Jazz  الرٹ
  • استعمال اور چارجز نوٹیفکیشن: 0.79 روپے (بشمول ٹیکس) فی الرٹ 6080 پر ایس ایم ایس فری ہے
خلاصہ

Jazz الرٹ کسٹمرز کو رابطہ میں آسانی دیتا ہے جب پارٹی B کسی پارٹی A کو کال کرے لیکن پارٹی B آف لائن ہو۔ ایسی صورت میں جب بھی پارٹی B دوبارہ آن لائن ہو تو اس سروس کے ذریعے پارٹی A کو الرٹ بھیج دیا جائے گا۔ یاد رکھیں کہ یہ سروس صرف پری پیڈ آن نیٹ نمبروں کے لیے ہے (بشمول Jazz چیمپین پیکج)۔ پارٹی A کو پارٹی B کے آن لائن ہونے کا الرٹ اسی وقت بھیجا جائے گا اگر پارٹی B آن نیٹ نمبر رکھتی ہے۔

Jazz الرٹ کی مختلف صورتیں مندرجہ ذیل ہیں

نیٹ ورک کی پہنچ سے باہر (فون بند ہونا یا کوریج سے باہر ہونا)، Jazz الرٹ کے ذریعے کالر (پارٹی A) کو مندرجہ ذیل سہولت حاصل ہو گی:

اگر پارٹی B نیٹ ورک کی پہنچ سے باہر (فون بند ہونا یا کوریج میں نہ ہونا) ہو تو مندرجہ ذیل پراپمٹ بھیجا جائے گا

  1. A پارٹی کو بتایا جائے گا کہ B پارٹی موجود نہیں۔
  2. A پارٹی سے پوچھا جائے گا کہ آیا وہ B پارٹی کی دوبارہ دستیابی کی اطلاع وصول کرنے کے لیے Jazz الرٹ حاصل کرنا چاہے گی (جس پر رضامندی کا اظہار * دبا کر دیا جا سکے گا)
  3. جیسے ہی A پارٹی کال ٹو ایکشن پر عمل کرے گی اور چارجز وصول کر لیے جائیں گے تو پلیٹ فارم 48 گھنٹوں تک B پارٹی کی موجودیگ پر نظر رکھے گا۔
  4. جیسے ہی B پارٹی نیٹ ورک پر واپس آئے گے، Jazz الرٹ پلیٹ فارم ریکوسٹ پر عمل کرتے ہوئے الرٹ بھیج دے گا۔ دوسرے مرحلے میں A اور B پارٹی کے نمبروں پر ایس ایم ایس کے ساتھ ایک مس کال بھی دی جائے گی۔ مس کال ان سبسکرائبرز کی مدد کرے گی جو ایس ایم ایس پڑھ نہیں سمکتے۔

A پارٹی آف نیٹ نمبر ہے:

  • آپ کے مطلوبہ نمبر سے فی الحال جواب موصول نہیں ہو رہا، براہ مہربانی کچھ دیر بعد کوشش کریں۔ The number you have dialed is not responding at the moment please try later.

A پارٹی آف نیٹ ہے:

  • آپ کے مطلوبہ نمبر سے فی الحال جواب موصول نہیں ہو رہا۔ نمبر دوبارہ آن ہونے کی اطلاع بذریعہ ایس ایم ایس حاصل کرنے کے لیے * دبائیں صرف 71 روپے میں۔ The number you have dialed is not responding at the moment please try later.

کسٹمر ایس ایم ایس الرٹ ختم کر دے تو یہ پراپمپٹ دیا جائے گا:

  • آپ کی درخواست موصول ہو گئی ہے۔ آپ کو جلد ہی تصدیقی ایس ایم ایس بھیج دیا جائے گا

B پارٹی کے آن لائن آنے پر کسٹمر کو مندرجہ ذیل نوٹیفکیشن بھیجے جائیں گے۔

A پارٹی کا نوٹیفکیشن

“معزز صارف، آپ کا مطلوبہ نمبر 03xxxxxxxxx، دن، تاریخ سے نیٹ ورک پر موجود ہے۔”

B پارٹی کو بھی نوٹیفکیشن جائے گا:

’’معزز صارف آپ کے نیٹ ورک پر آنے کی اطلاع 03xxxxxxx کو منگل 10 نومبر 2015 کو 05:04 بجے دی دی گئی ہے، آئندہ یہ اطلاع بلاک کرنے کے لیے Block o3xxxxxx لکھ کر 6080 پر بھیجیں‘‘

B پارٹی مندرجہ ذیل آپشن کے ذریعے اپنے آن لائن آنے کی اطلاع دوسروں سے خفیہ رکھ سکتی ہے:

  • MSISDN بلاک کرنے کے لیے Block 03xxxxxxxx لکھ کر 6080 پر بھیجیں۔
  • MSISDN ان بلاک کرنے کے لیےBlock 03xxxxxxxx لکھ کر 6080 پر بھیجیں۔

سروس کے اصول:

  • ایسے نمبر جنہوں نے نیٹ ورک سے باہر ہونے کی صورت میں مشروط کال فارورڈنگ فیچر آن کر رکھا ہو انہیں MCA اور وائس کال کی سہولت حاصل نہیں ہو گی۔
  • MCA سروس استعمال کرنے والے کسٹمرز کو Jazz الرٹ سروس حاصل نہیں ہو گی۔
  • وائس میل سروس استعمال کرنے والے کسٹمرز کے کالرز (پارٹی A) Jazz الرٹ سروس حاصل نہیں کر سکیں گے۔
  • مشروط کال فارورڈنگ استعمال کرنے والے کسٹمرز ڈائل کوڈ کے ذریعے MCA سبسکرائب کر سکتے ہیں۔ تاہم، ان کے کالر (پارٹی A) Jazz الرٹ سروس استعمال نہیں کر سکے گی۔
  • کم بیلنس ہونے کی صورت میں بھی موبی ٹیوز سبسکرائب کرنے والے کسٹمرز کے سبسکرپشن چارجز اکاؤنٹ میں مطلوبہ بیلنس ہونے پر وصول کیے جائیں گے۔ چیمپین پیکج کے سبسکرائبرز پر لاگو نہیں۔
  • آزاد کشمیر/فاٹا/گلگت بلتستان / اسلام آباد/بلوچستان/سندھ کے لیے اس آفر/پیکج کی ٹریف تفصیل دیکھنے کے لیے یہاں وزٹ کریں۔
  • زبردستی کے اور غیر اخلاقی میسجز کی اطلاع بھیجنے والے کا نمبر (سپیس) میسج 9000 پر PTA کو دی جا سکتی ہے۔
  • یہ شرائط و ضوابط PTA کی منظور شدہ عمومی شرائط و ضوابط کے علاوہ ہیں اور جن سے کسٹمر کنکشن/سِم ایکٹویٹ کرنے پر CSAF/eCSAF کے تحت اتفاق کرتا ہے۔
  • Jazz اپنی کسی بھی آفر/پیکج/بنڈل کی قیمت/ریٹ کو کسی بھی وقت مقرر/تبدیل کرنے اور ان آفر/پیکج/بنڈل کو کسی بھی وقت ختم/تبدیل کرنے/بند کرنے کا اختیار رکھتا ہے۔ جہاں کہیں لاگو ہو گا، متاثرہ کسٹمرز کو PTA کی ہدایات کے مطابق پیشگی اطلاع دی جائے گی۔
  • ہر آفر/پیکج/بنڈل کی قیمت/چارجز پر متعلقہ ٹیکس لاگو ہوں گے، اگر کوئی ہوئے، چاہے یہ آفر/پیکج/بنڈل ملک کے کسی بھی حصے یا علاقے میں حاصل یا ایکٹیویٹ کی جائے۔
  • چارجنگ سسٹم آپ کے پیکج میں دستیاب ڈیتا میں سے مخصوص MB ڈیوائس پر ہر ایپلیکیشن/ویب سائٹ کھولنے/دیکھنے کے لیے مقرر رکھتا ہے، لہذا ایک ہی وقت میں مختلف ایپلیکیشن اور/یا ویب سائٹس کھولنے سے آپ کے ڈیٹا پیکج کا تمام تر دستیاب ڈیٹا اس مقصد کے لیے مقرر کیا جا سکتا ہے جس کے بعد آپ کے پیکج کے بیس ریٹ کی بنیاد پر چارجنگ شروع ہو جائے گی۔
  • بنڈلز کو ایکٹیویٹ کرنے کے لیے مطلوبہ بیلنس کی رقم کو قریب ترین کُل عدد پر راؤنڈ کیا جا سکتا ہے۔
  • کسی سوال، شکایت یا ضرورت کی صورت میں ہمیں ای میل کریں: [email protected]
  • زبردستی کے اور غیر اخلاقی میسجز کی اطلاع بھیجنے والے کا نمبر (سپیس) میسج 9000 پر PTA کو دی جا سکتی ہے۔
  • کسی اور کے نام کی سِم استعمال کرنا یا کسی کو اپنے نام کی سِم استعمال کرنے کی اجازت دینا جرم ہے۔ PTA
  • غیر مطلوبہ کال/میسج بلاک کرنے کے لیے 420 پر کال کریں (چارجز لاگو ہیں)
  • غیر مطلوبہ مارکیٹنگ میسجز کو 3627 پر ’’ON‘‘ یا ’’SUB‘‘ لکھ کر بھیجنے سے ’’Do Not Call Reigster‘‘ کے ذریعے بلاک کیا جا سکتا ہے۔ Jazz کسٹمرز کو یہ سروس بالکل مفت فراہم کی جاتی ہے۔
  • ’’سِم خریدیں‘‘ (Purchase of SIM) کا مطلب ہے PMCL کی جانب سے فراہم کردہ ٹیلی کمیونیکشن اور دیگر متعلقہ سروسز استعمال کرنے کے لیے کسی کسٹمر کا PMCL کے نیٹ ورک سے کنکشن حاصل کرنا۔ سِم ہمیشہ PMCL کی ملکیت ہے اور کسٹمر کو سِم جاری کرنے سے اس کے مالکانہ حقوق نہیں بلکہ صرف سِم استعمال کرنے کا حق کسٹمر کو دیا جاتا ہے۔ اگر کسٹمر سروس کا استعمال ترک کر دے یا معاہدہ منسوخ کر دیا جائے یا کسٹمر MNP کے ذریعے نیٹ ورک تبدیل کر لے تو وہ سِم PMCL کو واپس کرنے کا پابند ہے۔
  • تمام پوسٹ پیڈ سبسکرائبرز کی بلنگ کی تاریخ 2021 میں ہر ماہ کی 2 تاریخ ہو گی۔ اس تبدیلی کے پیش نظر کسٹمر متعلقہ مہینے میں دنوں کے فرق کے لیے علیحدہ بل موصول کریں گے۔ کم از کم/ MB چارجز پیکج کی بنیاد پر پروریٹ کیے جائیں گے۔
  • پاکستان اور آزاد جموں و کشمیر میں استعمال اور ریچارج پر لاگو ٹیکس کی تفصیل درج ذیل ہے:
  • ہر ریچارج پر ایڈوانس انکم ٹیکس کی شرح 15 فیصد ہے۔
  • اسلام آباد کی وفاقی حدود میں سیلز ٹیکس کی شرح 19.5 فیصد ہے
  • پاکستان کے دیگر علاقوں اور آزاد جموں و کشمیر میں سیلز ٹیکس کی شرح 19.5 فیصد ہے
  • گلگت بلتستان ٹیکسز سے مستثنیٰ ہے
  • مقررہ تاریخ کے بعد ادا نہ ہونے والے بلوں پر PKR 50 کی تاخیر سے ادائیگی کی فیس وصول کی جائے گی۔