مسڈ  کال الرٹ
  • سبسکرپشن کوڈ 180#* ڈائل کریٍں
  • ان سبسکرائب 1#*180* ڈائل کریٍں
  • چارجز 2.80 روپے پلس ٹیکس تمام پری پیڈ پیکجز کے لیے
  • یو ایس ایس ڈی کوڈ ڈائل *969#
خلاصہ

یہ سبسکرپشن اس وقت تک جاری رہے گی جب تک ان سبسکرائب نہ کیے جائیں۔ اور قابل اطلاق رہیں

​یہ سروس نیٹ ورک کی پہنچ سے باہر یا فون بند ہونے پر کال مس ہونے کی صورت میں سبسکرائبر کو اس کی اطلاع دیتی ہے۔

آپ مسڈ کال الرٹ کیسے حاصل کر سکتے ہیں؟

MCA سروس سبسکرائب کر لینے کے بعد آپ کو اپنے موبائل فون پر الرٹ حاصل کرنے کے لیے مندرجہ ذیل مراحل پورے کرنے ہوں گے۔

MCA ایکٹویشن کا طریقہ، اگر کوریج ایریا سے باہر ہیں:

  1. Menu میں جائیں، Settings پر آئیں اور پھر Select منتخب کریں
  2. Call Settings دبائیں، Call Divert پر آئیں اور Select منتخب کریں
  3. Divert پر جائیں اگر پہنچ سے باہر ہے اور پھر OK دبائیں
  4. Activate منتخب کریں، Other Number پر جائیں اور Select منتخب کریں
  5. 124 نمبر درج کر کے OK دبا دیں

MCA ایکٹویشن کا طریقہ، کال ویٹنگ کی صورت میں:

  1. Menu میں جائیں، Settings پر آئیں اور پھر Select منتخب کریں
  2. Call Settings دبائیں، Call Divert پر آئیں اور Select منتخب کریں
  3. Divert پر جائیں اگر مصروف ہے اور پھر OK دبائیں
  4. Activate منتخب کریں، Other Number پر جائیں اور Select منتخب کریں
  5. 124 نمبر درج کر کے OK دبا دیں

مسڈ کال الرٹ وصول ہونے کے بعد ایک ایس ایم ایس آپکو بھیجا جائے گا جس میں آپ کو کال کرنے والی پارٹی کا نمبر، تاریخ اور اس شخص کی تفصیل ہو گی جس نے آپ کو کال کی، تفصیل میں نمبر بھی درج ہو گا OK بٹن دبانے کے بعد کال کنکٹ ہو جائے گی۔

اگر نمبر ہائی لائٹ نہیں کیا گیا نیچے سکرول کریں اور جیسے ہی نمبر ہائی لائٹ ہو جائے، OK کا بٹن دبائیں

الرٹ مائی کالر

الرٹ مائی کالر کے ذریعے آپ کو اس شخص کو الرٹ بھیج سکتے ہیں جس نے آپ کو کال کی لیکن آپ اس سے بات نہیں کر پائے۔ اس فیچر کو سبسکرائب یا استعمال کرنے کے کوئی اضافی چارجز وصول نہیں کیے جاتے

  • الرٹ مائی کالر فیچر ایکٹیویٹ کرنے پر مسڈ کال الرٹ سروس بھی ایکٹیو ہو جاتی ہے۔
  • الرٹ مائی کال فیچر بند کرنے پر مسڈ کال الرٹ سروس بھی کام کرنا چھوڑ دے گی۔
  • اگر آپ بیرون ملک ہیں یا آپ نے اپنا نمبر رومنگ پر لگا رکھا ہے، اس پر مسڈ کال الرٹ کی سہولت موجود نہیں۔ پاکستان سے روانہ ہونے سے پہلے اپنے نمبر پر کال فارورڈنگ بند کرنا مت بھولیں۔
  • پری پیڈ ۔ آزاد کشمیر/فاٹا/گلگت بلتستان / اسلام آباد/بلوچستان/سندھ کے لیے اس آفر/پیکج کی ٹریف تفصیل دیکھنے کے لیے یہاں وزٹ کریں۔
  • زبردستی کے اور غیر اخلاقی میسجز کی اطلاع بھیجنے والے کا نمبر (سپیس) میسج 9000 پر PTA کو دی جا سکتی ہے۔
  • یہ سروس Jazz پری پیڈ اور پوسٹ پیڈ صارفین کے لیے دستیاب ہے۔
  • یہ سبسکرپشن اس وقت تک جاری رہے گی جب تک کہ ان سبسکرائب نہ کیے جائیں، اور چارجز لاگو رہیں گے۔
  • Jazz کسی بھی مرحلے پر کسی بھی صارف کا نام ظاہر کرنے کے لیے صارف کی طرف سے فراہم کردہ معلومات کا استعمال نہیں کر رہا ہے۔
  • سروس روزانہ کی بنیاد پر چارج کی جائے گی، تاہم، کوئی بیلنس نہ ہونے کی صورت میں، سروس جاری رہے گی، اور گاہک سے بقایا رقم وصول کی جائے گی، ایک بار جب وہ کافی رقم کے ساتھ اپنے اکاؤنٹ کو ری چارج کرے گا۔
  • Jazz کسی بھی وقت اس سروس کی شرائط و ضوابط کو تبدیل کرنے کا حق محفوظ رکھتا ہے۔
  • یہ شرائط و ضوابط پی ٹی اے کی طرف سے منظور شدہ عمومی شرائط و ضوابط کے علاوہ ہیں اور کنکشن/سِم کو چالو کرنے کے وقت CSAF/eCSAF میں گاہک کی طرف سے اتفاق کیا گیا ہے۔
  • Jazz کسی بھی پیشکش/پیکیج/بنڈل کی قیمت/ریٹ مقرر/تبدیل کرنے یا اس طرح کی پیشکش/پیکیج/بنڈل کو واپس لینے/تبدیل کرنے/منسوخ کرنے کا حق/صوابدید محفوظ رکھتا ہے۔ پی ٹی اے کے ضوابط کے تحت جہاں ضرورت ہو، اس کے مطابق متاثرہ صارفین کو پیشگی اطلاع دی جائے گی۔
  • ہر پیشکش/پیکیج/بنڈل کی پیشکش کی قیمت/چارجز تمام قابل اطلاق ٹیکسز کے تابع ہوں گے، اگر کوئی ہو، اس حقیقت سے قطع نظر کہ ملک کے کس علاقے میں مطلوبہ پیشکش/پیکیج/بنڈل کو چالو کیا گیا ہے/سروس حاصل کی گئی ہے۔
  • چارجنگ سسٹم آپ کے پیکیج کے MBs میں دستیاب ڈیٹا والیوم کا ایک خاص تناسب ڈیوائس پر ہر ایپلیکیشن/ویب سائٹ کو کھولنے/اس تک رسائی کے لیے محفوظ رکھتا ہے، اس لیے بیک وقت متعدد ایپلیکیشنز اور/یا ویب سائٹس کو کھولنے/رسائی کرنے کے نتیجے میں آپ کے تمام دستیاب ڈیٹا کو محفوظ کر لیا جا سکتا ہے۔ آپ کے پیکیج کے MBs میں ڈیٹا والیوم اور آپ کے پیکیج کی بنیادی شرح پر چارج کرنا شروع کر سکتا ہے۔
  • بنڈلز کے لیے درکار بیلنس اور ریچارج کی رقم قریب ترین مکمل نمبر تک پہنچ سکتی ہے۔
  • کسی بھی سوالات، سوالات، شکایات، یا اضافی ضروریات کی صورت میں، براہ کرم ہمیں ای میل کریں۔: [email protected]
  • ناپسندیدہ اور غیر اخلاقی (غیر معقول) پیغامات کی اطلاع SENDER کے NUMBER (SPACE) پیغام کو 9000 –PTA پر بھیج کر کی جا سکتی ہے۔
  • ایسی سم کا استعمال کرنا جو آپ کے نام پر نہیں ہے یا دوسروں کو اپنی سم استعمال کرنے کی اجازت دینا جرم ہے - PTA
  • غیر منقولہ کالز/پیغامات کو بلاک کرنے کے لیے 420 ڈائل کریں (چارج قابل اطلاق)۔
  • 3627 پر “ON” یا “SUB” بھیج کر “Do Not Call Register” سروس کا استعمال کرتے ہوئے غیر منقولہ مارکیٹنگ کمیونیکیشن کو بلاک کیا جا سکتا ہے۔ یہ جاز کے صارفین کو فراہم کی جانے والی ایک مفت خدمت ہے۔
  • اصطلاح “پرچیز آف سم” کا مطلب پی ایم سی ایل سے ٹیلی کمیونیکیشن اور دیگر متعلقہ خدمات حاصل کرنے کے لیے صارف کے ذریعے PMCL کے نیٹ ورک سے کنکشن حاصل کرنا/حاصل کرنا ہے۔ سم ہمیشہ پی ایم سی ایل کی ملکیت رہتی ہے اور صارف کو سم جاری کرنے سے صرف استعمال کے حقوق دیے جاتے ہیں اور کسی بھی طرح سے کسی بھی طرح کی ملکیت صارف کو منتقل نہیں کی جاتی ہے۔ اگر صارف سروس کا استعمال بند کر دیتا ہے یا معاہدہ ختم ہو جاتا ہے، یا وہ MNP کے ذریعے نیٹ ورک کو تبدیل کرتا ہے تو صارف PMCL کو سم واپس کرنے کا پابند ہے۔
  • تمام پوسٹ پیڈ سبسکرائبرز کے لیے بل کی تاریخ ہر مہینے کی دوسری تاریخ ہوگی۔ اس تبدیلی کی وجہ سے، صارفین کو عملدرآمد کے مہینے کے دنوں کے فرق کے لیے الگ بل ملے گا۔ پیکیج کے مطابق کم سے کم/ایم بی چارجنگ کی جائے گی۔
  • پاکستان اور آزاد جموں و کشمیر میں استعمال اور ریچارج پر لاگو ٹیکسز/چارجز کی تفصیلات ذیل میں دی گئی ہیں:
  • ہر ریچارج پر ایڈوانس انکم ٹیکس کی شرح ہے۔
  • پاکستان اور آزاد جموں و کشمیر میں سیلز ٹیکس کی شرح 19.5% ہے
  • • GB کو ٹیکس سے مستثنیٰ ہے۔
  • مقررہ تاریخ کے بعد ادا نہ ہونے والے بلوں پر PKR 50 کی تاخیر سے ادائیگی کی فیس وصول کی جائے گی۔
  • سروس کو سبسکرائب کر کے، صارف فلیش ایس ایم ایس میں شامل مختلف مصنوعات اور پیشکشوں کی اضافی معلومات/پروموشنل مواد حاصل کرنے کے لیے رضامندی دے رہا ہے۔