Jazz ایڈوانس
  • سبسکرپشن کوڈ ڈائل #112*

​آپ کے لیے دستیاب بہترین ایڈوانس رقم حاصل کرنے کے لیے #112* ڈائل کریں۔

*آپ کے اگلے ریچارج پر ایڈوانس رقم کاٹی جائے گی۔

Jazz ایڈوانس کیا ہے؟

Jazz ایڈوانس صارفین کو 200 روپے تک کی پیشگی رقم فراہم کرتا ہے۔ پیشگی رقم گاہک کو ان کے استعمال کی تاریخ کے مطابق دی جائے گی۔

میں Jazz ایڈوانس کیسے حاصل کروں؟

Jazz ایڈوانس حاصل کرنے کے لیے، اپنے Jazz پری پیڈ نمبر سے صرف #112* ڈائل کریں اور آپ کو پیشگی پیشکش موصول ہوگی۔

ایڈوانس اور سروس چارجز کب کاٹے جائیں گے؟

سروس فیس کے ساتھ Jazz ایڈوانس رقم آپ کے اگلے ریچارج سے کاٹی جائے گی۔

جب میں #112* ڈائل کرتا ہوں تو کیا ہوتا ہے؟

کسٹمر کو ان کے لیے دستیاب بہترین پیشکش ملے گی:
آپ کے لیے روپے ایکس ایکس کا ایڈوانس دستیہ ہے۔ آپ کے اگل ریچارج پر روپے xx + سروس فیس xx روپے باما ٹیکس کاٹ لیا جائے گا۔

آپ کی اندھیرے پر xx کا Jazz ایڈوانس آپ کو بھیج دیا گیا ہے۔ آپ کے اگل ریچارج پر روپے xx + روپے باما ٹیکس کاٹ لیا جائے گا۔ گاہک کو پیشگی رقم ملتی ہے۔

*صارف اپنی استعمال کی تاریخ کے لحاظ سے متعدد ایڈوانس رقم حاصل کر سکتے ہیں۔

- میں ایک وقت میں کتنے ایڈوانس حاصل کر سکتا ہوں؟

آپ اپنی استعمال کی تاریخ کے لحاظ سے 3 تک پیشکشیں وصول کر سکتے ہیں۔

میں مزید پیشگی رقم کیسے حاصل کرسکتا ہوں؟

اگر آپ کی کریڈٹ اور ریچارج کی تاریخ Jazz میں اچھی ہے، تو آپ سروس فیس کے عوض 200 روپے تک کی متعدد پیشگی پیشکشیں حاصل کر سکتے ہیں۔

میں Jazz ایڈوانس حاصل کرنے سے قاصر ہوں۔

اپنے اکاؤنٹ کو ری چارج کرنے کی کوشش کریں۔

اگر آپ نے نئی سم خریدی ہے تو آپ 30 دنوں تک ایڈوانس حاصل نہیں کر سکیں گے۔

اگر میں اسے استعمال نہ کروں تو کیا میرا پری پیڈ بیلنس ختم ہو جائے گا؟

آپ کا پری پیڈ بیلنس اس وقت تک درست ہے جب تک کہ PTA کی تعریف کے مطابق SIM فعال ہے اور اگر آپ بغیر کسی اطلاع کے 180 دنوں تک کوئی سرگرمی (کال، SMS، انٹرنیٹ استعمال) نہیں کرتے ہیں تو اس کی میعاد ختم ہو جائے گی۔

اگر میں 120 دنوں کے اندر جاز ایڈوانس واپس نہیں کرتا ہوں تو کیا ہوگا؟

Jazz دی گئی سم سے 120 دنوں کے بعد غیر استعمال شدہ جاز ایڈوانس کو واپس کر سکتا ہے۔ Jazz بغیر کسی اطلاع کے گاہک کے اسی CNIC پر رجسٹرڈ مذکورہ سم یا دیگر متعلقہ سمز سے جاز ایڈوانس (مکمل یا جزوی طور پر) سے متعلق بقیہ ڈیفالٹ رقم اور قابل اطلاق فیس بھی وصول کر سکتا ہے۔

​اگر آپ نے متعدد پیشگی قرضے لیے ہیں، تو ریچارج کی رقم حاصل شدہ قرض کی رقم اور اس کی سروس فیس سے زیادہ ہونی چاہیے۔

ناپسندیدہ اور غیر اخلاقی (غیر معقول) پیغامات کی اطلاع SENDER کے NUMBER (SPACE) پیغام کو 9000 –PTA پر بھیج کر کی جا سکتی ہے۔​

  • یہ شرائط و ضوابط PTA کی منظور شدہ عمومی شرائط و ضوابط کے علاوہ ہیں اور جن سے کسٹمر کنکشن/سِم ایکٹویٹ کرنے پر CSAF/eCSAF کے تحت اتفاق کرتا ہے۔
  • Jazz اپنی کسی بھی آفر/پیکج/بنڈل کی قیمت/ریٹ کو کسی بھی وقت مقرر/تبدیل کرنے اور ان آفر/پیکج/بنڈل کو کسی بھی وقت ختم/تبدیل کرنے/بند کرنے کا اختیار رکھتا ہے۔ جہاں کہیں لاگو ہو گا، متاثرہ کسٹمرز کو PTA کی ہدایات کے مطابق پیشگی اطلاع دی جائے گی۔
  • ہر آفر/پیکج/بنڈل کی قیمت/چارجز پر متعلقہ ٹیکس لاگو ہوں گے، اگر کوئی ہوئے، چاہے یہ آفر/پیکج/بنڈل ملک کے کسی بھی حصے یا علاقے میں حاصل یا ایکٹیویٹ کی جائے۔
  • چارجنگ سسٹم آپ کے پیکج میں دستیاب ڈیتا میں سے مخصوص MB ڈیوائس پر ہر ایپلیکیشن/ویب سائٹ کھولنے/دیکھنے کے لیے مقرر رکھتا ہے، لہذا ایک ہی وقت میں مختلف ایپلیکیشن اور/یا ویب سائٹس کھولنے سے آپ کے ڈیٹا پیکج کا تمام تر دستیاب ڈیٹا اس مقصد کے لیے مقرر کیا جا سکتا ہے جس کے بعد آپ کے پیکج کے بیس ریٹ کی بنیاد پر چارجنگ شروع ہو جائے گی۔
  • بنڈلز کو ایکٹیویٹ کرنے کے لیے مطلوبہ بیلنس کی رقم کو قریب ترین کُل عدد پر راؤنڈ کیا جا سکتا ہے۔
  • کسی سوال، شکایت یا ضرورت کی صورت میں ہمیں ای میل کریں: [email protected]
  • زبردستی کے اور غیر اخلاقی میسجز کی اطلاع بھیجنے والے کا نمبر (سپیس) میسج 9000 پر PTA کو دی جا سکتی ہے۔
  • کسی اور کے نام کی سِم استعمال کرنا یا کسی کو اپنے نام کی سِم استعمال کرنے کی اجازت دینا جرم ہے۔ PTA
  • غیر مطلوبہ کال/میسج بلاک کرنے کے لیے 420 پر کال کریں (چارجز لاگو ہیں)
  • غیر مطلوبہ مارکیٹنگ میسجز کو 3627 پر ’’ON‘‘ یا ’’SUB‘‘ لکھ کر بھیجنے سے ’’Do Not Call Reigster‘‘ کے ذریعے بلاک کیا جا سکتا ہے۔ Jazz کسٹمرز کو یہ سروس بالکل مفت فراہم کی جاتی ہے۔
  • ’’سِم خریدیں‘‘ (Purchase of SIM) کا مطلب ہے PMCL کی جانب سے فراہم کردہ ٹیلی کمیونیکشن اور دیگر متعلقہ سروسز استعمال کرنے کے لیے کسی کسٹمر کا PMCL کے نیٹ ورک سے کنکشن حاصل کرنا۔ سِم ہمیشہ PMCL کی ملکیت ہے اور کسٹمر کو سِم جاری کرنے سے اس کے مالکانہ حقوق نہیں بلکہ صرف سِم استعمال کرنے کا حق کسٹمر کو دیا جاتا ہے۔ اگر کسٹمر سروس کا استعمال ترک کر دے یا معاہدہ منسوخ کر دیا جائے یا کسٹمر MNP کے ذریعے نیٹ ورک تبدیل کر لے تو وہ سِم PMCL کو واپس کرنے کا پابند ہے۔
  • تمام پوسٹ پیڈ سبسکرائبرز کی بلنگ کی تاریخ 2021 میں ہر ماہ کی 2 تاریخ ہو گی۔ اس تبدیلی کے پیش نظر کسٹمر متعلقہ مہینے میں دنوں کے فرق کے لیے علیحدہ بل موصول کریں گے۔ کم از کم/ MB چارجز پیکج کی بنیاد پر پروریٹ کیے جائیں گے۔
  • پاکستان اور آزاد جموں و کشمیر میں استعمال اور ریچارج پر لاگو ٹیکس کی تفصیل درج ذیل ہے:
  • ہر ریچارج پر ایڈوانس انکم ٹیکس کی شرح 15 فیصد ہے۔
  • اسلام آباد کی وفاقی حدود میں سیلز ٹیکس کی شرح 19.5 فیصد ہے
  • پاکستان کے دیگر علاقوں اور آزاد جموں و کشمیر میں سیلز ٹیکس کی شرح 19.5 فیصد ہے
  • گلگت بلتستان ٹیکسز سے مستثنیٰ ہے
  • مقررہ تاریخ کے بعد ادا نہ ہونے والے بلوں پر PKR 50 کی تاخیر سے ادائیگی کی فیس وصول کی جائے گی۔