اہلیت چیک کرنے کے لیے براہ کرم اپنا نمبر درج کریں

آئی فون 16 256 جی بی

پیشگی لاگت (ڈاؤن پیمنٹ + ہینڈ سیٹ انشورنس) ماہانہ قسط/18 ماہ قسط پر کسٹمر کے لیے کل لاگت
220,000 11,700 430,600

آئی فون 16 پرو 128 جی بی

پیشگی لاگت (ڈاؤن پیمنٹ + ہینڈ سیٹ انشورنس) ماہانہ قسط/18 ماہ قسط پر کسٹمر کے لیے کل لاگت
250,000 13,100 485,800

آئی فون 16 پرو 256 جی بی

پیشگی لاگت (ڈاؤن پیمنٹ + ہینڈ سیٹ انشورنس) ماہانہ قسط/18 ماہ قسط پر کسٹمر کے لیے کل لاگت
270,000 14,300 527,400

آئی فون 16 پرو میکس 256 جی بی

پیشگی لاگت (ڈاؤن پیمنٹ + ہینڈ سیٹ انشورنس) ماہانہ قسط/18 ماہ قسط پر کسٹمر کے لیے کل لاگت
300,000 15,000 570,000
  1. صارف کو قسط پر iPhone حاصل کرنے کا اہل ہونا چاہیے۔
  2. صارف 15,000/- روپے کی سیکیورٹی ڈپازٹ ادا کرے گا۔ سیکیورٹی ڈپازٹ موجودہ عمل کے مطابق قابل واپسی/سایڈست ہے۔
  3. خریداری کے وقت گاہک سے ڈاون پیمنٹ نقد/کریڈٹ کارڈ میں کرنا ضروری ہے۔
  4. کسٹمر کو ہینڈ سیٹ کے حصول کے موقع پر قسط کے چارجز ادا کرنا ہوں گے۔
  5. ماہانہ ہینڈ سیٹ کی قسطیں گاہک کے پوسٹ پیڈ بل میں ظاہر ہوں گی۔
  6. دیر سے ادائیگی کی فیس سے بچنے کے لیے گاہک کو وقت پر بل ادا کرنا ضروری ہے۔
  7. کریڈٹ کی حد کی خلاف ورزی اور اس کے بعد باہر جانے والے بلاکنگ کی صورت میں، Jazz IMEI کو بلاک کرنے کا حق محفوظ رکھتا ہے۔ Payme پر IMEI کی بحالی کی سہولت فراہم کی جائے گی۔ بقایا پوسٹ پیڈ بل۔
  8. ہینڈ سیٹ انشورنس کی رقم ہینڈ سیٹ کی ابتدائی قیمت میں شامل ہے۔
  9. صارفین کو تمام وارنٹی دعووں کے لیے آئی فون کے مجاز سروس سینٹرز کا دورہ کرنے کی ضرورت ہے۔
  10. فنانسنگ کی مدت کے دوران، ڈیوائس چوری ہو جاتی ہے، گم ہو جاتی ہے، یا مرمت کے علاوہ خراب ہو جاتی ہے، تب بھی صارف باقی اقساط ادا کرنے کا ذمہ دار ہو گا۔
  11. کسی بھی صورت میں، گاہک فروخت ہونے کے بعد آلہ واپس نہیں کر سکتا۔
  12. گاہک، کسی بھی وقت، ہینڈ سیٹ کی بقیہ رقم ادا کر سکتا ہے۔
  13. قیمتیں بغیر کسی پیشگی اطلاع کے تبدیل ہو سکتی ہیں
  14. صارف کو اپنے پوسٹ پیڈ نمبر کو ڈائریکٹ ڈیبٹ پر تبدیل کرنے کی ضرورت ہے
1۔ میں اپنے ہینڈ سیٹ انشورنس سے کیسے فائدہ اٹھا سکتا ہوں؟

قسط پر ہینڈ سیٹ خریدنے پر ہینڈ سیٹ انشورنس خود کار طریقے سے حاصل کیا جاتا ہے

2۔ مختلف کوریجز کے خلاف کیا حدود ہیں؟

• اخراج میں شامل ہیں:

i کوئی بھی پہلے سے خراب سکرین

ii. پہلے ہی گم یا چوری شدہ فونز

iii. جان بوجھ کر ٹوٹے ہوئے فونز

3۔ میری کوریج میں کیا شامل ہے؟

• فون اسکرین کی مرمت کی مارکیٹ ویلیو کے تصفیے کا دعوی کریں (کوریج کی حد کے اندر)

• کوریج:

i چوری اور چوری

ii. اسکرین کو نقصان

iii. نئے اور پرانے فونز

4۔ کیا میں کسی دوسرے فون کے لیے کوریج یا اضافی کوریج حاصل کر سکتا ہوں؟

• نہیں

5۔ بغیر دعوے کی مدت پر انتظار کی مدت کیا ہے؟

• انتظار کی کوئی مدت نہیں ہے

6۔ دعویٰ کی صداقت؟

• دعوے کی درستگی کا انحصار ہینڈ سیٹ فنانسنگ کی مدت پر ہے

7۔ میں موبائل پروٹیکشن پلان کے تحت کیسے دعوی کر سکتا ہوں؟

• اندراج، دعویٰ جمع کروانا اور دعوے کی ادائیگی WEBDOC کے زیر انتظام پیپر لیس اور ڈیجیٹل عمل کے ذریعے ہوگی۔

• فون کال یا واٹس ایپ کے ذریعے درج کیا گیا۔

• دستاویز جمع کروانے کے 3 کام کے دنوں کے اندر دعویداروں کے ساتھ براہ راست تصفیہ۔

• دعویدار کو آخر سے آخر تک سپورٹ اور ہینڈ ہولڈنگ

8۔ کن دستاویزات کی ضرورت ہے؟

چوری کی صورت میں:

• فون کے IMEI نمبر کی تصویر یا دعوے کی تقریب سے پہلے پری رجسٹریشن

• پولیس رپورٹ - چوری/ ڈکیتی/ چوری کی صورت میں

• موبائل نمبر

• CNIC دونوں طرف

• فون کی خریداری کی رسید

نقصان کی صورت میں:

• خراب فون کی صورت میں کوئی بھی اصل مناسب بلوں کا دعویٰ کیا جانا ہے

• صرف خراب فون

• فون کی خریداری کی رسید

• موبائل نمبر

• CNIC دونوں طرف

• رسید کی مرمت

• مرمت سے پہلے اور بعد میں خراب اسکرین کی تصویر

9۔ دعویٰ کس کو ادا کیا جائے گا؟

• دعوے کی رقم کسٹمر کے بینک یا والیٹ اکاؤنٹ میں منتقل کی جائے گی

• اگر دعوی پر کوئی تنازعہ، مشتبہ دھوکہ دہی کی سرگرمی یا کوئی منفرد صورت حال ہے جس کے لیے مزید وضاحت کی ضرورت ہے، تو ادائیگی کی مدت میں توسیع کی جا سکتی ہے لیکن دس (10) کام کے دنوں سے زیادہ نہیں ہوگی، یا جب تک تنازعہ ختم ہو جائے قانونی نظام میں حل.

10۔ کیا میں ٹوٹ پھوٹ یا پانی کے نقصان کی صورت میں دعویٰ کر سکتا ہوں؟

• ٹوٹ پھوٹ کے لیے نہیں، ہاں پانی کے نقصان کے لیے۔

11۔ کیا مجھے متبادل فون ملے گا؟

• نہیں

12۔ اگر متبادل لاگت زیادہ ہو تو کیا ہوگا؟

• آپ صرف اپنے فون کی کوریج میں زیادہ سے زیادہ رقم کے اہل ہوں گے

13۔ کیا میں دعوی کر سکتا ہوں اگر میں اپنے IMEI کو بلاک نہیں کرتا ہوں یا میرے فون رجسٹرڈ نہیں ہیں؟

• نہیں

14۔ دعویٰ طے کرنے کا تخمینہ کیا وقت ہے؟

• 36 گھنٹے

15۔ کیا میں متعدد سبسکرپشنز میں اندراج کر سکتا ہوں؟

• انشورنس پلان ایم ایس آئی ایس ڈی این کے خلاف قسط کے پلان کے ساتھ خود اندراج ہوا ہے

16۔ اس کی ادائیگی کب نہیں ہوگی؟

• اگر دعوی پر کوئی تنازعہ، مشتبہ دھوکہ دہی کی سرگرمی یا کوئی منفرد صورت حال ہے جس کے لیے مزید وضاحت کی ضرورت ہے، تو ادائیگی کی مدت میں توسیع کی جا سکتی ہے لیکن دس (10) کام کے دنوں سے زیادہ نہیں ہوگی، یا جب تک تنازعہ ختم ہو جائے قانونی نظام میں حل کریں۔

• کوئی بھی پہلے سے خراب شدہ اسکرین

• پہلے ہی گمشدہ یا چوری شدہ فونز

• جان بوجھ کر ٹوٹے ہوئے فونز

• Insu کی انشورنسسرخ رنگ ذیل میں جلد از جلد ختم ہو جائے گا:

i دعوے کی ادائیگی پر

17۔ میں کہاں رابطہ کر سکتا ہوں؟

• واٹس ایپ نمبر 03268120897

• 7030 مختصر کوڈ

18۔ دعوی کا عمل:

• واقعہ ہوتے ہی صارف نامزد نمبر پر کال کرتا ہے۔ ہیلپ لائن 051-8848801

• ایجنٹ صارفین کی شکایات کو سنبھالیں گے۔ عام سوالات کے جوابات فون پر فراہم کیے جائیں گے۔ دعووں کے لیے، صارفین کو مطلوبہ دستاویزات جمع کرانے کے لیے ایک واٹس ایپ نمبر موصول ہوگا۔

• صارف نامزد کردہ WhatsApp نمبر 0326-8120897 پر دستاویزات بھیجتا ہے۔

• دستاویزات کی تصدیق Webdoc ٹیم کرے گی

• دعویٰ اکاؤنٹ 36 گھنٹوں میں صارفین کے اکاؤنٹ میں منتقل کر دیا گیا۔