BIMA Jazz کے ساتھ مل کر، موبائل پر مبنی پلیٹ فارم کے ذریعے ایک اختراعی ذاتی حادثاتی انشورنس سروس لاتا ہے۔ ہماری پیشکشوں میں قیمتوں کے لچکدار منصوبے اور خاص طور پر جاز صارفین کے لیے ڈیزائن کردہ مصنوعات کی زبردست خصوصیات شامل ہیں۔
خصوصیات/فوائد
سبسکرائب کرنے کا طریقہ:
042-111-119-878 پر کال کریں یا “BIMA Sehat” کو 9878 پر ایس ایم ایس کریں اور ایک ایجنٹ آپ کو کال کرے گا* آپ کی رہنمائی اور سروس کو سبسکرائب کرنے میں مدد کرنے کے لیے *MILVIK کا نمائندہ 042 33339878 سے 24 کے اندر آپ کو کال کرے گا۔ 9878 پر ایس ایم ایس بھیجنے کے لیے کوئی چارجز نہیں ہیں۔
چارجز اور بیمہ کور:
ماہانہ قیمت | ڈیلی چارجز (PKR) | ادائیگی کا طریقہ | زیادہ سے زیادہ انشورنس کور فراہم کرنے کی سطح | جنازے کا خرچ (PKR) | حادثے (PKR) کی وجہ سے اسپتال میں داخل |
90 روپے |
Rs.3 | پری پیڈ بیلنس | PKR 280,000 | 50,000 | 750 |
150 روپے | 5 روپے | پری پیڈ بیلنس | PKR 560,000 | 100,000 | 1,500 |
Rs.315 | 10.5 روپے | پری پیڈ بیلنس | PKR 1,560,000 | 225,000 | 3,500 |
570 روپے | Rs.19 | پری پیڈ بیلنس | PKR 3,125,000 | 450,000 | 7,500 |
پری پیڈ: ماہانہ قیمت **30 دنوں کی قسطوں میں لی جاتی
ہے
**پری پیڈ سبسکرائبرز کور کے اہل ہیں چاہے وہ پوری ماہانہ قیمت ادا کرنے
سے قاصر ہوں۔ تفصیلات کے لیے برائے مہربانی شرائط اور amp;
شرائط
**ماہانہ قیمت کو 30 مساوی قسطوں میں تقسیم کیا گیا ہے اور پورے مہینے کی قیمت
موصول ہونے تک روزانہ ایک بار وصول کیا جاتا ہے۔ اگر آپ کا پری پیڈ بیلنس کم ہے
اور آپ سے اس دن کے لیے چارج نہیں لیا جا سکتا ہے۔ ایک دن کی کٹوتی کے بعد بھی
بیمہ فائدہ کی متناسب طور پر کم رقم فراہم کی جائے گی۔
میں دعوی کیسے کروں:
سپتال میں داخل ہونے کی پہلی رات سے 270 دن بعد 9878 پر 'دعویٰ' ایس ایم ایس
کریں یا 042-111-119-878 پر کال کریں۔ MILVIK کا ایک نمائندہ آپ کے دعوے پر
کارروائی کرنے کے بارے میں مکمل معلومات کے ساتھ آپ سے رابطہ کرے گا۔
انشورنس IGI جنرل انشورنس کے ذریعے لکھا گیا ہے اور MILVIK کے ذریعے فراہم کیا گیا ہے
BIMA 2010 سے، ابھرتی ہوئی مارکیٹوں میں اپنی جدید موبائل کی قیادت والی انشورنس اور صحت کی مصنوعات کے ساتھ زندگیوں میں انقلاب برپا کر رہی ہے۔ ایشیا اور افریقہ کے 6 ممالک میں 7 ملین سے زیادہ فعال صارفین کی خدمت کرتے ہوئے، BIMA نے خود کو صنعت میں ایک عالمی رہنما کے طور پر قائم کیا ہے۔
BIMA موبائل پاکستان، جو 2015 میں قائم ہوا، نے موبائل نیٹ ورک آپریٹرز (MNOs) اور انشورنس کمپنیوں کے ساتھ شراکت داری کی تاکہ ڈیجیٹل ہیلتھ کیئر اور انشورنس خدمات فراہم کی جا سکیں جو تمام پاکستانیوں کے لیے سستی اور قابل رسائی ہوں
MILVIK فخر کے ساتھ زیر تحریر ہے IGI جنرل انشورنس IGI جنرل انشورنس بین الاقوامی معیار پر بیمہ کرنے والے عوام کو فرسٹ کلاس سیکیورٹی اور سروس پیش کرتا ہے۔
جاز ٹیلی کام، اس پیشکش کو سہولت فراہم کر رہا ہے لیکن انشورنس سروسز اور IGI جنرل انشورنس یا MILVIK کی اپنی ذمہ داریوں کی کارکردگی سے متعلق Jazz کے صارف کی کسی شکایت کے لیے ذمہ دار نہیں ہوگا۔
BIMA پرسنل ایکسیڈنٹ انشورنس پالیسی
جبکہ بیمہ شدہ شخص نے ایک تجویز کے ذریعے جو معاہدہ کی بنیاد ہو گی اور اسے یہاں شامل کیا جائے گا، اس نے کمپنی کو اس کے بعد موجود بیمہ کے لیے درخواست دی ہے اور اس طرح کے انشورنس کے لیے غور کے طور پر پہلا پریمیم ادا کرنے یا ادا کرنے پر رضامندی ظاہر کی ہے۔
اب یہ پالیسی گواہ ہے کہ یہاں موجود شرائط و ضوابط اور مستثنیات کے تابع ہیں یا اس کی توثیق کی گئی ہے، اگر بیمہ کی مدت کے دوران کسی بھی وقت، اگر بیمہ شدہ شخص حادثے کی وجہ سے ہونے والی کسی جسمانی چوٹ کو برداشت کرتا ہے جیسا کہ یہاں بیان کیا گیا ہے، تو کمپنی اس کو ادائیگی کرے گی۔ بیمہ شدہ شخص یا اس کی موت کی صورت میں، اس کے بینیفشری کو، اگر زندہ ہے، بصورت دیگر بیمہ شدہ شخص کی جائیداد کو اس کے ساتھ منسلک پالیسی شیڈول میں بیان کیا گیا فائدہ
تعریفیں
پریمیم کا مطلب ہے بیمہ شدہ ممبر کی طرف سے انشورنس پالیسی کے سلسلے میں بیمہ کنندہ کو ادا کیا جانے والا پریمیم۔
اخراج
دعووں کی ادائیگی مستثنیات سے مشروط ہے، جیسا کہ ذیل میں بیان کیا گیا ہے۔ ذاتی حادثاتی بیمہ کور کسی بھی موت یا مستقل معذوری کا احاطہ نہیں کرے گا جو درج ذیل عوامل میں سے کسی کی وجہ سے، براہ راست یا بالواسطہ طور پر، مکمل یا جزوی طور پر، یا اس کے نتیجے میں ہوا ہے:
عام شرائط
1. اہلیت اور اندراج
درخواست دہندگان پالیسی کے تحت حادثاتی تحفظ کے منصوبے کے لیے درخواست دینے کے اہل ہیں اگر درخواست دہندگان ذیل میں بیان کردہ تمام معیارات پر پورا اترتے ہیں:
(1) اہل درخواست دہندگان میں انفرادی پری پیڈ اور پوسٹ پیڈ Jazz صارفین شامل ہوں گے۔ فریقین کے درمیان یہ سمجھا اور اتفاق کیا گیا ہے کہ فی پری پیڈ یا پوسٹ پیڈ ٹیلی کمیونیکیشن کنکشن صرف ایک (1) شخص کا بیمہ کیا جائے گا۔
(2)تمام اہل درخواست دہندگان قدرتی افراد ہوں گے۔ کارپوریشنز، شراکت داریاں اور کاروبار ذاتی حادثے کی پالیسی کے تحت کوریج کے لیے اہل نہیں ہوں گے۔
(3) تمام اہل درخواست دہندگان کی رجسٹریشن کے وقت کم از کم عمر اٹھارہ (18) سال اور زیادہ سے زیادہ چونسٹھ (64) سال ہونی چاہیے۔
(4) اگر درخواست دہندہ اس انشورنس پالیسی کے تحت حادثاتی تحفظ کے منصوبے کے لیے درخواست دینا اور اس کی رکنیت لینا چاہتا ہے، تو درخواست دہندہ کو رجسٹریشن کے عمل کے دوران درج ذیل کام کرنے کی ضرورت ہوگی۔:
i. میں. تسلیم کریں کہ درخواست دہندہ نے پالیسی کی شرائط اور جاز ادائیگی کی شرائط کو پڑھ اور سمجھ لیا ہے۔
ii. تصدیق کریں کہ درخواست دہندہ پالیسی کے جنرل پروویژن 1 میں طے شدہ اہلیت کے معیار پر پورا اترتا ہے۔
iii.حادثے سے بچاؤ کے منصوبے کی تصدیق کریں جس کے لیے درخواست دہندہ درخواست دینا چاہتا ہے۔
iv. Jazz کو ہر ماہ پری پیڈ اکاؤنٹ سے روزانہ 30 کٹوتی کرنے اور پوسٹ پیڈ کے لیے رقم کا بل دینے کا اختیار دیں۔
a. قابل ادائیگی انشورنس فوائد درخواست دہندگان کی تصدیقوں کے درست اور درست ہونے سے مشروط ہیں؛ اور
b. اگر درخواست دہندہ کی تصدیق غلط یا غلط ہے تو، کوئی بیمہ فوائد قابل ادائیگی نہیں ہوں گے اور صارف کی ادا کردہ آخری صارف قیمت واپس نہیں کی جائے گی۔
2. عمر میں غلطی
3. بیمہ شدہ کے جان بوجھ کر جھوٹے بیانات
4. دعووں کا نوٹس
کمپنی کو بیمہ شدہ کی موت یا بیمہ شدہ کی مستقل معذوری کے بارے میں جلد از جلد مطلع کیا جائے گا، لیکن موت کی تاریخ یا مستقل معذوری کے واقع ہونے کے 270 (دو سو ستر) دنوں کے بعد نہیں وقت کی پابندی کے طور پر سمجھا جائے گا اور کمپنی دعوے کی ادائیگی کی پابند نہیں ہوگی۔
(2) رپورٹ کردہ ہر دعوے کے لیے، کمپنی حاصل کرے گی:
دعویدار سے:
موت کی صورت میں:
موت کا نوٹس، جو کہ قانونی موت کا سرٹیفکیٹ ہو سکتا ہے، حاضری دینے والے معالج کا سرٹیفکیٹ، اس کا رجسٹریشن نمبر اور موت
کی اصل وجہ کا ذکر، اور بیمہ شدہ کی ذاتی شناخت کا ثبوت، جو سرکاری ذاتی شناخت کا ڈیٹا ہو سکتا ہے۔
مستقل معذوری کی صورت میں:
سرجن کی طرف سے تصدیق شدہ معذوری کی ڈگری پر مشتمل میڈیکل رپورٹ۔ مستقل معذوری، غیر فطری یا غیر معمولی موت کی صورت میں،
بیمہ کنندہ کو پالیسی کے تحت دعوے کو منظور کرنے سے پہلے کسی دوسری دستاویز کی ضرورت ہو سکتی ہے جسے وہ معقول طور پر
ضروری سمجھتا ہے۔
(3) کمپنی” تین (3) کام کے دنوں کے اندر دعویدار سے مطلوبہ دستاویزات کی وصولی پر حقیقی اور منظور شدہ دعووں پر کارروائی اور ادائیگی کرے گی۔
(4) اگر دعوی پر کوئی تنازعہ، مشتبہ دھوکہ دہی کی سرگرمی یا ایک منفرد صورتحال ہے جس میں مزید وضاحت کی ضرورت ہے، تو ادائیگی کی مدت میں توسیع کی جا سکتی ہے لیکن دس (10) کام کے دنوں سے زیادہ نہیں ہوگی، یا جب تک تنازعہ حل ہونے میں لگے قانونی نظام میں.
5. انفرادی بیمہ کا خاتمہ
بیمہ شدہ کا بیمہ ذیل میں جلد از جلد ختم ہو جائے گا:
6. شرکت کی ضرورت/عمل
دلچسپی رکھنے والے صارفین الیکٹرانک اندراج کے عمل کے ذریعے، کال سینٹر یا فیلڈ ایجنٹ کی مدد سے، یا اپنے ہینڈ سیٹ کے ذریعے الیکٹرانک طور پر معلومات جمع کروا کر، دو مراحل میں حصہ لیں گے:
پہلا مرحلہ:
گاہک کا نام:
عمر یا CNIC نمبر:
فائدہ اٹھانے والے کا نام:
گاہک سے تعلق:
گاہک کے ذریعہ منتخب کردہ انشورنس فوائد:
دوسرا مرحلہ:
ایک بار جب گاہک نے پہلے مرحلے میں سوالات کا جواب دے دیا تو، صارف کو کمپنی کے لیے یا اس کی جانب سے ایک SMS موصول ہو
گا اور اسے ایک مختصر کوڈ ڈائل کرنے کے لیے کہا جائے گا، یا رجسٹریشن کی تصدیق کے لیے کسی مخصوص نمبر پر ایس ایم ایس
بھیجے گا۔ متبادل طور پر، گاہک BIMA کے زیر انتظام سرکاری ریکارڈ شدہ چینل پر BIMA ایجنٹ کو اپنی زبانی رضامندی پیش کر
سکتا ہے۔ یہ تصدیق ذاتی حادثاتی بیمہ کور کے لیے ڈیجیٹل دستخط کے طور پر کام کرتی ہے۔ مثبت جواب ملنے کے بعد، صارف کو
ذاتی حادثے کی پالیسی کے تحت اندراج کیا جائے گا۔
7. ثالثی۔
اس پالیسی سے پیدا ہونے والے تمام اختلافات کو فریقین کی طرف سے تحریری طور پر متعین کیے جانے والے ثالث کے فیصلے کا حوالہ دیا جائے گا یا اگر وہ کسی ایک ثالث پر دو ثالثوں کے فیصلے پر متفق نہیں ہو سکتے ہیں جن میں سے ہر ایک کی طرف سے تحریری طور پر ایک کا تقرر کیا جائے گا۔ فریقین کو ایک کیلنڈر مہینے کے اندر تحریری طور پر ایسا کرنے کی ضرورت پڑنے کے بعد فریقین میں سے کسی ایک کی طرف سے ایسا کرنا ہے یا اگر ثالث ریفرنس پر داخل ہونے سے پہلے ثالث کے ذریعہ تحریری طور پر مقرر کردہ امپائر سے اتفاق نہیں کرتے ہیں۔ امپائر ثالثوں کے ساتھ بیٹھ کر ان کے اجلاسوں کی صدارت کرے گا اور ایوارڈ دینا کمپنی کے خلاف کارروائی کے کسی بھی حق کی نظیر ہوگی۔ اگر کمپنی یہاں کے تحت کسی بھی دعوے کے لیے بیمہ شدہ شخص کے لیے ذمہ داری سے دستبرداری کرے گی اور ایسا دعویٰ اس اعلان کی تاریخ سے بارہ کیلنڈر مہینوں کے اندر نہیں ہوگا جو یہاں موجود دفعات کے تحت ثالث کو بھیجا گیا ہے تو دعویٰ تمام مقاصد کے لیے سمجھا جائے گا۔ ترک کر دیا گیا ہے اور اس کے بعد اس کے تحت بازیافت نہیں ہو گا۔ اوپر بیان کیے جانے کے باوجود، انشورنس آرڈیننس، 2000 کے تحت دیے گئے تنازعات کے حل کے فورمز، جیسے کہ انشورنس محتسب، چھوٹے تنازعات کے حل کی کمیٹی اور انشورنس ٹربیونلز، ترجیح کی ترتیب میں، اور ثالثی کی نشست پر غالب ہوں گے۔
8. پالیسی دفعات کی تعمیل
پالیسی میں موجود کسی بھی شق کی تعمیل کرنے میں ناکامی یہاں کے تمام دعووں کو باطل کر دے گی۔
8. بیمہ کے فوائد
اس کے ذریعے کمپنی ذاتی حادثے کی پالیسی کے تحت فراہم کردہ شرائط و ضوابط کے تحت مندرجہ ذیل فائدے کی ادائیگی پر اتفاق کرتی ہے جیسا کہ یہاں بیان کیا گیا ہے۔ اگر کوئی بیمہ شدہ مر جاتا ہے یا کسی حادثے کی وجہ سے مستقل طور پر معذور ہو جاتا ہے جیسا کہ یہاں بیان کیا گیا ہے، دنیا بھر میں چوبیس (24) گھنٹے کی بنیاد پر، کمپنی، بیمہ شدہ کی موت یا مستقل معذوری کے تحریری ثبوت کی وصولی پر، ادائیگی کرے گی۔ بیمہ شدہ یا استفادہ کنندہ جیسا کہ معاملہ ہو سکتا ہے بیمہ شدہ رقم ہو سکتی ہے، ان کے بیمہ کور کی سطح کے مطابق جیسا کہ پالیسی الفاظ کے اس انشورنس فوائد کے سیکشن میں بیان کیا گیا ہے، موت یا مستقل معذوری کے دعوے کے مکمل اور حتمی تصفیے کے طور پر بیمہ شدہ/معذور بیمہ شدہ کے سلسلے میں
فائدہ:
حادثاتی موت یا بیمہ شدہ کی کل اور مستقل معذوری کی صورت میں بیمہ شدہ یا فائدہ اٹھانے والے کو ملنے والے فائدے کی رقم ادا کردہ پریمیم کی رقم کے مطابق ہوگی اور پروڈکٹ کی شرائط و ضوابط سے مشروط ہوگی۔
اس کور کی شرائط و ضوابط درج ذیل ہیں:
حادثے کی وجہ سے مستقل معذوری کے بعد جزوی ادائیگی کی صورت میں، کمپنی کیس بہ کیس کی بنیاد پر انشورنس پیشکش کی تجدید کی اجازت دے گی، اور اس کے مطابق رجسٹرڈ سبسکرائبر کو مطلع کرے گی۔ تجدید یا تجدید نہ کرنے کے فیصلے کے مطابق درج ذیل اقدامات کیے جائیں گے۔
پرسنل ایکسیڈنٹ انشورنس کور ایک (1) فرد کو فی Jazz سبسکرائبر تک بڑھایا جاتا ہے جو ذاتی ایکسیڈنٹ انشورنس کور کے لیے ایک کامیاب درخواست دہندہ ہے۔ ہر درخواست دہندہ کو اندراج کے مقام پر زیادہ سے زیادہ بیمہ فائدہ کی سطح کو منتخب کرنے کی اجازت ہے۔
چارجز اور بیما کور:
ماہانہ قیمت | ڈیلی چارجز (PKR) | ادائیگی کا طریقہ | زیادہ سے زیادہ انشورنس کور فراہم کرنے کی سطح | جنازے کا خرچ (PKR) | حادثہ (PKR) کی وجہ سے ہسپتال میں داخل ہونا |
90 روپے |
3 روپے |
پری پیڈ بیلنس |
PKR 280,000 |
50,000 |
750 |
150 روپے |
5 روپے |
پری پیڈ بیلنس |
PKR 560,000 |
100,000 |
1,500 |
315 روپے |
10.5 روپے |
پری پیڈ بیلنس |
PKR 1,560,000 |
225,000 |
3,500 |
570 روپے |
19 روپے |
پری پیڈ بیلنس |
PKR 3,125,000 |
450,000 |
7,500 |
بیمہ کے فوائد کا جدول:
موت / کل مستقل معذوری۔ | زیادہ سے زیادہ انشورنس فوائد کا % ادا کیا جاتا ہے۔ |
---|---|
حادثاتی موت | 100% |
کاٹنا یا دو اعضاء کے استعمال کا نقصان | 100% |
دونوں ہاتھوں، یا تمام انگلیوں اور دونوں انگوٹھوں کا کاٹنا یا استعمال نہ ہونا | 100% |
مکمل طور پر فالج یا چوٹیں جس کے نتیجے میں مستقل طور پر بستر یا معذور ہو جانا | 100% |
مکمل پاگل پن | 100% |
دونوں آنکھوں کی تمام بینائی کا مکمل اور اٹل نقصان | 100% |
مستقل جزوی معذوری۔ | زیادہ سے زیادہ انشورنس فوائد کا % ادا کیا جاتا ہے۔ |
---|---|
اعضاء کا کاٹنا یا استعمال کا نقصان | 50% |
ایک ہاتھ کی چار انگلیوں اور انگوٹھے کا کاٹنا یا استعمال نہ ہونا | 50% |
ایک آنکھ کی تمام بینائی کا مکمل اور اٹل نقصان | 50% |
سماعت یا تقریر کا مکمل نقصان | 50% |
جلنا - 9 فیصد سے زیادہ جسم کو ڈھانپنے والی تیسری ڈگری | 50% |
PKR 280,000 پالیسی
کیلنڈر مہینے میں ادا کی گئی آخری صارف کی قیمت کی رقم (PKR) |
اگلے کیلنڈر مہینے میں انشورنس کور |
90 |
280,000 |
87 |
270,667 |
84 |
261,333 |
81 |
252,000 |
78 |
242,667 |
75 |
233,333 |
72 |
224,000 |
69 |
214,667 |
66 |
205,333 |
63 |
196,000 |
60 |
186,667 |
57 |
177,333 |
54 |
168,000 |
51 |
158,667 |
48 |
149,333 |
45 |
140,000 |
42 |
130,667 |
39 |
121,333 |
36 |
112,000 |
33 |
102,667 |
30 |
93,333 |
27 |
84,000 |
24 |
74,667 |
21 |
65,333 |
18 |
56,000 |
15 |
46,667 |
12 |
37,333 |
9 |
28,000 |
6 |
18,667 |
3 |
9,333 |
0 |
کوئی نہیں |
PKR 560,000 پالیسی
کیلنڈر مہینے میں ادا کی گئی آخری صارف کی قیمت کی رقم (PKR) |
اگلے کیلنڈر مہینے میں انشورنس کور |
150 |
560,000 |
145 |
541,333 |
140 |
522,667 |
135 |
504,000 |
130 |
485,333 |
125 |
466,667 |
120 |
448,000 |
115 |
429,333 |
110 |
410,667 |
105 |
392,000 |
100 |
373,333 |
95 |
354,667 |
90 |
336,000 |
85 |
317,333 |
80 |
298,667 |
75 |
280,000 |
70 |
261,333 |
65 |
242,667 |
60 |
224,000 |
55 |
205,333 |
50 |
186,667 |
45 |
168,000 |
40 |
149,333 |
35 |
130,667 |
30 |
112,000 |
25 |
93,333 |
20 |
74,667 |
15 |
56,000 |
10 |
37,333 |
5 |
18,667 |
0 |
کوئی نہیں |
PKR 1,560,000 پالیسی
کیلنڈر مہینے میں ادا کی گئی آخری صارف کی قیمت کی رقم (PKR) |
اگلے کیلنڈر مہینے میں انشورنس کور |
315 |
1,560,000 |
304 |
1,508,000 |
294 |
1,456,000 |
283 |
1,404,000 |
273 |
1,352,000 |
262 |
1,300,000 |
252 |
1,248,000 |
241 |
1,196,000 |
231 |
1,144,000 |
220 |
1,092,000 |
210 |
1,040,000 |
199 |
988,000 |
189 |
936,000 |
178 |
884,000 |
168 |
832,000 |
157 |
780,000 |
147 |
728,000 |
136 |
676,000 |
126 |
624,000 |
115 |
572,000 |
105 |
520,000 |
94 |
468,000 |
84 |
416,000 |
73 |
364,000 |
63 |
312,000 |
52 |
260,000 |
42 |
208,000 |
31 |
156,000 |
21 |
104,000 |
10 |
52,000 |
0 |
کوئی نہیں |
PKR 3,125,000 پالیسی
کیلنڈر مہینے میں ادا کی گئی آخری صارف کی قیمت کی رقم (PKR) |
اگلے کیلنڈر مہینے میں انشورنس کور |
570 |
3,125,000 |
551 |
3,020,833 |
532 |
2,916,667 |
513 |
2,812,500 |
494 |
2,708,333 |
475 |
2,604,167 |
456 |
2,500,000 |
437 |
2,395,833 |
418 |
2,291,667 |
399 |
2,187,500 |
380 |
2,083,333 |
361 |
1,979,167 |
342 |
1,875,000 |
323 |
1,770,833 |
304 |
1,666,667 |
285 |
1,562,500 |
266 |
1,458,333 |
247 |
1,354,167 |
228 |
1,250,000 |
209 |
1,145,833 |
190 |
1,041,667 |
171 |
937,500 |
152 |
833,333 |
133 |
729,167 |
114 |
625,000 |
95 |
520,833 |
76 |
416,667 |
57 |
312,500 |
38 |
208,333 |
19 |
104,167 |
0 |
کوئی نہیں |
ماہانہ قیمت | یومیہ چارجز (PKR) | ادائیگی کا طریقہ | فراہم کردہ زیادہ سے زیادہ انشورنس کور کی سطح | جنازے کا خرچہ (PKR) | حادثے کی وجہ سے ہاسپیٹلائزیشن (PKR) |
75.27 روپے | 2.51 روپے | پری پیڈ بیلنس | PKR 225,000 | 40,000 | 600 |
120.05 روپے | 4.00 روپے | پری پیڈ بیلنس | PKR 450,000 | 80,000 | 1,200 |
261.26 روپے | 8.71 روپے | پری پیڈ بیلنس | PKR 1,250,000 | 180,000 | 3,000 |
475.01 روپے | 15.83 روپے | پری پیڈ بیلنس | PKR 2,500,000 | 360,000 | 6,000 |
PKR 225,000 پالیسی:
Amount of End User Price paid in calendar month (PKR) | Insurance Cover in the following calendar month |
75.31 | 225,000 |
72.80 | 217500 |
70.29 | 210,000 |
67.78 | 202,500 |
65.27 | 195,000 |
62.76 | 187,500 |
60.25 | 180,000 |
57.74 | 172,500 |
55.23 | 165,000 |
52.72 | 157,500 |
50.21 | 150,000 |
47.70 | 142,500 |
45.19 | 135,000 |
42.68 | 127,500 |
40.17 | 120,000 |
37.66 | 112,500 |
35.14 | 105,000 |
32.63 | 97,500 |
30.12 | 90,000 |
27.61 | 82,500 |
25.10 | 75,000 |
22.59 | 67,500 |
20.08 | 60,000 |
17.57 | 52,500 |
15.06 | 45,000 |
12.55 | 37,500 |
10.04 | 30,000 |
7.53 | 22,500 |
5.02 | 15,000 |
2.51 | 7,500 |
0 | Nil |
PKR 450,000 پالیسی:
Amount of End User Price paid in calendar month (PKR) | Insurance Cover in the following calendar month |
120.05 | 450,000 |
116.05 | 435,000 |
112.05 | 420,000 |
108.05 | 405,000 |
104.05 | 390,000 |
100.04 | 375,000 |
96.04 | 360,000 |
92.04 | 345,000 |
88.04 | 330,000 |
84.04 | 315,000 |
80.03 | 300,000 |
76.03 | 285,000 |
72.03 | 270,000 |
68.03 | 255,000 |
64.03 | 240,000 |
60.03 | 225,000 |
56.02 | 210,000 |
52.02 | 195,000 |
48.02 | 180,000 |
44.02 | 165,000 |
40.02 | 150,000 |
36.02 | 135,000 |
32.01 | 120,000 |
28.01 | 105,000 |
24.01 | 90,000 |
20.01 | 75,000 |
16.01 | 60,000 |
12.01 | 45,000 |
8.00 | 30,000 |
4.00 | 15,000 |
0 | Nil |
PKR 1,250,000 پالیسی:
Amount of End User Price paid in calendar month (PKR) | Insurance Cover in the following calendar month |
216.26 | 1,250,000 |
252.55 | 1,208,333 |
243.84 | 1,166,667 |
235,13 | 1,125,000 |
226.43 | 1,083,333 |
217.72 | 1,041,677 |
209.01 | 1,000,000 |
200.30 | 958,333 |
191.59 | 916,667 |
182.88 | 875,000 |
174.17 | 833,333 |
165.46 | 791,667 |
156.76 | 750,000 |
148.05 | 708,333 |
139.34 | 666.667 |
130.63 | 625,000 |
121.92 | 583,333 |
113.21 | 541,667 |
104.50 | 500,000 |
95.80 | 458,333 |
87.09 | 416,667 |
78.38 | 375,000 |
69.67 | 333,333 |
60.96 | 291,776 |
52.25 | 250,000 |
43.54 | 208,333 |
34.83 | 166,667 |
26.13 | 125,000 |
17.42 | 83,333 |
8.71 | 41,667 |
0 | Nil |
PKR 2,500,000 پالیسی:
Amount of End User Price paid in calendar month (PKR) | Insurance Cover in the following calendar month |
475.01 | 2,500,000 |
459.18 | 2,416,667 |
443.34 | 1,166,667 |
427.51 | 2,250,000 |
411.68 | 2,166,667 |
395.82 | 2.083,333 |
380.01 | 2,000,000 |
364.17 | 1,916,667 |
348.34 | 1,833,333 |
332.51 | 1,750,000 |
316.67 | 1,666,667 |
300.84 | 1,583,333 |
285.01 | 1,500,000 |
269.17 | 1,416,667 |
253.34 | 1,333,333 |
237.51 | 1,250,000 |
221.67 | 1,166,667 |
205.84 | 1,083,333 |
190.00 | 1,000,000 |
174.17 | 916,667 |
158.34 | 833,333 |
142.50 | 750,000 |
126.67 | 666,667 |
110.84 | 583,33 |
95.00 | 500,000 |
79.17 | 416,667 |
63.33 | 333,333 |
47.50 | 250,000 |
31.67 | 166,667 |
15.83 | 83,333 |
0 | Nil |
(پالیسی کی شرائط و ضوابط مندرجہ ذیل کے تحت رہیں گی)
MILVIK ایک کارپوریٹ انشورنس ایجنٹ ہے جسے IGI جنرل انشورنس کمپنی لمیٹڈ نے اس انشورنس پالیسی کی شرائط و ضوابط کے اندر بیمہ کنندہ کی جانب سے کور کا پابند کرنے کا اختیار دیا ہے۔ ماہانہ کٹوتیوں کو روکنے کے لیے، سبسکرائبر کو MILVIK سے رابطہ کرکے سبسکرائبر کے BIMA پرسنل ایکسیڈنٹل (PA) پلان کو ختم کرنا ہوگا۔ بصورت دیگر، Jazz ماہانہ کٹوتی جاری رکھے گا۔
اس صورت میں کہ سبسکرائبر، ایک بیمہ شدہ ممبر ہونے کی حیثیت سے، انشورنس پالہیسی کےل تحت ایک (1) سے زیادہ پلان سبسکرائب کرے (Jazz کے مختلف موبائل اکاؤنٹ سے):
سبسکرائبر کا زیادہ سے زیادہ بنیفٹ سبسکرائبر کے سبسکرائب کردہ ایک بیمہ صحت پلان کا زیادہ سے زیادہ بنیفٹ ہو گا؛
سبسکرائبر یا سبسکرائبر کے بنفشری کی طرف ہماری زیادہ سے زیادہ ذمہ داری سبسکرائبر کے سبسکرائب کردہ دو بیمہ صحت پلانز میں سے زیادہ والی ہو گی؛
انشورنس سروس میں سبسکرائبر بننے کے بعد، Jazz سبسکرائبر Jazz کو اجازت دیتا ہے کہ Jazz کے پاس موجود اس کی تفصیلات اور معلومات جنرل انشورنس IGI اور MILVIK یا کسی بھی مجاز ادارے کو پالیسی کی پراسیسنگ کے لیے، انشورنس سروس فراہم کرنے اور انشورنس کور کی رقم جاری کرنے کے لیے استعمال کرنے کی اجازت دے؛ Jazz کسٹمر/سبسکرائبر اس پر بھی اتفاق کرتا ہے کہ اس کے قانونی ورثاء Jazz کو معلومات شیئر کرنے کے نتائج کا ذمہ دار قرار نہیں دیں گے؛
ری لوڈ/ری چارج کے حوالے سے فراڈ کے نتیجے میں پالیسی ضبط/منسوخ ہو سکتی ہے، کسٹمر کی Jazz سروسز معطل کی جا سکتی ہیں اور اس کا کنکشن بند کیا جا سکتا ہے؛ اور
انشورنس سروس حاصل کرنے کے دوران، سبسکرائبر ایسی کسی کال/ایس ایم ایس کا جواب نہیں دے گا جس میں اسے کسی نمبر/شارٹ کوڈ پر کال/ایس ایم ایس کرنے کو کہا جائے گا یا جو کسی انعامی سکیم کے بارے میں ہوں (نقد یا دوسری شکل میں)۔ Jazz کسٹمر/سبسکرائبر کی طرف سے اس شق کو نظر انداز کرنے کی صورت میں Jazz کسٹمر/سبسکرائبر جنرل انشورنس IGI یا Jazz کو اپنے کسی نقصان کا ذمہ دار قرار نہیں دے گا۔
Jazz، IGI یا MILVIK ان شرائط و ضوابط میں کسی بھی وقت تبدیلی کر سکتے ہیں۔ سبسکرائبر کو ایس ایم ایس یا دیگر ذرائع سے ان شرائط و ضوابط میں تبدیلی/ترمیم کی اطلاع دی جائے گی۔ ایسے ایس ایم ایس یا جس طریقے سے اطلاع بھیجی جائے گی، اس میں ترمیم شدہ شرائط و ضوابط کا لنک موجود ہو گا، اور اگر سبسکرائبر انشورنس کور کی پیمنٹ جاری رکھتا ہے تو اس کا مطلب ہے کہ سبسکرائبر ترمیم شدہ شرائط و ضوابط سے متفق ہے۔
Jazz، MILVIK اور IGI مل کر وقتاَ فوقتاَ متعلقہ قوانین اور پاکستان ٹیلی کمیونیکیشن اتھارٹی (PTA) کے قواعد کے مطابق سروس چارجز میں تبدیلی کر سکتے ہیں۔ سبسکرائبر کی جانب سے ان شرائط و ضوابط میں تبدیلی کی قبولیت انشورنس پالیسی فراہم کرنے کے لیے اینڈ یوزر پرائس کے قبولیت بھی ہے؛
IGI، Jazz اور MILVIK کو اختیا رہے کہ وہ کسی بھی وقت بیمہ صحت پلان یا پالیسی کی فراہمی روک سکتے ہیں۔
سبسکرائبر تسلیم کرتا ہے کہ یہ شرائط و ضوابط ان شرائط و ضوابط سے مختلف ہیں جو اس نے Jazz کی سیلولر سروسز حاصل کرنے کے وقت قبول کی تھیں (جس میں CSAF کی شرائط و ضوابط اور SIM جیکٹ میں موجود شرائط و ضوابط شامل ہیں)۔ تاہم، ان شرائط و ضوابط اور CSAF کی شرائط و ضوابط میں تضاد کی صورت میں ان شرائط و ضوابط کو برتری حاصل ہو گی۔
اسلامی جمہوریہ پاکستان کے قوانین اس پالیسی کو چلائیں گے ان کے تحت پیدا ہونے والے تنازعے پر پاکستانی عدالتوں کا دائرہ اختیار ہو گا۔
اگر کوئی عدالت یا مجاز انتظامی محکمہ انشورنس پالیسی کی کسی شق کو غلط یا ناقابلِ نفاذ تصور کرے تو یہ ناقابلِ نفاذیت انشورنس پالیسی کی فراہمی پر اثر انداز نہیں ہو گی جو کہ پوری طرح جاری رہے گی۔
یہ پالیسی خاص طور پر ان Jazz کسٹمرز کے لیے ڈیزائن کی گئی ہے جنہیں نے کامیابی کے ساتھ اس پروٹیکشن کے لیے درخواست دی اور متعلقہ پریمیئم ادا کیا۔ مزید براں، سبسکرائبرز کو ان ذرائع سے نوٹس دئیے جا سکتے ہیں:
سبسکرائبر کے پوسٹ پیڈ موبائل سروس کو ایس ایم ایس (جس نمبر سے ماہانہ کٹوتی کی جاتی ہے)؛ اگر نوٹس ایس ایم ایس کے ذریعے دیا جاتا ہے تو اسی دن وصول ہونا چاہیے جس دن ایس ایم ایس بھیجا جائے گا۔ اگر نوٹس ویب سائٹ پر ڈالا گیا ہے، تو نوٹس اسی دن وصول تصور کیا جائے گا جس دن ویب سائٹ پر پوسٹ کیا گیا۔
Jazz.com.pk یا انشورنس کمپنی کی ویب سائٹhttps://igiinsurance.com.pk/یا www.milvikpakistan.comپر نوٹس پوسٹ کیا جائے گا۔
اسلامی جمہوریہ پاکستان کے بڑے اخبارات میں پوسٹ کیا جائے گا۔
پوسٹ پیڈ کسٹمر رجسٹریشن کے دوسرے دن یہ کور حاصل کرے گا۔
گر کسٹمر بلنگ کی مدت کے دوران ایکٹیو نہیں ہوتا تو بیمہ کسٹمر کو انشورنس کوریج فراہم نہیں کرے گا۔
کسٹمر جس دن سروس سبسکرائب کرے گا، چارجز اس دن سے پروریٹ کی بنیاد پر کاٹے جائیں گے اور یہ چارجز پیشگی وصول کیے جائیں گے۔
یہ سروس ان سبسکرائب کرنے کے لیے کسٹمر ’’NO‘‘، ’’Cancel‘‘ یا ’’Unsub‘‘ لکھ کر 9878 پر میسج کرے گا یا 042-111-119-878 پر کال کرے گا۔
کسٹمر پروریٹڈ چارجز پر کور حاصل کرے گا۔
جی ہاں، ایسا کسٹمر کوریج میں شامل ہو گا کیونکہ ہم نے بل کی وصولی کو کسٹمر کے کور کے ساتھ منسلک نہیں کیا۔
جی ہاں، کسٹمر سے چارجز وصول کیے جائیں گے اور وہ کوریج میں شامل ہو گا۔
جی ہاں، اگر بیمہ ایجنٹ اصل کسٹمر سے بات کر سکے اور کسٹمر سروس حاصل کرنے کے لیے رضامند ہے۔
چونکہ پوسٹ پیڈ کسٹمرز سے بل میں چارجز وصول کیے جاتے ہیں، تو چاہے کسٹمر بیرون ملک ہے وہ کوریج کا اہل ہے۔