کال اور ایس ایم ایس  بلاکنگ سروس
  • سبسکرپشن کوڈ *420# ڈائل کریٍں
  • ان سبسکرائب *420# ڈائل کریٍں
  • چارجز 1.80 روپے یومیہ (بشمول ٹیکس)
خلاصہ

*یہ سبسکرپشن اس وقت تک جاری رہے گی جب تک ان سبسکرائب نہ کیے جائیں۔ اور قابل اطلاق رہیں

Jazz کی کال اور ایس ایم ایس بلاکنگ سروس کے ذریعے کسٹمرز آن نیٹ یا آف نیٹ کے کسی بھی نمبر سے آنے والی کال یا ایس ایم ایس کو بلاک کر سکتے ہیں۔

مجموعی طور پر 50 نمبروں کو بلیک لسٹ اور 50 کو وائٹ لسٹ میں ڈالا جا سکتا ہے۔ دونوں لسٹوں میں موجود ایک ہی نمبر کو دو مرتبہ شمار کیا جائے گا

420#* میں دستیاب آپشن:

  • نمبر بلیک لسٹ کریں
  • 8 بلیک لسٹ میں نمبر چیک کریں
  • نمبر ہٹائیں
  • ان سبسکرائب
  • بلیک لسٹ کی ٹون بدلیں
  • بلیک لسٹ کی کال ہسٹری
  • بلیک لسٹ دیکھیں

ہیلپ کمانڈ:

  • سروس استعمال کرنے کے لیے تمام ایس ایم ایس کمانڈ حاصل کرنے کے لیے ’’Help‘‘ لکھ کر 420 پر بھیجیں۔
میں ڈائل کوڈ کے ذریعے “کال اور ایس ایم ایس بلاک” سروس کو کیسے سبسکرائب کر سکتا ہوں؟

ڈائل کوڈ کے ذریعے “کال اور ایس ایم ایس بلاک” سروس کو سبسکرائب کرنے کے لیے، صرف *420# ڈائل کریں۔

میں ڈائل کوڈ کے ذریعے “کال اور ایس ایم ایس بلاک” سروس کو کیسے اَن سبسکرائب کر سکتا ہوں؟

ڈائل کوڈ کے ذریعے “کال اور ایس ایم ایس بلاک” سروس کو ان سبسکرائب کرنے کے لیے، صرف *420# ڈائل کریں اور آپشن 4 کو منتخب کریں۔

اگر میں اَن سبسکرائب کروں اور پھر دوبارہ سبسکرائب کروں تو کیا ہوگا؟

سروس کے ان سبسکرائب ہوتے ہی بلاک لسٹ ہٹا دی جاتی ہے، اور آپ کو تمام نمبروں سے کالز اور ایس ایم ایس موصول ہونا شروع ہو جائیں گے۔ اگر سروس کو دوبارہ سبسکرائب کیا جاتا ہے، تو آپ کو دوبارہ بلاک لسٹ میں نمبر شامل کرنے کی ضرورت ہے۔

اگر پری پیڈ کسٹمر کے پاس بیلنس نہیں ہے تو کیا ہوگا؟

کسٹمر سروس سے لطف اندوز ہوتا رہے گا۔ تاہم، ایک بار جب وہ کافی رقم کے ساتھ اپنے اکاؤنٹ کو ری چارج کرتا ہے تو اس سے بقایا جات میں، سروس کے لیے چارج کیا جائے گا۔

اگر سبسکرپشن کے وقت میرے پاس کافی بیلنس نہیں ہے تو کیا ہوگا؟

سروس کو چالو کر دیا جائے گا تاہم چارجز بقایا جات میں وصول کیے جائیں گے، ایک بار جب اکاؤنٹ کافی بیلنس کے ساتھ ری چارج ہو جائے گا۔

میں ڈائل کوڈ کے ذریعے بلیک لسٹ میں نمبر کیسے شامل کر سکتا ہوں؟

ڈائل کوڈ کے ذریعے بلیک لسٹ میں نمبر شامل کرنے کے لیے، بس *420# ڈائل کریں اور آپشن 1 کو منتخب کریں۔

بلیک لسٹ میں کتنے نمبر شامل کیے جا سکتے ہیں؟

بلیک لسٹ میں 50 نمبر شامل کیے جا سکتے ہیں۔

اگر ایک ہی MSISDN کو سفید اور سیاہ دونوں فہرستوں میں شامل کیا جائے تو کیا اسے دو بار شمار کیا جائے گا؟

جی ہاں

میں ڈائل کوڈ کے ذریعے نمبر کیسے ڈیلیٹ کر سکتا ہوں؟

ڈائل کوڈ کے ذریعے نمبر حذف کرنے کے لیے، *420# ڈائل کریں اور آپشن 3 منتخب کریں۔

کیا بلیک لسٹ میں آنے والی کالوں کی اسکریننگ کے لیے بلیک لسٹ کو فعال کرنا ضروری ہے؟

ہاں، یہ ضروری ہے، ورنہ بلیک لسٹ ان کالوں کو بلاک نہیں کرے گی۔ اگر آپ ڈائل کوڈ مینو کے ذریعے سبسکرائب کر رہے ہیں، تو بلیک لسٹ خود بخود فعال ہو جاتی ہے۔

  • یہ سروس Jazz پری پیڈ اور پوسٹ پیڈ صارفین کے لیے دستیاب ہے۔
  • یہ سبسکرپشن اس وقت تک جاری رہے گی جب تک کہ ان سبسکرائب نہ کیے جائیں، اور چارجز لاگو رہیں گے۔
  • Jazz کسی بھی مرحلے پر کسی بھی صارف کا نام ظاہر کرنے کے لیے صارف کی طرف سے فراہم کردہ معلومات کا استعمال نہیں کر رہا ہے۔
  • سروس روزانہ کی بنیاد پر چارج کی جائے گی، تاہم، کوئی بیلنس نہ ہونے کی صورت میں، سروس جاری رہے گی، اور گاہک سے بقایا رقم وصول کی جائے گی، ایک بار جب وہ کافی رقم کے ساتھ اپنے اکاؤنٹ کو ری چارج کرے گا۔
  • Jazz کسی بھی وقت اس سروس کی شرائط و ضوابط کو تبدیل کرنے کا حق محفوظ رکھتا ہے۔
  • یہ شرائط و ضوابط پی ٹی اے کی طرف سے منظور شدہ عمومی شرائط و ضوابط کے علاوہ ہیں اور کنکشن/سِم کو چالو کرنے کے وقت CSAF/eCSAF میں گاہک کی طرف سے اتفاق کیا گیا ہے۔
  • Jazz کسی بھی پیشکش/پیکیج/بنڈل کی قیمت/ریٹ مقرر/تبدیل کرنے یا اس طرح کی پیشکش/پیکیج/بنڈل کو واپس لینے/تبدیل کرنے/منسوخ کرنے کا حق/صوابدید محفوظ رکھتا ہے۔ پی ٹی اے کے ضوابط کے تحت جہاں ضرورت ہو، اس کے مطابق متاثرہ صارفین کو پیشگی اطلاع دی جائے گی۔
  • ہر پیشکش/پیکیج/بنڈل کی پیشکش کی قیمت/چارجز تمام قابل اطلاق ٹیکسز کے تابع ہوں گے، اگر کوئی ہو، اس حقیقت سے قطع نظر کہ ملک کے کس علاقے میں مطلوبہ پیشکش/پیکیج/بنڈل کو چالو کیا گیا ہے/سروس حاصل کی گئی ہے۔
  • چارجنگ سسٹم آپ کے پیکیج کے MBs میں دستیاب ڈیٹا والیوم کا ایک خاص تناسب ڈیوائس پر ہر ایپلیکیشن/ویب سائٹ کو کھولنے/اس تک رسائی کے لیے محفوظ رکھتا ہے، اس لیے بیک وقت متعدد ایپلیکیشنز اور/یا ویب سائٹس کو کھولنے/رسائی کرنے کے نتیجے میں آپ کے تمام دستیاب ڈیٹا کو محفوظ کر لیا جا سکتا ہے۔ آپ کے پیکیج کے MBs میں ڈیٹا والیوم اور آپ کے پیکیج کی بنیادی شرح پر چارج کرنا شروع کر سکتا ہے۔
  • بنڈلز کے لیے درکار بیلنس اور ریچارج کی رقم قریب ترین مکمل نمبر تک پہنچ سکتی ہے۔
  • کسی بھی سوالات، سوالات، شکایات، یا اضافی ضروریات کی صورت میں، براہ کرم ہمیں ای میل کریں۔: [email protected]
  • ناپسندیدہ اور غیر اخلاقی (غیر معقول) پیغامات کی اطلاع SENDER کے NUMBER (SPACE) پیغام کو 9000 –PTA پر بھیج کر کی جا سکتی ہے۔
  • ایسی سم کا استعمال کرنا جو آپ کے نام پر نہیں ہے یا دوسروں کو اپنی سم استعمال کرنے کی اجازت دینا جرم ہے - PTA
  • غیر منقولہ کالز/پیغامات کو بلاک کرنے کے لیے 420 ڈائل کریں (چارج قابل اطلاق)۔
  • 3627 پر “ON” یا “SUB” بھیج کر “Do Not Call Register” سروس کا استعمال کرتے ہوئے غیر منقولہ مارکیٹنگ کمیونیکیشن کو بلاک کیا جا سکتا ہے۔ یہ جاز کے صارفین کو فراہم کی جانے والی ایک مفت خدمت ہے۔
  • اصطلاح “پرچیز آف سم” کا مطلب پی ایم سی ایل سے ٹیلی کمیونیکیشن اور دیگر متعلقہ خدمات حاصل کرنے کے لیے صارف کے ذریعے PMCL کے نیٹ ورک سے کنکشن حاصل کرنا/حاصل کرنا ہے۔ سم ہمیشہ پی ایم سی ایل کی ملکیت رہتی ہے اور صارف کو سم جاری کرنے سے صرف استعمال کے حقوق دیے جاتے ہیں اور کسی بھی طرح سے کسی بھی طرح کی ملکیت صارف کو منتقل نہیں کی جاتی ہے۔ اگر صارف سروس کا استعمال بند کر دیتا ہے یا معاہدہ ختم ہو جاتا ہے، یا وہ MNP کے ذریعے نیٹ ورک کو تبدیل کرتا ہے تو صارف PMCL کو سم واپس کرنے کا پابند ہے۔
  • تمام پوسٹ پیڈ سبسکرائبرز کے لیے بل کی تاریخ ہر مہینے کی دوسری تاریخ ہوگی۔ اس تبدیلی کی وجہ سے، صارفین کو عملدرآمد کے مہینے کے دنوں کے فرق کے لیے الگ بل ملے گا۔ پیکیج کے مطابق کم سے کم/ایم بی چارجنگ کی جائے گی۔
  • پاکستان اور آزاد جموں و کشمیر میں استعمال اور ریچارج پر لاگو ٹیکسز/چارجز کی تفصیلات ذیل میں دی گئی ہیں:
  • ہر ریچارج پر ایڈوانس انکم ٹیکس کی شرح ہے۔
  • پاکستان اور آزاد جموں و کشمیر میں سیلز ٹیکس کی شرح 19.5% ہے
  • GB کو ٹیکس سے مستثنیٰ ہے۔
  • • مقررہ تاریخ کے بعد ادا نہ ہونے والے بلوں پر PKR 50 کی تاخیر سے ادائیگی کی فیس وصول کی جائے گی۔
  • سروس کو سبسکرائب کر کے، صارف فلیش ایس ایم ایس میں شامل مختلف مصنوعات اور پیشکشوں کی اضافی معلومات/پروموشنل مواد حاصل کرنے کے لیے رضامندی دے رہا ہے۔