Jazz  نوٹیفائی می
  • سبسکرپشن کوڈ ڈائل کریٍں #6528*
  • ان سبسکرائب ڈائل کریٍں #1*6528*
  • چارجز 2.00 روپے پلس ٹیکس روزانہ تمام پری پیڈ پیکجز کے لیے
خلاصہ

آپ نے کسی کو کال کی مگر رابطہ نہیں ہو سکا، کوریج سے باہر ہونے یا فون سوئچ آف ہونے کی وجہ سے تو Jazz نوٹیفائی می سروس کے ذریعے آپ اس کسٹمر کے نیٹ ورک پر آنے کی اطلاع حاصل کر سکتے ہیں۔

Jazz نوٹیفائی می 48 گھنٹوں تک آپ کے ڈائل کردہ ہر نمبر پر نظر رکھتا ہے اور جیسے ہی کوئی نمبر نیٹ ورک پر واپس آئے آپ کو بذریعہ ایس ایم ایس اس کی اطلاع فوراَ مل جاتی ہے تاکہ آپ جلد از جلد دوبارہ رابطہ کر سکیں۔

مکمل کمانڈ لسٹ دیکھنے کے لے نیچے دیا گیا ٹیبل دیکھیں۔ تمام میسجز 6528 ایس ایم ایس شارٹ کوڈ پر بھیجے جائیں گے۔

مین کمانڈ تفصیل
SUB سروس سبسکرائب کرنا
UNSUB سروس ان سبسکرائب کرنا
STATUS موجودہ سبسکرپشن سٹیٹس دیکھیں
HELP نوٹیفائی می سروس کے متعلق تمام ہیلپ کمانڈ دکھائی جائیں گی
Jazz نوٹیفائی سروس کیا ہے؟

Jazz نوٹیفائی می سروس آپ کو اس نمبر کی دستیابی کے بارے میں آگاہ کرتی ہے جو پہلے فون سوئچ آف ہونے یا نیٹ ورک پر موجود نہ ہونے کی وجہ سے دستیاب نہیں تھا۔

یہ سروس استعمال کرنے کے لیے خاص سِم یا فون ہونا چاہیے؟

جی نہیں، اس سروس کے لیے کسی خاص سِم یا فون کی ضرورت نہیں۔ یہ سروس کسی بھی عام یا سمارٹ فون پر استعمال کی جا سکتی ہے

Jazz نوٹیفائی می سبسکرائب کرنے کا طریقہ کیا ہے؟

یہ سروس سبسکرائب کرنے کے لیے SUB لکھ کر 6528 پر میسج کریں۔

نوٹیفائی می سروس کو کون سبسکرائب کر سکتا ہے؟

Jazz پری پیڈ کے تمام کسٹمرز نوٹیفائی می سروس کو سبسکرائب کر سکتے ہیں۔

مجھے مطلوبہ نمبر کے سٹیٹس کی اطلاع کیسے دی جائے گی؟

جیسے ہی مطلوبہ نمبر دوبارہ سوئچ آن یا نیٹ ورک پر دستیاب ہو گا آپ کے موبائل پر بھیج دیا جائے گا۔

بلیک لسٹ میں کتنے سبسکرائبرز کو بلاک کیا جا سکتا ہے؟

Jazz نوٹیفائی می بلیک لسٹ میں جتنے چاہیں سبسکرائبر ڈالے جا سکتے ہیں۔

نوٹیفکیشن کا فارمیٹ کیا ہو گا؟

Jazz نوٹیفائی می کے نوٹیفکیشن NotifyMe آئی ڈی سے بھیجے جائیں گے۔ اس میں کالر پارٹی کا نمبر، ان کی طرف سے کی گئی کالز کی تعداد، کال شروع اور ختم ہونے کا وقت بتایا جائے گا۔

میسج کی مثال:
“Aap nay 3 bar 923012345678 per thu, 28 Nov 09:52 aur thu, 28 Nov 13:58 k darmeyan main key thi. Ab yeah number call wasool karnay k liyay muyassar hain.”

کیا یہ سروس تمام نیٹ ورکس پ رکام کرتی ہے؟

جی نہی، یہ سروس صرف Jazz کے پری پیڈ اور پوسٹ پیڈ نمبروں کے لیے ہے۔ اگر کال کرنے والی پارٹی دوسرے نیٹ ورک پر ہو تو نوٹیفائی می کا نوٹیفکیشن نہیں بھیجا جائے گا۔

کیا مجھے ہر ایک الرٹ کے چارجز دینا ہوں گے؟

جی نہیں، صرف سبسکرپشن فی چارج کی جائے گی۔

میری کال کردہ پارٹی کال ویٹنگ پر ہونے کی صورت میں بھی مجھے الرٹ بھیجا جائے گا؟

جی نہیں، کال کردہ پارٹی کال ویٹنگ پر ہونے کی صورت میں الرٹ نہیں بھیجا جائے گا۔

  • یہ شرائط و ضوابط PTA کی منظور شدہ عمومی شرائط و ضوابط کے علاوہ ہیں اور جن سے کسٹمر کنکشن/سِم ایکٹویٹ کرنے پر CSAF/eCSAF کے تحت اتفاق کرتا ہے۔
  • Jazz اپنی کسی بھی آفر/پیکج/بنڈل کی قیمت/ریٹ کو کسی بھی وقت مقرر/تبدیل کرنے اور ان آفر/پیکج/بنڈل کو کسی بھی وقت ختم/تبدیل کرنے/بند کرنے کا اختیار رکھتا ہے۔ جہاں کہیں لاگو ہو گا، متاثرہ کسٹمرز کو PTA کی ہدایات کے مطابق پیشگی اطلاع دی جائے گی۔
  • ہر آفر/پیکج/بنڈل کی قیمت/چارجز پر متعلقہ ٹیکس لاگو ہوں گے، اگر کوئی ہوئے، چاہے یہ آفر/پیکج/بنڈل ملک کے کسی بھی حصے یا علاقے میں حاصل یا ایکٹیویٹ کی جائے۔
  • چارجنگ سسٹم آپ کے پیکج میں دستیاب ڈیتا میں سے مخصوص MB ڈیوائس پر ہر ایپلیکیشن/ویب سائٹ کھولنے/دیکھنے کے لیے مقرر رکھتا ہے، لہذا ایک ہی وقت میں مختلف ایپلیکیشن اور/یا ویب سائٹس کھولنے سے آپ کے ڈیٹا پیکج کا تمام تر دستیاب ڈیٹا اس مقصد کے لیے مقرر کیا جا سکتا ہے جس کے بعد آپ کے پیکج کے بیس ریٹ کی بنیاد پر چارجنگ شروع ہو جائے گی۔
  • بنڈلز کو ایکٹیویٹ کرنے کے لیے مطلوبہ بیلنس کی رقم کو قریب ترین کُل عدد پر راؤنڈ کیا جا سکتا ہے۔
  • کسی سوال، شکایت یا ضرورت کی صورت میں ہمیں ای میل کریں: [email protected]
  • زبردستی کے اور غیر اخلاقی میسجز کی اطلاع بھیجنے والے کا نمبر (سپیس) میسج 9000 پر PTA کو دی جا سکتی ہے۔
  • کسی اور کے نام کی سِم استعمال کرنا یا کسی کو اپنے نام کی سِم استعمال کرنے کی اجازت دینا جرم ہے۔ PTA
  • غیر مطلوبہ کال/میسج بلاک کرنے کے لیے 420 پر کال کریں (چارجز لاگو ہیں)
  • غیر مطلوبہ مارکیٹنگ میسجز کو 3627 پر ’’ON‘‘ یا ’’SUB‘‘ لکھ کر بھیجنے سے ’’Do Not Call Reigster‘‘ کے ذریعے بلاک کیا جا سکتا ہے۔ Jazz کسٹمرز کو یہ سروس بالکل مفت فراہم کی جاتی ہے۔
  • ’’سِم خریدیں‘‘ (Purchase of SIM) کا مطلب ہے PMCL کی جانب سے فراہم کردہ ٹیلی کمیونیکشن اور دیگر متعلقہ سروسز استعمال کرنے کے لیے کسی کسٹمر کا PMCL کے نیٹ ورک سے کنکشن حاصل کرنا۔ سِم ہمیشہ PMCL کی ملکیت ہے اور کسٹمر کو سِم جاری کرنے سے اس کے مالکانہ حقوق نہیں بلکہ صرف سِم استعمال کرنے کا حق کسٹمر کو دیا جاتا ہے۔ اگر کسٹمر سروس کا استعمال ترک کر دے یا معاہدہ منسوخ کر دیا جائے یا کسٹمر MNP کے ذریعے نیٹ ورک تبدیل کر لے تو وہ سِم PMCL کو واپس کرنے کا پابند ہے۔
  • تمام پوسٹ پیڈ سبسکرائبرز کی بلنگ کی تاریخ 2021 میں ہر ماہ کی 2 تاریخ ہو گی۔ اس تبدیلی کے پیش نظر کسٹمر متعلقہ مہینے میں دنوں کے فرق کے لیے علیحدہ بل موصول کریں گے۔ کم از کم/ MB چارجز پیکج کی بنیاد پر پروریٹ کیے جائیں گے۔
  • پاکستان اور آزاد جموں و کشمیر میں استعمال اور ریچارج پر لاگو ٹیکس کی تفصیل درج ذیل ہے:
  • ہر ریچارج پر ایڈوانس انکم ٹیکس کی شرح 15 فیصد ہے۔
  • اسلام آباد کی وفاقی حدود میں سیلز ٹیکس کی شرح 19.5 فیصد ہے
  • پاکستان کے دیگر علاقوں اور آزاد جموں و کشمیر میں سیلز ٹیکس کی شرح 19.5 فیصد ہے
  • گلگت بلتستان ٹیکسز سے مستثنیٰ ہے
  • مقررہ تاریخ کے بعد ادا نہ ہونے والے بلوں پر PKR 50 کی تاخیر سے ادائیگی کی فیس وصول کی جائے گی۔