہ کاروباری جذبے کا مظاہرہ کرتے ہیں جس نے ہمیں اپنی آرام دہ حدود سے باہر نکالا، ہماری استقامت کو جانچا اور ہماری مسابقت کی صلاحیتوں کو بہتر کیا۔ سروسکو, کے طور پر ہمارے ارتقاء کے دوران بھی، ہماری ٹیم جدت، سچائی، تعاون، صارفین کی توجہ، اور کاروباریت کے بنیادی اقدار کو برقرار رکھتی ہے۔ یہ اقدار اس بات کو یقینی بناتی ہیں کہ ہم مارکیٹ میں قائد رہیں اور اپنے مقصد یعنی ٹیکنالوجی کے ذریعے لوگوں کی زندگیوں اور روزگار میں بہتری لانے کے لیے پُرعزم رہیں۔
ہمیں فخر ہے کہ ہم اپنے ملازمین کو ایک متحرک ماحول فراہم کرتے ہیں جہاں وہ اپنے کیریئر کا آغاز کرسکتے ہیں یا اگلے مرحلے تک جا سکتے ہیں۔ ہمارے کیریئر کے مواقع ذہین اور پرجوش افراد کو اپنی جانب راغب کرنے کے لیے ڈیزائن کیے گئے ہیں، جو اپنے وژن کو ہمارے ساتھ شیئر کریں اور اثر ڈالنے کے خواہشمند ہوں۔