- ہسپتال میں داخلے کے لیے نقد رقم: 15,000 روپے (15 راتیں 1,000 روپے فی رات)
- خواتین کے ہسپتال میں داخل ہونے کے لیے نقد رقم: 37,500 روپے (15 راتیں 2,500 روپے فی رات)
- *بریسٹ کینسر کور: 90,000 روپے (3,000 روپے فی ڈے کیئر وزٹ/فی رات)
- کسٹمر اور فیملی ممبرز کے لیے 24/7 BIMA ڈاکٹر
*بریسٹ کینسر کے لیے پہلے سے موجود سالانہ حد: 30,000/-
ایمرجنسی یا نازک معاملات کے لیے انتظار کی کوئی مدت نہیں، تاہم، منصوبہ بند علاج کے لیے 7 دن کے انتظار کی مدت لاگو کی جائے گی۔
ہسپتال میں داخل ہونے کا عمومی کوریج
خواتین پر مرکوز سنگین بیماری کی کوریج
24/7 BIMA اور عمومی مشاورتی خدمات کی دستیابی
استعمال کی شرائط
یہ دستاویز آپ اور ملوک کے درمیان ایک معاہدہ ہے، جس میں وہ شرائط و ضوابط شامل ہیں جن سے آپ بیما فیملی ٹیلی میڈیسن پروڈکٹ کا استعمال کرتے وقت اتفاق کرتے ہیں۔ اگر آپ ان شرائط و ضوابط سے اتفاق نہیں کرتے ہیں، تو آپ ہماری خدمات تک رسائی یا استعمال کرنے کے مجاز نہیں ہیں۔ ہم استعمال کی ان شرائط کو وقتاً فوقتاً اپ ڈیٹ کر سکتے ہیں۔ ہم آپ کو وقتاً فوقتاً ان شرائط کا جائزہ لینے کی ترغیب دیتے ہیں۔ ہماری خدمات کا آپ کا مسلسل استعمال (جیسا کہ ذیل میں بیان کیا گیا ہے) استعمال کی تبدیل شدہ شرائط پر آپ کی قبولیت کی نشاندہی کرتا ہے۔
"MILVIK"، "ہمارے"، "ہم"، یا "ہم" کا کوئی بھی حوالہ ملوک موبائل پاکستان (پرائیویٹ) لمیٹڈ کا حوالہ ہے، جو پاکستان میں رجسٹرڈ ایک نجی کمپنی ہے (کمپنی نمبر 90585)، رجسٹرڈ آفس ہے۔ تیسری منزل، نیو لبرٹی ٹاور، ماڈل ٹاؤن لنک روڈ، ماڈل ٹاؤن، لاہور، پاکستان۔
1۔ فراہم کردہ خدمات
MILVIK طبی اور صحت کے مسائل ("خدمات") پر مشورہ اور/یا سفارشات فراہم کرنے کے مقصد سے ٹیلی فون، ویڈیو، ایس ایم ایس، ایپس یا دیگر ذرائع سے لائسنس یافتہ ڈاکٹروں ("BIMA ڈاکٹرز") کے ساتھ حقیقی وقت میں طبی مشاورت فراہم کرتا ہے۔ . MILVIK مقامی فراہم کنندگان کے ساتھ شراکت میں فراہم کی جانے والی دیگر صحت سے متعلق خدمات بھی پیش کر سکتا ہے، جس میں ہسپتال، تشخیصی لیبارٹریز یا فارمیسی (BIMA ڈاکٹروں کے ساتھ، "فراہم کنندگان") شامل ہو سکتے ہیں۔
MILVIK فراہم کنندگان تک رسائی کی سہولت فراہم کرتا ہے جنہوں نے صارفین کو طبی اور صحت سے متعلق مشورے اور خدمات فراہم کرنے پر اتفاق کیا ہے۔ یہ BIMA ڈاکٹروں کے ذریعہ میڈیسن یا دوسرے لائسنس یافتہ پیشے کے عمل میں مداخلت نہیں کرتا ہے اور MILVIK کوئی رہنما خطوط یا پروٹوکول نافذ نہیں کرتا ہے جو BIMA ڈاکٹروں کے اعمال کو محدود کرتا ہے۔
2۔ ملوک ڈاکٹر سروس کا استعمال ہنگامی حالات کے لیے نہیں ہے
ہماری خدمات ممکنہ یا حقیقی طبی ہنگامی حالتوں میں استعمال کے لیے نہیں ہیں یا اگر آپ کی کوئی ایسی حالت ہے جس کے بارے میں آپ جانتے ہیں کہ جسمانی معائنہ کی ضرورت ہوگی۔ اگر ایسا ہے تو، آپ کو اپنے قریبی ایمرجنسی روم میں جانا چاہیے۔ MILVIK کے ذریعے BIMA ڈاکٹر سے طبی مشورہ حاصل کرنے کی توقع میں آپ کو ایمرجنسی روم میں اپنے دورے میں تاخیر نہیں کرنی چاہیے۔
3۔ اپنے پرائمری کیئر فزیشن کے ساتھ رشتہ
ہماری خدمات کے ذریعے BIMA ڈاکٹروں کے ساتھ آپ کے تعامل کا مقصد آپ کے موجودہ بنیادی نگہداشت کے معالج یا دیگر صحت کی دیکھ بھال کرنے والے پیشہ ور افراد کے ساتھ آپ کے تعلقات کو تبدیل کرنا یا آپ کی طبی رسائی کا مستقل نقطہ نہیں ہے۔ جب آپ کو BIMA ڈاکٹر کی طرف سے تجویز کردہ یا دوسری صورت میں ضرورت ہو تو آپ کو ہنگامی مدد یا فالو اپ دیکھ بھال حاصل کرنی چاہیے اور اپنے بنیادی نگہداشت کے معالج اور دیگر صحت کی دیکھ بھال کرنے والے پیشہ ور افراد سے ضرورت کے مطابق مشورہ کرنا جاری رکھیں۔ اگر آپ کے پاس کسی بھی علامات یا طبی حالت کے بارے میں کوئی سوال ہے، اور اپنے معالج یا صحت کی دیکھ بھال کرنے والے پیشہ ور کے ذریعہ کوئی علاج شروع کرنے یا بند کرنے سے پہلے اپنے بنیادی نگہداشت کے معالج یا صحت کی دیکھ بھال کرنے والے پیشہ ور سے متعلقہ طور پر مشورہ کریں۔
4۔ ادویات کی پالیسی
MILVIK آپ کو BIMA ڈاکٹروں تک رسائی فراہم کرے گا جو دوا کی مشق کرنے کے لیے مناسب طور پر اہل اور تجربہ کار ہیں۔ تمام قابل اطلاق قوانین کے تابع، ایسا BIMA ڈاکٹر مناسب سمجھی جانے والی دوائی تجویز کر سکتا ہے۔ BIMA ڈاکٹر تجویز کردہ دوا کی دستیابی، تاثیر، صداقت، وشوسنییتا، حفاظت، قانونی حیثیت یا معیار کی ضمانت نہیں دے سکتے۔ MILVIK اس بات کی ضمانت نہیں دیتا ہے کہ BIMA ڈاکٹر دوائی تجویز کرے گا یا جاری کرے گا، اور BIMA ڈاکٹر کی تجویز کردہ یا تجویز کردہ دوائیوں کے بارے میں کسی قسم کی نمائندگی یا وارنٹی کی توثیق، سفارش یا ضمانت نہیں دیتا ہے۔
آپ اس بات سے اتفاق کرتے ہیں کہ BIMA ڈاکٹر کی طرف سے آپ کو تجویز کردہ کوئی بھی دوا صرف آپ کے ذاتی استعمال کے لیے ہوگی۔ آپ استعمال کرنے سے پہلے پروڈکٹ کی تمام معلومات اور لیبلز کو پوری طرح اور احتیاط سے پڑھنے پر متفق ہیں اور اگر آپ کو دوا کے بارے میں کوئی سوال ہے تو ڈاکٹر یا فارماسسٹ سے رابطہ کریں۔ آپ اس بات سے اتفاق کرتے ہیں کہ آپ ہماری خدمات صرف اپنے لیے استعمال کر رہے ہیں، یا 18 سال سے کم عمر کے بچے کی جانب سے اس کے والدین یا قانونی سرپرست کے طور پر، بشرطیکہ آپ ہر وقت بچے کی خدمات کے استعمال کی نگرانی کریں۔ MILVIK سروسز معطل کر سکتا ہے یا کسٹمر اکاؤنٹس کو ختم کر سکتا ہے اگر ہمیں معقول طور پر شبہ ہے کہ ایسے اکاؤنٹس اس سیکشن کی پابندیوں کی خلاف ورزی میں استعمال ہو رہے ہیں۔
5۔ رازداری
جب آپ سروسز کے لیے سائن اپ کرتے ہیں، تو آپ اس بات سے اتفاق کرتے ہیں کہ فراہم کنندہ آپ کو معلومات، پیغامات اور نوٹس بھیج کر آپ کے ساتھ بات چیت کریں گے۔ یہ پیغامات آپ کے اکاؤنٹ سے وابستہ رابطے کی معلومات کا استعمال کرتے ہوئے ای میل، ایس ایم ایس، اطلاعات وغیرہ کے ذریعے بھیجے یا بھیجے جا سکتے ہیں، جس میں وہ معلومات شامل ہوتی ہے جو آپ اپنے اکاؤنٹ کی ترتیبات میں معلومات کو رجسٹر کرنے یا اپ ڈیٹ کرتے وقت فراہم کرتے ہیں۔ آپ اس بات سے بھی اتفاق کرتے ہیں کہ MILVIK آپ کے میڈیکل ریکارڈ کو اپنے پاس رکھ سکتا ہے اور یہ کہ اس طرح کے ریکارڈ تمام قابل اطلاق قوانین کے مطابق رکھے جائیں گے۔ MILVIK معیار کی یقین دہانی کے مقاصد کے لیے آپ کے ساتھ کالز اور دیگر مواصلات کو ریکارڈ کر سکتا ہے۔
6۔ دانشورانہ املاک کے حقوق
آپ ہمارے کاپی رائٹس، ٹریڈ مارک، تجارتی راز، پیٹنٹ، یا دیگر دانشورانہ املاک کے حقوق ("IPR") پر مشتمل مواد کو اپنے معالج یا صحت کی دیکھ بھال کرنے والے پیشہ ور کو آن لائن بھیج سکتے ہیں۔y آپ کو ہمارے آئی پی آر کو کاپی کرنے، تقسیم کرنے یا کوئی کاروباری استعمال کرنے کی اجازت نہیں ہے۔
7۔ باخبر رضامندی
ٹیلی ہیلتھ انٹرایکٹو آڈیو اور/یا ویڈیو ٹیکنالوجی کا استعمال کرتے ہوئے صحت کی دیکھ بھال کی خدمات کی فراہمی ہے، جہاں مریض اور BIMA ڈاکٹر ایک ہی جسمانی مقام پر نہیں ہیں۔ BIMA ڈاکٹر کے ساتھ آپ کی ٹیلی ہیلتھ مشاورت کے دوران آپ کی طبی یا صحت کی تاریخ کی تفصیلات اور ذاتی صحت کی معلومات پر انٹرایکٹو آڈیو، ویڈیو، اور/یا دیگر ٹیلی کمیونیکیشن ٹیکنالوجی کے استعمال کے ذریعے تبادلہ خیال کیا جا سکتا ہے، اور BIMA ڈاکٹر اس کے ذریعے جسمانی معائنہ کر سکتا ہے۔ یہ ٹیکنالوجیز. آپ کی طبی یا صحت کی تاریخ اور/یا مخصوص شکایت پر منحصر ہے، آپ سے دوسرے الیکٹرانک ذرائع سے معلومات فراہم کرنے اور قومی شناختی کارڈ یا دیگر قانونی دستاویز سے اپنی شناخت کی تصدیق کرنے کو کہا جا سکتا ہے۔
8۔ ٹیلی ہیلتھ کی حدود
ٹیلی ہیلتھ کے استعمال سے وابستہ ممکنہ خطرات ہیں، بشمول، لیکن ان تک محدود نہیں:
9۔ شکایات اور تنازعات
آپ ہمیں ہمیشہ 042-111-119-878 پر کال کرکے یا ہمیں ای میل کرکے ہماری خدمات پر رائے دے سکتے ہیں۔ [email protected]
اگر آپ کو ہماری سروسز کے بارے میں کوئی شکایت ہے تو ہم اسے جلد از جلد حل کرنا چاہیں گے۔ براہ کرم جتنی جلدی ہو سکے ہمیں اپنی شکایت کے بارے میں بتائیں تاکہ ہم یہ کر سکیں۔ ہم آپ سے آپ کے بارے میں اور آپ کی شکایت کو حل کرنے کے لیے کچھ تفصیلات طلب کر سکتے ہیں۔ براہ کرم یہ جتنی جلدی ہو سکے فراہم کریں تاکہ ہم آپ کی شکایت کو جلد حل کر سکیں۔ ہم آپ کو آپ کی شکایت پر اپنی تحقیقات کا نتیجہ بتائیں گے اور آپ کو ہمارے ساتھ اس پر بات کرنے کا موقع دیں گے۔ اگر ہمیں معلوم ہوتا ہے کہ ہم نے ان شرائط میں سے کسی کو توڑا ہے اور آپ کو نقصان یا نقصان ہوا ہے، تو ہم آپ کو اس نقصان یا نقصان کی تلافی کرنے کے ذمہ دار ہیں اگر یہ ہماری ان شرائط کو توڑنے کا ایک متوقع نتیجہ تھا۔ ہم آپ کو بالواسطہ، حادثاتی، خصوصی یا نتیجہ خیز نقصانات کی تلافی کے ذمہ دار نہیں ہیں۔
یہ شرائط پاکستانی قوانین کے تحت چلتی ہیں اور پاکستانی عدالتوں کو ان شرائط یا ہماری مصنوعات اور خدمات کے استعمال سے پیدا ہونے والے کسی بھی دعوے کو سننے کا خصوصی اختیار حاصل ہوگا۔
10۔ استعمال کی ان شرائط کی قبولیت
سروسز استعمال کرکے، آپ تسلیم کرتے ہیں کہ آپ درج ذیل کو سمجھتے ہیں اور ان سے اتفاق کرتے ہیں: