Jazz کالر نیم
خلاصہ

Jazz کالر نیم سروس کا مقصد ’’Unknown Calls‘‘ کا خاتمہ ہے۔ اب Jazz کے صارفین نامعلوم نمبروں سے آنے والی کالز کرنے والوں کا نام بھی جان سکتے ہیں۔

Jazz کالر نیم سروس کے ذریعے یوزر نامعلوم کال رسیو کرنے سے پہلے کال کرنے والے کا نام فلیش ایس ایم ایس کے ذریعے جان سکتے ہیں چاہے ان کا نام آپ کی کنٹکٹ لسٹ میں موجود نہیں۔ Jazz کالر نیم فیچر کی خاص خوبی یہ ہے کہ اس کے لیے انٹرنیٹ یا کوئی نئی ایپ ڈاؤن لوڈ کرنے کی ضرورت نہیں۔ Jazz یا وارد کا کوئی بھی کسٹمر اپنے فون ماڈل سے قطع نظر یہ سروس حاصل کر سکتا ہے۔

ایکٹیویشن کا طریقہ:

  • ڈائل کوڈ #7773* ڈائل کریں
  • ایس ایم ایس: ’SUB‘ لکھ کر 7773 پر میسج کریں

ڈی ایکٹیویشن کا طریقہ

  • ڈائل کوڈ #5*7773* ڈائل کریٍں
  • ایس ایم ایس: Unsub لکھ کر 7773 پر میسج کریں

سروس چارجز:

  • پری پیڈ: 2.80 روپے روزانہ
  • 7773 ایس ایم ایس کے چارجز نہیں

سروس خود بخود ہی ری نیو ہو جائے گی

جاز کالر نیم سروس کو کیسے فعال کیا جائے؟

ایکٹیویشن کے لیے SUB 7773 پر بھیجیں یا *7773# ڈائل کریں۔

Jazz کالر کے نام کی سروس کو کیسے غیر فعال کیا جائے؟

غیر فعال کرنے کے لیے UNSUB 7773 پر بھیجیں یا *7773*5# ڈائل کریں۔

پیکج پلان میں تبدیلی کی صورت میں کیا سروس متاثر ہوگی؟

نہیں، کسی بھی پیکیج میں تبدیلی کی صورت میں سروس کی فعالیت متاثر نہیں ہوگی۔

کیا “مدد” مینو مفت ہے؟

جی ہاں

اگر پری پیڈ کسٹمر کے پاس بیلنس نہیں ہے تو کیا ہوگا؟

کسٹمر سروس سے لطف اندوز ہوتا رہے گا۔ تاہم، ایک بار جب وہ کافی رقم کے ساتھ اپنے اکاؤنٹ کو ری چارج کرتا ہے تو اس سے بقایا جات میں، سروس کے لیے چارج کیا جائے گا۔

میں جاز کالر نیم سروس کا استعمال کرتے ہوئے روزانہ کتنی نامعلوم کالوں کی شناخت کر سکتا ہوں؟

آپ کو موصول ہونے والی کالوں کی تعداد پر کوئی پابندی نہیں ہے۔

میں جاز کالر نیم سروس میں اپنا نام کیسے تبدیل کر سکتا ہوں؟

آپ اپنا نام تبدیل کر کے 7773 پر ایس ایم ایس “N” بھیج سکتے ہیں۔

میں جاز کالر نیم سروس سے اپنا نام کیسے چھپا سکتا ہوں؟

آپ 7773 پر “U” ایس ایم ایس کر کے اپنا نام چھپا سکتے ہیں۔

میں کسی مخصوص نمبر یا اپنی رابطہ فہرست میں پہلے سے محفوظ کردہ نمبر سے فلیش ایس ایم ایس وصول کرنا کیسے روک سکتا ہوں؟

کسی مخصوص نمبر سے فلیش SMS موصول ہونے سے روکنے کے لیے “CL:92XXX” کو 7773 پر بھیجیں اور آپ کو اس نمبر سے کوئی اطلاع نہیں ملے گی۔

میں اپنی رابطہ فہرست میں کسی مخصوص نمبر یا پہلے سے محفوظ کردہ نمبر سے دوبارہ فلیش ایس ایم ایس کیسے وصول کر سکتا ہوں؟

کسی مخصوص نمبر سے دوبارہ فلیش ایس ایم ایس موصول کرنا شروع کرنے کے لیے “RCL:92XXX” کو 7773 پر بھیجیں اور آپ کو اس نمبر سے اطلاعات ملنا شروع ہو جائیں گی۔

میں کال کرنے والے کا نام کیسے تبدیل کر سکتا ہوں؟

کال کرنے والے کا نام تبدیل کرنے کے لیے 7773 پر “CN:92XXX, Name” بھیجیں۔ اب آپ کال کرنے والے کا اپ ڈیٹ کردہ نام دیکھیں گے جب وہ آپ کو کال کرے گا۔

  • یہ سروس Jazz پری پیڈ اور پوسٹ پیڈ صارفین کے لیے دستیاب ہے۔
  • یہ سبسکرپشن اس وقت تک جاری رہے گی جب تک کہ ان سبسکرائب نہ کیے جائیں، اور چارجز لاگو رہیں گے۔
  • نام ظاہر کرنے کے لیے استعمال ہونے والا ڈیٹا Jazz کسٹمر ڈیٹا بیس سے نہیں ہے۔
  • ہینڈ سیٹ کی قسم کی بنیاد پر، فلیش میسج ڈسپلے کا رویہ مختلف ہو سکتا ہے۔
  • ڈیٹا کسی بھی جاز ڈیٹا بیس سے حاصل نہیں کیا جاتا ہے۔
  • سروس صارف کی ایڈریس بک سے ڈیٹا/رابطے کی معلومات نہیں لیتی ہے۔
  • ڈیٹا بیس میں آنے والے کالر کا نام دستیاب نہ ہونے کی صورت میں فلیش پر کوئی معلومات ظاہر نہیں کی جائے گی۔
  • Jazz کسی بھی مرحلے پر کسی بھی صارف کا نام ظاہر کرنے کے لیے صارف کی طرف سے فراہم کردہ معلومات کا استعمال نہیں کر رہا ہے۔
  • یہ سروس کراؤڈ سورسڈ ڈیٹا بیس میں دستیاب ڈیٹا پر منحصر ہے اور Jazz مذکورہ ڈیٹا کی درستگی کی کوئی ذمہ داری نہیں لیتا ہے۔
  • Jazz کالر نام کی سروس کو سبسکرائب کرنے سے صارف یہ سمجھتا ہے اور اجازت دیتا ہے کہ سروس کراؤڈ سورسڈ ڈیٹا بیس میں متعلقہ نمبرز تلاش کرے گی اور Jazz کسی قسم کی غلطی، غلطیاں، یا کچھ معلومات کی عدم دستیابی کے لیے کوئی ذمہ داری قبول نہیں کرے گا۔
  • نتائج بہترین کوشش کی بنیاد پر ہیں۔ تمام نام اس سروس پر ظاہر نہیں ہو سکتے۔
  • آنے والے کالر کی شناخت نہ ہونے کی صورت میں (کراؤڈ سورسڈ ڈیٹا بیس میں دستیاب نہیں) کوئی فلیش میسج نہیں دکھایا جائے گا۔
  • سروس سبسکرائبر کے لیے آنے والی کالوں کے کالر آئی ڈی (نام) کی شناخت کے لیے اپنے عالمی ڈیٹا بیس کا استعمال کرتی ہے۔
  • یہ شرائط و ضوابط پی ٹی اے کی طرف سے منظور شدہ عمومی شرائط و ضوابط کے علاوہ ہیں اور کنکشن/سِم کو چالو کرنے کے وقت CSAF/eCSAF میں گاہک کی طرف سے اتفاق کیا گیا ہے۔
  • Jazz کسی بھی پیشکش/پیکیج/بنڈل کی قیمت/ریٹ مقرر/تبدیل کرنے یا اس طرح کی پیشکش/پیکیج/بنڈل کو واپس لینے/تبدیل کرنے/منسوخ کرنے کا حق/صوابدید محفوظ رکھتا ہے۔ پی ٹی اے کے ضوابط کے تحت جہاں ضرورت ہو، اس کے مطابق متاثرہ صارفین کو پیشگی اطلاع دی جائے گی۔
  • ہر پیشکش/پیکیج/بنڈل کی پیشکش کی قیمت/چارجز تمام قابل اطلاق ٹیکسز کے تابع ہوں گے، اگر کوئی ہو، اس حقیقت سے قطع نظر کہ ملک کے کس علاقے میں مطلوبہ پیشکش/پیکیج/بنڈل کو چالو کیا گیا ہے/سروس حاصل کی گئی ہے۔
  • چارجنگ سسٹم آپ کے پیکیج کے MBs میں دستیاب ڈیٹا والیوم کا ایک خاص تناسب ڈیوائس پر ہر ایپلیکیشن/ویب سائٹ کو کھولنے/اس تک رسائی کے لیے محفوظ رکھتا ہے، اس لیے بیک وقت متعدد ایپلیکیشنز اور/یا ویب سائٹس کو کھولنے/رسائی کرنے کے نتیجے میں آپ کے تمام دستیاب ڈیٹا کو محفوظ کر لیا جا سکتا ہے۔ آپ کے پیکیج کے MBs میں ڈیٹا والیوم اور آپ کے پیکیج کی بنیادی شرح پر چارج کرنا شروع کر سکتا ہے۔
  • بنڈلز کے لیے درکار بیلنس اور ریچارج کی رقم قریب ترین مکمل نمبر تک پہنچ سکتی ہے۔
  • کسی بھی سوالات، سوالات، شکایات، یا اضافی ضروریات کی صورت میں، براہ کرم ہمیں ای میل کریں۔: [email protected]
  • ناپسندیدہ اور غیر اخلاقی (غیر معقول) پیغامات کی اطلاع SENDER کے NUMBER (SPACE) پیغام کو 9000 –PTA پر بھیج کر کی جا سکتی ہے۔
  • ایسی سم کا استعمال کرنا جو آپ کے نام پر نہیں ہے یا دوسروں کو اپنی سم استعمال کرنے کی اجازت دینا جرم ہے - PTA
  • غیر منقولہ کالز/پیغامات کو بلاک کرنے کے لیے 420 ڈائل کریں (چارج قابل اطلاق)۔
  • 3627 پر “ON” یا “SUB” بھیج کر “Do Not Call Register” سروس کا استعمال کرتے ہوئے غیر منقولہ مارکیٹنگ کمیونیکیشن کو بلاک کیا جا سکتا ہے۔ یہ جاز کے صارفین کو فراہم کی جانے والی ایک مفت خدمت ہے۔
  • اصطلاح “پرچیز آف سم” کا مطلب پی ایم سی ایل سے ٹیلی کمیونیکیشن اور دیگر متعلقہ خدمات حاصل کرنے کے لیے صارف کے ذریعے PMCL کے نیٹ ورک سے کنکشن حاصل کرنا/حاصل کرنا ہے۔ سم ہمیشہ پی ایم سی ایل کی ملکیت رہتی ہے اور صارف کو سم جاری کرنے سے صرف استعمال کے حقوق دیے جاتے ہیں اور کسی بھی طرح سے کسی بھی طرح کی ملکیت صارف کو منتقل نہیں کی جاتی ہے۔ اگر صارف سروس کا استعمال بند کر دیتا ہے یا معاہدہ ختم ہو جاتا ہے، یا وہ MNP کے ذریعے نیٹ ورک کو تبدیل کرتا ہے تو صارف PMCL کو سم واپس کرنے کا پابند ہے۔
  • تمام پوسٹ پیڈ سبسکرائبرز کے لیے بل کی تاریخ ہر مہینے کی دوسری تاریخ ہوگی۔ اس تبدیلی کی وجہ سے، صارفین کو عملدرآمد کے مہینے کے دنوں کے فرق کے لیے الگ بل ملے گا۔ پیکیج کے مطابق کم سے کم/ایم بی چارجنگ کی جائے گی۔
  • پاکستان اور آزاد جموں و کشمیر میں استعمال اور ریچارج پر لاگو ٹیکسز/چارجز کی تفصیلات ذیل میں دی گئی ہیں:
  • ہر ریچارج پر ایڈوانس انکم ٹیکس کی شرح ہے۔
  • پاکستان اور آزاد جموں و کشمیر میں سیلز ٹیکس کی شرح 19.5% ہے
  • • GB کو ٹیکس سے مستثنیٰ ہے۔
  • مقررہ تاریخ کے بعد ادا نہ ہونے والے بلوں پر PKR 50 کی تاخیر سے ادائیگی کی فیس وصول کی جائے گی۔
  • سروس کو سبسکرائب کر کے، صارف فلیش ایس ایم ایس میں شامل مختلف مصنوعات اور پیشکشوں کی اضافی معلومات/پروموشنل مواد حاصل کرنے کے لیے رضامندی دے رہا ہے۔