بیمہ حادثاتی انشورنس
خلاصہ

بیمہ کی طرف سے ایک اور مفید سرس حاضر ہے! اپنے خاندان کا مستقبل محفوظ بنائیں اور آج ہی بیمہ صحت کی پراڈکٹ سبسکرائب کریں! بیمہ صحت ہسپتال داخلے کی ماہانہ انشورنس پالیسی آفر کرتا ہے جس کی ادائیگی سبسکرائبر اپنے ماہانہ پوسٹ پیڈ بل کے ذریعے کرتا ہے۔

سبسکرائب کرنے کا طریقہ:

042-111-119-878 پر کال کریں یا “BIMA Sehat” کو 9878 پر ایس ایم ایس کریں اور ایک ایجنٹ آپ کو کال کرے گا* آپ کی رہنمائی اور سروس کو سبسکرائب کرنے میں مدد کرنے کے لیے *MILVIK کا نمائندہ 0309-0559878 سے 24 کے اندر آپ کو کال کرے گا۔ 9878 پر ایس ایم ایس بھیجنے کے لیے کوئی چارجز نہیں ہیں۔

چارجز اور بیمہ کور:

پلان ** ڈیلی چارجز ** ماہانہ چارجز زیادہ سے زیادہ تحفظ/فراہم کردہ بنفیٹ
سلور 2.51 روپے 75.31 روپے 225,000 روپے
گولڈ 4.00 روپے 120.05 روپے 450,000 روپے
پلاٹینم 8.71 روپے 261.26 روپے 1,250,000 روپے
ڈائمنڈ 15.83 روپے 475.01 روپے 2,500,000 روپے

کلیم کرنے کا طریقہ:
ہسپتال داخلے کی پہلی رات کے بعد زیادہ سے زیادہ 270 دنوں کے اندر CLAIM لکھ کر 9878 پر ایس ایم ایس کریں یا 878-119-111-042 پر کال کریں جس کے بعد بیمہ کا نمائندے مکمل تفصیلات کے ساتھ آپ سے رابطہ کرے گا اور کلیم پر کارروائی کی جائے گی۔

بیمہ IGI جنرل انشورنس کے ذریعے لکھا جاتا ہے اور BIMA کے ذریعے فراہم کیا جاتا ہے۔

BIMA پاکستان موبائل مائیکرو انشورنس میں عالمی رہنما ہے اور یہ دنیا بھر میں 30 ملین خاندانوں کے مستقبل کا تحفظ کرتا ہے۔ اس کے پورے ایشیا اور افریقہ میں کام ہیں۔ BIMA کو $8 ملین سے زیادہ کے دعووں کی ادائیگی پر فخر ہے۔ Bima فخر کے ساتھ IGI جنرل انشورنس کی طرف سے لکھا گیا ہے۔ IGI جنرل انشورنس بیمہ کرنے والے عوام کو بین الاقوامی معیار پر فرسٹ کلاس سیکیورٹی اور خدمات پیش کرتا ہے۔
Jazz Telecom، اس پیشکش کی سہولت فراہم کر رہا ہے لیکن انشورنس سروسز اور IGI جنرل انشورنس یا BIMA کی اپنی ذمہ داریوں کی کارکردگی سے متعلق Jazz کسٹمر کی کسی شکایت کے لیے ذمہ دار نہیں ہوگا۔

BIMA پرسنل ایکسیڈنٹ انشورنس پالیسی

جبکہ بیمہ شدہ شخص نے ایک تجویز کے ذریعے جو معاہدہ کی بنیاد ہو گی اور اسے یہاں شامل کیا جائے گا، اس نے کمپنی کو اس کے بعد موجود بیمہ کے لیے درخواست دی ہے اور اس طرح کے انشورنس کے لیے غور کے طور پر پہلا پریمیم ادا کرنے یا ادا کرنے پر رضامندی ظاہر کی ہے۔

اب یہ پالیسی گواہ ہے کہ یہاں موجود شرائط و ضوابط اور مستثنیات کے تابع ہیں یا اس کی توثیق کی گئی ہے، اگر بیمہ کی مدت کے دوران کسی بھی وقت، اگر بیمہ شدہ شخص حادثے کی وجہ سے ہونے والی کسی جسمانی چوٹ کو برداشت کرتا ہے جیسا کہ یہاں بیان کیا گیا ہے، تو کمپنی اس کو ادائیگی کرے گی۔ بیمہ شدہ شخص یا اس کی موت کی صورت میں، اس کے بینیفشری کو، اگر زندہ ہے، بصورت دیگر بیمہ شدہ شخص کی جائیداد کو اس کے ساتھ منسلک پالیسی شیڈول میں بیان کیا گیا فائدہ

تعریفیں

  • حادثے کا مطلب ایک اچانک، غیر متوقع، غیر معمولی، مخصوص واقعہ ہے، جو قابل شناخت وقت اور جگہ پر ہوتا ہے۔
  • حادثاتی تحفظ کے منصوبے کا مطلب ہے اس انشورنس پالیسی کے تحت ذاتی حادثاتی بیمہ کا احاطہ کرتا ہے۔
  • IGI سے مراد کمپنی، بیمہ کنندہ، یا IGI جنرل انشورنس کمپنی لمیٹڈ ہے۔
  • درخواست دہندہ سے مراد وہ فرد ہے جو اس پالیسی کے تحت ایکسیڈنٹ پروٹیکشن پلان کے لیے درخواست دیتا ہے۔
  • بینیفشری کی تعریف درخواست میں بینیفشری کے طور پر کی گئی ہے یا اس کی جگہ اس شخص کے طور پر کی گئی ہے۔
  • بیمہ بینیفٹ قابل ادائیگی دعوے کی صورت میں قابل ادائیگی رقم ہیں اور جیسا کہ اس کے بعد منسلک بیمہ فوائد کے شیڈول میں تفصیل ہے۔
  • سے مراد BIMA BIMA پاکستان ہے۔
  • جسمانی چوٹ کا مطلب ہے جسمانی چوٹ جو
    • انشورنس کی مدت کے دوران بیمہ شدہ شخص کی طرف سے برقرار رکھا جاتا ہے اور؛
    • بیرونی، پرتشدد اور مرئی ذرائع کی وجہ سے ہوتا ہے اور؛
    • مکمل طور پر اور آزادانہ طور پر کسی اور وجہ سے ہے، سوائے اس بیماری کے جو براہ راست نتیجے میں ہو، یا اس طرح کے جسمانی چوٹ کے ذریعے ضروری طبی یا جراحی علاج، ایسے موقعوں پر حادثے کی تاریخ سے بارہ کیلنڈر مہینوں کے اندر بیمہ شدہ شخص کی موت یا معذوری جسمانی چوٹ کی وجہ سے ہے.
  • کمپنی کو IGI جنرل انشورنس کمپنی لمیٹڈ کہا گیا ہے۔
  • اہل درخواست دہندہ سے مراد وہ درخواست دہندہ ہے جو اس پالیسی میں بیان کردہ اہلیت کے معیار پر پورا اترتا ہے۔
  • END USER PRICE کا مطلب ہے بیمہ پالیسی حاصل کرنے کے لیے سبسکرائبر سے وصول کی جانے والی رقم اور اس میں انشورنس سروسز کی فراہمی میں شامل ٹیلکو سروسز پر پریمیم اور Jazz کا غور شامل ہوگا۔
  • ہسپتال کی تعریف “پاکستان میں کوئی بھی ادارہ ہے جو مقامی حکام کے ساتھ ایک ہسپتال کے طور پر رجسٹرڈ ہے اور ایک رجسٹرڈ اور مستند طبی ڈاکٹر کی نگرانی میں ہے۔”
  • انشورنس کور کا مطلب ہے وہ رقم جو IGI کی طرف سے بیمہ کی پالیسی کی شرائط و ضوابط کے مطابق فائدہ اٹھانے والے یا بیمہ شدہ کو ادا کی جائے گی۔
  • بیمہ پالیسی کا مطلب یہ ہے کہ یہ انشورنس پالیسی ان شرائط و ضوابط کا تعین کرتی ہے جن پر سبسکرائبر کو انشورنس کوریج دی جاتی ہے۔
  • بیمہ خدمات سے مراد Jazz کے صارفین کو فراہم کی جانے والی انشورنس خدمات ہیں۔
  • بیمہ شدہ یا بیمہ شدہ شخص کا مطلب ہے کوئی بھی Jazz Telecom سبسکرائبر جو پالیسی خریدنے کا انتخاب کرتا ہے۔
  • بیمہ کنندہ کو IGI جنرل انشورنس کمپنی لمیٹڈ بتایا گیا ہے۔
  • MSISDN کا مطلب موبائل سبسکرائبر انٹیگریٹڈ سروسز ڈیجیٹل نیٹ ورک نمبر ہوگا۔
  • مستقل معذوری کا مطلب کل یا جزوی مستقل معذوری ہے جیسا کہ یہاں ذیل میں بیان کیا گیا ہے
    • کل اور مستقل معذوری کا مطلب ہے کہ بیمہ شدہ رکن نے بیمہ کنندہ کے اطمینان کے لیے یہ ثابت کیا ہے کہ بیمہ شدہ رکن چوٹ کی وجہ سے اس حد تک معذور ہو گیا ہے کہ بیمہ شدہ رکن کبھی بھی کسی پیشے یا کام میں حصہ لینے یا اجر کے لیے کام کرنے کے قابل نہیں رہے گا ( عارضی بنیادوں پر، جز وقتی بنیاد پر یا کل وقتی بنیاد پر) جسے بیمہ شدہ رکن اپنی تعلیم، تربیت یا تجربے کی وجہ سے انجام دینے کے قابل ہے۔
    • مستقل جزوی معذوری سے مراد وہ تمام جسمانی چوٹیں ہیں جن کے نتیجے میں بیمہ شدہ شخص کی کام کرنے کی صلاحیت کم ہوتی ہے جیسا کہ بیمہ کے فوائد کے جدول میں بیان کیا گیا ہے۔
  • پریمیم کا مطلب ہے بیمہ شدہ ممبر کی طرف سے انشورنس پالیسی کے سلسلے میں بیمہ کنندہ کو ادا کیا جانے والا پریمیم۔

  • SUBSCRIBER کا مطلب ہے وہ Jazz صارفین جو یہ انشورنس پالیسی حاصل کرنے کے لیے انشورنس سروسز کے لیے سبسکرائب کرتے ہیں۔
  • JAZZ سے مراد پاکستان موبائل کمیونیکیشنز لمیٹڈ ہے، ایک کمپنی جو پاکستان کے کمپنیز آرڈیننس 1984 کے تحت باقاعدہ طور پر شامل اور رجسٹرڈ ہے، اور اس کا رجسٹرڈ دفتر 1-A، IBC بلڈنگ، F-8 مرکز، اسلام آباد، پاکستان میں ہے۔
  • جاز کے صارفین سے مراد Jazz کا سسٹم استعمال کرنے والے Jazz کے صارفین ہوں گے۔
  • JAZZ SYSTEMS کا مطلب ہے Jazz کا GSM موبائل سیلولر سسٹم۔
  • جاز کی ادائیگی کی شرائط کا مطلب ہے jazz.com.pk پر شائع ہونے والی جاز کی ادائیگی کی شرائط، جیسا کہ وقتاً فوقتاً نظر ثانی کی جاتی ہے۔

اخراج

دعووں کی ادائیگی مستثنیات سے مشروط ہے، جیسا کہ ذیل میں بیان کیا گیا ہے۔ ذاتی حادثاتی بیمہ کور کسی بھی موت یا مستقل معذوری کا احاطہ نہیں کرے گا جو درج ذیل عوامل میں سے کسی کی وجہ سے، براہ راست یا بالواسطہ طور پر، مکمل یا جزوی طور پر، یا اس کے نتیجے میں ہوا ہے:

  • خودکشی یا اس کی کوئی کوشش (سمجھدار یا پاگل)۔
  • تاوان کے لیے اغوا۔
  • کسی بھی موت یا چوٹ کے لیے جب بیمہ شدہ شخص نشہ، الکحل یا منشیات کے زیر اثر (عارضی طور پر یا دوسری صورت میں) ہوتا ہے۔
  • جنگ، ہڑتالیں، فسادات، شہری ہنگامہ آرائی اور کوئی قدرتی یا انسان ساختہ خطرات (بشمول کیمیائی، جوہری، حیاتیاتی اور ریڈیولوجیکل) جس کے نتیجے میں مقامی یا قومی سطح پر ہنگامی حالت کا اعلان کیا جاتا ہے۔

عام شرائط

1. اہلیت اور اندراج

درخواست دہندگان پالیسی کے تحت حادثاتی تحفظ کے منصوبے کے لیے درخواست دینے کے اہل ہیں اگر درخواست دہندگان ذیل میں بیان کردہ تمام معیارات پر پورا اترتے ہیں:

(1) اہل درخواست دہندگان میں انفرادی پری پیڈ اور پوسٹ پیڈ Jazz صارفین شامل ہوں گے۔ فریقین کے درمیان یہ سمجھا اور اتفاق کیا گیا ہے کہ فی پری پیڈ یا پوسٹ پیڈ ٹیلی کمیونیکیشن کنکشن صرف ایک (1) شخص کا بیمہ کیا جائے گا۔

(2)تمام اہل درخواست دہندگان قدرتی افراد ہوں گے۔ کارپوریشنز، شراکت داریاں اور کاروبار ذاتی حادثے کی پالیسی کے تحت کوریج کے لیے اہل نہیں ہوں گے۔

(3) تمام اہل درخواست دہندگان کی رجسٹریشن کے وقت کم از کم عمر اٹھارہ (18) سال اور زیادہ سے زیادہ چونسٹھ (64) سال ہونی چاہیے۔

(4) اگر درخواست دہندہ اس انشورنس پالیسی کے تحت حادثاتی تحفظ کے منصوبے کے لیے درخواست دینا اور اس کی رکنیت لینا چاہتا ہے، تو درخواست دہندہ کو رجسٹریشن کے عمل کے دوران درج ذیل کام کرنے کی ضرورت ہوگی۔:

i. میں. تسلیم کریں کہ درخواست دہندہ نے پالیسی کی شرائط اور جاز ادائیگی کی شرائط کو پڑھ اور سمجھ لیا ہے۔

ii. تصدیق کریں کہ درخواست دہندہ پالیسی کے جنرل پروویژن 1 میں طے شدہ اہلیت کے معیار پر پورا اترتا ہے۔

iii.حادثے سے بچاؤ کے منصوبے کی تصدیق کریں جس کے لیے درخواست دہندہ درخواست دینا چاہتا ہے۔

iv. Jazz کو ہر ماہ پری پیڈ اکاؤنٹ سے روزانہ 30 کٹوتی کرنے اور پوسٹ پیڈ کے لیے رقم کا بل دینے کا اختیار دیں۔

a. قابل ادائیگی انشورنس فوائد درخواست دہندگان کی تصدیقوں کے درست اور درست ہونے سے مشروط ہیں؛ اور

b. اگر درخواست دہندہ کی تصدیق غلط یا غلط ہے تو، کوئی بیمہ فوائد قابل ادائیگی نہیں ہوں گے اور صارف کی ادا کردہ آخری صارف قیمت واپس نہیں کی جائے گی۔

2. عمر میں غلطی

  • کمپنی صرف بیمہ شدہ کی ظاہر کردہ عمر کی بنیاد پر بیمہ کے فوائد ادا کرے گی۔ غلط انکشاف کی ذمہ داری گاہک پر ڈالنے کے ساتھ کمپنی اس خاص معاملے میں اس پالیسی کے تحت کوئی فائدہ ادا کرنے کی ذمہ دار نہیں ہوگی۔

3. بیمہ شدہ کے جان بوجھ کر جھوٹے بیانات

  • کسی چھپانے یا غلط بیانی کی صورت میں ذاتی حادثے کی پالیسی متعلقہ بیمہ دار کے حوالے سے کالعدم ہو جائے گی۔

4. دعووں کا نوٹس

کمپنی کو بیمہ شدہ کی موت یا بیمہ شدہ کی مستقل معذوری کے بارے میں جلد از جلد مطلع کیا جائے گا، لیکن موت کی تاریخ یا مستقل معذوری کے واقع ہونے کے 270 (دو سو ستر) دنوں کے بعد نہیں وقت کی پابندی کے طور پر سمجھا جائے گا اور کمپنی دعوے کی ادائیگی کی پابند نہیں ہوگی۔

(2) رپورٹ کردہ ہر دعوے کے لیے، کمپنی حاصل کرے گی:
دعویدار سے:
موت کی صورت میں:
موت کا نوٹس، جو کہ قانونی موت کا سرٹیفکیٹ ہو سکتا ہے، حاضری دینے والے معالج کا سرٹیفکیٹ، اس کا رجسٹریشن نمبر اور موت کی اصل وجہ کا ذکر، اور بیمہ شدہ کی ذاتی شناخت کا ثبوت، جو سرکاری ذاتی شناخت کا ڈیٹا ہو سکتا ہے۔
مستقل معذوری کی صورت میں:
سرجن کی طرف سے تصدیق شدہ معذوری کی ڈگری پر مشتمل میڈیکل رپورٹ۔ مستقل معذوری، غیر فطری یا غیر معمولی موت کی صورت میں، بیمہ کنندہ کو پالیسی کے تحت دعوے کو منظور کرنے سے پہلے کسی دوسری دستاویز کی ضرورت ہو سکتی ہے جسے وہ معقول طور پر ضروری سمجھتا ہے۔

(3) کمپنی” تین (3) کام کے دنوں کے اندر دعویدار سے مطلوبہ دستاویزات کی وصولی پر حقیقی اور منظور شدہ دعووں پر کارروائی اور ادائیگی کرے گی۔

(4) اگر دعوی پر کوئی تنازعہ، مشتبہ دھوکہ دہی کی سرگرمی یا ایک منفرد صورتحال ہے جس میں مزید وضاحت کی ضرورت ہے، تو ادائیگی کی مدت میں توسیع کی جا سکتی ہے لیکن دس (10) کام کے دنوں سے زیادہ نہیں ہوگی، یا جب تک تنازعہ حل ہونے میں لگے قانونی نظام میں.

5. انفرادی بیمہ کا خاتمہ

بیمہ شدہ کا بیمہ ذیل میں جلد از جلد ختم ہو جائے گا:

  • موت پر ادائیگی پر یا
  • بیمہ کنندہ کے بیمہ کی رقم کے تصفیہ پر، بشمول اس طرح کے رشتے کے جلد ختم ہونے کی صورت میں؛ یا
  • بیمہ شدہ کے ساتھ معاہدہ/تعلق کی Jazz کی طرف سے رکنیت کی منسوخی یا واپسی پر، وجہ کچھ بھی ہو، یا
  • انشورنس پالیسی کے لیے آخری صارف کی انفرادی قیمت کی عدم ادائیگی کی صورت میں۔

6. شرکت کی ضرورت/عمل

دلچسپی رکھنے والے صارفین الیکٹرانک اندراج کے عمل کے ذریعے، کال سینٹر یا فیلڈ ایجنٹ کی مدد سے، یا اپنے ہینڈ سیٹ کے ذریعے الیکٹرانک طور پر معلومات جمع کروا کر، دو مراحل میں حصہ لیں گے:

پہلا مرحلہ:
گاہک کا نام:
عمر یا CNIC نمبر:
فائدہ اٹھانے والے کا نام:
گاہک سے تعلق:
گاہک کے ذریعہ منتخب کردہ انشورنس فوائد:
دوسرا مرحلہ:
ایک بار جب گاہک نے پہلے مرحلے میں سوالات کا جواب دے دیا تو، صارف کو کمپنی کے لیے یا اس کی جانب سے ایک SMS موصول ہو گا اور اسے ایک مختصر کوڈ ڈائل کرنے کے لیے کہا جائے گا، یا رجسٹریشن کی تصدیق کے لیے کسی مخصوص نمبر پر ایس ایم ایس بھیجے گا۔ متبادل طور پر، گاہک BIMA کے زیر انتظام سرکاری ریکارڈ شدہ چینل پر BIMA ایجنٹ کو اپنی زبانی رضامندی پیش کر سکتا ہے۔ یہ تصدیق ذاتی حادثاتی بیمہ کور کے لیے ڈیجیٹل دستخط کے طور پر کام کرتی ہے۔ مثبت جواب ملنے کے بعد، صارف کو ذاتی حادثے کی پالیسی کے تحت اندراج کیا جائے گا۔

7. ثالثی۔

اس پالیسی سے پیدا ہونے والے تمام اختلافات کو فریقین کی طرف سے تحریری طور پر متعین کیے جانے والے ثالث کے فیصلے کا حوالہ دیا جائے گا یا اگر وہ کسی ایک ثالث پر دو ثالثوں کے فیصلے پر متفق نہیں ہو سکتے ہیں جن میں سے ہر ایک کی طرف سے تحریری طور پر ایک کا تقرر کیا جائے گا۔ فریقین کو ایک کیلنڈر مہینے کے اندر تحریری طور پر ایسا کرنے کی ضرورت پڑنے کے بعد فریقین میں سے کسی ایک کی طرف سے ایسا کرنا ہے یا اگر ثالث ریفرنس پر داخل ہونے سے پہلے ثالث کے ذریعہ تحریری طور پر مقرر کردہ امپائر سے اتفاق نہیں کرتے ہیں۔ امپائر ثالثوں کے ساتھ بیٹھ کر ان کے اجلاسوں کی صدارت کرے گا اور ایوارڈ دینا کمپنی کے خلاف کارروائی کے کسی بھی حق کی نظیر ہوگی۔ اگر کمپنی یہاں کے تحت کسی بھی دعوے کے لیے بیمہ شدہ شخص کے لیے ذمہ داری سے دستبرداری کرے گی اور ایسا دعویٰ اس اعلان کی تاریخ سے بارہ کیلنڈر مہینوں کے اندر نہیں ہوگا جو یہاں موجود دفعات کے تحت ثالث کو بھیجا گیا ہے تو دعویٰ تمام مقاصد کے لیے سمجھا جائے گا۔ ترک کر دیا گیا ہے اور اس کے بعد اس کے تحت بازیافت نہیں ہو گا۔ اوپر بیان کیے جانے کے باوجود، انشورنس آرڈیننس، 2000 کے تحت دیے گئے تنازعات کے حل کے فورمز، جیسے کہ انشورنس محتسب، چھوٹے تنازعات کے حل کی کمیٹی اور انشورنس ٹربیونلز، ترجیح کی ترتیب میں، اور ثالثی کی نشست پر غالب ہوں گے۔

8. پالیسی دفعات کی تعمیل

پالیسی میں موجود کسی بھی شق کی تعمیل کرنے میں ناکامی یہاں کے تمام دعووں کو باطل کر دے گی۔

8. بیمہ کے فوائد

اس کے ذریعے کمپنی ذاتی حادثے کی پالیسی کے تحت فراہم کردہ شرائط و ضوابط کے تحت مندرجہ ذیل فائدے کی ادائیگی پر اتفاق کرتی ہے جیسا کہ یہاں بیان کیا گیا ہے۔ اگر کوئی بیمہ شدہ مر جاتا ہے یا کسی حادثے کی وجہ سے مستقل طور پر معذور ہو جاتا ہے جیسا کہ یہاں بیان کیا گیا ہے، دنیا بھر میں چوبیس (24) گھنٹے کی بنیاد پر، کمپنی، بیمہ شدہ کی موت یا مستقل معذوری کے تحریری ثبوت کی وصولی پر، ادائیگی کرے گی۔ بیمہ شدہ یا استفادہ کنندہ جیسا کہ معاملہ ہو سکتا ہے بیمہ شدہ رقم ہو سکتی ہے، ان کے بیمہ کور کی سطح کے مطابق جیسا کہ پالیسی الفاظ کے اس انشورنس فوائد کے سیکشن میں بیان کیا گیا ہے، موت یا مستقل معذوری کے دعوے کے مکمل اور حتمی تصفیے کے طور پر بیمہ شدہ/معذور بیمہ شدہ کے سلسلے میں

فائدہ:

حادثاتی موت یا بیمہ شدہ کی کل اور مستقل معذوری کی صورت میں بیمہ شدہ یا فائدہ اٹھانے والے کو ملنے والے فائدے کی رقم ادا کردہ پریمیم کی رقم کے مطابق ہوگی اور پروڈکٹ کی شرائط و ضوابط سے مشروط ہوگی۔

اس کور کی شرائط و ضوابط درج ذیل ہیں:

  • فی درخواست دہندہ صرف ایک (1) پالیسی
  • موت یا مستقل معذوری کے واقع ہونے کی تاریخ سے دو سو ستر دن (270) دنوں کے اندر کمپنی کو دعویٰ کی اطلاع دی جانی چاہیے۔
  • دعووں کی ادائیگی مستثنیات سے مشروط ہے، جیسا کہ اس معاہدے کے اخراج سیکشن میں بیان کیا گیا ہے۔

حادثے کی وجہ سے مستقل معذوری کے بعد جزوی ادائیگی کی صورت میں، کمپنی کیس بہ کیس کی بنیاد پر انشورنس پیشکش کی تجدید کی اجازت دے گی، اور اس کے مطابق رجسٹرڈ سبسکرائبر کو مطلع کرے گی۔ تجدید یا تجدید نہ کرنے کے فیصلے کے مطابق درج ذیل اقدامات کیے جائیں گے۔

  • تجدید نہ ہونے پر: انشورنس پالیسی ختم کر دی جائے گی، اور تمام ایئر ٹائم کٹوتی یا بلنگ بند کر دی جائے گی۔ حادثہ ہونے کے بعد کٹوتی یا بل کی گئی کوئی بھی رقم ناقابل واپسی ہے۔
  • تجدید پر: انشورنس پالیسی خودکار تجدید پر جاری رہے گی، اور تمام ایئر ٹائم کٹوتی یا بلنگ اگلے کیلنڈر مہینے میں لاگو ہوتی رہے گی۔

پرسنل ایکسیڈنٹ انشورنس کور ایک (1) فرد کو فی Jazz سبسکرائبر تک بڑھایا جاتا ہے جو ذاتی ایکسیڈنٹ انشورنس کور کے لیے ایک کامیاب درخواست دہندہ ہے۔ ہر درخواست دہندہ کو اندراج کے مقام پر زیادہ سے زیادہ بیمہ فائدہ کی سطح کو منتخب کرنے کی اجازت ہے۔

چارجز اور BIMA کور پوسٹ پیڈ:

منصوبہ ** ماہانہ قیمت زیادہ سے زیادہ کور/فائدہ فراہم کیا گیا۔
چاندی 75.31 روپے 225,000 روپے
سونا 120.05 روپے 450,000 روپے
پلاٹینم 261.26 روپے 1,250,000 روپے
ہیرا 475.01 روپے 2,500,000 روپے

بیمہ کے فوائد کا جدول:

موت / کل مستقل معذوری۔ زیادہ سے زیادہ انشورنس فوائد کا % ادا کیا جاتا ہے۔
حادثاتی موت 100%
کاٹنا یا دو اعضاء کے استعمال کا نقصان 100%
دونوں ہاتھوں، یا تمام انگلیوں اور دونوں انگوٹھوں کا کاٹنا یا استعمال نہ ہونا 100%
مکمل طور پر فالج یا چوٹیں جس کے نتیجے میں مستقل طور پر بستر یا معذور ہو جانا 100%
مکمل پاگل پن 100%
دونوں آنکھوں کی تمام بینائی کا مکمل اور اٹل نقصان 100%
مستقل جزوی معذوری۔ زیادہ سے زیادہ انشورنس فوائد کا % ادا کیا جاتا ہے۔
اعضاء کا کاٹنا یا استعمال کا نقصان 50%
ایک ہاتھ کی چار انگلیوں اور انگوٹھے کا کاٹنا یا استعمال نہ ہونا 50%
ایک آنکھ کی تمام بینائی کا مکمل اور اٹل نقصان 50%
سماعت یا تقریر کا مکمل نقصان 50%
جلنا - 9 فیصد سے زیادہ جسم کو ڈھانپنے والی تیسری ڈگری 50%
ماہانہ قیمت روزانہ ادائیگی کا طریقہ فی رات زیادہ سے زیادہ بیمہ کی رقم (زیادہ سے زیادہ 30 راتیں فی سال) ایم ہیلتھ ماہر مشورے (گائنی، پیڈز، نیوٹریشنسٹ اور دماغی صحت)
75.27 روپے 2.51 روپے پری پیڈ بیلنس PKR 1,000 لا محدود N/A
120.10 روپے 4.00 روپے پری پیڈ بیلنس PKR 2,250 لا محدود N/A
235.90 روپے 7.86 روپے پری پیڈ بیلنس PKR 5,500 لا محدود جی ہاں
428.95 روپے 14.30 روپے پری پیڈ بیلنس PKR 12,000 لا محدود جی ہاں

PKR 1,000 فی رات

Amount of End User Price paid in calendar month (PKR) Per night cover in the following calendar month
75.27 1,000
72.76 967
70.25 933
67.74 900
65.23 867
62.72 833
60.22 800
57.71 767
55.20 733
52.69 700
50.18 667
47.66 633
45.16 600
42.65 567
40.41 533
37.64 500
35.13 500
32.62 500
30.11 500
27.60 500
25.09 500
22.58 500
20.07 500
17.56 500
15.05 500
12.55 500
10.04 500
7.53 500
5.02 500
2.51 500
0 Nil

PKR 2,250 فی رات

Amount of End User Price paid in calendar month (PKR) Per night cover in the following calendar month
120.10 2,250
116.10 2,175
112.09 2,100
108.09 2,025
104.09 1,950
100.08 1,875
96.08 1,800
92.08 1,725
88.07 1,650
84.07 1,575
80.07 1,500
76.06 1,425
72.06 1,350
68.06 1,275
64.05 1,200
60.05 1,125
56.05 1,050
52.04 975
48.04 900
44.04 825
40.03 750
36.03 675
32.03 600
28.02 525
24.02 500
20.02 500
16.01 500
12.01 500
8.01 500
4.00 500
0 Nil

PKR 5,500 فی رات

Amount of End User Price paid in calendar month (PKR) Per night cover in the following calendar month
235.90 5,500
228.04 5,316
220.17 5,134
212.31 4,950
204.45 4,766
196.58 4,584
188.72 4,400
180.86 4,216
172.99 4,034
165.13 3,850
157.27 3,666
149.40 3,484
141.45 3,300
133.68 3,116
125.81 2,934
117.95 2,750
110.09 2,566
102.22 2,384
94.36 2,201
86.50 2,018
78.63 1,835
70.77 1,652
62.91 1,469
55.04 1,286
47.18 1,103
39.32 920
31.45 737
23.59 554
15.73 500
7.86 500
0 Nil

PKR 12,000

Amount of End User Price paid in calendar month (PKR) Per night cover in the following calendar month
428.95 12,000
414.65 11,600
400.35 11,200
386.06 10,800
371.76 10,400
357.46 10,000
343.16 9,600
328.86 9,200
314.56 8,800
300.27 8,400
285.97 8,000
271.67 7,600
257.37 7,200
243.07 6,800
228.77 6,400
214.48 6,000
200.18 5,600
185.88 5,200
171.58 4,800
157.28 4,400
142.98 4,000
128.69 3,600
114.39 3,200
100.09 2,800
85.79 2,400
71.49 2,000
57.19 1,600
42.90 1,200
28.60 800
14.30 500
0 Nil
ماہانہ قیمت یومیہ چارجز (PKR) ادائیگی کا طریقہ فراہم کردہ زیادہ سے زیادہ انشورنس کور کی سطح جنازے کا خرچہ (PKR) حادثے کی وجہ سے ہاسپیٹلائزیشن (PKR)
75.27 روپے 2.51 روپے پری پیڈ بیلنس PKR 225,000 40,000 600
120.05 روپے 4.00 روپے پری پیڈ بیلنس PKR 450,000 80,000 1,200
261.26 روپے 8.71 روپے پری پیڈ بیلنس PKR 1,250,000 180,000 3,000
475.01 روپے 15.83 روپے پری پیڈ بیلنس PKR 2,500,000 360,000 6,000

PKR 225,000 پالیسی:

Amount of End User Price paid in calendar month (PKR) Insurance Cover in the following calendar month
75.31 225,000
72.80 217500
70.29 210,000
67.78 202,500
65.27 195,000
62.76 187,500
60.25 180,000
57.74 172,500
55.23 165,000
52.72 157,500
50.21 150,000
47.70 142,500
45.19 135,000
42.68 127,500
40.17 120,000
37.66 112,500
35.14 105,000
32.63 97,500
30.12 90,000
27.61 82,500
25.10 75,000
22.59 67,500
20.08 60,000
17.57 52,500
15.06 45,000
12.55 37,500
10.04 30,000
7.53 22,500
5.02 15,000
2.51 7,500
0 Nil

PKR 450,000 پالیسی:

Amount of End User Price paid in calendar month (PKR) Insurance Cover in the following calendar month
120.05 450,000
116.05 435,000
112.05 420,000
108.05 405,000
104.05 390,000
100.04 375,000
96.04 360,000
92.04 345,000
88.04 330,000
84.04 315,000
80.03 300,000
76.03 285,000
72.03 270,000
68.03 255,000
64.03 240,000
60.03 225,000
56.02 210,000
52.02 195,000
48.02 180,000
44.02 165,000
40.02 150,000
36.02 135,000
32.01 120,000
28.01 105,000
24.01 90,000
20.01 75,000
16.01 60,000
12.01 45,000
8.00 30,000
4.00 15,000
0 Nil

PKR 1,250,000 پالیسی:

Amount of End User Price paid in calendar month (PKR) Insurance Cover in the following calendar month
216.26 1,250,000
252.55 1,208,333
243.84 1,166,667
235,13 1,125,000
226.43 1,083,333
217.72 1,041,677
209.01 1,000,000
200.30 958,333
191.59 916,667
182.88 875,000
174.17 833,333
165.46 791,667
156.76 750,000
148.05 708,333
139.34 666.667
130.63 625,000
121.92 583,333
113.21 541,667
104.50 500,000
95.80 458,333
87.09 416,667
78.38 375,000
69.67 333,333
60.96 291,776
52.25 250,000
43.54 208,333
34.83 166,667
26.13 125,000
17.42 83,333
8.71 41,667
0 Nil

PKR 2,500,000 پالیسی:

Amount of End User Price paid in calendar month (PKR) Insurance Cover in the following calendar month
475.01 2,500,000
459.18 2,416,667
443.34 1,166,667
427.51 2,250,000
411.68 2,166,667
395.82 2.083,333
380.01 2,000,000
364.17 1,916,667
348.34 1,833,333
332.51 1,750,000
316.67 1,666,667
300.84 1,583,333
285.01 1,500,000
269.17 1,416,667
253.34 1,333,333
237.51 1,250,000
221.67 1,166,667
205.84 1,083,333
190.00 1,000,000
174.17 916,667
158.34 833,333
142.50 750,000
126.67 666,667
110.84 583,33
95.00 500,000
79.17 416,667
63.33 333,333
47.50 250,000
31.67 166,667
15.83 83,333
0 Nil

  • ذاتی حادثاتی بیمہ کور کے علاوہ، بیمہ شدہ شخص کسی حادثے کی وجہ سے ہسپتال (اسپتال میں داخل ہونے) میں گزاری گئی ہر رات کے لیے کور کا حقدار ہے۔ ہسپتال میں گزاری گئی ہر رات کے لیے، بیمہ شدہ شخص (i) PKR 500 سے زیادہ، یا (ii) ماہانہ بیمہ شدہ رقم کا 0.25%، انشورنس کور کی سطح کے مطابق، جیسا کہ پالیسی الفاظ کے انشورنس فوائد کے سیکشن میں بیان کیا گیا ہے۔ اوپر بیمہ شدہ شخص ایک ہی واقعے کے لیے ذاتی حادثاتی بیمہ کور اور اس اضافی کور دونوں کا دعویٰ نہیں کر سکتا۔
  • یہ اضافی کور انہی شرائط و ضوابط کے ساتھ مشروط ہے جو ذاتی حادثے کا احاطہ کرتا ہے مثال کے طور پر: کوئی کور فراہم نہیں کیا جائے گا اگر بیمہ شدہ کو موجودہ مہینے میں کوئی کور نہیں مل رہا ہے یا اگر بیمہ شدہ نااہل ہے کیونکہ بیمہ شدہ اس میں ناکام رہتا ہے۔ معیار پر پورا اترتا ہے یا کسی اخراج کی وجہ سے ہسپتال میں ہے یا حادثے کے علاوہ کسی اور وجہ سے ہسپتال میں ہے۔

(پالیسی کی شرائط و ضوابط مندرجہ ذیل کے تحت رہیں گی)

MILVIK انشورنس بروکر ہے جسے جنرل انشورنس IGI کمپنی لمیٹڈ کی طرف سے اس انشورنس پالیسی کی شرائط و ضوابط کے مطابق بیمہ کار کو کور جاری کرے۔ ماہانہ کٹوٹیاں روکنے کے لیے سبسکرائبر MILVIK سے رابطہ کر کے بیمہ صحت پلان کو ختم کرے گا۔ بصورت دیگر، Jazz کی طرف سے ماہانہ کٹوتیاں جاری رہیں گی۔

اس صورت میں کہ سبسکرائبر، ایک بیمہ شدہ ممبر ہونے کی حیثیت سے، انشورنس پالہیسی کےل تحت ایک (1) سے زیادہ پلان سبسکرائب کرے (Jazz کے مختلف موبائل اکاؤنٹ سے):

سبسکرائبر کا زیادہ سے زیادہ بنیفٹ سبسکرائبر کے سبسکرائب کردہ ایک بیمہ صحت پلان کا زیادہ سے زیادہ بنیفٹ ہو گا؛

سبسکرائبر یا سبسکرائبر کے بنفشری کی طرف ہماری زیادہ سے زیادہ ذمہ داری سبسکرائبر کے سبسکرائب کردہ دو بیمہ صحت پلانز میں سے زیادہ والی ہو گی؛

انشورنس سروس میں سبسکرائبر بننے کے بعد، Jazz سبسکرائبر Jazz کو اجازت دیتا ہے کہ Jazz کے پاس موجود اس کی تفصیلات اور معلومات جنرل انشورنس IGI اور MILVIK یا کسی بھی مجاز ادارے کو پالیسی کی پراسیسنگ کے لیے، انشورنس سروس فراہم کرنے اور انشورنس کور کی رقم جاری کرنے کے لیے استعمال کرنے کی اجازت دے؛ Jazz کسٹمر/سبسکرائبر اس پر بھی اتفاق کرتا ہے کہ اس کے قانونی ورثاء Jazz کو معلومات شیئر کرنے کے نتائج کا ذمہ دار قرار نہیں دیں گے؛

ری لوڈ/ری چارج کے حوالے سے فراڈ کے نتیجے میں پالیسی ضبط/منسوخ ہو سکتی ہے، کسٹمر کی Jazz سروسز معطل کی جا سکتی ہیں اور اس کا کنکشن بند کیا جا سکتا ہے؛ اور

انشورنس سروس حاصل کرنے کے دوران، سبسکرائبر ایسی کسی کال/ایس ایم ایس کا جواب نہیں دے گا جس میں اسے کسی نمبر/شارٹ کوڈ پر کال/ایس ایم ایس کرنے کو کہا جائے گا یا جو کسی انعامی سکیم کے بارے میں ہوں (نقد یا دوسری شکل میں)۔ Jazz کسٹمر/سبسکرائبر کی طرف سے اس شق کو نظر انداز کرنے کی صورت میں Jazz کسٹمر/سبسکرائبر جنرل انشورنس IGI یا Jazz کو اپنے کسی نقصان کا ذمہ دار قرار نہیں دے گا۔

Jazz، IGI یا MILVIK ان شرائط و ضوابط میں کسی بھی وقت تبدیلی کر سکتے ہیں۔ سبسکرائبر کو ایس ایم ایس یا دیگر ذرائع سے ان شرائط و ضوابط میں تبدیلی/ترمیم کی اطلاع دی جائے گی۔ ایسے ایس ایم ایس یا جس طریقے سے اطلاع بھیجی جائے گی، اس میں ترمیم شدہ شرائط و ضوابط کا لنک موجود ہو گا، اور اگر سبسکرائبر انشورنس کور کی پیمنٹ جاری رکھتا ہے تو اس کا مطلب ہے کہ سبسکرائبر ترمیم شدہ شرائط و ضوابط سے متفق ہے۔

Jazz، MILVIK اور IGI مل کر وقتاَ فوقتاَ متعلقہ قوانین اور پاکستان ٹیلی کمیونیکیشن اتھارٹی (PTA) کے قواعد کے مطابق سروس چارجز میں تبدیلی کر سکتے ہیں۔ سبسکرائبر کی جانب سے ان شرائط و ضوابط میں تبدیلی کی قبولیت انشورنس پالیسی فراہم کرنے کے لیے اینڈ یوزر پرائس کے قبولیت بھی ہے؛

IGI، Jazz اور MILVIK کو اختیا رہے کہ وہ کسی بھی وقت بیمہ صحت پلان یا پالیسی کی فراہمی روک سکتے ہیں۔

سبسکرائبر تسلیم کرتا ہے کہ یہ شرائط و ضوابط ان شرائط و ضوابط سے مختلف ہیں جو اس نے Jazz کی سیلولر سروسز حاصل کرنے کے وقت قبول کی تھیں (جس میں CSAF کی شرائط و ضوابط اور SIM جیکٹ میں موجود شرائط و ضوابط شامل ہیں)۔ تاہم، ان شرائط و ضوابط اور CSAF کی شرائط و ضوابط میں تضاد کی صورت میں ان شرائط و ضوابط کو برتری حاصل ہو گی۔

اسلامی جمہوریہ پاکستان کے قوانین اس پالیسی کو چلائیں گے ان کے تحت پیدا ہونے والے تنازعے پر پاکستانی عدالتوں کا دائرہ اختیار ہو گا۔

اگر کوئی عدالت یا مجاز انتظامی محکمہ انشورنس پالیسی کی کسی شق کو غلط یا ناقابلِ نفاذ تصور کرے تو یہ ناقابلِ نفاذیت انشورنس پالیسی کی فراہمی پر اثر انداز نہیں ہو گی جو کہ پوری طرح جاری رہے گی۔

یہ پالیسی خاص طور پر ان Jazz کسٹمرز کے لیے ڈیزائن کی گئی ہے جنہیں نے کامیابی کے ساتھ اس پروٹیکشن کے لیے درخواست دی اور متعلقہ پریمیئم ادا کیا۔ مزید براں، سبسکرائبرز کو ان ذرائع سے نوٹس دئیے جا سکتے ہیں:

سبسکرائبر کے پوسٹ پیڈ موبائل سروس کو ایس ایم ایس (جس نمبر سے ماہانہ کٹوتی کی جاتی ہے)؛ اگر نوٹس ایس ایم ایس کے ذریعے دیا جاتا ہے تو اسی دن وصول ہونا چاہیے جس دن ایس ایم ایس بھیجا جائے گا۔ اگر نوٹس ویب سائٹ پر ڈالا گیا ہے، تو نوٹس اسی دن وصول تصور کیا جائے گا جس دن ویب سائٹ پر پوسٹ کیا گیا۔

Jazz.com.pk یا انشورنس کمپنی کی ویب سائٹhttps://igiinsurance.com.pk/یا www.milvikpakistan.comپر نوٹس پوسٹ کیا جائے گا۔

اسلامی جمہوریہ پاکستان کے بڑے اخبارات میں پوسٹ کیا جائے گا۔

1۔ پوسٹ پیڈ کسٹمر ہسپتال میں داخلے کی انشورنس کوریج کب حاصل کرے گا؟

پوسٹ پیڈ کسٹمر رجسٹریشن کے دوسرے دن یہ کور حاصل کرے گا۔

2۔ اگر پوسٹ پیڈ کسٹمر کا نمبر بلنگ کی مدت کے دوران ان ایکٹیو رہنے پر کیا ہو گا؟

گر کسٹمر بلنگ کی مدت کے دوران ایکٹیو نہیں ہوتا تو بیمہ کسٹمر کو انشورنس کوریج فراہم نہیں کرے گا۔

3۔ کیا پوسٹ پیڈ کسٹمر کے چارجز پہلے کاٹے جائیں گے یعنی تصدیق کے بعد یا یومیہ بنیادوں پر کاٹے جائیں گے؟

کسٹمر جس دن سروس سبسکرائب کرے گا، چارجز اس دن سے پروریٹ کی بنیاد پر کاٹے جائیں گے اور یہ چارجز پیشگی وصول کیے جائیں گے۔

4۔ کسٹمر اس سروس کو ان سبسکرائب کیسے کرے گا؟

یہ سروس ان سبسکرائب کرنے کے لیے کسٹمر ’’NO‘‘، ’’Cancel‘‘ یا ’’Unsub‘‘ لکھ کر 9878 پر میسج کرے گا یا 042-111-119-878 پر کال کرے گا۔

5۔ اگر کسٹمر سروس سبسکرائب کرے لیکن بل کی تاریخ سے پہلے ان سبسکرائب کر دے، یعنی کسٹمر کی بلنگ تاریخ 21 اگست 2020 ہے، اس نے 15 اگست کو سروس حاصل کی لیکن دو دن پہلے 17 اگست کو سروس ختم کر دے تو کیا ہو گا؟

کسٹمر پروریٹڈ چارجز پر کور حاصل کرے گا۔

6۔ اگر کسٹمر بل ادا نہ کرے (اگر نمبر معطل نہیں ہے) تو کیا وہ اگلے ماہ کلیم حاصل کر سکتا ہے؟

جی ہاں، ایسا کسٹمر کوریج میں شامل ہو گا کیونکہ ہم نے بل کی وصولی کو کسٹمر کے کور کے ساتھ منسلک نہیں کیا۔

7۔ اگر Jazz کسٹمر کا نمبر معطل حالت میں ہو، کیا وہ اگلے ماہ کوریج میں شامل ہو گا یا کیا بیمہ کے لیے اس کے چارجز اگلے ماہ وصول کیے جائیں گے؟

جی ہاں، کسٹمر سے چارجز وصول کیے جائیں گے اور وہ کوریج میں شامل ہو گا۔

8۔ اگر کسٹمر بیرونِ ملک ہو اور اس کا نمبر رومنگ پر ہو اور اسے 042-111-119-878 سے کال موصول ہو تو کیا وہ بیمہ ایجنٹ اس کی سروس ایکٹیویٹ کر سکتا ہے؟

جی ہاں، اگر بیمہ ایجنٹ اصل کسٹمر سے بات کر سکے اور کسٹمر سروس حاصل کرنے کے لیے رضامند ہے۔

9۔ اگر کسٹمر بیرونِ ملک اور رومنگ پر ہے تو کیا وہ کلیم حاصل کر سکتا ہے، اگر کر سکتا ہے تو کٹوٹی کا معیار کیا ہو گا؟

چونکہ پوسٹ پیڈ کسٹمرز سے بل میں چارجز وصول کیے جاتے ہیں، تو چاہے کسٹمر بیرون ملک ہے وہ کوریج کا اہل ہے۔

  • یہ شرائط و ضوابط PTA کی منظور شدہ عمومی شرائط و ضوابط کے علاوہ ہیں اور جن سے کسٹمر کنکشن/سِم ایکٹویٹ کرنے پر CSAF/eCSAF کے تحت اتفاق کرتا ہے۔
  • Jazz اپنی کسی بھی آفر/پیکج/بنڈل کی قیمت/ریٹ کو کسی بھی وقت مقرر/تبدیل کرنے اور ان آفر/پیکج/بنڈل کو کسی بھی وقت ختم/تبدیل کرنے/بند کرنے کا اختیار رکھتا ہے۔ جہاں کہیں لاگو ہو گا، متاثرہ کسٹمرز کو PTA کی ہدایات کے مطابق پیشگی اطلاع دی جائے گی۔
  • ہر آفر/پیکج/بنڈل کی قیمت/چارجز پر متعلقہ ٹیکس لاگو ہوں گے، اگر کوئی ہوئے، چاہے یہ آفر/پیکج/بنڈل ملک کے کسی بھی حصے یا علاقے میں حاصل یا ایکٹیویٹ کی جائے۔
  • چارجنگ سسٹم آپ کے پیکج میں دستیاب ڈیتا میں سے مخصوص MB ڈیوائس پر ہر ایپلیکیشن/ویب سائٹ کھولنے/دیکھنے کے لیے مقرر رکھتا ہے، لہذا ایک ہی وقت میں مختلف ایپلیکیشن اور/یا ویب سائٹس کھولنے سے آپ کے ڈیٹا پیکج کا تمام تر دستیاب ڈیٹا اس مقصد کے لیے مقرر کیا جا سکتا ہے جس کے بعد آپ کے پیکج کے بیس ریٹ کی بنیاد پر چارجنگ شروع ہو جائے گی۔
  • بنڈلز کو ایکٹیویٹ کرنے کے لیے مطلوبہ بیلنس کی رقم کو قریب ترین کُل عدد پر راؤنڈ کیا جا سکتا ہے۔
  • کسی سوال، شکایت یا ضرورت کی صورت میں ہمیں ای میل کریں: [email protected]
  • زبردستی کے اور غیر اخلاقی میسجز کی اطلاع بھیجنے والے کا نمبر (سپیس) میسج 9000 پر PTA کو دی جا سکتی ہے۔
  • کسی اور کے نام کی سِم استعمال کرنا یا کسی کو اپنے نام کی سِم استعمال کرنے کی اجازت دینا جرم ہے۔ PTA
  • غیر مطلوبہ کال/میسج بلاک کرنے کے لیے 420 پر کال کریں (چارجز لاگو ہیں)
  • غیر مطلوبہ مارکیٹنگ میسجز کو 3627 پر ’’ON‘‘ یا ’’SUB‘‘ لکھ کر بھیجنے سے ’’Do Not Call Reigster‘‘ کے ذریعے بلاک کیا جا سکتا ہے۔ Jazz کسٹمرز کو یہ سروس بالکل مفت فراہم کی جاتی ہے۔
  • ’’سِم خریدیں‘‘ (Purchase of SIM) کا مطلب ہے PMCL کی جانب سے فراہم کردہ ٹیلی کمیونیکشن اور دیگر متعلقہ سروسز استعمال کرنے کے لیے کسی کسٹمر کا PMCL کے نیٹ ورک سے کنکشن حاصل کرنا۔ سِم ہمیشہ PMCL کی ملکیت ہے اور کسٹمر کو سِم جاری کرنے سے اس کے مالکانہ حقوق نہیں بلکہ صرف سِم استعمال کرنے کا حق کسٹمر کو دیا جاتا ہے۔ اگر کسٹمر سروس کا استعمال ترک کر دے یا معاہدہ منسوخ کر دیا جائے یا کسٹمر MNP کے ذریعے نیٹ ورک تبدیل کر لے تو وہ سِم PMCL کو واپس کرنے کا پابند ہے۔
  • تمام پوسٹ پیڈ سبسکرائبرز کی بلنگ کی تاریخ 2021 میں ہر ماہ کی 2 تاریخ ہو گی۔ اس تبدیلی کے پیش نظر کسٹمر متعلقہ مہینے میں دنوں کے فرق کے لیے علیحدہ بل موصول کریں گے۔ کم از کم/ MB چارجز پیکج کی بنیاد پر پروریٹ کیے جائیں گے۔
  • پاکستان اور آزاد جموں و کشمیر میں استعمال اور ریچارج پر لاگو ٹیکس کی تفصیل درج ذیل ہے:
  • ہر ریچارج پر ایڈوانس انکم ٹیکس کی شرح 15 فیصد ہے۔
  • اسلام آباد کی وفاقی حدود میں سیلز ٹیکس کی شرح 19.5 فیصد ہے
  • پاکستان کے دیگر علاقوں اور آزاد جموں و کشمیر میں سیلز ٹیکس کی شرح 19.5 فیصد ہے
  • گلگت بلتستان ٹیکسز سے مستثنیٰ ہے
  • مقررہ تاریخ کے بعد ادا نہ ہونے والے بلوں پر PKR 50 کی تاخیر سے ادائیگی کی فیس وصول کی جائے گی۔