بیمہ کی طرف سے ایک اور مفید سرس حاضر ہے! اپنے خاندان کا مستقبل محفوظ بنائیں اور آج ہی بیمہ صحت کی پراڈکٹ سبسکرائب کریں! بیمہ صحت ہسپتال داخلے کی ماہانہ انشورنس پالیسی آفر کرتا ہے جس کی ادائیگی سبسکرائبر اپنے روزانہ اپنے ایئر ٹائم بیلنس سے کرتا ہے۔
خصوصیات اور فوائد:
سبسکرائب کرنے کا طریقہ:
042-111-119-878 پر کال کریں یا 9878 پر "BIMA Sehat" کو ایس ایم ایس کریں۔ آپ کو 042-33339878 سے 24-48 کام کے اوقات کے اندر MILVIK کے نمائندے یا IVR پر مبنی جواب (خودکار کال) موصول ہوگا۔ 9878 پر ایس ایم ایس بھیجنے کے لیے کوئی چارجز نہیں ہیں۔
چارجز اور بیمہ صحت کور:
پلان | **روزانہ قیمت | **ماہانہ قیمت | فی رات زیادہ سے زیادہ بیمہ کی رقم (زیادہ سے زیادہ 30 راتیں ہر سال) |
چاندی |
روپے 3 | روپے 90 | Rs.1,250 |
گولڈ | روپے 5 | روپے 150 | Rs.3,000 |
پلاٹینم | روپے 9.5 | روپے 285 | 7,000 روپے |
ہیرا | روپے 17 | روپے 510 | 15,000 روپے |
پری پیڈ: ماہانہ قیمت **30 سے زیادہ قسطوں میں لی جاتی ہے
دن
**پری پیڈ سبسکرائبرز کور کے اہل ہیں چاہے وہ ادائیگی کرنے سے قاصر ہوں
پوری ماہانہ قیمت. تفصیلات کے لیے، براہ کرم شرائط اور amp؛ دیکھیں۔
شرائط
**ماہانہ قیمت کو 30 مساوی قسطوں میں تقسیم کیا گیا ہے اور دن میں ایک بار چارج
کیا جاتا ہے۔
جب تک پورے مہینے کی قیمت موصول نہ ہو جائے۔ اگر آپ کا پری پیڈ بیلنس کم ہے اور
آپ کر سکتے ہیں۔
اس دن کے لئے چارج نہیں کیا جائے گا. متناسب حد تک کم ہونے سے انشورنس کا فائدہ
ہوگا۔
ایک دن کی کٹوتی کے بعد بھی فراہم کی جائے گی۔
کلیم کرنے کا طریقہ:
پہلی رات سے 270 دن بعد 9878 پر 'دعویٰ' ایس ایم ایس کریں یا 042-111-119-878 پر کال کریں۔ ہسپتال میں داخل ہونے کے. MILVIK کا نمائندہ مکمل معلومات کے ساتھ آپ سے رابطہ کرے گا۔ اپنے دعوے پر کارروائی کیسے کریں۔
انشورنس کو IGI جنرل انشورنس کے ذریعے تحریر کیا گیا ہے اور MILVIK کے ذریعے
فراہم کیا گیا ہے
BIMA
2010 سے ابھرتی ہوئی منڈیوں میں اپنی اختراعات کے ساتھ زندگیوں میں انقلاب برپا
کر رہا ہے۔
موبائل کی قیادت میں انشورنس اور صحت کی مصنوعات. BIMA نے خود کو ایک عالمی رہنما
کے طور پر قائم کیا ہے۔
صنعت میں، ایشیا کے 6 ممالک میں 7 ملین سے زیادہ فعال صارفین کی خدمت کر رہے ہیں۔
افریقہ
BIMA موبائل پاکستان، جو 2015 میں قائم ہوا، موبائل نیٹ ورک آپریٹرز (MNOs) کے ساتھ شراکت داری اور انشورنس کمپنیاں ڈیجیٹل صحت کی دیکھ بھال اور انشورنس خدمات فراہم کرنے کے لیے سستی اور تمام پاکستانیوں کے لیے قابل رسائی۔
MILVIK فخر کے ساتھ زیر تحریر ہے۔ IGI جنرل انشورنس۔ IGI جنرل انشورنس فرسٹ کلاس سیکیورٹی اور سروس پیش کرتا ہے۔ بین الاقوامی معیار پر عوام کی بیمہ کرنا۔ Jazz Telecom، اس پیشکش کو سہولت فراہم کر رہا ہے لیکن کسی کے لیے ذمہ دار نہیں ہوگا۔ انشورنس سروسز اور IGI جنرل سے متعلق Jazz کسٹمر کی شکایت انشورنس یا MILVIK کی اپنی ذمہ داریوں کی کارکردگی۔
بیمہ فیملی پالیسی
جہاں کہ بیمہ شدہ فرد ایک پرپوزل کے ذریعے، جو کہ اس معاہدے کی بنیاد ہو گا، کمپنی سے انشورنس کی درخواست کرے گا جس نے اس
انشورنس کے لیے درکار پہلا پریمیئم ادا کر دیا ہے یا ادا کرنے کا وعدہ کیا ہے۔
یہ پالیسی ثبوت ہے کہ یہاں بیان کردہ شرائط و ضوابط اور استثنیات کے مطابق، انشورنس کی مدت کے دوران اگر بیمہ شدہ فرد
کسی وجہ سے (ماسوائے استثنیات) ہسپتال داخل ہوتا ہے تو کمپنی اسے یا اس کے بنفشری کو رقم ادا کرے گی۔
تعریفیں
استثنیٰ
بیمہ صحت پلان ہسپتال داخلے کے ایسی کلیم پر لاگو نہیں ہو گا جو بلا واسطہ یا بالواسطہ، کلی یا جزوی طور پر مندرجہ ذیل عوامل کا نتیجہ ہو:
عمومی شرائط
درخواست گزار پالیسی کے تحت بیمہ صحت انشورنس پلان کے اہل اسی وقت ہیں اگر مندرجہ ذیل معیار پر پورا اتریں:
(1) اہل درخواست گزاروں میں انفرادی پری پیڈ اور پوسٹ پیڈ Jazz کسٹمر شامل ہیں۔ فریقین کے درمیان یہ قرار پایا ہے کہ ایک
پری پیڈ یا پوسٹ کنکشن پر صرف ایک (1) شخص کی انشورنس کی جائے گی۔
(2) تمام اہل درخواست گزار افراد ہوں گے۔ کارپوریشن، پارٹنر شپس اور کاروباری ادارے بیمہ صحت پالیسی کے تحت کوریج کے
حقدار نہیں ہوں گے۔
(3) تمام اہل درخواست گزار رجسٹریشن کے وقت کم از کم اٹھارہ (18) سال اور زیادہ سے زیادہ چونسٹھ (64) سال کی عمر کے ہوں
گے۔
اگر کوئی درخواست گزار اس انشورنس پالیسی کے تحت بیمہ صحت پلان کے لیے سبسکرائب کرنا چاہے تو پراسیس کے دوران درخواست
گزار کے لیے لازمی ہو گا:
i. . تسلیم کیا جاتا ہے کہ درخواست گزار نے پالیسی کی شرائط اور Jazz پیمنٹ کی شرائط پڑھ لی ہیں؛
ii. تصدیق کی جاتی ہے کہ درخواست گزار اس پالیسی کی عمومی شرائط 1 میں بیان کردہ اہلیت کے معیار پر پورا اترتا ہے؛
iii. بیمہ صحت پلان کی تصدیق کی جاتی ہے جو درخواست گزار حاصل کرنا چاہتا ہے؛
iv. Jazz کو اجازت دی جاتی ہے کہ ہر ماہ 30 کٹوتیاں پری پیڈ اکاؤنٹ کی جائیں اور
اے۔ واجب الادا بنیفٹ درخواست گزار کی تصدیق سے مشروط ہیں کہ فراہم کردہ معلومات درست ہیں؛ اور
بی۔ اگر درخواست گزار کی تصدیق غلط ہونے پر انشورنس بنیفٹ واجب الادا نہیں رہیں گے سبسکرائبر کی طرف سے ادا کردہ اینڈ
یوزر پرائس واپس نہیں کی جائے گی۔
کمپنی کو بیمہ شدہ فرد کی موت یا مستقل معذوری یا ہسپتال داخلے کی اطلاع واقعہ رونما ہونے کے بعد جلد از جلد لیکن 270 (دو
سو ستر) دن کی مدت ختم ہونے سے پہلے یا ہسپتال داخلے کی پہلی رات کو دی جائے جس کی خلاف ورزی کی صورت میں کمپنی ادائیگی
کی ذمہدار نہیں ہو گی۔
(2) ہر ایک رپورٹ کردہ کلیم کے مقابلے میں کمپنی:
کلیمنٹ کی طرف سے:
، ہسپتال جانب سے حتمی بل کی رسید یا ڈسچارج رپورٹ جس میں داخلے اور ڈسچارج کی تاریک ہو۔
ضرورت پڑنے پر کسٹمر سے مزید دستاویزات بھی طلب کی جا سکتی ہیں۔
(3) کمپنی مدعی کی طرف سے مطلوبہ دستاویزات موصول ہونے کے بعد تین (3) کاروباری ایام میں کلیم کی رقم جاری کرے گی۔
(4) کلیم کے بارے میں کسی تناذعہ، مشکوک سرگرمی یا ایسی صورت میں جس کے لیے مزید تفصیلات کی ضرورت ہو، ادائیگی کی مدت
میں توسیع ہو سکتی ہے تاہم یہ توسیع دس (10) دن سے زیادہ نہیں ہو گی، یا جب تک کہ تنازعہ حل نہیں ہو جاتا۔
بیمہ شدہ فرد کا بیمہ اسی وقت ختم ہو جائے گا جب:
دلچسپی رکھنے والے شرکاء الیکٹرانک انرولمنٹ پراسیس کلے ذریعے شامل ہوں گے جس میں کال سنٹر ایجنٹ مدد کے لے موجود ہو گا، یا موبائل فون کے ذریعے الیکٹرانک طریقے سے فارم جمع کروا کر، دو مرحلوں میں:
پہلا مرحلہ:
کسٹمر کا نام:
عمر یا شناختی کارڈ نمبر:
بنفشری کا نام:
کسٹمر سے رشتہ:
کسٹمر کے منتخب کردہ انشورنس بنیفٹ:
دوسرا مرحلہ:
کسٹمر کی طرف سے پہلے مرحلے میں سوالات کے جواب دینے کے بعد کسٹمر کمپنی کی طرف سے ایک ایس ایم ایس موصول کرے گا جس میں رجسٹریشن کی تصدیق کے لیے اسے ایک شارٹ کوڈ ڈائل کرنے یا خاص نمبر ایس ایم ایس بھیجنے کا کہا جائے گا۔ متبادل طریقے میں، کسٹمرMILVIK لائن پر MILVIK ایجنٹ کو آفیشل ریکارڈ شدہ چینل، پر اپنی زبانی رضامندی کا اظہار بھی کر سکتا ہے۔ یہ تصدیق بیمہ صحت انشورنس کور کےل لیے ڈیجیٹل دستخط کے طور پر کام کرتا ہے۔ کسٹمر کی جانب سے مثبت جواب ملنے کی صورت میں، کسٹمر کو بیمہ صحت/پرسنل پالیسی میں رجسٹرڈ تصور کیا جائے گا۔
اس پالیسی کے حوالے سے پیدا ہونے والے تنازعات کو ایک ثالث کے پاس بھیجا جائے گا جس کا تعین فریقین کریں گے، بصورت کہ فریقین کسی ایک ثالث پر متفق نہ ہو سکیں، فریقین تحریری طور پر اپنی طرف سے ایک ماہ کے اندر ایک ثالث مقرر کریں گے، اور فریقین کے دو ثالث ریفرنس میں داخل ہونے سے پہلے مشترکہ طور پر کسی ایک امپائر پر متفق نہ ہوں۔ امپائر ثالثین کے ساتھ بیٹھے گا اور ان کی میٹنگز کا جائزہ لے گا جو کہ کمپنی کے خلاف کسی بھی کارروائی کی پیشگی شرط ہو گی۔ اگر کمپنی بیمہ شدہ فرد کی طرف کلیم کے حوالے سے ذمہ داری کو مسترد کر دے اور یہ کلیم ایسے استرداد کو یہاں بیان کردہ شرائط و ضوابط کے تحت بارہ ماہ کے اندر ثالث کے پاس بھیج نہ دیا گیا ہو، تو اس کلیم کو ختم تصور کیا جائے گا جس کی دوبارہ واپسی ممکن نہیں ہو گی۔ اوپر بیان کردہ شرائط و ضوابط کے باوجود، انشورنس آرڈیننس 2000 کے تحت تنازعات کے حل کے لیے قائم کیے گئے فورم جیسا کہ انشورنس اوبڈسمان، سمال ڈیسپیوٹ ریزولوشن کمیٹی اور انشورنس ٹرائبونلز کو ثالثوں کے فیصلے پر سبقت حاصل ہو گی۔
پالیسی میں بیان کردہ شرائط و ضوابط میں سے کسی کی بھی پابندی میں ناکامی کی صورت میں تمام کلیم کالعدم تصور کیے جائیں گے۔
کمپنی بیمہ صحت پالیسی کے تحت مندرجہ ذیل بنفیٹ دینے پر رضامندی ظاہر کرتی ہے۔
کسی بیمہ شدہ فرد کسی وجہ سے ہسپتال داخلے (استثنیات کے علاوہ)، عالمی سطح پر 24 گھنٹے کی بنیاد پر، کی صورت میں کمپنی
موت/معذوری/ہسپتال میں داخلے کے مطلوبہ ثبوت وصول ہونے کے بعد بیمہ شدہ فرد یا بنفیشری، جو بھی لاگو ہو، کو بیمہ شدہ رقم
جاری کرے گا جیسا کہ اس پالیسی کے انشورنس بنفیٹ سیکشن میں بیان کیا گیا ہے۔
بنفیٹس:
بیمہ شدہ فرد یا بنفشری کو ہسپتال میں داخلے کی صورت میں ملنے والے بنفیٹ کی رقم ادا کردہ پریمیئم کی بنیاد پر پراڈکٹ کی شرائط و ضوابط کے تحت ہو گی۔
اس کور کی شرائط و ضوابط یہ ہیں:
تجدید یا عدم تجدید کی صورت میں مندرجہ ذیل اقدامات کیے جائیں گے:
بیمہ صحت سروس ایک (1) فرد فی Jazz سبسکرائبر ہے جو کہ بیمہ صحت انشورنس کور کے لیے کامیاب درخواست گزار ہو گا۔ ہر درخواست گزار انشورنس بنفیٹ کی زیادہ سے زیادہ سطح کو انرولمنٹ کے وقت منتخب کر سکتا ہے۔
سبسکرائبر چار (4) کور لیولز کو چار (4) متعلقہ اینڈ یوزر پرائس پوائنٹس پر منتخب کر سکتا ہے، جیسا کہ ذیل میں بیان کیا گیا ہے۔ تمام چار (4) کور لیولز کے لیے لاتعداد M ہیلتھ شامل ہیں۔
ماہانہ قیمت | روزانہ | ادائیگی کا طریقہ | فی رات زیادہ سے زیادہ بیمہ کی رقم (زیادہ سے زیادہ 30 راتیں فی سال) |
M-Health | ماہرین کی مشاورت (گائنی، پیڈز، نیوٹریشنسٹ اور
ذہنی
صحت) |
90 روپے |
Rs.3 | پری پیڈ بیلنس | PKR 1,250 | لامحدود | ہاں |
150 روپے | 5 روپے | پری پیڈ بیلنس | PKR 3,000 | لامحدود | ہاں |
285 روپے | 9.5 روپے | پری پیڈ بیلنس | PKR 7,000 | لامحدود | ہاں |
510 روپے | Rs.17 | پری پیڈ بیلنس | PKR 15,000 | لامحدود | ہاں |
PKR 1,250 فی رات
Amount of End User Price paid in calendar month (PKR) |
Per night cover in the following calendar month |
90 |
1,250 |
87 |
1,208 |
84 |
1,167 |
81 |
1,125 |
78 |
1,083 |
75 |
1,042 |
72 |
1,000 |
69 |
958 |
66 |
917 |
63 |
875 |
60 |
833 |
57 |
792 |
54 |
750 |
51 |
708 |
48 |
667 |
45 |
625 |
42 |
583 |
39 |
542 |
36 |
500 |
33 |
500 |
30 |
500 |
27 |
500 |
24 |
500 |
21 |
500 |
18 |
500 |
15 |
500 |
12 |
500 |
9 |
500 |
6 |
500 |
3 |
500 |
0 |
Nil |
PKR 3,000 فی رات
Amount of End User Price paid in calendar month (PKR) |
Per night cover in the following calendar month |
150 |
3,000 |
145 |
2,900 |
140 |
2,800 |
135 |
2,700 |
130 |
2,600 |
125 |
2,500 |
120 |
2,400 |
115 |
2,300 |
110 |
2,200 |
105 |
2,100 |
100 |
2,000 |
95 |
1,900 |
90 |
1,800 |
85 |
1,700 |
80 |
1,600 |
75 |
1,500 |
70 |
1,400 |
65 |
1,300 |
60 |
1,200 |
55 |
1,100 |
50 |
1,000 |
45 |
900 |
40 |
800 |
35 |
700 |
30 |
600 |
25 |
500 |
20 |
500 |
15 |
500 |
10 |
500 |
5 |
500 |
0 |
Nil |
PKR 7,000 فی رات
Amount of End User Price paid in calendar month (PKR) |
Per night cover in the following calendar month |
285 |
7,000 |
276 |
6,767 |
266 |
6,533 |
257 |
6,300 |
247 |
6,067 |
238 |
5,833 |
228 |
5,600 |
219 |
5,367 |
209 |
5,133 |
200 |
4,900 |
190 |
4,667 |
181 |
4,433 |
171 |
4,200 |
162 |
3,967 |
152 |
3,733 |
143 |
3,500 |
133 |
3,267 |
124 |
3,033 |
114 |
2,800 |
105 |
2,567 |
95 |
2,333 |
86 |
2,100 |
76 |
1,867 |
67 |
1,633 |
57 |
1,400 |
48 |
1,167 |
38 |
933 |
29 |
700 |
19 |
500 |
10 |
500 |
0 |
Nil |
PPKR 15,000 فی رات
Amount of End User Price paid in calendar month (PKR) |
Per night cover in the following calendar month |
510 |
15,000 |
493 |
14,500 |
476 |
14,000 |
459 |
13,500 |
442 |
13,000 |
425 |
12,500 |
408 |
12,000 |
391 |
11,500 |
374 |
11,000 |
357 |
10,500 |
340 |
10,000 |
323 |
9,500 |
306 |
9,000 |
289 |
8,500 |
272 |
8,000 |
255 |
7,500 |
238 |
7,000 |
221 |
6,500 |
204 |
6,000 |
187 |
5,500 |
170 |
5,000 |
153 |
4,500 |
136 |
4,000 |
119 |
3,500 |
102 |
3,000 |
85 |
2,500 |
68 |
2,000 |
51 |
1,500 |
34 |
1,000 |
17 |
500 |
0 |
Nil |
ماہانہ قیمت | یومیہ چارجز (PKR) | ادائیگی کا طریقہ | فراہم کردہ زیادہ سے زیادہ انشورنس کور کی سطح | جنازے کا خرچہ (PKR) | حادثے کی وجہ سے ہاسپیٹلائزیشن (PKR) |
75.27 روپے | 2.51 روپے | پری پیڈ بیلنس | PKR 225,000 | 40,000 | 600 |
120.05 روپے | 4.00 روپے | پری پیڈ بیلنس | PKR 450,000 | 80,000 | 1,200 |
261.26 روپے | 8.71 روپے | پری پیڈ بیلنس | PKR 1,250,000 | 180,000 | 3,000 |
475.01 روپے | 15.83 روپے | پری پیڈ بیلنس | PKR 2,500,000 | 360,000 | 6,000 |
PKR 225,000 پالیسی:
کیلنڈر مہینے میں ادا کی گئی آخری صارف کی قیمت کی رقم (PKR) | گلے کیلنڈر مہینے میں انشورنس کور |
75.31 | 225,000 |
72.80 | 217500 |
70.29 | 210,000 |
67.78 | 202,500 |
65.27 | 195,000 |
62.76 | 187,500 |
60.25 | 180,000 |
57.74 | 172,500 |
55.23 | 165,000 |
52.72 | 157,500 |
50.21 | 150,000 |
47.70 | 142,500 |
45.19 | 135,000 |
42.68 | 127,500 |
40.17 | 120,000 |
37.66 | 112,500 |
35.14 | 105,000 |
32.63 | 97,500 |
30.12 | 90,000 |
27.61 | 82,500 |
25.10 | 75,000 |
22.59 | 67,500 |
20.08 | 60,000 |
17.57 | 52,500 |
15.06 | 45,000 |
12.55 | 37,500 |
10.04 | 30,000 |
7.53 | 22,500 |
5.02 | 15,000 |
2.51 | 7,500 |
0 | Nil |
PKR 450,000 پالیسی:
کیلنڈر مہینے میں ادا کی گئی آخری صارف کی قیمت کی رقم (PKR) | اگلے کیلنڈر مہینے میں انشورنس کور |
120.05 | 450,000 |
116.05 | 435,000 |
112.05 | 420,000 |
108.05 | 405,000 |
104.05 | 390,000 |
100.04 | 375,000 |
96.04 | 360,000 |
92.04 | 345,000 |
88.04 | 330,000 |
84.04 | 315,000 |
80.03 | 300,000 |
76.03 | 285,000 |
72.03 | 270,000 |
68.03 | 255,000 |
64.03 | 240,000 |
60.03 | 225,000 |
56.02 | 210,000 |
52.02 | 195,000 |
48.02 | 180,000 |
44.02 | 165,000 |
40.02 | 150,000 |
36.02 | 135,000 |
32.01 | 120,000 |
28.01 | 105,000 |
24.01 | 90,000 |
20.01 | 75,000 |
16.01 | 60,000 |
12.01 | 45,000 |
8.00 | 30,000 |
4.00 | 15,000 |
0 | Nil |
PKR 1,250,000 پالیسی:
کیلنڈر مہینے میں ادا کی گئی آخری صارف کی قیمت کی رقم (PKR) | اگلے کیلنڈر مہینے میں انشورنس کور |
261.26 | 1,250,000 |
252.55 | 1,208,333 |
243.84 | 1,166,667 |
235,13 | 1,125,000 |
226.43 | 1,083,333 |
217.72 | 1,041,677 |
209.01 | 1,000,000 |
200.30 | 958,333 |
191.59 | 916,667 |
182.88 | 875,000 |
174.17 | 833,333 |
165.46 | 791,667 |
156.76 | 750,000 |
148.05 | 708,333 |
139.34 | 666.667 |
130.63 | 625,000 |
121.92 | 583,333 |
113.21 | 541,667 |
104.50 | 500,000 |
95.80 | 458,333 |
87.09 | 416,667 |
78.38 | 375,000 |
69.67 | 333,333 |
60.96 | 291,667 |
52.25 | 250,000 |
43.54 | 208,333 |
34.83 | 166,667 |
26.13 | 125,000 |
17.42 | 83,333 |
8.71 | 41,667 |
0 | Nil |
PKR 2,500,000 پالیسی:
کیلنڈر مہینے میں ادا کی گئی آخری صارف کی قیمت کی رقم (PKR) | اگلے کیلنڈر مہینے میں انشورنس کور |
475.01 | 2,500,000 |
459.18 | 2,416,667 |
443.34 | 1,166,667 |
427.51 | 2,250,000 |
411.68 | 2,166,667 |
395.82 | 2.083,333 |
380.01 | 2,000,000 |
364.17 | 1,916,667 |
348.34 | 1,833,333 |
332.51 | 1,750,000 |
316.67 | 1,666,667 |
300.84 | 1,583,333 |
285.01 | 1,500,000 |
269.17 | 1,416,667 |
253.34 | 1,333,333 |
237.51 | 1,250,000 |
221.67 | 1,166,667 |
205.84 | 1,083,333 |
190.00 | 1,000,000 |
174.17 | 916,667 |
158.34 | 833,333 |
142.50 | 750,000 |
126.67 | 666,667 |
110.84 | 583,33 |
95.00 | 500,000 |
79.17 | 416,667 |
63.33 | 333,333 |
47.50 | 250,000 |
31.67 | 166,667 |
15.83 | 83,333 |
0 | Nil |
ہسپتال انشورنس
کور: ہسپتال میں گزاری کی راتوں کی بنیاد پر، زیادہ سے زیادہ تیس (30) راتیں فی سال، یکمشت ادائیگی۔
ہسپتال داخلے کی کوریج کے ساتھ بیمہ صحت سروس میں شامل ہے:
ہیلتھ پروگرام
ون ہیلتھ پروگرام تک رسائی، جو کہ کسٹمر MILVIK کے مہیا کردہ ہیلتھو پروگراموں کے مینو سے منتخب کرے گا۔ ہیلتھ پروگراموں میں کمیونیکشن کے لیے مختلف چینلز کے ذریعے پروگرام پر مبنی مواد وقتاَ فوقتاَ کسٹمر تک پہنچانا ہے۔ ہیلتھ پروگرام صرف سبسکرائبرز کے لیے ہے۔
ٹیلی کنسلٹیشن:
MILVIK ڈاکٹروں کے ساتھ لاتعداد ٹیلی کنسلٹیشن کا موقعہ جس میں معمولی امراض، صحت کے متعلق عمومی مسائل پر رہنمائی فراہم کی جائے گی، تاہم انہیں ہنگامی ضرورت کے لیے استعمال نہیں کیا جا سکتا۔ تیلی کنسلٹیشن سبسکرائبر اور اس کی اپنی فیملی کے لیے جس میں سبسکرائبر کے والدین، شرکت حیات، بچے اور بہن بھائی شامل ہیں۔
ماہر سے مشاورت:
آپ کی صحت کی ضرورت کے مطابق سپیشلسٹ (گائناکولوجسٹ، پیڈیاٹریشن، نیوٹریشنسٹ اور سائیکلوجسٹ/سائیکاٹرسٹ) تک رسائی تیلی کنسلٹیشن سبسکرائبر اور اس کی اپنی فیملی کے لیے جس میں سبسکرائبر کے والدین، شرکت حیات، بچے اور بہن بھائی شامل ہیں۔
ڈس کلیمر/ بیمہ صحت کنسلٹیشن استعمال کرنے کی شرائط
استعمال کی شرائط
یہ ڈاکومنٹ آپ اور MILVIK کے درمیان معاہدہ ہے جس میں بیمہ صحت پراڈکٹ استعمال کرنے شرائط و ضوابط بیان کی گئی ہیں جن پر آپ نے اتفاق کیا تھا۔ اگر آپ ان شرائط و ضوابط سے متفق نہیں تو آپ کو ہماری سروس استعمال کرنے کی اجازت نہیں۔ ہم وقتاَ فوقتاَ ان شرائط و ضوابط میں تبدیلیاں کر سکتے ہیں۔ براہ مہربانی ان شرائط و ضوابط کو غور سے پڑھ لیں۔ اگر آپ استعمال جاری رکھتے ہیں (جیسا کہ ذیل میں بیان کیا گیا ہے) تو اس کا مطلب سمجھا جائے گا کہ آپ ہماری شرائط و ضوابط سے متفق ہیں۔
’’MILVIK‘‘، ’’ہمارے‘‘، ’’ہماری‘‘ سے مراد MILVIK موبائل پاکستان (پرائیویٹ) لمیٹڈ ہے جو کہ پاکستان میں رجسٹرڈ کمپنی ہے (کمپنی نمبر 90585) جس کا مرکزی دفتر تھرڈ فلور، نیو لبرٹی، ماڈل ٹاؤن لنک روڈ، ماڈل ٹاؤن، لاہور، پاکستان میں ہے
MILVIK لائسنس یافتہ فزیشنز (’’بیمہ ڈاکٹرز‘‘) کی مدد سے ٹیلی فون، ویڈیو، ایس ایم ایس ایپ یا دیگر ذڑائع سے ریئل ٹائم میدیکل کنسلٹیشن فراہم کرتی ہے تاکہ طبی یا صحت کے متعلق معاملات پر رہنمائی اور مشورہ دیا جا سکے (’’سروسز‘‘)۔ MILVIK لوکل پرووائڈرز کے ساتھ مل کر صحت سے متعلق دیگر سروسز بھی فراہم کرتی ہے جس میں ہپستال، تشخیصی لیبارٹریاں یا فارمیسز شامل ہیں (بیمہ ڈاکٹرز کے ساتھ، ’’پرووائڈرز‘‘)۔
MILVIK ایسے پرووائڈرز تک رسائی ممکن بناتی ہے جو کسٹرمز کو علاج یا صحت کے متعلق مشورے اور سروسز فراہم کرنے پر رضامند ہوں۔ یہ بیمہ ڈاکٹر کے میڈیسن یا دیگر لائسنس یافتہ سروسز میں مداخلت نہیں کرتی اور MILVIK ایسی کوئی شرائط بھی عائد نہیں کرتی جو بیمہ ڈاکٹرز کے کاموں میں رکاوٹ ڈالے
ہماری سروسز ممکنہ طور پر یا حقیقت میں رونما ہونے والی ہنگامی طبی ضرورت یا ایسی صورتحال کے لیے نہیں جس میں آپ جانتے ہیں کہ جسمانی معائنے کی ضرورت ہو گی۔ اگر آپ ایسی کوئی صورتحال ہے تو قریبی ایمرجنسی سے رابطہ کریں۔ MILVIK کے ذریعے بیمہ ڈاکٹر کی طرف سے مشورے کے انتظار میں ایمرجنسی جانے میں دیر نہ کریں۔
ہماری سروسز کے ذریعے بیمہ ڈاکٹرز سے آپ کا انٹرایکشن آپ کے موجودہ پرائمری کیئر فزیشن یا دوسرے ہیلتھ کیئر پروفیشنل کا متبادل ہے اور نہ ہی یہ آپ کے لیے مستقل ذریعہ ہے۔ بیمہ ڈاکٹر کی سفارش پر یا جب بھی ضرورت پڑے ایمرجنسی مدد حاصل کریں اور اپنے پرائمری کیئر فزنیشن اور دوسرے ہیلتھ کیئر پروفیشنل کے ساتھ رابطے میں رہیں۔ اگر آپ کے زہن میں جسمانی علامات یا کسی مرض کے بارے میں سوالات ہیں تو ضرورت کے مطابق، اور کوئی بھی علاج شروع یا ختم کرنے سے پہلے اپنے پرائمری کیئر فزیشن یا ہیلتھ کیئر پروفیشنل سے رابطہ کریں
MILVIK آپ کو اپنے کام ماہر اور تجربہ کار ڈاکٹرز تک رسائی دے گا۔ تمام متعلقہ قوانین کے مطابق بیمہ ڈاکٹر ضرورت کے مطابق دوا تجویز کر سکتے ہیں۔ تاہم، بیمہ ڈاکٹر تجویز کردہ دوا کی دستیابی، اس کی افادیت، حقانیت، سلامتی یا کوالٹی کی ضمانت نہیں دے سکتے۔ MILVIK گارںتی نہیں دیتا کہ بیمہ ڈاکٹر دوا تجویز کرے گا اور اس تجویز کردہ دوا کی کوئی وارنٹی دے گا۔
آپ متفق ہیں کہ بیمہ ڈاکٹر کی طرف سے تجویز کردہ آپ کے ذاتی استعمال کے لیے ہے۔ آپ متفق ہیں کہ کہ آپ نے پرادکٹ کے متعلق تمام معلومات اور لیبل استعمال سے پہلے اچھی طرح پڑھ لیے ہیں اور دوا کے بارے میں کسی سوال کے حوالے سے فزیشن یا فارماسسٹ سے بھی رابطہ کر لیا ہے۔ آپ متفق ہیں کہ آپ ہماری سروسز صرف اپنے لیے یا 18 سال سے کم عمر کسی بچے کے لیے استعمال کر رہے ہیں، بطور اس کے والدین یا قانونی نگران، بشرطیکہ آپ بچے کی طرف سے اس سروس کے استعمال کی خود نگرانی کریں گے۔ MILVIK سمجھے کہ اس کی سروس ایسے مقاصد کے لیے استعمال کی جا رہی ہے جو اس سیکشن کے خلاف ہیں تو اسے متعلقہ کسٹمر اکاؤنٹ یا سروسز ختم یا محدود کرنے کا اختیار ہے۔
اس سروس کے لے سائن اپ کرتے ہوئے آپ نے اتفاق کیا تھا کہ پرووائڈرز آپ کو معلومات، پیغامات اور نوٹش بھیجیں گے۔ یہ پیغامات بذریعہ ای میل، ایس ایم ایس، نوٹفیکیشن اور دیگر ذرائع سے بھیجے جا سکتے ہیں جن کے لیے آپ کے اکاؤنٹ کی معلومات استعمال کی جائیں گی جس میں وہ معلومات موجود ہیں جو آپ نے اکاؤنٹ رجسٹر کرنے یا اپ ڈیٹ کرنے کے لیے استعمال کی تھیں۔ آپ اس پر بھی متفق ہیں کہ MILVIK ااپ کا میڈیکل ریکارڈ اپنے پاس رکھی سکتی ہے اور اس کے لیے متعلقہ قوانین کی پابندی کی جائے گی۔ MILVIK آپ کے ساتھ کالز یا دیگر کمیونیکیشن کو معیار کی بہتری کے لیے ریکارڈ کرے گا۔
ااپ ہمارا کاپی رائٹ شدہ مواد، ٹریڈ مارک، ٹریڈ سیکرٹ، پیٹنٹ یا دوسرا انٹلکچوئل پراپرٹی رائٹس (IPR) صرف اپنے فزیشن یا ہیلتھ کیئ رپروفیشنل کو بتا سکتے ہیں۔ آپ ہمارے IPR کی نقل نہیں کر سکتے، تقسیم نہیں کر سکتے اور نہ اسے کاروبار کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔
ٹیلی ہیلتھ سروسز علاج معالجے کی سروسز آڈیو اور/یا ویڈیو ٹیکنالوجی کے ذریعے اس طرح پہنچانا ہے کہ جہاں مریض اور بیمہ ڈاکٹر دونوں ایک ہی جگہ پر موجود نہ ہوں۔ بیمہ ڈاکٹر کے ساتھ آپ کی ٹیلی ہیلتھ کنسلٹیشن کے دوران آپ کی میڈیکل یا ہیلتھ ہسٹری اور صحت کے بارے میں حساس معلومات پر بھی آڈیو، ویڈیو اور/یا ٹیلی کمیونیکشن ٹیکنالوجی کے ذریعے بات ہو سکتی ہے اور بیمہ ڈاکٹر اس ٹیکنالوجی کے ذریعے آپ کا جسمانی معائنہ بھی کر سکتا ہے۔ آپ کی میڈیکل یا ہیلتھ ہسٹری اور/یا خاص شکایت کی بنیاد پر آپ سے دیگر الیکٹرانک ذرائع سے بھی معلومات طلب کی جا سکتی ہیں اور اس کے لیے قومی شناختی کارڈ یا دیگر قانونی دستاویز کے ذریعے شناخت کی تصدیق بھی طلب کی جا سکتی ہے۔
ٹیلی ہیلتھ کے استعمال میں ممکنہ طور پر یہ خطرات بھی موجود ہیں:
کسٹمر کی تصدیق:
(پالیسی کی شرائط و ضوابط مندرجہ ذیل کے تحت رہیں گی)
جی نہیں، آپ کو اس سروس میں انرول ہونا پڑے گا، کیونکہ بیمہ صحت سروس کے چارجز آپ کے Jazz بیلنس سے علیحدہ کاٹے جائیں گے۔
CNIC، ہسپتال جانب سے حتمی بل کی رسید یا ڈسچارج رپورٹ جس میں داخلے اور ڈسچارج کی تاریخ ہو۔
تمام ڈاکومنٹ جمع کرانے کے بعد رقم بذریعہ چیک یا موبائل منی کی صورت میں 3 سے 10 کاروباری دنوں میں جاری کر دی جائے گی۔
جان بوجھ پر خود کو لگائی گئی چوٹ، خود کشی کی کوشش یا طبی ہدایات پر عمل درآمد میں ناکامی۔ غیر لازمی علاج جیسا کہ کاسمیٹکس سرجری کرنا حمل یا اس کے نتیجے میں پیدا ہونے والی پیچیدگی پالیسی موثر ہونے کے بعد پہلے 12 ماہ کے بعد کوریج میں شامل نہیں ہو گی۔