حافظ پلس پلان
خلاصہ

Jazz اور EFU Life نے حفظت پروگرام شروع کرنے کے لیے ایک ساتھ شراکت داری کی ہے۔ اس پروگرام کے ذریعے، Jazz کے سبسکرائبرز حافظ پلس پلانز کا انتخاب کر سکتے ہیں جس میں منفرد فوائد کے ساتھ کم لاگت والے نینو انشورنس پروڈکٹس شامل ہیں جن میں آمدنی کا تسلسل، تعلیم کا تسلسل، حادثاتی کوریج اور بڑی طبی بیماریوں کی کوریج شامل ہے۔ اس کے علاوہ، گاہک کا پورا خاندان ورچوئل ہیلتھ کیئر فوائد سے استفادہ کر سکتا ہے۔ ورچوئل ہیلتھ کیئر سروس ہیلو ڈاکٹر کے ذریعہ فراہم کی جاتی ہے جو کہ پاکستان میں ہیلتھ ٹیک کا ایک سرکردہ ادارہ ہے۔ ہیلو ڈاکٹر EFU لائف کے کارپوریٹ انشورنس ایجنٹ کے طور پر بھی کام کر رہا ہے جو صارفین کے اندراج اور خدمت کے لیے ذمہ دار ہے۔

حافظ پلس پلان جو ایک ماہانہ پروٹیکشن بنڈل ہے جس کی ادائیگی سبسکرائبر اپنے ائیر ٹائم بیلنس سے روزانہ کٹوتیوں کے ذریعے کرتا ہے۔

سبسکرائب کرنے کا طریقہ:

042-111-333-033 پر کال کریں یا 4141 پر ایس ایم ایس کریں اور ہیلو ڈاکٹر کا نمائندہ 24 کام کے گھنٹوں کے اندر آپ کو فون کرے گا تاکہ آپ حافظ پلس پلان کو سبسکرائب کرنے میں رہنمائی اور مدد کریں۔

چارجز

Plan **Daily Monthly Monthly Education Continuation Benefit for 12 months (PKR) Monthly Income Continuation Benefit for 12 months (PKR) ACCIDENTAL DEATH Sum Assured (PKR) MAJOR MEDICAL ILLNESS Telehealth Subscription
Silver 4.4 132 2,000 10,000 250,000 25,000 Unlimited per month for family
Gold 6.2 186 3,000 15,000 350,000 35,000 Unlimited per month for family
Platinum 8.8 264 5,000 20,000 500,000 50,000 Unlimited per month for family

پری پیڈ: ماہانہ قیمت 30 دنوں میں قسطوں میں وصول کی جاتی ہے۔

** پری پیڈ سبسکرائبرز کور کے اہل ہیں چاہے وہ پوری ماہانہ قیمت ادا کرنے سے قاصر ہوں۔ تفصیلات کے لیے برائے مہربانی شرائط و ضوابط سے رجوع کریں۔

**ماہانہ قیمت کو 30 مساوی قسطوں میں تقسیم کیا گیا ہے اور پورے مہینے کی قیمت موصول ہونے تک روزانہ ایک بار وصول کیا جاتا ہے۔ اگر آپ کا پری پیڈ بیلنس کم ہے اور آپ سے اس دن کے لیے چارج نہیں لیا جا سکتا ہے۔ ایک دن کی کٹوتی کے بعد بھی بیمہ فائدہ کی تناسب سے کم رقم فراہم کی جائے گی۔

پوسٹ پیڈ: پوسٹ پیڈ کے لیے جلد ہی سروس شروع کی جائے گی۔

میں دعوی کیسے کروں:

4141 پر ‘CLAIM’ ایس ایم ایس کریں یا 042-111-333-033 پر کال کریں اور ہیلو ڈاکٹر کا نمائندہ آپ کے دعوے پر کارروائی کرنے کے بارے میں مکمل معلومات کے ساتھ آپ سے رابطہ کرے گا۔

حافظ پلس پلان کو EFU لائف نے تحریر کیا ہے اور اسے ہیلو ڈاکٹر نے تقسیم کیا ہے۔

EFU لائف ایک معروف لائف انشورنس کمپنی ہے اور پاکستان کے سب سے بڑے انشورنس گروپ کا حصہ ہے جو لاکھوں پاکستانیوں کو انشورنس کوریج فراہم کرتی ہے۔

ہیلو ڈاکٹر ایک ہیلتھ ٹیک پلیٹ فارم ہے اور EFU لائف کے لیے کارپوریٹ انشورنس ایجنٹ کے طور پر بھی کام کر رہا ہے جو صارفین کو حاصل کرنے اور ان کی خدمت کے لیے ذمہ دار ہے۔

جاز ٹیلی کام اس پیشکش کی سہولت فراہم کر رہا ہے لیکن وہ حافظ پلان اور ای ایف یو لائف انشورنس یا ہیلو ڈاکٹر کی اپنی ذمہ داری کی کارکردگی سے متعلق جاز کے صارف کی کسی شکایت کا ذمہ دار نہیں ہوگا۔

تعریفیں

ان دفعات میں:

HAAFIZ PLUS PLANکا مطلب ہے ٹرم ایشورنس پروڈکٹ جو موت، حادثاتی طور پر مستقل مکمل معذوری یا بڑی طبی بیماری کے علاج کے خلاف لائف انشورنس تحفظ کی ضمانت کی سطح فراہم کرتی ہے۔

ایکسیڈنٹ کا مطلب ہے حادثاتی جسمانی چوٹ جو صرف اور صرف پرتشدد، بیرونی اور حادثاتی ذرائع سے ہوتی ہے جس کے نتیجے میں دیگر تمام وجوہات سے براہ راست اور آزادانہ طور پر ہوتا ہے۔

مجاز نمائندے کا مطلب کمپنی کا وہ اہلکار ہے جسے کمپنی نے اس پالیسی کے تحت کمپنی کی جانب سے کاروبار کرنے کا اختیار دیا ہے۔

کمپنی کا مطلب ہے EFU لائف ایشورنس لمیٹڈ

اہل شخص سے مراد گروپ پالیسی ہولڈر کے صارفین، مرد یا خواتین پاکستانی شہری ہیں، جو ان دفعات اور شرائط کی شق 2 کے مطابق اس پالیسی کے تحت انشورنس کور کے اہل ہیں۔

آغاز تاریخ کا مطلب ہے وہ تاریخ جس پر کور مؤثر ہو جائے گا جو اگلے مہینے کی پہلی تاریخ کو 00:01 گھنٹے سے ہو گا اس تاریخ کے بعد جس تاریخ کو ممبر کی طرف سے درخواست کی منظوری کے بعد پریمیم ادا کیا گیا ہے۔

گروپ پالیسی ہولڈر کا مطلب ہے پاکستان موبائل کمیونیکیشنز لمیٹڈ یا جاز۔

اندراج کی تاریخ کا مطلب ہے وہ تاریخ جس پر اس پالیسی کے تحت ممبر کا ابتدائی طور پر اندراج کیا گیا تھا۔

اندراج کی ماہانہ تاریخ کا مطلب ہے اس تاریخ کے ایک مہینے کی مدت جس پر ایک بیمہ شدہ شخص کو اس پالیسی کے تحت ابتدائی طور پر اندراج کیا گیا تھا۔

کارپوریٹ انشورنس ایجنٹ کا مطلب ہے ہیلو ڈاکٹر (پرائیویٹ) لمیٹڈ جو ٹیلی ہیلتھ سروسز فراہم کرنے، اندراج کرنے اور صارفین کی خدمت کرنے کا ذمہ دار ہے۔

بڑی طبی بیماری کی شرائط کا مطلب ہے درج ذیل میں سے ایک یا زیادہ

  • 1. کینسر
  • 2. ہارٹ اٹیک
  • 3. فالج
  • 4. گردے اور رینل فیل ہونا
  • 5. اندھا پن اور بہرا پن
  • 6. بڑے اعضاء کی پیوند کاری

موبائل نیٹ ورک آپریٹر کا مطلب ہے پاکستان موبائل کمیونیکیشنز لمیٹڈ، ایک کمپنی جو پاکستان کے کمپنیز آرڈیننس 1984 کے تحت باقاعدہ طور پر شامل اور رجسٹرڈ ہے اور اس کا رجسٹرڈ دفتر 1-A کوہستان روڈ، DHQ-1 F-8 مرکز، اسلام آباد، پاکستان میں ہے۔

MEMBER سے مراد وہ اہل شخص ہے جسے اس انشورنس کو خریدنے اور مطلوبہ پریمیم رقم ادا کرنے کے لیے اپنی درست دستاویزی یا ریکارڈ شدہ رضامندی دینے کے بعد اس پالیسی میں شامل کیا جانا ہے۔

NOMINEE کا مطلب ہے وہ شخص یا افراد جو ممبر کی طرف سے مقرر کیے گئے ہیں (انشورنس آرڈیننس 2000 کے تحت) پالیسی کے تحت قابل ادائیگی فوائد حاصل کرنے کے لیے۔

پالیسی ٹرم کا مطلب ہے ایک مہینے کی مدت جو کیلنڈر مہینے کے پہلے دن سے شروع ہوتی ہے اور اسی کیلنڈر مہینے کے آخری دن ختم ہوتی ہے۔

تجدید کی تاریخ کا مطلب ہے آغاز کی تاریخ کے بعد کی کوئی بھی ماہانہ تاریخ۔

تجدید اندراج کا مطلب تجدید کی تاریخ پر پریمیم کی ادائیگی پر اس پالیسی میں ممبر کا دوبارہ اندراج ہے۔

بیماری کا مطلب ہے بیماری یا بیماری شروع ہونے کی تاریخ یا تجدید کی تاریخ کے بعد پہلی بار لگ گئی۔

واحد نمبر کو درآمد کرنے والے الفاظ میں جمع نمبر اور اس کے برعکس اور مذکر جنس کے الفاظ میں نسائی شامل ہوگا جب تک کہ سیاق و سباق کی ضرورت نہ ہو۔

2. اہلیت

اس پالیسی کے اہل افراد گروپ پالیسی ہولڈر کے موجودہ اور مستقبل کے صارفین ہیں جو اہلیت کی عمر کی حد یعنی 18 سے 51 سال کے اندر ہیں اور انہوں نے اس پالیسی کے تحت انشورنس کور کا انتخاب کرنے کے لیے اپنی درست رضامندی دی ہے۔ کوئی بھی ممبر ایک وقت میں ایک سے زیادہ اندراج کے لیے اہل نہیں ہوگا۔

3. انفرادی یقین دہانی کی مؤثر تاریخ

ممبر اگلے کیلنڈر مہینے کی پہلی تاریخ سے اس تاریخ کے بعد اہل ہو جائے گا جس دن ممبر کی طرف سے درخواست کی منظوری کے بعد پریمیم ادا کیا جاتا ہے۔

4. عمر کا ثبوت

اس پالیسی کے تحت کسی بھی ممبر کو کسی بھی فائدے کی ادائیگی سے پہلے کمپنی کے لیے اس کی عمر کا ثبوت درکار ہوگا اور اگر یہاں انشورنس کور کے شروع ہونے کے بعد کسی ممبر کی تاریخ پیدائش کو غلط طور پر مطلع کیا گیا ہے۔ کمپنی کو، کمپنی گروپ پالیسی ہولڈر کو ایسی غلط اطلاع کے سلسلے میں اس پالیسی کے تحت کی جانے والی ایڈجسٹمنٹ کے بارے میں مطلع کرے گی۔ اگر ممبر کی صحیح عمر زیادہ سے زیادہ اہلیت کی عمر 51 سال سے زیادہ پائی جاتی ہے تو پالیسی کے تحت کوئی بھی فائدہ قابل ادائیگی نہیں ہوگا۔

5. پریمیم کی رقم اور حساب

اس پالیسی کے تحت پریمیم گروپ پالیسی ہولڈر کے ذریعے کمپنی کے ایسے دفتر/دفاتر میں ادا کیے جاتے ہیں جنہیں کمپنی وقتاً فوقتاً گروپ پالیسی ہولڈر کو تحریری طور پر نامزد کر سکتی ہے۔ کمپنی انشورنس بروکر کو اپنی طرف سے گروپ پالیسی ہولڈر سے پریمیم جمع کرنے کا اختیار دے سکتی ہے۔ اس طرح کی اجازت تحریری طور پر ہوگی اور گروپ پالیسی ہولڈر کو فراہم کی جائے گی۔

ایسے تمام اہل اراکین کے لیے ہر کیلنڈر مہینے کی پہلی تاریخ تک پریمیم واجب الادا ہوتے ہیں، جن کا احاطہ پالیسی کی شرائط و ضوابط کے مطابق کیا جانا ہے۔ ممبر کے ابتدائی اندراج کے وقت اور ہر اس کے بعد کی تجدید کے اندراج کے وقت، گروپ پالیسی ہولڈر مندرجہ ذیل جدول کے مطابق ماہانہ پریمیم کا حساب لگائے گا:

Plan Category Monthly Premium (PKR) Daily Premium (PKR)
Silver 132 4.4
Gold 186 6.2
Platinum 264 8.8

کوریج اگلے مہینے کی پہلی تاریخ سے شروع ہو جائے گی۔ جہاں بیمہ شدہ ممبر کے لیے مکمل پریمیم ادا نہیں کیا جاتا ہے، بینیفٹ کی رقم کو درج ذیل مختلف جدول کے مطابق پرو ریٹا کی بنیاد پر ایڈجسٹ کیا جائے گا:

سلور پلان:

Amount of End User Price paid in calendar month (PKR) Education Continuation Benefit
(12 Months)
Income Continuation Benefit
(12 Months)
Accidental Death Benefit
(Lump sum)
Major Medical Illness Telehealth Subscription
Nil Nil Nil Nil Nil Nil
4.4 66.67 333.33 8,333.33 833.33 Unlimited per month for family
8.8 133.33 666.67 16,666.67 1,666.67 Unlimited per month for family
13.2 200 1,000.00 25,000.00 2,500.00 Unlimited per month for family
17.6 266.67 1,333.33 33,333.33 3,333.33 Unlimited per month for family
22 333.33 1,666.67 41,666.67 4,166.67 Unlimited per month for family
26.4 400 2,000.00 50,000.00 5,000.00 Unlimited per month for family
30.8 466.67 2,333.33 58,333.33 5,833.33 Unlimited per month for family
35.2 533.33 2,666.67 66,666.67 6,666.67 Unlimited per month for family
39.6 600 3,000.00 75,000.00 7,500.00 Unlimited per month for family
44 666.67 3,333.33 83,333.33 8,333.33 Unlimited per month for family
48.4 733.33 3,666.67 91,666.67 9,166.67 Unlimited per month for family
52.8 800 4,000.00 100,000.00 10,000.00 Unlimited per month for family
57.2 866.67 4,333.33 108,333.33 10,833.33 Unlimited per month for family
61.6 933.33 4,666.67 116,666.67 11,666.67 Unlimited per month for family
66 1,000.00 5,000.00 125,000.00 12,500.00 Unlimited per month for family
70.4 1,066.67 5,333.33 133,333.33 13,333.33 Unlimited per month for family
74.8 1,133.33 5,666.67 141,666.67 14,166.67 Unlimited per month for family
79.2 1,200.00 6,000.00 150,000.00 15,000.00 Unlimited per month for family
83.6 1,266.67 6,333.33 158,333.33 15,833.33 Unlimited per month for family
88 1,333.33 6,666.67 166,666.67 16,666.67 Unlimited per month for family
92.4 1,400.00 7,000.00 175,000.00 17,500.00 Unlimited per month for family
96.8 1,466.67 7,333.33 183,333.33 18,333.33 Unlimited per month for family
101.2 1,533.33 7,666.67 191,666.67 19,166.67 Unlimited per month for family
105.6 1,600.00 8,000.00 200,000.00 20,000.00 Unlimited per month for family
110 1,666.67 8,333.33 208,333.33 20,833.33 Unlimited per month for family
114.4 1,733.33 8,666.67 216,666.67 21,666.67 Unlimited per month for family
118.8 1,800.00 9,000.00 225,000.00 22,500.00 Unlimited per month for family
123.2 1,866.67 9,333.33 233,333.33 23,333.33 Unlimited per month for family
127.6 1,933.33 9,666.67 241,666.67 24,166.67 Unlimited per month for family
132 2,000.00 10,000.00 250,000.00 25,000.00 Unlimited per month for family

Gold Plan

Amount of End User Price paid in calendar month (PKR) Education Continuation Benefit (12 Months) Income Continuation Benefit (12 Months) Accidental Death Benefit (Lump sum) Major Medical Illness Telehealth Subscription
Nil Nil Nil Nil Nil Nil
6.2 100 500 11,666.67 1,166.67 Unlimited per month for family
12.4 200 1,000.00 23,333.33 2,333.33 Unlimited per month for family
18.6 300 1,500.00 35,000.00 3,500.00 Unlimited per month for family
24.8 400 2,000.00 46,666.67 4,666.67 Unlimited per month for family
31 500 2,500.00 58,333.33 5,833.33 Unlimited per month for family
37.2 600 3,000.00 70,000.00 7,000.00 Unlimited per month for family
43.4 700 3,500.00 81,666.67 8,166.67 Unlimited per month for family
49.6 800 4,000.00 93,333.33 9,333.33 Unlimited per month for family
55.8 900 4,500.00 105,000.00 10,500.00 Unlimited per month for family
62 1,000.00 5,000.00 116,666.67 11,666.67 Unlimited per month for family
68.2 1,100.00 5,500.00 128,333.33 12,833.33 Unlimited per month for family
74.4 1,200.00 6,000.00 140,000.00 14,000.00 Unlimited per month for family
80.6 1,300.00 6,500.00 151,666.67 15,166.67 Unlimited per month for family
86.8 1,400.00 7,000.00 163,333.33 16,333.33 Unlimited per month for family
93 1,500.00 7,500.00 175,000.00 17,500.00 Unlimited per month for family
99.2 1,600.00 8,000.00 186,666.67 18,666.67 Unlimited per month for family
105.4 1,700.00 8,500.00 198,333.33 19,833.33 Unlimited per month for family
111.6 1,800.00 9,000.00 210,000.00 21,000.00 Unlimited per month for family
117.8 1,900.00 9,500.00 221,666.67 22,166.67 Unlimited per month for family
124 2,000.00 10,000.00 233,333.33 23,333.33 Unlimited per month for family
130.2 2,100.00 10,500.00 245,000.00 24,500.00 Unlimited per month for family
136.4 2,200.00 11,000.00 256,666.67 25,666.67 Unlimited per month for family
142.6 2,300.00 11,500.00 268,333.33 26,833.33 Unlimited per month for family
148.8 2,400.00 12,000.00 280,000.00 28,000.00 Unlimited per month for family
155 2,500.00 12,500.00 291,666.67 29,166.67 Unlimited per month for family
161.2 2,600.00 13,000.00 303,333.33 30,333.33 Unlimited per month for family
167.4 2,700.00 13,500.00 315,000.00 31,500.00 Unlimited per month for family
173.6 2,800.00 14,000.00 326,666.67 32,666.67 Unlimited per month for family
179.8 2,900.00 14,500.00 338,333.33 33,833.33 Unlimited per month for family
186 3,000.00 15,000.00 350,000.00 35,000.00 Unlimited per month for family

Platinum Plan

Amount of End User Price paid in calendar month (PKR) Education Continuation Benefit (12 Months) Income Continuation Benefit (12 Months) Accidental Death Benefit (Lump sum) Major Medical Illness Telehealth Subscription
Nil Nil Nil Nil Nil Nil
8.8 166.67 666.67 16,666.67 1,666.67 Unlimited per month for family
17.6 333.33 1,333.33 33,333.33 3,333.33 Unlimited per month for family
26.4 500 2,000.00 50,000.00 5,000.00 Unlimited per month for family
35.2 666.67 2,666.67 66,666.67 6,666.67 Unlimited per month for family
44 833.33 3,333.33 83,333.33 8,333.33 Unlimited per month for family
52.8 1,000.00 4,000.00 100,000.00 10,000.00 Unlimited per month for family
61.6 1,166.67 4,666.67 116,666.67 11,666.67 Unlimited per month for family
70.4 1,333.33 5,333.33 133,333.33 13,333.33 Unlimited per month for family
79.2 1,500.00 6,000.00 150,000.00 15,000.00 Unlimited per month for family
88 1,666.67 6,666.67 166,666.67 16,666.67 Unlimited per month for family
96.8 1,833.33 7,333.33 183,333.33 18,333.33 Unlimited per month for family
105.6 2,000.00 8,000.00 200,000.00 20,000.00 Unlimited per month for family
114.4 2,166.67 8,666.67 216,666.67 21,666.67 Unlimited per month for family
123.2 2,333.33 9,333.33 233,333.33 23,333.33 Unlimited per month for family
132 2,500.00 10,000.00 250,000.00 25,000.00 Unlimited per month for family
140.8 2,666.67 10,666.67 266,666.67 26,666.67 Unlimited per month for family
149.6 2,833.33 11,333.33 283,333.33 28,333.33 Unlimited per month for family
158.4 3,000.00 12,000.00 300,000.00 30,000.00 Unlimited per month for family
167.2 3,166.67 12,666.67 316,666.67 31,666.67 Unlimited per month for family
176 3,333.33 13,333.33 333,333.33 33,333.33 Unlimited per month for family
184.8 3,500.00 14,000.00 350,000.00 35,000.00 Unlimited per month for family
193.6 3,666.67 14,666.67 366,666.67 36,666.67 Unlimited per month for family
202.4 3,833.33 15,333.33 383,333.33 38,333.33 Unlimited per month for family
211.2 4,000.00 16,000.00 400,000.00 40,000.00 Unlimited per month for family
220 4,166.67 16,666.67 416,666.67 41,666.67 Unlimited per month for family
228.8 4,333.33 17,333.33 433,333.33 43,333.33 Unlimited per month for family
237.6 4,500.00 18,000.00 450,000.00 45,000.00 Unlimited per month for family
246.4 4,666.67 18,666.67 466,666.67 46,666.67 Unlimited per month for family
255.2 4,833.33 19,333.33 483,333.33 48,333.33 Unlimited per month for family
264 5,000.00 20,000.00 500,000.00 50,000.00 Unlimited per month for family
6. فوائد

تحریری طور پر مناسب ثبوت کی وصولی کے بعد کہ ممبر نے، پالیسی کے پوری طرح سے نافذ العمل ہونے کے دوران، کمپنی کو ذیل میں بیان کردہ کسی بھی واقعے (واقعات) کا سامنا کرنا پڑا ہے، جو ذیل میں بیان کیے گئے استثنیٰ اور اس میں شامل شرائط و ضوابط کے تابع ہے۔ یہاں، مندرجہ ذیل فوائد ادا کرے گا۔

موت کا فائدہ:

ممبر کی موت پر، جب تک کہ پالیسی پوری طرح سے نافذ العمل ہو، قابل ادائیگی فائدے کی رقم کا تعین ذیل میں دی گئی جدول سے رکن کی طرف سے منتخب کردہ پلان کیٹیگری کے مطابق کیا جائے گا:

Plan Category Monthly Education Continuation Benefit for 12 months (PKR) Monthly Income Continuation Benefit for 12 months (PKR)
Silver 2,000 10,000
Gold 3,000 15,000
Platinum 5,000 20,000

اضافی حادثاتی موت کا فائدہ:

اگر رکن کی موت صرف پرتشدد، بیرونی اور حادثاتی طور پر لگنے والی چوٹوں کے نتیجے میں ہوتی ہے اور جسم کے بیرونی حصے پر مرئی زخم یا زخم کا ثبوت موجود ہے سوائے ڈوبنے یا پوسٹ مارٹم سے ظاہر ہونے والی اندرونی چوٹ کے، اور کہ اس طرح کی موت حادثے کے 90 دنوں کے اندر صرف اسی چوٹ کے نتیجے میں ہوئی ہے نہ کہ کسی فٹ، جسمانی نقص، بیماری یا خرابی کے بالواسطہ نتیجے کے طور پر، کمپنی، دعوے کی وصولی اور مناسب تحقیقات کے بعد، ادائیگی کرے گی۔ پالیسی کے تحت کسی بھی فوائد کے علاوہ نیچے موت کے خطرے کے جدول میں دکھائی گئی رقم۔

حادثاتی موت کے خطرے کا ٹیبل

Plan Category Sum Assured (PKR)
Silver 250,000
Gold 350,000
Platinum 500,000

اہم طبی بیماری کی واپسی کا فائدہ:

اگر ممبر کو اس فائدے کے تحت اس پالیسی میں بیان کردہ کسی بھی خطرناک بیماری کی تشخیص ہوئی ہے اور اس نے اسی بیماری کے علاج کے لیے طبی اخراجات اٹھائے ہیں، تو کمپنی، دعوے کی وصولی اور مناسب تحقیقات کے بعد، اصل معاوضہ ادا کرے گی۔ پالیسی کے تحت کسی بھی فائدے کے علاوہ ممبر کو منتخب کردہ زمرہ کے مطابق تفویض کردہ حد تک کی رقم۔

Permanent Total Disability due to Accident
S. No. Description of Injuries Percentage of Sum Covered
1. Loss of both hands or amputation at higher sites 100%
2. Loss of hand and a foot 100%
3. Double amputation through leg or thigh; or amputation through leg or
thigh on one side and loss of other foot
100%
4. Loss of sight to such an extent as to render the claimant unable to
perform any work for which eye-sight is essential
100%
5. Absolute deafness 100%

رکن کی زندگی میں صرف ایک ہی علاج کی اجازت ہوگی۔:

کوریج اگلے مہینے کی پہلی تاریخ سے شروع ہو جائے گی۔ جہاں ایک بیمہ شدہ ممبر کے لیے مکمل پریمیم ادا نہیں کیا جاتا ہے کوئی فائدہ کی رقم اوپر دی گئی مختلف قسم کے مطابق ٹیبل کے مطابق پرو ریٹا کی بنیاد پر ایڈجسٹ کی جائے گی۔

Plan Category Maximum Reimbursement Amount Limit (PKR)
Silver 25,000
Gold 35,000
Platinum 50,000

رکن کی زندگی میں صرف ایک ہی علاج کی اجازت ہوگی۔

کوریج اگلے مہینے کی پہلی تاریخ سے شروع ہو جائے گی۔ جہاں ایک بیمہ شدہ ممبر کے لیے مکمل پریمیم ادا نہیں کیا جاتا ہے کوئی فائدہ کی رقم اوپر دی گئی مختلف قسم کے مطابق ٹیبل کے مطابق پرو ریٹا کی بنیاد پر ایڈجسٹ کی جائے گی۔

7. رکنیت کا خاتمہ

انشورنس کور درج ذیل میں سے کسی پر ختم ہو جائے گا:

  • a) ممبر کی موت یا مکمل معذوری۔
  • ب) ممبر جس کی عمر 51 سال ہو گئی ہو۔
  • c) واجب الادا ہونے پر ممبر کی طرف سے پریمیم کی عدم ادائیگی۔
  • d) کوئی دوسری تاریخ جس پر ممبر انشورنس کور کو متاثر کرنے والی کسی بھی دھوکہ دہی یا مجرمانہ وجہ سے انشورنس کور کا اہل ہونا چھوڑ دیتا ہے۔ ایسے معاملات میں عدالت کا فیصلہ حتمی ہوگا۔
8. اخراج

کوئی فائدہ نہیں دیا جائے گا اگر ممبر کی موت یا معذوری کا نتیجہ براہ راست، مکمل یا جزوی طور پر، نتیجے کے طور پر یا اس سے متعلق ہے:

  • a) جان بوجھ کر خود کو لگائی گئی چوٹ یا اس کی کوشش، قتل، خودکشی اور قانون کی خلاف ورزی؛
  • ب) جنگ، ہڑتالیں، فسادات، شہری ہنگامہ آرائی اور کوئی قدرتی یا انسان ساختہ خطرات (بشمول کیمیائی، جوہری، حیاتیاتی اور ریڈیولوجیکل) جن کے نتیجے میں مقامی یا قومی سطح پر ہنگامی حالت کا اعلان ہوتا ہے۔

کوئی فائدہ ادا نہیں کیا جائے گا اگر ممبر کی بیماری کا نتیجہ براہ راست، مکمل یا جزوی طور پر، نتیجے کے طور پر یا اس سے متعلق ہے:

  • a) کوئی بڑی طبی بیماری جس کی تشخیص کوریج کے آغاز سے پہلے ہوئی تھی (اندراج/دوبارہ اندراج کی تاریخ سے تین ماہ کے اندر)؛
9. اسائنمنٹ

اس پالیسی کے تحت فراہم کردہ انشورنس کور اور اس کے تحت قابل ادائیگی فوائد تفویض نہیں ہیں۔

10. دعویٰ

اس پالیسی میں شامل فوائد کے تحت کسی بھی دعوے کی صورت میں، اسے کمپنی کو مطلع کیا جائے گا۔ ممبر یا نامزد شخص اپنے خرچ پر تمام ضروری معلومات فراہم کرے گا تاکہ یہ تعین کیا جا سکے کہ آیا دعوی کردہ فائدہ قابل ادائیگی ہے یا نہیں ممبر یا نامزد کو۔

دعوے کا تحریری نوٹس دعویٰ کو جنم دینے والی تقریب کی تاریخ کے بعد تین سو پینسٹھ دن (365) دنوں کے اندر کمپنی کے مرکزی دفتر میں پیش کیا جانا اور موصول ہونا چاہیے۔ بصورت دیگر دعویٰ باطل ہو جائے گا۔

کمپنی، اس طرح کے نوٹس کی وصولی پر، دعوے کا ثبوت جمع کرنے کے لیے فارم پیش کرے گی۔ کمپنی کے ذریعہ درج کردہ معیاری کلیم کے تقاضوں کے ساتھ فارمز کو کلیم نوٹیفکیشن کی تاریخ سے پندرہ (15) دنوں کے اندر مکمل کیا جانا چاہیے جس کے لیے دعویٰ کیا گیا ہے۔ اس طرح کے فارم میں درج ذیل دستاویزات شامل ہو سکتے ہیں، لیکن ان تک محدود نہیں۔

  • a) نادرا / یونین کونسل کی طرف سے جاری کردہ ڈیتھ سرٹیفکیٹ کی کاپی
  • b) دعویدار اور نامزد اور فوت شدہ ممبر کے CNIC کی کاپی
  • c) دعویدار کا بیان فارم
  • d) معالج کے بیان کے فارم/رپورٹ میں شرکت کرنا
  • e) پولیس اور ایم ایل او رپورٹ (حادثاتی وجوہات کی صورت میں)
  • f) ہسپتال کا ڈیتھ سرٹیفکیٹ
  • جی) ماضی کے میڈیکل ریکارڈ
  • h) معذوری کے دعوے کے فارم
  • i) ماضی کے طبی ریکارڈ
  • j) علاج کا ریکارڈ جس میں داخلے اور خارج ہونے کی تاریخیں، تشخیص اور علاج دیا گیا ہے۔
  • k) علاج کرنے والے ڈاکٹر کے ذریعہ جاری کردہ میڈیکل سرٹیفکیٹ
  • l) دعوے کی تشخیص اور حتمی شکل دینے کے لیے ضروری سمجھی جانے والی کوئی دوسری دستاویز

یہاں کے تحت اثرانداز ہونے والے انشورنس کور میں کوئی ادائیگی یا سرنڈر کی قیمت نہیں ہوگی۔

کمپنی یا کمپنی کی طرف سے مجاز ادارے کو دعوے کے دستاویزات جمع کرانے کے بعد کمپنی کی طرف سے دعوی پر کارروائی کی جائے گی۔

11. تجدید کا استحقاق

یہ پالیسی پالیسی شیڈول میں دکھائی گئی مدت کے لیے جاری کی گئی ہے اور اس کی تجدید بعد کی تجدید کی تاریخ کو یہاں کی شرائط کے ساتھ ممبر کے ذریعے کی جا سکتی ہے۔ واجب الادا ہونے پر مطلوبہ پریمیم کی ادائیگی سے تجدید متاثر ہوگی۔

12. ملکیت کی تبدیلی

اگر گروپ پالیسی ہولڈر کا کاروبار کسی شخص یا کارپوریشن کے ذریعے منتقل یا کامیاب ہو جاتا ہے تو، کمپنی کی رضامندی کے ساتھ، اس پالیسی کے تحت پریمیم کی ادائیگی ایسے شخص یا کارپوریشن کے اختیار پر جاری رکھی جا سکتی ہے، ایسی صورت میں شخص یا کارپوریشن اس طرح کی منتقلی یا جانشینی کی تاریخ سے اس پالیسی کے تمام مقاصد کے لیے اس کی جگہ لے گا اور اس کے ساتھ گروپ پالیسی ہولڈر کے طور پر برتاؤ کیا جائے گا۔

13. اس پالیسی کا خاتمہ

کمپنی 90 دن کا نوٹس دے کر پالیسی کو ختم کرنے کا حق محفوظ رکھتی ہے۔ یہ واضح کیا جاتا ہے کہ کسی بھی برطرفی سے گروپ پالیسی ہولڈر اور کمپنی کی ذمہ داریاں متاثر نہیں ہوں گی جو برطرفی کی مؤثر تاریخ سے پہلے کسی بھی وقت فرض کی گئی ہیں۔ اس کے علاوہ، کمپنی گروپ پالیسی ہولڈر کو اس پالیسی کی شرائط و ضوابط کو شامل کرنے، تبدیل کرنے یا منسوخ کرنے کے لیے تین ماہ کا تحریری نوٹس دینے کا حق محفوظ رکھتی ہے۔

اس پالیسی میں کسی بھی چیز کے برعکس ہونے کے باوجود، اس پالیسی کے خاتمے کا درج ذیل اثر ہوگا:

  • a) اس پالیسی کے تحت کسی بھی فرد کے اندراج پر غور نہیں کیا جائے گا۔ ختم ہونے کا وقت.
14. قانون

پالیسی اسلامی جمہوریہ پاکستان کے قوانین کے مطابق چلتی ہے اور اس کی تشریح کی جاتی ہے۔

15. قانونی فنڈ

بیمہ آرڈیننس 2000 کی دفعات کے تحت یہ پالیسی اور کوئی بھی اضافی فوائد کمپنی کے روایتی کاروباری قانونی فنڈ کو بھیجے جائیں گے۔ کمپنی پالیسی کی توثیق کے ذریعے قانونی فنڈ (فنڈز) کو تبدیل کر سکتی ہے جس میں پالیسی اور کوئی اضافی فوائد قابل حوالہ ہیں۔

ڈس کلیمر/ ٹیلی میڈیسن سروسز کے استعمال کی شرائط:

استعمال کرنے کی شرائط

1. فراہم کردہ خدمات:

  • PMC مصدقہ جنرل پریکٹیشنر سے ویڈیو/آڈیو پرائمری کیئر طبی مشاورت۔
  • PMC مصدقہ جنرل پریکٹیشنر کے ذریعہ اندرون خانہ پرائمری کیئر مشاورت کے لیے اپوائنٹمنٹ بکنگ۔
  • ایچ ڈی ایپلیکیشن صارفین کے لیے ایچ ڈی الیکٹرانک میڈیکل ریکارڈ تک رسائی۔
  • پی ایم سی سے تصدیق شدہ ڈاکٹروں کے ذریعہ آگاہی/احتیاطی نگہداشت کے ریکارڈ شدہ میڈیکل سیشن تک عارضی رسائی۔ (جیسے اور جب دستیاب ہو)
  • مصدقہ HD فٹنس ٹرینرز کے ذریعے فٹنس سے متعلق ورزش کے سیشنز تک عارضی رسائی۔ (جیسے اور جب دستیاب ہو)
  • صحت مند پاک سیشن تک عارضی رسائی (جیسا کہ اور جب دستیاب ہو)

2. ٹیلی میڈیسن سروسز کا استعمال ہنگامی حالات کے لیے نہیں ہے:

ہیلو ڈاکٹر کی خدمات بنیادی دیکھ بھال کی خدمات ہیں اور صرف غیر ہنگامی حالات کے لیے استعمال کی جائیں گی۔

3. رازداری:

ہیلو ڈاکٹر HIPAA کے مطابق ہے اور ہیلتھ انشورنس پورٹیبلٹی اور احتساب ایکٹ کے معیارات کے مطابق رازداری کو برقرار رکھتا ہے۔

8. ٹیلی ہیلتھ کی حدود:

ٹیلی ہیلتھ صرف مشاورت تک محدود ہے جہاں چھونے کے ذریعے جسمانی معائنہ کو نظرانداز کیا جا سکتا ہے (غیر ہنگامی حالات کی صورت میں)

9. شکایات اور تنازعات:

شکایات اور تنازعات کو UAN نمبر (042 111 333 033) کے ذریعے اجاگر کیا جاسکتا ہے یا ای میل ایڈریس [email protected] کے ذریعے رابطہ کرنا وقت کے ارد گرد 48 کام کے اوقات ہوگا۔

10. تقاضے

رجسٹریشن اور موبائل ایپلیکیشن کے علاوہ، صارف کی ضرورت ہوگی۔

  • ویڈیو کالنگ کے لیے تیز رفتار بلاتعطل انٹرنیٹ۔
  • مشاورت کے لیے UAN پر کال کرنے کے لیے جی ایس ایم/لینڈ لائن نمبر۔
  • مقررہ مشاورت سے فائدہ اٹھانے کے لیے انٹرنیٹ اور کسٹمر کی دستیابی بک کیے ہوئے وقت پر۔

گاہک کا اعتراف

(پالیسی کی شرائط و ضوابط مندرجہ ذیل کے ساتھ مشروط رہیں گے)

  • ہیلو ڈاکٹر کارپوریٹ انشورنس ایجنٹ ہے جسے EFU لائف نے اس انشورنس پالیسی کی شرائط و ضوابط کے اندر بیمہ کنندہ کی جانب سے کور کا پابند کرنے کا اختیار دیا ہے۔ روزانہ کی کٹوتیوں کو روکنے کے لیے، سبسکرائبر کو ہیلو ڈاکٹر یا EFU لائف سے رابطہ کر کے سبسکرائبر کے HAAFIZ PLUS پلان کو ختم کرنا ہوگا۔ بصورت دیگر، Jazz اس وقت تک روزانہ کی کٹوتی جاری رکھے گا جب تک سبسکرائبر کے پری پیڈ اکاؤنٹ میں مثبت کریڈٹ بیلنس ہے۔
  • ایسی صورت میں جب سبسکرائبر، ایک بیمہ شدہ ممبر کے طور پر، انشورنس پالیسی کے تحت ایک سے زیادہ (1) HAAFIZ PLUS پلان کو سبسکرائب کرتا ہے (بشمول مختلف Jazz موبائل اکاؤنٹس کے ذریعے):
    • سبسکرائبر کا زیادہ سے زیادہ فائدہ HAAFIZ PLUS پلانز میں سے صرف ایک کے ذریعہ پیش کردہ زیادہ سے زیادہ فائدہ ہوگا جسے سبسکرائبر نے سبسکرائب کیا ہے۔
    • سبسکرائبر یا سبسکرائبر کے فائدہ اٹھانے والے کے لیے ہماری زیادہ سے زیادہ ذمہ داری ان دو HAAFIZ PLUS پلانوں میں سے زیادہ ہوگی جن کو سبسکرائبر نے سبسکرائب کیا ہے۔
  • انشورنس سروس میں سبسکرائبر بننے کے بعد، جاز سبسکرائبر جاز کو اجازت دیتا ہے کہ وہ جاز کے ساتھ دستیاب اپنی تفصیلات اور معلومات شیئر کرے اور جیسا کہ EFU Life یا EFU Life کی طرف سے اس سلسلے میں مجاز کسی دوسرے ادارے کی طرف سے مانگی گئی ہے، پالیسی کی دیگر تمام چیزوں کی پروسیسنگ، اسٹورنگ اور ڈیٹا کی پروسیسنگ، اور زیادہ مؤثر طریقے سے انشورنس سروس فراہم کرنا اور انشورنس کور کی ادائیگی؛ Jazz کسٹمر/سبسکرائبر اس بات سے اتفاق کرتا ہے اور تسلیم کرتا ہے کہ وہ یا اس کے قانونی ورثاء ایسی معلومات کو شیئر کرنے کے کسی بھی نتائج کے لیے Jazz کو ذمہ دار نہیں ٹھہرائیں گے۔
  • دوبارہ لوڈ/ری چارج سے متعلق دھوکہ دہی یا غلط استعمال کے نتیجے میں پالیسی کی ضبطی/منسوخی، صارف/سبسکرائبر کی جاز سروسز کی معطلی اور اس کا کنکشن ختم ہو سکتا ہے۔ اور
  • انشورنس سروس کا فائدہ اٹھاتے وقت سبسکرائبر کسی بھی کال/ایس ایم ایس کا جواب نہیں دے گا جس میں کسی دوسرے نمبر/شارٹ کوڈ پر کال/ایس ایم ایس بھیجنے کی ہدایت کی گئی ہو یا جو بیلنس ٹرانسفر کے بدلے کسی انعام (چاہے رقم ہو یا قسم) سے متعلق ہو۔ یا کوئی کال؟ Jazz کے صارف/سبسکرائبر کی طرف سے اس شق سے لاعلمی EFU لائف انشورنس یا Jazz پر کوئی ذمہ داریاں/ذمہ داریاں حاصل نہیں کرے گی جس میں Jazz کے صارف/سبسکرائبر کو ہونے والے کسی بھی نقصان کی ذمہ داری/ذمہ داری شامل ہے لیکن اس تک محدود نہیں۔
  • Jazz یا EFU Life کسی بھی وقت ان شرائط و ضوابط میں ترمیم کر سکتے ہیں۔ سبسکرائبر کو متعلقہ قوانین کے مطابق SMS یا کسی اور طریقے سے مطلع کیا جائے گا کہ ان شرائط و ضوابط میں ترمیم کی گئی ہے۔ اس طرح کے ایس ایم ایس یا معلومات کسی دوسرے طریقے سے (جیسا کہ اوپر بیان کیا گیا ہے) میں اس طرح کی ترمیم شدہ شرائط و ضوابط کا لنک ہوگا، اور اگر سبسکرائبر انشورنس کور کی ادائیگی جاری رکھے گا تو یہ ترمیم شدہ شرائط و ضوابط کو سبسکرائبر کی قبولیت ہوگی۔ .
  • Jazz، اور EFU Life مشترکہ طور پر پاکستان ٹیلی کمیونیکیشن اتھارٹی (“PTA”) کے قابل اطلاق قوانین اور ضوابط کے مطابق اپنی صوابدید پر وقتاً فوقتاً سروس چارجز میں ترمیم کر سکتے ہیں۔ سبسکرائبر کی ان شرائط و ضوابط کی قبولیت انشورنس پالیسی فراہم کرنے کے لیے وصول کی جانے والی آخری صارف قیمت کے ساتھ قبولیت بھی ہوگی۔
  • Jazz اور EFU Life کو اپنی صوابدید پر کسی بھی وقت HAAFIZ PLUS پلان یا پالیسی کی پیشکش کو روکنے کا مکمل اختیار ہے۔
  • سبسکرائبر تسلیم کرتا ہے کہ یہ شرائط و ضوابط ان شرائط و ضوابط کے علاوہ ہیں جو سبسکرائبر نے Jazz کی سیلولر سروسز (جس میں CSAF کی شرائط و ضوابط اور SIM جیکٹ میں موصول ہونے والی شرائط شامل ہیں) حاصل کرنے کے وقت قبول کی ہیں۔ تاہم ان شرائط و ضوابط اور CSAF کی شرائط و ضوابط کے درمیان تصادم کی صورت میں، یہ شرائط و ضوابط ان شرائط و ضوابط کے موضوع کی حد تک غالب ہوں گے۔
  • اسلامی جمہوریہ پاکستان کے ملکی قوانین انشورنس پالیسی پر حکومت کریں گے اور اسلامی جمہوریہ پاکستان کی عدالتوں کو اس کے تحت پیدا ہونے والے کسی بھی تنازعہ کا دائرہ اختیار حاصل ہوگا۔
  • اگر کسی عدالت یا مجاز دائرہ اختیار کے انتظامی ادارے کی طرف سے انشورنس پالیسی کی کوئی بھی شق غلط یا ناقابل نفاذ پایا جاتا ہے، تو اس طرح کی غلط یا ناقابل نفاذی بیمہ پالیسی کی دیگر دفعات کو متاثر نہیں کرے گی جو پوری قوت اور اثر میں رہیں گی۔
  • یہ پالیسی خاص طور پر ان Jazz صارفین کو تحفظ فراہم کرنے کے لیے بنائی گئی ہے جو اس تحفظ کے لیے کامیابی کے ساتھ درخواست دیتے ہیں اور جو مناسب پریمیم ادا کرتے ہیں۔ اس کے مطابق، سبسکرائبر کو نوٹس بذریعہ فراہم کیے جا سکتے ہیں:
  • سبسکرائبر کی پری پیڈ موبائل سروس پر ایس ایم ایس کریں (جس سے روزانہ کٹوتیاں کی جاتی ہیں)؛ اگر ایس ایم ایس کے ذریعے نوٹس دیا جاتا ہے، تو یہ سمجھا جاتا ہے کہ جس دن ایس ایم ایس بھیجا گیا ہے اس دن نوٹس موصول ہوا ہے۔ اگر کسی ویب سائٹ پر کوئی نوٹس ڈالا جاتا ہے تو، نوٹس کو اس دن موصول سمجھا جاتا ہے جس دن نوٹس دیا جاتا ہے۔
  • اطلاع Jazz.com.pk پر یا بیمہ کنندہ کی ویب سائٹ http://www.efulife.com/ پر دی گئی ہے۔ یا https://hellodoctor.com.pk/ پر
  • اسلامی جمہوریہ پاکستان کے ایک بڑے اخبار میں اشاعت کے ذریعے
حافظ پلس پلان سے کون فائدہ اٹھا سکتا ہے؟

Jazz کے حافظ پلس پلان کے سبسکرائبرز جو پاکستانی شہری ہیں اور جن کی عمر کم از کم اٹھارہ (18) سال ہے اور اکیاون سال (51) سے کم ہے وہ قابل اطلاق سبسکرپشن فیس کی ادائیگی پر حافظ پلس پلان سے فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔ حافظ پلس پلان کے تحت رجسٹریشن اس وقت ختم ہو جائے گی جب سبسکرائبر اکیاون (51) سال کی عمر کو پہنچ جائے گا۔

کیا میں ایک سے زیادہ حافظ پلس پلان حاصل کر سکتا ہوں؟

نہیں، آپ ایک وقت میں صرف ایک قسم کے لیے فائدہ اٹھا سکتے ہیں، یعنی چاندی یا سونا یا پلاٹینم۔

حافظ پلس پلان کے خلاف کیا فوائد فراہم کیے گئے ہیں؟

Haafiz Plus Plan

Benefits Silver Gold Platinum
Education Continuation Benefit (12 Months) 2,000 3,000 5,000
Income Continuation Benefit (12 Months) 10,000 15,000 20,000
Accidental Death Benefit (Lump sum) 250,000 350,000 500,000
*Major Medical illness 25,000 35,000 50,000
**Telehealth Subscription Unlimited per month for family
کیا میں حافظ اور حافظ پلس دونوں پلان کے لیے بیک وقت اندراج کر سکتا ہوں؟

ہاں آپ دونوں پلانوں میں سے ہر ایک کے ایک ویرینٹ کے لیے اندراج کر سکتے ہیں۔

اس منصوبے میں کیا شامل نہیں ہے؟

تعلیمی تسلسل کے منصوبے، آمدنی کے تسلسل کے منصوبے اور ذاتی حادثاتی منصوبے کے لیے، ان صورتوں میں کوئی فائدہ قابل ادائیگی نہیں ہوگا:

  • جان بوجھ کر خود کو لگائی گئی چوٹ یا اس کی کوشش، قتل، خودکشی اور قانون کی خلاف ورزی۔
  • جنگ، ہڑتالیں، فسادات، شہری ہنگامہ آرائی اور کوئی بھی قدرتی یا انسان ساختہ خطرات (بشمول کیمیائی، جوہری، حیاتیاتی اور ریڈیولوجیکل) جن کے نتیجے میں مقامی یا قومی سطح پر ہنگامی حالت کا اعلان ہوتا ہے۔

بڑی طبی بیماری کے معاوضے کے فائدے کے لیے، ان صورتوں میں کوئی فائدہ قابل ادائیگی نہیں ہوگا:

  • کوئی بھی بڑی طبی بیماری جس کی تشخیص کوریج کے آغاز سے پہلے ہوئی تھی (اندراج/دوبارہ اندراج کی تاریخ سے تین ماہ کے اندر)

دیگر حالات:

  • جعلی دعوی دائر کرنا
  • پریمیم کی عدم ادائیگی اور اس مہینے میں کور کی عدم دستیابی کی صورت میں جب نقصان ہوا ہو
  • جب نقصان ہوا ہے
دعویٰ کیسے کریں؟

اگر فائدہ اٹھانے والا دعوی سے آگاہ کرنا چاہتا ہے، تو آپ یا آپ کے خاندان کا کوئی فرد ہمیں ان طریقوں میں سے کسی ایک کے ذریعے مطلع کر سکتا ہے: 1- 4141 پر ایس ایم ایس ‘کلیم’

1- 4141 پر ‘کلیم’ ایس ایم ایس کریں۔

2-ہیلو ڈاکٹر ہیلپ لائن پر کال کریں 042-111-333-033

3- EFU ہیلپ لائن ہیلپ لائن پر کال کریں 021-111-338-111

4- پر ای میل بھیجیں۔ claims

دعوے کے لیے کیا دستاویزات درکار ہیں؟

تعلیم اور آمدنی کے تسلسل کے لیے:

معذوری کے دعوے کی صورت میں:

  • دعویدار کے بیان کا فارم
  • ڈاکٹر کی رپورٹ میں شرکت
  • ہسپتال میں داخل ہونے کی صورت میں پولیس اور میڈیکو لیگل رپورٹ
  • حادثے اور تشدد کی وجہ سے
  • دعویدار کی CNIC کاپی
  • دعوے کی تشخیص اور حتمی شکل دینے کے لیے ضروری سمجھی جانے والی کوئی دوسری دستاویز

موت کے دعوے کی صورت میں:

  • مذکورہ بالا تمام دستاویزات
  • دعویدار اور متوفی کی CNIC کاپی
  • ہسپتال کا ڈیتھ سرٹیفکیٹ اور تمام میڈیکل ریکارڈ
  • نادرا/یونین کونسل ڈیتھ سرٹیفکیٹ

ذاتی حادثے کے لیے:

  • دعویدار کا بیان فارم
  • ہسپتال کا ڈیتھ سرٹیفکیٹ اور تمام میڈیکل ریکارڈ
  • نادرا/یونین کونسل ڈیتھ سرٹیفکیٹ
  • دعویدار اور متوفی کے CNIC کی کاپیاں
  • ایف آئی آر/پولیس رپورٹ اور پوسٹ مارٹم رپورٹ
  • دعوے کی تشخیص اور حتمی شکل دینے کے لیے ضروری سمجھی جانے والی کوئی دوسری دستاویز

بڑی طبی بیماری کے لیے:

  • ہسپتال کا علاج کا ریکارڈ جس میں داخلے اور ڈسچارج کی تاریخیں، تشخیصی رپورٹ، علاج کی رسیدیں اور نسخے شامل ہیں۔
  • گاہک کے CNIC کی کاپی
  • دستخط کے ساتھ کلیم فارم
  • علاج کرنے والے ڈاکٹر کے ذریعہ جاری کردہ میڈیکل سرٹیفکیٹ
  • دعوے کی تشخیص اور حتمی شکل دینے کے لیے ضروری سمجھی جانے والی کوئی دوسری دستاویز