ماہانہ ایکس
  • درست 30 دن
  • رکنیت کی فیس 1,826 روپے (بشمول ٹیکس)
  • سبسکرپشن کوڈ *7733#

*7733# ڈائل کرنے پر، صارف کو 30 کیلنڈر دنوں کے لیے ماہانہ X سبسکرائب کیا جائے گا۔

یہ بنڈل غیر تکراری ہے، اور بنڈل کو ایک سے زیادہ بار حاصل کرنے کے لیے صارفین کو دوبارہ *7733# ڈائل کرنا ہوگا۔

تمام Jazz & دیگر نیٹ ورک منٹس/SMS/ڈیٹا سبسکرپشن کے وقت پوسٹ کیا جائے گا اور 30ویں کیلنڈر دن کے 23:59 گھنٹے پر ختم ہو جائے گا۔

جاز اور دوسرے نیٹ ورک منٹس اور SMS دن میں 24 گھنٹے استعمال کے قابل ہوں گے (کوئی وقت کی حد نہیں)۔

ڈیٹا کی ترغیب 2G/3G/4G نیٹ ورکس کے علاقوں میں استعمال کی جا سکتی ہے۔

اصل انٹرنیٹ کی رفتار کا انحصار متعدد عوامل پر ہوگا جیسے سم، ڈیوائس، ویب پیجز تک رسائی، دن کا وقت، بیک وقت صارفین کی تعداد، 2G/3G/4G سائٹ سے فاصلہ وغیرہ۔

موزوں کے دوران مراعات ختم ہونے کی صورت میں 2.25/MB روپے (بشمول ٹیکس) لاگو ہوتا ہے۔

اس بنڈل کے لیے کال سیٹ اپ چارجز لاگو نہیں ہوتے ہیں۔

اگر آپ نے کسی بھی بنڈل کو سبسکرائب نہیں کیا تو بیس ریٹ چارج کیا جائے گا یعنی روپے 5/MB۔ چارجنگ پلس 512 KB ہوگی۔

پیشکش کی ایک سے زیادہ سبسکرپشنز کی اجازت ہے۔

یہ پیشکش AJK/GB کے صارفین کے لیے دستیاب نہیں ہے۔

ہینڈ سیٹ انشورنس کوریج:

  • فون کا نقصان (پینل کو نقصان، اسپیکر، یا مائیک کو نقصان)
  • سکرین ٹوٹنا
  • چوری/چوری

کوریج ہینڈ سیٹ اور دورانیہ:

  • ہینڈ سیٹ انشورنس کی مدت بنڈل سبسکرپشن کی تاریخ سے 1 مہینہ ہے۔ ہر بنڈل سبسکرپشن کے ساتھ مدت کی تجدید کی جائے گی۔
  • قابل دعوی IMEI صرف تازہ ترین IMEI ہوگا جو بنڈل سبسکرپشن کے وقت Jazz SIM کے ساتھ ٹیگ کیا گیا ہے۔
  • صرف ایک IMEI فی بنڈل سبسکرپشن فی شخص (ایک وقت میں) قابل دعویٰ ہوگا۔
  • نقصان کے 15 دنوں کے اندر دعویٰ کیا جانا چاہیے۔
  • 7 دن کی انتظار کی مدت لاگو ہے۔

کوریج کے اخراج:

  • کوئی بھی پہلے سے خراب شدہ اسکرین
  • پہلے سے گم شدہ یا چوری شدہ فونز
  • جان بوجھ کر ٹوٹے ہوئے فونز

دعوی کا عمل:

  • گاہک دعوے کے لیے ہینڈ سیٹ انشورنس ہیلپ لائن پر کال کرے گا (0518848801)
  • ہیلپ لائن ایجنٹ واٹس ایپ نمبر پر جمع کرائے جانے والے مطلوبہ دستاویزات کے بارے میں کسٹمر کی رہنمائی کرے گا۔
  • ایجنٹ کے ذریعے کامیاب تصدیق کے بعد، گاہک کو دعویٰ کے اندراج کی اطلاع کے لیے ایک SMS موصول ہوگا۔
  • دعوے کی رقم گاہک کے JazzCash اکاؤنٹ میں منتقل کر دی جائے گی۔
  • دعویٰ مسترد ہونے کی صورت میں، دعویٰ مسترد ہونے کی وجہ بتانے کے لیے صارف کو ایک SMS/کال بھیجا جائے گا۔

دعوے کے دستاویزات:

  • دعویدار MSISDN
  • CNIC کاپی
  • فون پر IMEI نمبر کی تصویر
  • چوری/چوری کی صورت میں واقعہ کی رپورٹ
  • فون کی تفصیلات کے ساتھ مرمت کے اصل بل