پیشگی لاگت (ڈاؤن پیمنٹ + ہینڈ سیٹ انشورنس) | ماہانہ قسط/18 ماہ | قسط پر کسٹمر کے لیے کل لاگت |
---|---|---|
220,000 | 11,700 | 430,600 |
پیشگی لاگت (ڈاؤن پیمنٹ + ہینڈ سیٹ انشورنس) | ماہانہ قسط/18 ماہ | قسط پر کسٹمر کے لیے کل لاگت |
---|---|---|
250,000 | 13,100 | 485,800 |
پیشگی لاگت (ڈاؤن پیمنٹ + ہینڈ سیٹ انشورنس) | ماہانہ قسط/18 ماہ | قسط پر کسٹمر کے لیے کل لاگت |
---|---|---|
270,000 | 14,300 | 527,400 |
پیشگی لاگت (ڈاؤن پیمنٹ + ہینڈ سیٹ انشورنس) | ماہانہ قسط/18 ماہ | قسط پر کسٹمر کے لیے کل لاگت |
---|---|---|
300,000 | 15,000 | 570,000 |
قسط پر ہینڈ سیٹ خریدنے پر ہینڈ سیٹ انشورنس خود کار طریقے سے حاصل کیا جاتا ہے
• اخراج میں شامل ہیں:
i کوئی بھی پہلے سے خراب سکرین
ii. پہلے ہی گم یا چوری شدہ فونز
iii. جان بوجھ کر ٹوٹے ہوئے فونز
• فون اسکرین کی مرمت کی مارکیٹ ویلیو کے تصفیے کا دعوی کریں (کوریج کی حد کے اندر)
• کوریج:
i چوری اور چوری
ii. اسکرین کو نقصان
iii. نئے اور پرانے فونز
• نہیں
• انتظار کی کوئی مدت نہیں ہے
• دعوے کی درستگی کا انحصار ہینڈ سیٹ فنانسنگ کی مدت پر ہے
• اندراج، دعویٰ جمع کروانا اور دعوے کی ادائیگی WEBDOC کے زیر انتظام پیپر لیس اور ڈیجیٹل عمل کے ذریعے ہوگی۔
• فون کال یا واٹس ایپ کے ذریعے درج کیا گیا۔
• دستاویز جمع کروانے کے 3 کام کے دنوں کے اندر دعویداروں کے ساتھ براہ راست تصفیہ۔
• دعویدار کو آخر سے آخر تک سپورٹ اور ہینڈ ہولڈنگ
چوری کی صورت میں:
• فون کے IMEI نمبر کی تصویر یا دعوے کی تقریب سے پہلے پری رجسٹریشن
• پولیس رپورٹ - چوری/ ڈکیتی/ چوری کی صورت میں
• موبائل نمبر
• CNIC دونوں طرف
• فون کی خریداری کی رسید
نقصان کی صورت میں:
• خراب فون کی صورت میں کوئی بھی اصل مناسب بلوں کا دعویٰ کیا جانا ہے
• صرف خراب فون
• فون کی خریداری کی رسید
• موبائل نمبر
• CNIC دونوں طرف
• رسید کی مرمت
• مرمت سے پہلے اور بعد میں خراب اسکرین کی تصویر
• دعوے کی رقم کسٹمر کے بینک یا والیٹ اکاؤنٹ میں منتقل کی جائے گی
• اگر دعوی پر کوئی تنازعہ، مشتبہ دھوکہ دہی کی سرگرمی یا کوئی منفرد صورت حال ہے جس کے لیے مزید وضاحت کی ضرورت ہے، تو ادائیگی کی مدت میں توسیع کی جا سکتی ہے لیکن دس (10) کام کے دنوں سے زیادہ نہیں ہوگی، یا جب تک تنازعہ ختم ہو جائے قانونی نظام میں حل.
• ٹوٹ پھوٹ کے لیے نہیں، ہاں پانی کے نقصان کے لیے۔
• نہیں
• آپ صرف اپنے فون کی کوریج میں زیادہ سے زیادہ رقم کے اہل ہوں گے
• نہیں
• 36 گھنٹے
• انشورنس پلان ایم ایس آئی ایس ڈی این کے خلاف قسط کے پلان کے ساتھ خود اندراج ہوا ہے
• اگر دعوی پر کوئی تنازعہ، مشتبہ دھوکہ دہی کی سرگرمی یا کوئی منفرد صورت حال ہے جس کے لیے مزید وضاحت کی ضرورت ہے، تو ادائیگی کی مدت میں توسیع کی جا سکتی ہے لیکن دس (10) کام کے دنوں سے زیادہ نہیں ہوگی، یا جب تک تنازعہ ختم ہو جائے قانونی نظام میں حل کریں۔
• کوئی بھی پہلے سے خراب شدہ اسکرین
• پہلے ہی گمشدہ یا چوری شدہ فونز
• جان بوجھ کر ٹوٹے ہوئے فونز
• Insu کی انشورنسسرخ رنگ ذیل میں جلد از جلد ختم ہو جائے گا:
i دعوے کی ادائیگی پر
• واٹس ایپ نمبر 03268120897
• 7030 مختصر کوڈ
• واقعہ ہوتے ہی صارف نامزد نمبر پر کال کرتا ہے۔ ہیلپ لائن 051-8848801
• ایجنٹ صارفین کی شکایات کو سنبھالیں گے۔ عام سوالات کے جوابات فون پر فراہم کیے جائیں گے۔ دعووں کے لیے، صارفین کو مطلوبہ دستاویزات جمع کرانے کے لیے ایک واٹس ایپ نمبر موصول ہوگا۔
• صارف نامزد کردہ WhatsApp نمبر 0326-8120897 پر دستاویزات بھیجتا ہے۔
• دستاویزات کی تصدیق Webdoc ٹیم کرے گی
• دعویٰ اکاؤنٹ 36 گھنٹوں میں صارفین کے اکاؤنٹ میں منتقل کر دیا گیا۔