حافظ منصوبہ
خلاصہ

Jazz اور EFU Life نے حفظت پروگرام شروع کرنے کے لیے ایک ساتھ شراکت داری کی ہے۔ اس پروگرام کے ذریعے، جاز کے سبسکرائبرز حافظ پلانز کا انتخاب کر سکتے ہیں جس میں منفرد فوائد کے ساتھ کم لاگت والے نینو انشورنس پروڈکٹس شامل ہیں جن میں آمدنی کا تسلسل، تعلیم کا تسلسل، اور غیر منصوبہ بند ہنگامی صورتحال جیسے حادثات شامل ہیں۔ اس کے علاوہ، گاہک کا پورا خاندان ورچوئل ہیلتھ کیئر فوائد سے استفادہ کر سکتا ہے۔ ورچوئل ہیلتھ کیئر سروس ہیلو ڈاکٹر کے ذریعہ فراہم کی جاتی ہے جو کہ پاکستان میں ہیلتھ ٹیک کا ایک سرکردہ ادارہ ہے۔ ہیلو ڈاکٹر EFU لائف کے کارپوریٹ انشورنس ایجنٹ کے طور پر بھی کام کر رہا ہے جو صارفین کے اندراج اور خدمت کے لیے ذمہ دار ہے۔

حافظ پلان ایک ماہانہ پروٹیکشن بنڈل ہے جس کی ادائیگی سبسکرائبر اپنے ائیر ٹائم بیلنس سے روزانہ کی کٹوتیوں کے ذریعے کرتا ہے۔

سبسکرائب کرنے کا طریقہ:

042-111-333-033 پر کال کریں یا 4141 پر ایس ایم ایس کریں اور ہیلو ڈاکٹر کا نمائندہ 24 کام کے گھنٹوں کے اندر آپ کو فون کرے گا تاکہ آپ حافظ پلان کو سبسکرائب کرنے میں رہنمائی اور مدد کریں۔

چارجز

Plan **Daily **Monthly Monthly Education Continuation Benefit for 12 months (PKR) Monthly Income Continuation Benefit for 12 months (PKR) ACCIDENTAL DEATH Sum Assured (PKR) Telehealth Subscription
Silver 3.15 94.5 2,000 10,000 250,000 Unlimited per month for family
Gold 4.4 132 3,000 15,000 350,000 Unlimited per month for family
Platinum 5.98 179.4 5,000 20,000 500,000 Unlimited per month for family

پری پیڈ: ماہانہ قیمت 30 دنوں میں قسطوں میں وصول کی جاتی ہے۔

** پری پیڈ سبسکرائبرز کور کے اہل ہیں چاہے وہ پوری ماہانہ قیمت ادا کرنے سے قاصر ہوں۔ تفصیلات کے لیے برائے مہربانی شرائط و ضوابط سے رجوع کریں۔

پری پیڈ: ماہانہ قیمت 30 دنوں سے زیادہ قسطوں میں وصول کی جاتی ہے پری پیڈ سبسکرائبرز کور کے اہل ہیں چاہے وہ پوری ماہانہ قیمت ادا کرنے سے قاصر ہوں۔ تفصیلات کے لیے براہ کرم شرائط و ضوابط دیکھیں ماہانہ قیمت کو 30 مساوی قسطوں میں تقسیم کیا گیا ہے اور پورے مہینے کی قیمت موصول ہونے تک روزانہ ایک بار وصول کیا جاتا ہے۔ اگر آپ کا پری پیڈ بیلنس کم ہے اور آپ سے اس دن کے لیے چارج نہیں لیا جا سکتا ہے۔ ایک دن کی کٹوتی کے بعد بھی بیمہ فائدہ کی تناسب سے کم رقم فراہم کی جائے گی۔

پوسٹ پیڈ: پوسٹ پیڈ کے لیے جلد ہی سروس شروع کی جائے گی۔

میں دعوی کیسے کروں:

4141 پر ‘CLAIM’ ایس ایم ایس کریں یا 042-111-333-033 پر کال کریں اور ہیلو ڈاکٹر کا نمائندہ آپ کے دعوے پر کارروائی کرنے کے بارے میں مکمل معلومات کے ساتھ آپ سے رابطہ کرے گا۔

حافظ پلان کو EFU لائف نے تحریر کیا ہے اور اسے ہیلو ڈاکٹر نے تقسیم کیا ہے۔

EFU لائف ایک معروف لائف انشورنس کمپنی ہے اور پاکستان کے سب سے بڑے انشورنس گروپ کا حصہ ہے جو لاکھوں پاکستانیوں کو انشورنس کوریج فراہم کرتی ہے۔

ہیلو ڈاکٹر ایک ہیلتھ ٹیک پلیٹ فارم ہے اور EFU لائف کے لیے کارپوریٹ انشورنس ایجنٹ کے طور پر بھی کام کر رہا ہے جو صارفین کو حاصل کرنے اور ان کی خدمت کے لیے ذمہ دار ہے۔

جاز ٹیلی کام اس پیشکش کی سہولت فراہم کر رہا ہے لیکن وہ حافظ پلان اور ای ایف یو لائف انشورنس یا ہیلو ڈاکٹر کی اپنی ذمہ داری کی کارکردگی سے متعلق جاز کے صارف کی کسی شکایت کا ذمہ دار نہیں ہوگا۔

تعریفیں

ان دفعات میں:

HAAFIZ PLANکا مطلب ہے ایک ٹرم ایشورنس پروڈکٹ جو ٹیلی ہیلتھ سروسز کے ساتھ موت، حادثاتی طور پر مستقل مکمل معذوری کے خلاف لائف انشورنس تحفظ کی ضمانت کی سطح فراہم کرتی ہے۔

ایکسیڈنٹ کا مطلب ہے حادثاتی جسمانی چوٹ جو صرف اور صرف پرتشدد، بیرونی اور حادثاتی ذرائع سے ہوتی ہے جس کے نتیجے میں دیگر تمام وجوہات سے براہ راست اور آزادانہ طور پر ہوتا ہے۔

مجاز نمائندے کا مطلب کمپنی کا وہ اہلکار ہے جسے کمپنی نے اس پالیسی کے تحت کمپنی کی جانب سے کاروبار کرنے کا اختیار دیا ہے۔

کمپنی کا مطلب ہے EFU لائف ایشورنس لمیٹڈ

اہل شخص سے مراد گروپ پالیسی ہولڈر کے صارفین، مرد یا خواتین پاکستانی شہری ہیں، جو ان دفعات اور شرائط کی شق 2 کے مطابق اس پالیسی کے تحت انشورنس کور کے اہل ہیں۔

آغاز تاریخ کا مطلب ہے وہ تاریخ جس پر کور مؤثر ہو جائے گا جو اگلے مہینے کی پہلی تاریخ کو 00:01 گھنٹے سے ہو گا اس تاریخ کے بعد جس تاریخ کو ممبر کی طرف سے درخواست کی منظوری کے بعد پریمیم ادا کیا گیا ہے۔

گروپ پالیسی ہولڈر کا مطلب ہے پاکستان موبائل کمیونیکیشنز لمیٹڈ یا جاز۔

اندراج کی تاریخ کا مطلب ہے وہ تاریخ جس پر اس پالیسی کے تحت ممبر کا ابتدائی طور پر اندراج کیا گیا تھا۔

اندراج کی ماہانہ تاریخ کا مطلب ہے اس تاریخ کے ایک مہینے کی مدت جس پر ایک بیمہ شدہ شخص کو اس پالیسی کے تحت ابتدائی طور پر اندراج کیا گیا تھا۔

کارپوریٹ انشورنس ایجنٹ کا مطلب ہے ہیلو ڈاکٹر (پرائیویٹ) لمیٹڈ جو ٹیلی ہیلتھ سروسز فراہم کرنے، اندراج کرنے اور صارفین کی خدمت کرنے کا ذمہ دار ہے۔

موبائل نیٹ ورک آپریٹر m کا مطلب ہے پاکستان موبائل کمیونیکیشنز لمیٹڈ، ایک کمپنی جو پاکستان کے کمپنیز آرڈیننس 1984 کے تحت باقاعدہ طور پر شامل اور رجسٹرڈ ہے اور اس کا رجسٹرڈ دفتر 1-A کوہستان روڈ، DHQ-1 F-8 مرکز، اسلام آباد، پاکستان میں ہے۔

MEMBERسے مراد وہ اہل شخص ہے جسے اس انشورنس کو خریدنے اور مطلوبہ پریمیم رقم ادا کرنے کے لیے اپنی درست دستاویزی یا ریکارڈ شدہ رضامندی دینے کے بعد اس پالیسی میں شامل کیا جانا ہے۔

NOMINEE کا مطلب ہے وہ شخص یا افراد جو ممبر کی طرف سے مقرر کیے گئے ہیں (انشورنس آرڈیننس 2000 کے تحت) پالیسی کے تحت قابل ادائیگی فوائد حاصل کرنے کے لیے۔

پالیسی ٹرم کا مطلب ہے ایک مہینے کی مدت جو کیلنڈر مہینے کے پہلے دن سے شروع ہوتی ہے اور اسی کیلنڈر مہینے کے آخری دن ختم ہوتی ہے۔

تجدید تاریخ کا مطلب ہے آغاز کی تاریخ کے بعد کی کوئی بھی ماہانہ تاریخ۔

تجدید اندراج کا مطلب تجدید کی تاریخ پر پریمیم کی ادائیگی پر اس پالیسی میں ممبر کا دوبارہ اندراج ہے۔

بیماری کا مطلب ہے بیماری یا بیماری شروع ہونے کی تاریخ یا تجدید کی تاریخ کے بعد پہلی بار لگ گئی۔

واحد نمبر کو درآمد کرنے والے الفاظ میں جمع نمبر اور اس کے برعکس اور مذکر جنس کے الفاظ میں نسائی شامل ہوگا جب تک کہ سیاق و سباق کی ضرورت نہ ہو۔

اہلیت

اس پالیسی کے اہل افراد گروپ پالیسی ہولڈر کے موجودہ اور مستقبل کے صارفین ہیں جو اہلیت کی عمر کی حد یعنی 18 سے 66 سال کے اندر ہیں اور انہوں نے اس پالیسی کے تحت انشورنس کور کا انتخاب کرنے کے لیے اپنی درست رضامندی دی ہے۔ کوئی بھی ممبر ایک وقت میں ایک سے زیادہ اندراج کے لیے اہل نہیں ہوگا۔

انفرادی یقین دہانی کی مؤثر تاریخ

ممبر اگلے کیلنڈر مہینے کی پہلی تاریخ سے اس تاریخ کے بعد اہل ہو جائے گا جس دن ممبر کی طرف سے درخواست کی منظوری کے بعد پریمیم ادا کیا جاتا ہے۔

عمر کا ثبوت

اس پالیسی کے تحت کسی بھی ممبر کو کسی بھی فائدے کی ادائیگی سے پہلے کمپنی کے لیے اس کی عمر کا ثبوت درکار ہوگا اور اگر یہاں انشورنس کور کے شروع ہونے کے بعد کسی ممبر کی تاریخ پیدائش کو غلط طور پر مطلع کیا گیا ہے۔ کمپنی کو، کمپنی گروپ پالیسی ہولڈر کو ایسی غلط اطلاع کے سلسلے میں اس پالیسی کے تحت کی جانے والی ایڈجسٹمنٹ کے بارے میں مطلع کرے گی۔ اگر ممبر کی صحیح عمر 66 سال کی زیادہ سے زیادہ اہلیت کی عمر سے زیادہ پائی جاتی ہے تو پالیسی کے تحت کوئی بھی فائدہ قابل ادائیگی نہیں ہوگا۔

پریمیم کی رقم اور حساب

اس پالیسی کے تحت پریمیم گروپ پالیسی ہولڈر کے ذریعے کمپنی کے ایسے دفتر/دفاتر میں ادا کیے جاتے ہیں جنہیں کمپنی وقتاً فوقتاً گروپ پالیسی ہولڈر کو تحریری طور پر نامزد کر سکتی ہے۔ کمپنی کارپوریٹ انشورنس ایجنٹ کو اپنی طرف سے گروپ پالیسی ہولڈر سے پریمیم جمع کرنے کا اختیار دے سکتی ہے۔ اس طرح کی اجازت تحریری طور پر ہوگی اور گروپ پالیسی ہولڈر کو فراہم کی جائے گی۔

ایسے تمام اہل اراکین کے لیے ہر کیلنڈر مہینے کی پہلی تاریخ تک پریمیم واجب الادا ہوتے ہیں، جن کا احاطہ پالیسی کی شرائط و ضوابط کے مطابق کیا جانا ہے۔ ممبر کے ابتدائی اندراج کے وقت اور ہر اس کے بعد کی تجدید کے اندراج کے وقت، گروپ پالیسی ہولڈر مندرجہ ذیل جدول کے مطابق ماہانہ پریمیم کا حساب لگائے گا:

Plan Category Monthly Premium (PKR) Daily Premium (PKR)
Silver 94.5 3.15
Gold 132 4.4
Platinum 179.4 5.98

کوریج اگلے مہینے کی پہلی تاریخ سے شروع ہو جائے گی۔ جہاں بیمہ شدہ ممبر کے لیے مکمل پریمیم ادا نہیں کیا جاتا ہے کوئی فائدہ کی رقم ذیل میں متغیر وائز ٹیبل کے مطابق پرو ریٹا کی بنیاد پر ایڈجسٹ کی جائے گی۔

چاندی
Amount of End User Price paid in calendar
month (PKR)
Education Continuation Benefit
(12 Months)
Income Continuation Benefit
(12 Months)
Accidental Death Benefit
(Lump sum)
Telehealth Subscription
Nil Nil Nil Nil Nil
3.15 66.67 333.33 8,333.33 Unlimited per month for family
6.3 133.33 666.67 16,666.67 Unlimited per month for family
9.45 200 1,000.00 25,000.00 Unlimited per month for family
12.6 266.67 1,333.33 33,333.33 Unlimited per month for family
15.75 333.33 1,666.67 41,666.67 Unlimited per month for family
18.9 400 2,000.00 50,000.00 Unlimited per month for family
22.05 466.67 2,333.33 58,333.33 Unlimited per month for family
25.2 533.33 2,666.67 66,666.67 Unlimited per month for family
28.35 600 3,000.00 75,000.00 Unlimited per month for family
31.5 666.67 3,333.33 83,333.33 Unlimited per month for family
34.65 733.33 3,666.67 91,666.67 Unlimited per month for family
37.8 800 4,000.00 100,000.00 Unlimited per month for family
40.95 866.67 4,333.33 108,333.33 Unlimited per month for family
44.1 933.33 4,666.67 116,666.67 Unlimited per month for family
47.25 1,000.00 5,000.00 125,000.00 Unlimited per month for family
50.4 1,066.67 5,333.33 133,333.33 Unlimited per month for family
53.55 1,133.33 5,666.67 141,666.67 Unlimited per month for family
56.7 1,200.00 6,000.00 150,000.00 Unlimited per month for family
59.85 1,266.67 6,333.33 158,333.33 Unlimited per month for family
63 1,333.33 6,666.67 166,666.67 Unlimited per month for family
66.15 1,400.00 7,000.00 175,000.00 Unlimited per month for family
69.3 1,466.67 7,333.33 183,333.33 Unlimited per month for family
72.45 1,533.33 7,666.67 191,666.67 Unlimited per month for family
75.6 1,600.00 8,000.00 200,000.00 Unlimited per month for family
78.75 1,666.67 8,333.33 208,333.33 Unlimited per month for family
81.9 1,733.33 8,666.67 216,666.67 Unlimited per month for family
85.05 1,800.00 9,000.00 225,000.00 Unlimited per month for family
88.2 1,866.67 9,333.33 233,333.33 Unlimited per month for family
91.35 1,933.33 9,666.67 241,666.67 Unlimited per month for family
94.5 2,000.00 10,000.00 250,000.00 Unlimited per month for family
Gold Plan
Amount of End User Price paid in calendar month (PKR) Education Continuation Benefit(12 Months) Income Continuation Benefit (12 Months) Accidental Death Benefit (Lump sum) Telehealth Subscription
Nil Nil Nil Nil Nil
4.4 100 500 11,666.67 Unlimited per month for family
8.8 200 1,000.00 23,333.33 Unlimited per month for family
13.2 300 1,500.00 35,000.00 Unlimited per month for family
17.6 400 2,000.00 46,666.67 Unlimited per month for family
22 500 2,500.00 58,333.33 Unlimited per month for family
26.4 600 3,000.00 70,000.00 Unlimited per month for family
30.8 700 3,500.00 81,666.67 Unlimited per month for family
35.2 800 4,000.00 93,333.33 Unlimited per month for family
39.6 900 4,500.00 105,000.00 Unlimited per month for family
44 1,000.00 5,000.00 116,666.67 Unlimited per month for family
48.4 1,100.00 5,500.00 128,333.33 Unlimited per month for family
52.8 1,200.00 6,000.00 140,000.00 Unlimited per month for family
57.2 1,300.00 6,500.00 151,666.67 Unlimited per month for family
61.6 1,400.00 7,000.00 163,333.33 Unlimited per month for family
66 1,500.00 7,500.00 175,000.00 Unlimited per month for family
70.4 1,600.00 8,000.00 186,666.67 Unlimited per month for family
74.8 1,700.00 8,500.00 198,333.33 Unlimited per month for family
79.2 1,800.00 9,000.00 210,000.00 Unlimited per month for family
83.6 1,900.00 9,500.00 221,666.67 Unlimited per month for family
88 2,000.00 10,000.00 233,333.33 Unlimited per month for family
92.4 2,100.00 10,500.00 245,000.00 Unlimited per month for family
96.8 2,200.00 11,000.00 256,666.67 Unlimited per month for family
101.2 2,300.00 11,500.00 268,333.33 Unlimited per month for family
105.6 2,400.00 12,000.00 280,000.00 Unlimited per month for family
110 2,500.00 12,500.00 291,666.67 Unlimited per month for family
114.4 2,600.00 13,000.00 303,333.33 Unlimited per month for family
118.8 2,700.00 13,500.00 315,000.00 Unlimited per month for family
123.2 2,800.00 14,000.00 326,666.67 Unlimited per month for family
127.6 2,900.00 14,500.00 338,333.33 Unlimited per month for family
132 3,000.00 15,000.00 350,000.00 Unlimited per month for family
Platinum Plan
Amount of End User Price paid in calendar month (PKR) Education Continuation Benefit (12 Months) Income Continuation Benefit (12 Months) Accidental Death Benefit (Lump sum) Telehealth Subscription
Nil Nil Nil Nil Nil
5.98 166.67 666.67 16,666.67 Unlimited per month for family
11.96 333.33 1,333.33 33,333.33 Unlimited per month for family
17.94 500 2,000.00 50,000.00 Unlimited per month for family
23.92 666.67 2,666.67 66,666.67 Unlimited per month for family
29.9 833.33 3,333.33 83,333.33 Unlimited per month for family
35.88 1,000.00 4,000.00 100,000.00 Unlimited per month for family
41.86 1,166.67 4,666.67 116,666.67 Unlimited per month for family
47.84 1,333.33 5,333.33 133,333.33 Unlimited per month for family
53.82 1,500.00 6,000.00 150,000.00 Unlimited per month for family
59.8 1,666.67 6,666.67 166,666.67 Unlimited per month for family
65.78 1,833.33 7,333.33 183,333.33 Unlimited per month for family
71.76 2,000.00 8,000.00 200,000.00 Unlimited per month for family
77.74 2,166.67 8,666.67 216,666.67 Unlimited per month for family
83.72 2,333.33 9,333.33 233,333.33 Unlimited per month for family
89.7 2,500.00 10,000.00 250,000.00 Unlimited per month for family
95.68 2,666.67 10,666.67 266,666.67 Unlimited per month for family
101.66 2,833.33 11,333.33 283,333.33 Unlimited per month for family
107.64 3,000.00 12,000.00 300,000.00 Unlimited per month for family
113.62 3,166.67 12,666.67 316,666.67 Unlimited per month for family
119.6 3,333.33 13,333.33 333,333.33 Unlimited per month for family
125.58 3,500.00 14,000.00 350,000.00 Unlimited per month for family
131.56 3,666.67 14,666.67 366,666.67 Unlimited per month for family
137.54 3,833.33 15,333.33 383,333.33 Unlimited per month for family
143.52 4,000.00 16,000.00 400,000.00 Unlimited per month for family
149.5 4,166.67 16,666.67 416,666.67 Unlimited per month for family
155.48 4,333.33 17,333.33 433,333.33 Unlimited per month for family
161.46 4,500.00 18,000.00 450,000.00 Unlimited per month for family
167.44 4,666.67 18,666.67 466,666.67 Unlimited per month for family
173.42 4,833.33 19,333.33 483,333.33 Unlimited per month for family
179.4 5,000.00 20,000.00 500,000.00 Unlimited per month for family

فائدے

تحریری طور پر مناسب ثبوت کی وصولی کے بعد کہ ممبر نے، پالیسی کے پوری طرح سے نافذ العمل ہونے کے دوران، کمپنی کو ذیل میں بیان کردہ کسی بھی واقعے (واقعات) کا سامنا کرنا پڑا ہے، جو ذیل میں بیان کیے گئے استثنیٰ اور اس میں شامل شرائط و ضوابط کے تابع ہے۔ یہاں، مندرجہ ذیل فوائد ادا کرے گا۔

ڈیتھ بینیفٹ:

Plan Category Monthly Education Continuation Benefit for 12 months (PKR) Monthly Income Continuation Benefit for 12 months (PKR)
Silver 2,000 10,000
Gold 3,000 15,000
Platinum 5,000 20,000

اضافی حادثاتی موت کا فائدہ: اگر رکن کی موت صرف تشدد، بیرونی اور حادثاتی طور پر لگنے والی چوٹوں کے نتیجے میں ہو اور جسم کے بیرونی حصے پر ظاہر ہونے والے زخم یا زخم کا ثبوت موجود ہو سوائے اس کے کہ ڈوبنے یا کسی اندرونی چوٹ کے ظاہر ہونے کی صورت میں۔ پوسٹ مارٹم کے ذریعے، اور یہ کہ اس طرح کی موت حادثے کے 90 دنوں کے اندر صرف اسی چوٹ کے نتیجے میں واقع ہوئی ہے نہ کہ کسی فٹ، جسمانی نقص، بیماری یا خرابی کے بالواسطہ نتیجے کے طور پر، کمپنی، موصول ہونے اور مناسب تحقیقات کے بعد۔ دعوی، پالیسی کے تحت کسی بھی فوائد کے علاوہ، نیچے موت کے خطرے کے جدول میں دکھائی گئی رقم ادا کرے گا۔

حادثاتی موت کے خطرے کا ٹیبل

Plan Category Sum Assured (PKR)
Silver 250,000
Gold 350,000
Platinum 500,000

حادثاتی طور پر مکمل معذوری کا فائدہ: اگر رکن کو جب تک کہ پالیسی مکمل طور پر نافذ ہو تو صرف پرتشدد بیرونی اور حادثاتی ذرائع کی وجہ سے چوٹیں آئی ہوں اور حادثے کے 90 دنوں کے اندر حادثاتی معذوری کے فوائد کے جدول میں بیان کردہ نقصانات کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ انہی چوٹوں کے نتیجے میں، کمپنی، دعوے کی وصولی اور مناسب تحقیقات کے بعد، نقصان کی قسم کے لحاظ سے رقم ادا کرے گی جیسا کہ ذیل میں حادثاتی معذوری کے فوائد کے جدول میں فراہم کیا گیا ہے۔

Permanent Total Disability due to Accident
S. No. Description of Injuries Percentage of Sum Covered
1. Loss of both hands or amputation at higher sites 100%
2. Loss of hand and a foot 100%
3. Double amputation through leg or thigh; or amputation through leg or thigh on one side and loss of other foot 100%
4. Loss of sight to such an extent as to render the claimant unable to perform any work for which eye-sight is essential 100%
5. Absolute deafness 100%

رکنیت کا خاتمہ

انشورنس کور درج ذیل میں سے کسی پر ختم ہو جائے گا:

  • ممبر کی موت یا مکمل معذوری۔
  • ممبر جس کی عمر 66 سال ہو گئی ہو۔
  • واجب الادا ہونے پر ممبر کی طرف سے پریمیم کی عدم ادائیگی۔
  • کوئی دوسری تاریخ جس پر رکن کسی بھی دھوکہ دہی یا مجرمانہ وجہ سے انشورنس کور کو متاثر کرنے کے لیے بیمہ کور کے اہل ہونے سے باز آجائے۔ ایسے معاملات میں عدالت کا فیصلہ حتمی ہوگا۔

اخراج

کوئی فائدہ نہیں دیا جائے گا اگر ممبر کی موت یا معذوری کا نتیجہ براہ راست، مکمل یا جزوی طور پر، نتیجے کے طور پر یا اس سے متعلق ہے:

  • جان بوجھ کر خود کو لگائی گئی چوٹ یا اس کی کوشش، قتل، خودکشی اور قانون کی خلاف ورزی؛
  • جنگ، ہڑتالیں، فسادات، شہری ہنگامہ آرائی اور کوئی قدرتی یا انسان ساختہ خطرات (بشمول کیمیکل، جوہری، حیاتیاتی اور ریڈیولوجیکل) جن کے نتیجے میں مقامی یا قومی سطح پر ہنگامی حالت کا اعلان ہوتا ہے۔
تفویض

اس پالیسی کے تحت فراہم کردہ انشورنس کور اور اس کے تحت قابل ادائیگی فوائد تفویض نہیں ہیں۔

دعویٰ

اس پالیسی میں شامل فوائد کے تحت کسی بھی دعوے کی صورت میں، اسے کمپنی کو مطلع کیا جائے گا۔ ممبر یا نامزد شخص اپنے خرچ پر تمام ضروری معلومات فراہم کرے گا تاکہ یہ تعین کیا جا سکے کہ آیا دعوی کردہ فائدہ قابل ادائیگی ہے یا نہیں ممبر یا نامزد کو۔

دعوے کا تحریری نوٹس دعویٰ کو جنم دینے والی تقریب کی تاریخ کے بعد تین سو پینسٹھ (365) دنوں کے اندر کمپنی کے مرکزی دفتر میں پیش کیا جانا اور موصول ہونا چاہیے۔ بصورت دیگر دعویٰ باطل ہو جائے گا۔

کمپنی، اس طرح کے نوٹس کی وصولی پر، دعوے کا ثبوت جمع کرنے کے لیے فارم پیش کرے گی۔ کمپنی کے ذریعہ درج کردہ معیاری دعوے کے تقاضوں کے ساتھ فارمز کو کلیم نوٹیفکیشن کی تاریخ سے پندرہ (15) دنوں کے اندر مکمل کرنا چاہیے جس کے لیے دعویٰ کیا گیا ہے۔ اس طرح کے فارم میں درج ذیل دستاویزات شامل ہو سکتے ہیں، لیکن ان تک محدود نہیں۔

  • نادرا/یونین کونسل کے جاری کردہ ڈیتھ سرٹیفکیٹ کی کاپی
  • دعویدار اور نامزد اور فوت شدہ ممبر کے CNIC کی کاپی
  • دعویدار کے بیان کا فارم
  • ڈاکٹر کے بیان کے فارم/رپورٹ میں شرکت
  • پولیس اور ایم ایل او رپورٹ (حادثاتی وجوہات کی صورت میں)
  • ہسپتال کا ڈیتھ سرٹیفکیٹ
  • ماضی کے میڈیکل ریکارڈز
  • معذوری کے دعوے کے فارم
  • ماضی کے میڈیکل ریکارڈز
  • علاج کا ریکارڈ جس میں داخلے اور خارج ہونے کی تاریخیں، تشخیص اور علاج دیا گیا ہے۔
  • علاج کرنے والے ڈاکٹر کے ذریعہ جاری کردہ میڈیکل سرٹیفکیٹ
  • دعوے کی تشخیص اور حتمی شکل دینے کے لیے ضروری سمجھی جانے والی کوئی دوسری دستاویز

یہاں کے تحت اثرانداز ہونے والے انشورنس کور میں کوئی ادائیگی یا سرنڈر کی قیمت نہیں ہوگی۔

کمپنی یا کمپنی کی طرف سے مجاز ادارے کو دعوے کے دستاویزات جمع کرانے کے بعد کمپنی کی طرف سے دعوی پر کارروائی کی جائے گی۔

تجدید کا استحقاق

یہ پالیسی پالیسی شیڈول میں دکھائی گئی مدت کے لیے جاری کی گئی ہے اور اس کی تجدید بعد کی تجدید کی تاریخ کو یہاں کی شرائط کے ساتھ ممبر کے ذریعے کی جا سکتی ہے۔ واجب الادا ہونے پر مطلوبہ پریمیم کی ادائیگی سے تجدید متاثر ہوگی۔

ملکیت کی تبدیلی

اگر گروپ پالیسی ہولڈر کا کاروبار کسی شخص یا کارپوریشن کے ذریعے منتقل یا کامیاب ہو جاتا ہے تو، کمپنی کی رضامندی کے ساتھ، اس پالیسی کے تحت پریمیم کی ادائیگی ایسے شخص یا کارپوریشن کے اختیار پر جاری رکھی جا سکتی ہے، ایسی صورت میں شخص یا کارپوریشن اس طرح کی منتقلی یا جانشینی کی تاریخ سے اس پالیسی کے تمام مقاصد کے لیے اس کی جگہ لے گا اور اس کے ساتھ گروپ پالیسی ہولڈر کے طور پر برتاؤ کیا جائے گا۔

اس پالیسی کا خاتمہ

کمپنی 90 دن کا نوٹس دے کر پالیسی کو ختم کرنے کا حق محفوظ رکھتی ہے۔ یہ واضح کیا جاتا ہے کہ کسی بھی برطرفی سے گروپ پالیسی ہولڈر اور کمپنی کی ذمہ داریاں متاثر نہیں ہوں گی جو برطرفی کی مؤثر تاریخ سے پہلے کسی بھی وقت فرض کی گئی ہیں۔ اس کے علاوہ، کمپنی گروپ پالیسی ہولڈر کو اس پالیسی کی شرائط و ضوابط کو شامل کرنے، تبدیل کرنے یا منسوخ کرنے کے لیے تین ماہ کا تحریری نوٹس دینے کا حق محفوظ رکھتی ہے۔

اس پالیسی میں کسی بھی چیز کے برعکس ہونے کے باوجود، اس پالیسی کے خاتمے کا درج ذیل اثر ہوگا:

  • مدت ختم ہونے کے بعد اس پالیسی کے تحت کسی بھی فرد کے اندراج پر غور نہیں کیا جائے گا۔
قانون

پالیسی اسلامی جمہوریہ پاکستان کے قوانین کے مطابق چلتی ہے اور اس کی تشریح کی جاتی ہے۔

قانونی فنڈ

بیمہ آرڈیننس 2000 کی دفعات کے تحت یہ پالیسی اور کوئی بھی اضافی فوائد کمپنی کے روایتی کاروباری قانونی فنڈ کو بھیجے جائیں گے۔ کمپنی پالیسی کی توثیق کے ذریعے قانونی فنڈ (فنڈز) کو تبدیل کر سکتی ہے جس میں پالیسی اور کوئی اضافی فوائد قابل حوالہ ہیں۔

ڈس کلیمر/ ٹیلی میڈیسن سروسز کے استعمال کی شرائط:

استعمال کرنے کی شرائط

خدمات دے دی گئیں:

  • PMC مصدقہ جنرل پریکٹیشنر سے ویڈیو/آڈیو پرائمری کیئر طبی مشاورت۔
  • پی ایم سی سرٹیفائیڈ جنرل پریکٹیشنر کے ذریعے اندرون خانہ پرائمری کیئر مشاورت کے لیے اپوائنٹمنٹ بکنگ۔
  • ایچ ڈی ایپلیکیشن صارفین کے لیے ایچ ڈی الیکٹرانک میڈیکل ریکارڈز تک رسائی۔
  • پی ایم سی سے تصدیق شدہ ڈاکٹروں کے ذریعہ آگاہی/احتیاطی نگہداشت کے ریکارڈ شدہ میڈیکل سیشن تک عارضی رسائی۔ (جیسے اور جب دستیاب ہو)
  • مصدقہ HD فٹنس ٹرینرز کے ذریعہ فٹنس سے متعلق ورزش کے سیشنز تک عارضی رسائی۔ (جیسے اور جب دستیاب ہو)
  • صحت مند پاک سیشن تک عارضی رسائی (جیسا کہ اور جب دستیاب ہو)

ٹیلی میڈیسن سروسز کا استعمال ہنگامی حالات کے لیے نہیں ہے:

ہیلو ڈاکٹر کی خدمات بنیادی دیکھ بھال کی خدمات ہیں اور صرف غیر ہنگامی حالات کے لیے استعمال کی جائیں گی۔

رازداری:

ہیلو ڈاکٹر HIPAA کے مطابق ہے اور ہیلتھ انشورنس پورٹیبلٹی اور احتساب ایکٹ کے معیارات کے مطابق رازداری کو برقرار رکھتا ہے۔

ٹیلی ہیلتھ کی حدود:

ٹیلی ہیلتھ صرف مشاورت تک محدود ہے جہاں چھونے کے ذریعے جسمانی معائنہ کو نظرانداز کیا جا سکتا ہے (غیر ہنگامی حالات کی صورت میں)

شکایات اور تنازعات:

شکایات اور تنازعات کو UAN نمبر (042 111 333 033) کے ذریعے اجاگر کیا جا سکتا ہے یا ای میل ایڈریس شکایت@hellodoctor.com.pk کے ذریعے رابطہ کرنے کا وقت کام کے 48 گھنٹے ہوگا۔

تقاضے:

رجسٹریشن اور موبائل ایپلیکیشن کے علاوہ، صارف کی ضرورت ہوگی۔

  • ویڈیو کالنگ کے لیے تیز رفتار بلاتعطل انٹرنیٹ۔
  • مشاورت کے لیے UAN پر کال کرنے کے لیے جی ایس ایم/لینڈ لائن نمبر۔
  • مقررہ مشاورت سے فائدہ اٹھانے کے لیے انٹرنیٹ اور کسٹمر کی دستیابی بک کیے ہوئے وقت پر۔
گاہک کا اعتراف

(پالیسی کی شرائط و ضوابط مندرجہ ذیل کے ساتھ مشروط رہیں گے)

  • ہیلو ڈاکٹر کارپوریٹ انشورنس ایجنٹ ہے جسے EFU لائف نے اس انشورنس پالیسی کی شرائط و ضوابط کے اندر بیمہ کنندہ کی جانب سے کور کا پابند کرنے کا اختیار دیا ہے۔ روزانہ کی کٹوتیوں کو روکنے کے لیے، سبسکرائبر کو ہیلو ڈاکٹر یا EFU لائف سے رابطہ کر کے سبسکرائبر کے HAAFIZ پلان کو ختم کرنا چاہیے۔ بصورت دیگر، Jazz اس وقت تک روزانہ کی کٹوتی جاری رکھے گا جب تک سبسکرائبر کے پری پیڈ اکاؤنٹ میں مثبت کریڈٹ بیلنس ہے۔
  • اس صورت میں کہ سبسکرائبر، ایک بیمہ شدہ ممبر کے طور پر، انشورنس پالیسی کے تحت ایک سے زیادہ (1) HAAFIZ پلان کو سبسکرائب کرتا ہے (بشمول مختلف Jazz موبائل اکاؤنٹس کے ذریعے):
    • سبسکرائبر کا زیادہ سے زیادہ فائدہ HAAFIZ پلانز میں سے صرف ایک کے ذریعہ پیش کردہ زیادہ سے زیادہ فائدہ ہوگا جسے سبسکرائبر نے سبسکرائب کیا ہے۔
    • سبسکرائبر یا سبسکرائبر کے فائدہ اٹھانے والے کے لیے ہماری زیادہ سے زیادہ ذمہ داری ان دو HAAFIZ پلانوں میں سے زیادہ ہوگی جن کو سبسکرائبر نے سبسکرائب کیا ہے۔
  • انشورنس سروس میں سبسکرائبر بننے کے بعد، جاز سبسکرائبر جاز کو اجازت دیتا ہے کہ وہ جاز کے ساتھ دستیاب اپنی تفصیلات اور معلومات شیئر کرے اور جیسا کہ EFU Life یا EFU Life کی طرف سے اس سلسلے میں مجاز کسی دوسرے ادارے کی طرف سے مانگی گئی ہے، پالیسی کی دیگر تمام چیزوں کی پروسیسنگ، اسٹورنگ اور ڈیٹا کی پروسیسنگ، اور زیادہ مؤثر طریقے سے انشورنس سروس فراہم کرنا اور انشورنس کور کی ادائیگی؛ Jazz کسٹمر/سبسکرائبر اس بات سے اتفاق کرتا ہے اور تسلیم کرتا ہے کہ وہ یا اس کے قانونی ورثاء ایسی معلومات کو شیئر کرنے کے کسی بھی نتائج کے لیے Jazz کو ذمہ دار نہیں ٹھہرائیں گے۔
  • دوبارہ لوڈ/ری چارج سے متعلق دھوکہ دہی یا غلط استعمال کے نتیجے میں پالیسی کی ضبطی/منسوخی، صارف/سبسکرائبر کی جاز سروسز کی معطلی اور اس کا کنکشن ختم ہو سکتا ہے۔ اور
  • انشورنس سروس کا فائدہ اٹھاتے وقت سبسکرائبر کسی بھی کال/ایس ایم ایس کا جواب نہیں دے گا جس میں کسی دوسرے نمبر/شارٹ کوڈ پر کال/ایس ایم ایس بھیجنے کی ہدایت کی گئی ہو یا جو بیلنس ٹرانسفر کے بدلے کسی انعام (چاہے رقم ہو یا قسم) سے متعلق ہو۔ یا کوئی کال؟ Jazz کے صارف/سبسکرائبر کی طرف سے اس شق سے لاعلمی EFU لائف انشورنس یا Jazz پر کوئی ذمہ داریاں/ذمہ داریاں حاصل نہیں کرے گی جس میں Jazz کے صارف/سبسکرائبر کو ہونے والے کسی بھی نقصان کی ذمہ داری/ذمہ داری شامل ہے لیکن اس تک محدود نہیں۔
  • Jazz یا EFU Life کسی بھی وقت ان شرائط و ضوابط میں ترمیم کر سکتے ہیں۔ سبسکرائبر کو متعلقہ قوانین کے مطابق SMS یا کسی اور طریقے سے مطلع کیا جائے گا کہ ان شرائط و ضوابط میں ترمیم کی گئی ہے۔ اس طرح کے ایس ایم ایس یا معلومات کسی دوسرے طریقے سے (جیسا کہ اوپر بیان کیا گیا ہے) میں اس طرح کی ترمیم شدہ شرائط و ضوابط کا لنک ہوگا، اور اگر سبسکرائبر انشورنس کور کی ادائیگی جاری رکھے گا تو یہ ترمیم شدہ شرائط و ضوابط کو سبسکرائبر کی قبولیت ہوگی۔ .
  • Jazz، اور EFU Life مشترکہ طور پر پاکستان ٹیلی کمیونیکیشن اتھارٹی (“PTA”) کے قابل اطلاق قوانین اور ضوابط کے مطابق اپنی صوابدید پر وقتاً فوقتاً سروس چارجز میں ترمیم کر سکتے ہیں۔ سبسکرائبر کی ان شرائط و ضوابط کی قبولیت انشورنس پالیسی فراہم کرنے کے لیے وصول کی جانے والی آخری صارف قیمت کے ساتھ قبولیت بھی ہوگی۔
  • Jazz اور EFU Life کو اپنی صوابدید پر کسی بھی وقت HAAFIZ پلان یا پالیسی کی پیشکش کو روکنے کا مکمل اختیار ہے۔
  • سبسکرائبر تسلیم کرتا ہے کہ یہ شرائط و ضوابط ان شرائط و ضوابط کے علاوہ ہیں جو سبسکرائبر نے Jazz کی سیلولر سروسز (جس میں CSAF کی شرائط و ضوابط اور SIM جیکٹ میں موصول ہونے والی شرائط شامل ہیں) حاصل کرنے کے وقت قبول کی ہیں۔ تاہم، ان شرائط و ضوابط اور CSAF کی شرائط و ضوابط کے درمیان متصادم ہونے کی صورت میں، یہ شرائط و ضوابط ان شرائط و ضوابط کے موضوع کی حد تک غالب ہوں گے۔
  • اسلامی جمہوریہ پاکستان کے ملکی قوانین انشورنس پالیسی پر حکومت کریں گے اور اسلامی جمہوریہ پاکستان کی عدالتوں کو اس کے تحت پیدا ہونے والے کسی بھی تنازعہ کا دائرہ اختیار حاصل ہوگا۔
  • اگر کسی عدالت یا مجاز دائرہ اختیار کے انتظامی ادارے کی طرف سے انشورنس پالیسی کی کوئی بھی شق غلط یا ناقابل نفاذ پایا جاتا ہے، تو اس طرح کی غلط یا ناقابل نفاذی بیمہ پالیسی کی دیگر دفعات کو متاثر نہیں کرے گی جو پوری قوت اور اثر میں رہیں گی۔
  • یہ پالیسی خاص طور پر ان Jazz صارفین کو تحفظ فراہم کرنے کے لیے بنائی گئی ہے جو اس تحفظ کے لیے کامیابی کے ساتھ درخواست دیتے ہیں اور جو مناسب پریمیم ادا کرتے ہیں۔ اس کے مطابق، سبسکرائبر کو نوٹس بذریعہ فراہم کیے جا سکتے ہیں:
  • سبسکرائبر کی پری پیڈ موبائل سروس پر ایس ایم ایس کریں (جس سے روزانہ کٹوتیاں کی جاتی ہیں)؛ اگر ایس ایم ایس کے ذریعے نوٹس دیا جاتا ہے، تو یہ سمجھا جاتا ہے کہ جس دن ایس ایم ایس بھیجا گیا ہے اس دن نوٹس موصول ہوا ہے۔ اگر کسی ویب سائٹ پر کوئی نوٹس ڈالا جاتا ہے تو، نوٹس کو اس دن موصول سمجھا جاتا ہے جس دن نوٹس دیا جاتا ہے۔
  • اطلاع Jazz.com.pk پر یا بیمہ کنندہ کی ویب سائٹ http://www.efulife.com/ پر دی گئی ہے۔ یا https://hellodoctor.com.pk/ پر
  • اسلامی جمہوریہ پاکستان کے ایک بڑے اخبار میں اشاعت کے ذریعے
حافظ پلان سے کون فائدہ اٹھا سکتا ہے؟

Jazz کے حافظ پلان کے سبسکرائبرز جو پاکستانی شہری ہیں اور جن کی عمر کم از کم اٹھارہ (18) سال ہے اور پینسٹھ سال سے کم ہے (65) قابل اطلاق سبسکرپشن فیس کی ادائیگی پر حافظ پلان سے فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔ حافظ پلان کے تحت رجسٹریشن اس وقت ختم ہو جائے گی جب ایک سبسکرائبر چھیاسٹھ (66) سال کی عمر کو پہنچ جائے گا۔

کیا میں ایک سے زیادہ حافظ پلان حاصل کر سکتا ہوں؟

نہیں، آپ ایک وقت میں صرف ایک قسم کے لیے فائدہ اٹھا سکتے ہیں، یعنی چاندی یا سونا یا پلاٹینم۔

حافظ پلان کے خلاف کیا فوائد فراہم کیے گئے ہیں؟
Benefits Silver Gold Platinum
Education Continuation Benefit (12 Months) 2,000 3,000 5,000
Income Continuation Benefit (12 Months) 10,000 15,000 20,000
Accidental Death Benefit (Lump sum) 250,000 350,000 500,000
**Telehealth Subscription Unlimited per month for family
کیا میں حافظ اور حافظ پلس دونوں پلان کے لیے بیک وقت اندراج کر سکتا ہوں؟

ہاں آپ دونوں پلانوں میں سے ہر ایک پر ایک ویرینٹ کے لیے اندراج کر سکتے ہیں۔

اس منصوبے میں کیا شامل نہیں ہے؟

تعلیمی تسلسل کے منصوبے، آمدنی کے تسلسل کے منصوبے اور ذاتی حادثاتی منصوبے کے لیے، ان صورتوں میں کوئی فائدہ قابل ادائیگی نہیں ہوگا:

  • جان بوجھ کر خود کو لگائی گئی چوٹ یا اس کی کوشش، قتل، خودکشی اور قانون کی خلاف ورزی۔
  • جنگ، ہڑتالیں، فسادات، شہری ہنگامہ آرائی اور کوئی بھی قدرتی یا انسان ساختہ خطرات (بشمول کیمیائی، جوہری، حیاتیاتی اور ریڈیولوجیکل) جن کے نتیجے میں مقامی یا قومی سطح پر ہنگامی حالت کا اعلان ہوتا ہے۔

دیگر حالات:

  • جعلی دعوی دائر کرنا
  • پریمیم کی عدم ادائیگی اور اس مہینے میں کور کی عدم دستیابی کی صورت میں جب نقصان ہوا ہو
  • جب نقصان ہوا ہے
دعویٰ کیسے کریں؟

اگر فائدہ اٹھانے والا دعوی سے آگاہ کرنا چاہتا ہے، تو آپ یا آپ کے خاندان کا کوئی فرد ہمیں ان طریقوں میں سے کسی ایک کے ذریعے مطلع کر سکتا ہے:

  • 4141 پر ‘دعویٰ’ ایس ایم ایس کریں۔
  • ہیلو ڈاکٹر ہیلپ لائن 042-111-333-033 پر کال کریں۔
  • EFU ہیلپ لائن ہیلپ لائن 021-111-338-111 پر کال کریں۔
  • mailto:[email protected] پر ای میل بھیجیں۔
دعوے کے لیے کیا دستاویزات درکار ہیں؟

تعلیم اور آمدنی کے تسلسل کے لیے:

معذوری کے دعوے کی صورت میں:

  • دعویدار کے بیان کا فارم
  • ڈاکٹر کی رپورٹ میں شرکت
  • ہسپتال میں داخل ہونے کی صورت میں پولیس اور میڈیکو لیگل رپورٹ
  • حادثے اور تشدد کی وجہ سے
  • دعویدار کی CNIC کاپی
  • دعوے کی تشخیص اور حتمی شکل دینے کے لیے ضروری سمجھی جانے والی کوئی دوسری دستاویز

موت کے دعوے کی صورت میں:

  • مذکورہ بالا تمام دستاویزات
  • دعویدار اور متوفی کی CNIC کاپی
  • ہسپتال کا ڈیتھ سرٹیفکیٹ اور تمام میڈیکل ریکارڈ
  • نادرا/یونین کونسل ڈیتھ سرٹیفکیٹ

ذاتی حادثے کے لیے:

  • دعویدار کا بیان فارم
  • ہسپتال کا ڈیتھ سرٹیفکیٹ اور تمام میڈیکل ریکارڈ
  • نادرا/یونین کونسل ڈیتھ سرٹیفکیٹ
  • دعویدار اور متوفی کے CNIC کی کاپیاں
  • ایف آئی آر/پولیس رپورٹ اور پوسٹ مارٹم رپورٹ
  • دعوے کی تشخیص اور حتمی شکل دینے کے لیے ضروری سمجھی جانے والی کوئی دوسری دستاویز