یقینی بنانا

صداقت اور شفافیت

کمپلائنس کے لیے Jazz کا غیر مشروط عزم ہماری بنیادی قدر ’’صداقت‘‘ کا لازمی حصہ ہے۔ ہم اس بات پر یقین رکھتے ہیں کہ کمپلائنس اور دیانتداری کا کلچر کارکردگی میں اضافہ کرتا ہے جس کا فائدہ کمپنی کی مالی حالت کے ساتھ شیئر ہولڈر کے فائدے کی شکل میں ہوتا ہے۔ ہمارا یہ طرز عمل دیانتداری کے لیے ہمارے عزم کا بھی اظہار ہے جس پر ہم اپنے معمول کے کاموں میں عمل کرتے ہیں۔ اعلیٰ اخلاقی اصولوں پر چلنا نہ صرف صحیح راستہ ہے یہ فریم ورک ہمیں اپنا کام زیادہ موثر انداز میں کام کرنےکا موقعہ بھی دیتا ہے۔

ہمارا کارپوریٹ کمپلائنس پروگرام (Corporate Compliance Program) ایک منظم سوچ کا نام ہے جس کے تحت کمپلائنس کی تمام ضرورتوں کو روزمرہ کے کاروباری معاملات کا حصہ بنایا جاتا ہے، ہمارے ملازمین اور بیرونی سٹیک ہولڈر تمام کاروباری پہلوں کے آغاز سے ہی کمپلائنس کی ضرورتوں پر نظر رکھ سکتے ہیں۔ ہم اس بات پر بھی یقین رکھتے ہیں کہ اخلاقی اصولوں پر ایماندارانہ کاروباری لین دین کے ذریعے نہ صرف ہم اعلیٰ ترین ٹیلنٹ بھرتی کر سکتے ہیں بلکہ بیرونی سٹیک ہولڈرز اور پارٹنرز کے شفاف اںتخاب کو بھی یقینی بنا سکتے ہیں۔

سی ای او کا

پیغام

Jazz ہمیشہ اعلیٰ اخلاقی اصولوں پر عمل کرنے کا عزم رکھتا ہے۔ ہم اپنے تمام لین دین ۔ اندرونی اور بیرونی ۔ میں صاف گوئی، ایمانداری، دیانتداری اور احترام مدنظر رکھتے ہیں۔ ہم اپنی توقعات کا ہمیشہ بہترین اور صاف انداز میں اظہار کرتے ہیں اور فیڈبیک کو شفاف اور محترم طریقے سے پہنچاتے ہیں کیونکہ ہمارا یقین ہے کہ اخلاقیات اور دیانتداری کسی بھی کمپنی کی کامیابی کے لیے لازمی ہوتی ہیں۔ یہ نکات ہمارے ضابطہ اخلاق میں بھی ظاہر ہوتے ہیں۔

Jazz میں کمپلائنس محض ایک کاغذی کارروائی یا رسمی کام نہیں، یہ ہماری کامیابی کی کنجی ہے۔ ہم صرف عمل کرنے کے لیے قاعدے نہیں کرتے اور نہ ہی زبردستی نافذ کرتے ہیں، بلکہ ہم ایک ایسا فریم ورک بنا رہے ہیں جو ہمارا تعارف ایک ایسی کمپنی کے طور پر کرائے جو دیانتداری اور اعلیٰ اخلاقی اصولوں کے ساتھ مستقبل میں نئی کامیابیاں سمیٹے گی۔

اعلیٰ اخلاقی اصولوں کے کلچر کے لیے ہمارا عزم بطور کمپنی ہمارا مقام اور اس پر لوگوں کا اعتماد قائم رکھتا ہے۔

اپنے بزنس میں مجموعی انقلاب اور اس سلسلے کو مسلسل جاری رکھنے کے لیے ہم نے Jazz کو ایسی کمپنی اور برانڈ کے طور پر قائم کیا ہے جو دیانتداری پر یقین رکھتی ہے۔ ہمارا کام اس بات کا اظہار ہے کہ دیانتداری ہماری کامیابی کی اسی طرح بنیاد ہے جس طرح کمپنی کا کوئی بھی دوسرا شعبہ۔

نیک تمنائیں،
عامر ابراہیم

ضابطہ اخلاق کی

خلاف ورزی

یاد رکھیں:

کسی مسئلے کی اطلاع آپ جتنی جلد دیں گے اس کا حل بھی اسی قدر آسان ہو گا۔ اگر کوئی الجھن ہو تو مشورہ کرنے سے مت گھبرائیں۔ اپنے سوالات کے جواب کے لیے آپ ہم سے بات کر سکتے ہیں:

Convercent Speak Up Line
  • Convercent کے تعاون سے جو ایک جانبدار کمپنی ہے
  • اپنا سوال یا خدشہ آن لائیں بتائیں: http://veon.com/speakup
  • کسی بھی وقت سپیک اپ لائن (Speak Up Line) پر رابطہ کریں اور VEON پر اپنی مطلوبہ زبان میں بات کریں۔ ہر ملک کے لیے متعلقہ نمبر veon.com/speakup پر دیا گیا ہے۔
  • نام خفیہ رکھ کر سوالات یا خدشات مندرجہ ذیل طریقے سے بھی بیان کیے جا سکتے ہیں
گروپ کمپلائنس ای میل:

[email protected]
گروپ کمپلائنس کی سرپرستی میں

  • اس کے علاوہ آپ اپنی مقامی کمپلائنس ٹیم کے ساتھ اپنے خدشات کا اظہار کر سکتے ہیں

لوکل کمپلائنس ای میل:
[email protected]

ضروری اعلان!
  • سپیک اپ لائن کسٹمر کیئر سروس نہیں ہے۔ اگر آپ کسٹمر سروس کی شکایت کرنا چاہیں تو،
کسٹمر کیئر سے رابطہ کریں:

[email protected]

بزنس پارٹنر کے لیے ضابطہ اخلاق

یہاں کلک کریں

ٹیکس دستاویز

یہاں کلک کریں

وینڈرز اور سپلائرز کے لیے ڈیٹا پروٹیکشن پرائیویسی نوٹس

یہاں کلک کریں