پری    پیڈ VIP کال
  • سبسکرپشن فی روپے 2.3 (بشمول ٹیکس)/دن
  • PAYG فی 1.2 روپیہ (بشمول ٹیکس) DND ریکوسٹ
  • سبسکرپشن کوڈ *847*1# ڈائل کریں یا ’Sub‘ لکھ کر 847 پر بھیجیں
  • مدت روزانہ
  • ان سبسکرائب *847*4# ڈائل کریں یا ’UNSUB‘ لکھ کر 847 پر بھیجیں
خلاصہ

VIP کال سروس کے ذریعے آپ اپنے نمبر پر آنے والی کالز کو مینیج کر سکتے ہیں VIP کے ساتھ آپ کو صرف مطلوبہ نمبر سے ہی کال آئے گی اور باقی کالز کو دوسرے سیکرٹری نمبر پر بھیج دیا جائے گا۔ صرف VIP پِن کوڈ رکھنے والے کالر ہی آپ کو کال کر سکیں گے۔ بنیادی طور پر تمام کالز سبسکرائبر نمبر پر ہی بھیجی جائیں گی۔ VIP کال سروس ایکٹیویٹ کرنے کے لیے STATUS ON لکھ کر 847 پر بھیجیں یا #847* ڈائل کریں۔

​VIP کال سروس پے ایز یو گو (PAY AS YOU GO) کے طور پر بھی استعمال کی جا سکتی ہے، اس صورت میں آپ کو سروس سبسکرائب کرنے کی ضرورت نہیں لیکن آپ مطلوبہ فی ادا کر کے 12 یا 24 گھنٹوں کے لیے ’’DO NOT DISTURB‘‘ ایکٹیویٹ کر سکتے ہیں، مثلاَ جب بھی DND ریکوسٹ کیے جانے پر آپ سے 1.2 روپیہ پلس ٹیکس چارج کیا جائے گا۔

1.2روپیہ پلس ٹیکس فی DND ریکوسٹ​

نوٹ: PAYG صرف پری پیڈ کسٹمرز کے لیے ہے۔۔​

​VIP کال سروس سبسکرائب کریں اور اپنا پِن کوڈ دوستوں اور فیملی سے شیئر کریں تاکہ وہ آپ سے براہ راست رابطہ کر سکیں۔

VIP کال سروس آن/آف طریقہ کار:

بطور ڈیفالٹ تمام کالز سبسکرائبر کے نمبر پر بھیجی جائیں گی۔ VIP کال سروس کو آن کرنے کے لیے، صارف کو 847 پر یا #847* ڈائل کرکے “VIP ON” بھیجنا ہوگا۔ اب صارف صرف وائٹ لسٹڈ نمبروں کی کالز وصول کرے گا۔ VIP کال سروس کو بند کرنے کے لیے، صارف “VIP OFF” کمانڈ یا #847* ڈائل کرکے استعمال کرے گا۔ “VIP آن” اور “VIP OFF” کمانڈز استعمال کرنے سے صارف سروس کو اَن سبسکرائب کیے بغیر اپنی آنے والی کالوں کو کنٹرول کر سکے گا۔

پرسنل سیکرٹری:

اگر آپ اپنی اہم کالوں سے محروم نہیں رہنا چاہتے ہیں، تو آپ پرسنل سیکریٹری کے طور پر کسی بھی جاز نمبر کو تفویض کرسکتے ہیں جو آپ کی جانب سے ان لوگوں کے لیے کال کریں گے جن کے پاس پن نہیں ہے۔

کسی بھی جاز نمبر کو پرسنل سیکرٹری کے طور پر شامل کرنے کے لیے ADD PS 847 پر بھیجیں یا #847* ڈائل کریں۔ آپ USSD *847# کے ذریعے اپنی سہولت کے مطابق کسی بھی وقت پرسنل سیکرٹری کالز روٹنگ کو فعال یا غیر فعال کر سکتے ہیں۔ مزید معلومات کے لیے 847 پر “Help” بھیجیں۔

وائٹ لسٹنگ/بلیک لسٹنگ:

آپ ان نمبروں کی فہرست کو برقرار رکھنے کے لیے وائٹ لسٹ اور بلیک لسٹ کرنے کی خصوصیت کا استعمال کر سکتے ہیں جن سے آپ کالیں لینا چاہتے ہیں یا بالترتیب محدود کرنا چاہتے ہیں۔

پریشان نہ کرو:

مصروف شیڈول کی صورت میں، آپ #847* ڈائل کرکے عارضی طور پر DND موڈ کو فعال کرسکتے ہیں۔ اس صورت میں کوئی بھی آپ کو یا آپ کے سیکرٹری کو کال نہیں کر سکے گا چاہے ان کے پاس پن کوڈ ہو یا نہ ہو۔ جیسے ہی آپ کال لینے کے لیے دستیاب ہوں آپ #847* ڈائل کرکے DND کو غیر فعال کر سکتے ہیں۔

آپ سروس کے استعمال کے لیے درج ذیل کمانڈز استعمال کر سکتے ہیں۔

تفصیل کومانڈس
تفصیل کومانڈس SUB
ان-سوبسکریپشن کمانڈ UNSUB
سروس کو فعال کرنے کے لیے کمانڈ VIPON
سروس کو غیر فعال کرنے کے لیے کمانڈ VIPOFF
وائٹ لسٹ میں نمبر شامل کرنے کے لیے کمانڈ ADDWLNUMBER
وائٹ لسٹ میں نمبر حذف کرنے کے لیے کمانڈ DELWLNUMBER
بلیک لسٹ میں نمبر شامل کرنے کے لیے کمانڈ ADDBLNUMBER
بلیک لسٹ میں نمبر حذف کرنے کے لیے کمانڈ DELBLNUMBER
وائٹ لسٹ دیکھنے کے لیے کمانڈ VIEWALL
بلیک لسٹ دیکھنے کے لیے کمانڈ VIEWALL
وائٹ لسٹ سے تمام نمبروں کو ہٹانے کے لیے کمانڈ DELWLWL
بلیک لسٹ سے تمام نمبر نکالنے کے لیے کمانڈ DELBLBL
کسی بھی نمبر کے ساتھ پن کوڈ شیئر کرنے کے لیے کمانڈ SHAREPIN
پن کوڈ کو دوبارہ ترتیب دینے کے لیے کمانڈ RESETPIN
ڈسٹرب نہ موڈ کو چالو کرنے کے لیے کمانڈ DNDON
ڈسٹرب موڈ کو غیر فعال کرنے کے لیے کمانڈ DNDOFF
پرسنل سیکرٹری کے طور پر نمبر شامل کرنے کے لیے کمانڈ ADDPSNUMBER
پرسنل سیکرٹری کو فعال کرنے کے لیے کمانڈ PSON
پرسنل سیکرٹری کو غیر فعال کرنے کے لیے کمانڈ PSOFF
پرسنل سیکرٹری نمبر ڈیلیٹ کرنے کے لیے کمانڈ DELPSNUMBER
مدد کا مینو حاصل کرنے کے لیے کمانڈ HELP

Untitled Document

VIP کال سروس کیا ہے؟

VIP کال سروس آپ کو ایک مخصوص نمبر کے لیے کالز کا انتظام کرنے کی اجازت دیتی ہے، یعنی صرف مطلوبہ کال کرنے والوں سے کالیں وصول کرنا اور دوسروں کو ایک مخصوص نمبر پر منتقل کرنا۔ لوگ آپ کی رضامندی کے بغیر آپ کے نمبر پر کال نہیں کر سکتے ہیں یعنی آپ کا پاس ورڈ جاننے کے۔ آپ کالز مینیجر/سیکرٹری کو منتقل کر سکتے ہیں۔

میں VIP کال سروس کو کس طرح سبسکرائب کر سکتا ہوں؟

آپ 847 پر SUB بھیج کر یا #847* ڈائل کرکے آسانی سے اس سروس کو سبسکرائب کر سکتے ہیں۔ سبسکرائب کرنے کے بعد، آپ سروس کی دیگر خصوصیات کو استعمال کرنے کے لیے دوبارہ #847* ڈائل کر سکتے ہیں۔

میں سروس کو ان سبسکرائب کیے بغیر VIP کال سروس کو کیسے فعال اور غیر فعال کر سکتا ہوں؟

VIP کال سروس کو آن کرنے کے لیے، صارف کو 847 پر یا #847* ڈائل کرکے “VIP ON” بھیجنا ہوگا۔ VIP کال کو بند کرنے کے لیے، صارف “VIP OFF” کمانڈ یا #847* ڈائل کرکے استعمال کرسکتا ہے۔

کیا میں اس سروس کو استعمال کر سکتا ہوں تب بھی جب میرے پاس بیلنس نہ ہو؟

ہاں، آپ اس سروس کو استعمال کر سکتے ہیں۔

VIP کال سروس کون سبسکرائب کر سکتا ہے؟

تمام جاز صارفین VIP کال سروس کو سبسکرائب کر سکتے ہیں۔

کون اس سروس کو سبسکرائب کیے بغیر ڈسٹرب نہ کرنے کا فیچر استعمال کر سکتا ہے؟

صرف Jazz کے پری پیڈ صارفین اس سروس کو سبسکرائب کیے بغیر DND فیچر استعمال کر سکتے ہیں۔

اس سروس کے چارجز کیا ہیں؟

سبسکرپشن چارجز:

· پری پیڈ (چیمپئن اور نان چیمپیئن) روپے 2.3 (بشمول ٹیکس)/دن (بار بار)

· پوسٹ پیڈ روپے 20+ ٹیکس/ماہ (بار بار)

PAYG ماڈیول کے لیے چارجز:

· PAYG (ڈسٹرب نہ کریں) (کسی بھی گھنٹے کا انتخاب) – روپے 1+ ٹیکس/درخواست (صرف پری پیڈ کے لیے)

کیا مجھے اس سروس کو سبسکرائب کرنے کے لیے کسی خاص سم یا فون کی ضرورت ہے؟

نہیں، آپ کو VIP کال سروس کو سبسکرائب کرنے کے لیے کسی خاص سم یا فون کی ضرورت نہیں ہے۔ یہ سروس کسی بھی معیاری موبائل یا سمارٹ فون پر کام کر سکتی ہے۔

میں پرسنل سیکرٹری کیسے شامل کر سکتا ہوں؟

آپ پرسنل سیکرٹری کو SMS اور USSD دونوں کے ذریعے شامل کر سکتے ہیں۔

SMS کے بذریعہ : آپ کو PSنمبر بھیجنے کی ضرورت ہے۔

USSD کے ذریعے : آپ کو #847* ڈائل کرنا ہوگا

میں اپنے پرسنل سیکرٹری کے طور پر کتنے نمبر شامل کر سکتا ہوں؟

صرف ایک جاز نمبر آپ کا پرسنل سیکرٹری ہو سکتا ہے۔

کیا میں اپنے پرسنل سیکرٹری کے طور پر بھی آف نیٹ نمبر بنا سکتا ہوں؟

نہیں، آپ اپنے پرسنل سیکرٹری کے طور پر صرف جاز نمبر شامل کر سکتے ہیں۔

پرسنل سیکرٹری کی کیا ذمہ داریاں ہوں گی؟

آپ تمام ناپسندیدہ کال آپ کے پرسنل سیکرٹری کو منتقل کر دی جائیں گی۔

مجھے اپنی منتقلی یا مسڈ کالز کے بارے میں کیسے مطلع کیا جائے گا؟

آپ کی مس کال یا ٹرانسفر کال نمبر کے بارے میں ہر 8 گھنٹے کے بعد آپ کو ایک SMS کا خلاصہ بھیجا جائے گا۔

کسی بھی نمبر کو وائٹ لسٹ کرنے کا مقصد کیا ہے؟

وائٹ لسٹ کردہ نمبر کی کال براہ راست آپ کو منتقل کر دی جائے گی۔ جب بھی وہ آپ کو کال کریں تو انہیں پن کوڈ درج کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔

میں کسی بھی نمبر کو وائٹ لسٹ کیسے کر سکتا ہوں؟

AddWLنمبر 847 پر بھیجیں یا ڈائل کریں #847*

کتنے نمبروں کو وائٹ لسٹ کیا جا سکتا ہے؟

آپ اپنی وائٹ لسٹ میں جتنے نمبر چاہیں شامل کر سکتے ہیں۔

کسی بھی نمبر کو بلیک لسٹ کرنے کا مقصد کیا ہے؟

بلیک لسٹڈ نمبر کی کال صرف وی آئی پی کال سروس سبسکرائبر کے نمبر سے بلاک کی جائے گی بلکہ اس کے پرسنل سیکریٹری نمبر کے لیے بھی۔

میں کسی بھی نمبر کو بلیک لسٹ کیسے کر سکتا ہوں؟

AddBLنمبر 847 پر بھیجیں یا #847* ڈائل کریں

میں کتنے نمبروں کو بلیک لسٹ کر سکتا ہوں؟

آپ اپنی بلیک لسٹ میں جتنے نمبر چاہیں شامل کر سکتے ہیں۔

میں PAYG کو ڈسٹرب نہ کرنے کی خصوصیت کیسے استعمال کر سکتا ہوں؟

آپ >ایس ایم ایس اور USSD دونوں کے ذریعے DND PAYG خصوصیت کو چالو کر سکتے ہیں۔

ایس ایم ایس :

اگر آپ DND کو 12 گھنٹے کے لیے چالو کرنا چاہتے ہیں:

DND12 بھیجیں۔

اگر آپ DND کو 24 گھنٹے کے لیے چالو کرنا چاہتے ہیں:

DND24 بھیجیں۔

—>

USSD:

847#* ڈائل کریں

میں PAYG کی خصوصیت کو ڈسٹرب نہ کریں کیسے غیر فعال کر سکتا ہوں؟

آپ SMS اور USSD دونوں کے ذریعے DND PAYG خصوصیت کو غیر فعال کر سکتے ہیں۔

SMS:
DNDoff بھیجیں۔

USSD:
847#* ڈائل کریں

میں سروس کو کیسے اَن سبسکرائب کر سکتا ہوں؟

آپ 847 پر UNSUB بھیج کر یا #847* ڈائل کرکے اس سروس کی رکنیت ختم کریں۔

  • یہ شرائط و ضوابط PTA کی منظور شدہ عمومی شرائط و ضوابط کے علاوہ ہیں اور جن سے کسٹمر کنکشن/سِم ایکٹویٹ کرنے پر CSAF/eCSAF کے تحت اتفاق کرتا ہے۔
  • Jazz اپنی کسی بھی آفر/پیکج/بنڈل کی قیمت/ریٹ کو کسی بھی وقت مقرر/تبدیل کرنے اور ان آفر/پیکج/بنڈل کو کسی بھی وقت ختم/تبدیل کرنے/بند کرنے کا اختیار رکھتا ہے۔ جہاں کہیں لاگو ہو گا، متاثرہ کسٹمرز کو PTA کی ہدایات کے مطابق پیشگی اطلاع دی جائے گی۔
  • ہر آفر/پیکج/بنڈل کی قیمت/چارجز پر متعلقہ ٹیکس لاگو ہوں گے، اگر کوئی ہوئے، چاہے یہ آفر/پیکج/بنڈل ملک کے کسی بھی حصے یا علاقے میں حاصل یا ایکٹیویٹ کی جائے۔
  • چارجنگ سسٹم آپ کے پیکج میں دستیاب ڈیتا میں سے مخصوص MB ڈیوائس پر ہر ایپلیکیشن/ویب سائٹ کھولنے/دیکھنے کے لیے مقرر رکھتا ہے، لہذا ایک ہی وقت میں مختلف ایپلیکیشن اور/یا ویب سائٹس کھولنے سے آپ کے ڈیٹا پیکج کا تمام تر دستیاب ڈیٹا اس مقصد کے لیے مقرر کیا جا سکتا ہے جس کے بعد آپ کے پیکج کے بیس ریٹ کی بنیاد پر چارجنگ شروع ہو جائے گی۔
  • بنڈلز کو ایکٹیویٹ کرنے کے لیے مطلوبہ بیلنس کی رقم کو قریب ترین کُل عدد پر راؤنڈ کیا جا سکتا ہے۔
  • کسی سوال، شکایت یا ضرورت کی صورت میں ہمیں ای میل کریں: [email protected]
  • زبردستی کے اور غیر اخلاقی میسجز کی اطلاع بھیجنے والے کا نمبر (سپیس) میسج 9000 پر PTA کو دی جا سکتی ہے۔
  • کسی اور کے نام کی سِم استعمال کرنا یا کسی کو اپنے نام کی سِم استعمال کرنے کی اجازت دینا جرم ہے۔ PTA
  • غیر مطلوبہ کال/میسج بلاک کرنے کے لیے 420 پر کال کریں (چارجز لاگو ہیں)
  • غیر مطلوبہ مارکیٹنگ میسجز کو 3627 پر ’’ON‘‘ یا ’’SUB‘‘ لکھ کر بھیجنے سے ’’Do Not Call Reigster‘‘ کے ذریعے بلاک کیا جا سکتا ہے۔ Jazz کسٹمرز کو یہ سروس بالکل مفت فراہم کی جاتی ہے۔
  • ’’سِم خریدیں‘‘ (Purchase of SIM) کا مطلب ہے PMCL کی جانب سے فراہم کردہ ٹیلی کمیونیکشن اور دیگر متعلقہ سروسز استعمال کرنے کے لیے کسی کسٹمر کا PMCL کے نیٹ ورک سے کنکشن حاصل کرنا۔ سِم ہمیشہ PMCL کی ملکیت ہے اور کسٹمر کو سِم جاری کرنے سے اس کے مالکانہ حقوق نہیں بلکہ صرف سِم استعمال کرنے کا حق کسٹمر کو دیا جاتا ہے۔ اگر کسٹمر سروس کا استعمال ترک کر دے یا معاہدہ منسوخ کر دیا جائے یا کسٹمر MNP کے ذریعے نیٹ ورک تبدیل کر لے تو وہ سِم PMCL کو واپس کرنے کا پابند ہے۔
  • تمام پوسٹ پیڈ سبسکرائبرز کی بلنگ کی تاریخ 2021 میں ہر ماہ کی 2 تاریخ ہو گی۔ اس تبدیلی کے پیش نظر کسٹمر متعلقہ مہینے میں دنوں کے فرق کے لیے علیحدہ بل موصول کریں گے۔ کم از کم/ MB چارجز پیکج کی بنیاد پر پروریٹ کیے جائیں گے۔
  • پاکستان اور آزاد جموں و کشمیر میں استعمال اور ریچارج پر لاگو ٹیکس کی تفصیل درج ذیل ہے:
  • ہر ریچارج پر ایڈوانس انکم ٹیکس کی شرح 15 فیصد ہے۔
  • اسلام آباد کی وفاقی حدود میں سیلز ٹیکس کی شرح 19.5 فیصد ہے
  • پاکستان کے دیگر علاقوں اور آزاد جموں و کشمیر میں سیلز ٹیکس کی شرح 19.5 فیصد ہے
  • گلگت بلتستان ٹیکسز سے مستثنیٰ ہے
  • مقررہ تاریخ کے بعد ادا نہ ہونے والے بلوں پر PKR 50 کی تاخیر سے ادائیگی کی فیس وصول کی جائے گی۔