زندگی میں کبھی بھی کچھ بھی بُرا ہو سکتا ہے، اس لیے آج ہی بیمہ (BIMA) پلان حاصل کریں اور اپنی فیملی کا مستقبل محفوظ بنائیں!
بیمہ حادثے کی صورت میں انشورنس پراڈکٹ ہے جس کا مقصد آپ اور آپ کی فیملی کا مالی تحفظ فراہم کرنا ہے۔ اسے حاصل کرنا بہت ہی آسان ہے اور کسی کاغذی کارروائی کی بھی ضرورت نہیں۔
سبسکرائب کرنے کا طریقہ:
042-111-119-878 پر کال کریں یا ’’BIMA Sehat‘‘ لکھ کر 9878 پر میسج کریں۔ ہمارا نمائندہ آپ کو کال *کر کے مزید معلومات فراہم کرے گا اور سبسکرائب کرنے میں رہنمائی کرے گا۔ * MILVIK ایجنٹ آپ کو 24 کاروباری گھنٹوں میں کال کرے گا 042 33339878 سے۔ 9878 پر ایس ایم ایس کرنے کے کوئی چارجز نہیں۔
Charges and BIMA Cover Postpaid:
*ماہانہ قیمت (ٹیکس کے علاوہ) | ادائیگی کا طریقہ | زیادہ سے زیادہ انشورنس کور فراہم کرنے کی سطح | جنازے کے اخراجات (PKR) | حادثے (PKR) کی وجہ سے اسپتال میں داخل ہونا |
روپے 75.71 | پوسٹ پیڈ بل | PKR 280,000 | 50,000 | 750 |
روپے 125.90 | پوسٹ پیڈ بل | PKR 560,000 | 100,000 | 1,500 |
روپے 263.43 | پوسٹ پیڈ بل | PKR 1,560,000 | 225,000 | 3,500 |
روپے 477.36 | پوسٹ پیڈ بل | PKR 3,125,000 | 450,000 | 7,500 |
*ٹیلکو ٹیکس 19.5% اور ایڈوانس ٹیکس 15% ماہانہ پوسٹ پیڈ بل پر لاگو ہوگا۔
پوسٹ پیڈ اکاؤنٹس کے لیے، ایک کامیاب واپسی بلنگ اور پورے ماہانہ پریمیم کی ادائیگی کی نشاندہی کرتی ہے۔ ادائیگی کے بعد، متعلقہ کوریج صارف کے منتخب کردہ پلان کے مطابق جاری کیا جائے گا، جیسا کہ اوپر بتایا گیا ہے۔ براہ کرم نوٹ کریں کہ صارفین سے سبسکرپشن کے وقت سے بل کی تاریخ تک تناسب کی بنیاد پر چارج کیا جائے گا۔ اگلے مہینوں کے لیے، ماہانہ کرایہ ہر مہینے میں دنوں کی کل تعداد (یعنی ماہانہ چارجز/مہینے میں کل دن) کے حساب سے لگایا جائے گا اور صارف سے روزانہ کی بنیاد پر چارج کیا جائے گا۔ اس کے مطابق کوریج فراہم کی جائے گی۔
پوسٹ پیڈ: پوسٹ پیڈ اکاؤنٹس کے لیے کامیاب ودڈرال کا مطلب ہے واجب الادا ماہانہ پریمیئم کی وصولی اور ادائیگی۔ اگر پیمنٹ کامیابی سے ہو گئی ہے تو 49.67 روپے، 99.31 روپے، 248.30 روپے یا 496.62 روپے کے پریمیئم پلان کے بدلے حاصل ہونے والے تحفظ کی تفصیل اوپر بیان کی گئی ہے۔ یاد رکھیں کہ کسٹمر کو پروریٹ بنیادوں پر چارج کیا جائے گا اور بل کی تاریخ پر ایڈوانس رینٹل وصول کیا جائے گا جس کے حساب کسٹمر تحفظ کا حقدار قرار پائے گا۔
پوسٹ پیڈ کسٹمر پلان سبسکرپشن کے اگلے ہی دن سے متعلقہ پلان کے زیادہ سے زیادہ تحفظ کے اہل ہوںگے۔
کلیم کرنے کا طریقہ:
CLAIM لکھ کر 9878 پر ایس ایم ایس کریں یا 878-119-111-042 پر کال کریں جس کے بعد بیمہ کا نمائندے مکمل تفصیلات کے ساتھ آپ سے رابطہ کرے گا اور کلیم پر کارروائی کی جائے گی۔
انشورنس جنرل انشورنس IGI کے تحت ہے جسے بیمہ (رجسٹرڈ شدہ BIMA) آپ تک پہنچائے گا۔.
بیمہ پاکستان موبائل مائیکرو انشورنس میں گلوبل لیڈر ہے اور دنیا بھر میں 30 ملین فیملیز کو تحفظ فراہم کر رہا ہے۔ ایشیا، افریقہ، لاطینی امریکہ اور کیربین مارکیٹس میں اس کمپنی کے آپریشنز جاری ہیں۔ بیمہ اب تک 8 ملین امریکہ ڈالر کے کلیم ادا کر چکا ہے۔
بیمہ جنرل انشورنس IGI کے ساتھ منسلک ہے۔ جنرل انشورنس IGI اپنے کسٹمرز کو انٹرنیشنل معیار کی انشورنس اور سکیورٹی سروسز فراہم کرتا ہے۔
Jazz Telecom ان سروسز کو آپ تک پ؛ہنچا رہا ہے تاہم انشورنس سروسز، جنرل انشورنس IGI یا بیمہ سے متعلق Jazz کسٹمرز کی طرف سے کسی بھی شکایت کا ذمہ دار نہیں۔
بیمہ پرسنل ایکسیڈنٹ انشورنس پالیسی
جہاں کہ شدہ فرد ایک پرپوزل کے ذریعے، جو کہ اس معاہدے کی بنیاد ہو گا، کمپنی سے انشورنس کی درخواست کرے گا جس نے اس انشورنس کے لیے درکار پہلا پریمیئم ادا کر دیا ہے یا ادا کرنے کا وعدہ کیا ہے۔
اب یہ پالیسی کا گواہ جو کہ شرائط و ضوابط اور ان میں بیان کردہ استثنیات اور توثیقات کا پابند ہے، کہ اگر انشورنس کی مدت کے دوران اگر بیمہ شدہ فرد کو کسی حادثے کے نتیجے میں جسمانی چوٹیں لگتی ہیں، جیسا کہ یہاں بیان کیا گیا ہے، تو کمپنی اس بیمہ شدہ فرد کو یا اس کی موت کی صورت میں اس کے بنیفشری کو، اگر زندہ ہے، ادائیگی کرے گی یا بصورت دیگر بیمہ شدہ فرد کے جائیداد میں۔
تعریفیں
مستقل معذوری سے مراد کُلی یا جزوی مستقل معذوری ہے، جیسا کہ یہاں بیان کیا گیا ہے۔
استثنیٰ
کلیم کی پیمنٹس پر خاص استثنیٰات لاگو ہیں جن کی تفصیل یہ ہے: پرسنل ایکسیڈنٹ انشورنس کور ایسی موت یا مستقل معذوری پر لاگو نہیں ہو گا جو بلا واسطہ یا بالواسطہ، کلی یا جزوی طور پر مندرجہ ذیل عوامل کا نتیجہ ہو:
عمومی شرائط
1۔ اہلیت اور اندراج
درخواست گزار پالیسی کے تحت ایکسیڈنٹ انشورنس پلان کے اہل اسی وقت ہیں اگر مندرجہ ذیل معیار پر پورا اتریں:
(1) اہل درخواست گزاروں میں انفرادی پری پیڈ اور پوسٹ پیڈ Jazz کسٹمر شامل ہیں۔ فریقین کے درمیان یہ قرار پایا ہے کہ ایک پری پیڈ یا پوسٹ کنکشن پر صرف ایک (1) شخص کی انشورنس کی جائے گی۔
(2) تمام اہل درخواست گزار افراد ہوں گے۔ کارپوریشن، پارٹنر شپس اور کاروباری ادارے پرسنل ایکسیڈنٹ پالیسی کے تحت کوریج کے حقدار نہیں ہوں گے۔
(3) تمام اہل درخواست گزار رجسٹریشن کے وقت کم از کم اٹھارہ (18) سال اور زیادہ سے زیادہ چونسٹھ (64) سال کی عمر کے ہوں گے۔
اگر کوئی درخواست گزار اس انشورنس پالیسی کے تحت ایکسیڈنٹ پروٹیکشن پلان کے لیے سبسکرائب کرنا چاہے تو پراسیس کے دوران درخواست گزار کے لیے لازمی ہو گا:
i۔ تسلیم کیا جاتا ہے کہ درخواست گزار نے شرائط و ضوابط اور Jazz پیمنٹ کی شرائط پڑھ اور سمجھ لی ہیں؛
ii۔ تصدیق کی جاتی ہے کہ درخواست گزار پالیسی کے عمومی شرائط 1 میں بیان کردہ معیار پر پورا اترتا ہے؛
iii۔ تصدیق کی جاتی ہے کہ کسٹمر ایکسیڈنٹ پروٹیکشن حاصل کرنے کا خواہشمند ہے؛
iv۔ Jazz کو اجازت دیں کہ آپ کے ماہانہ پوسٹ پیڈ 30 دن کے بل کٹوتی شامل کی جائے۔
(اے) واجب الادا انشورنس بنفیٹ درخواست گزار کی اس تصدیق سے مشروط ہیں اس کی فراہم کردہ معلومات درست ہیں
(بی) اگر درخواست گزار کی تصدیق غلط ثابت ہوئی انشورنس بنفیٹ واجب الادا نہیں رہیں گے اور سبسکرائبر کی جانب سے ادا کردہ اینڈ یوزر پرائس واپس نہیں کی جائے گی۔
2۔ عمر میں غلطی
3۔ بیمہ شدہ فرد کی طرف سے جان بوجھ کر غلط معلومات دینا:
4۔ کلیم کا نوٹس
کمپنی کو بیمہ شدہ فرد کی موت یا مستقل معذوری کی اطلاع واقعہ رونما ہونے کے بعد جلد از جلد لیکن 270 (دو سو ستر) دن کی مدت ختم ہونے سے پہلے، جس کی خلاف ورزی کی صورت میں کمپنی ادائیگی کی ذمہدار نہیں ہو گی۔
(2) ہر ایک رپورٹ کردہ کلیم کے مقابلے میں کمپنی:
کلیمنٹ کی طرف سے:
موت کی صورت میں:
موت کی باقاعدہ اطلاع جو کہ ڈیتھ سرٹیفکیٹ، ڈاکٹر کی طرف سے جاری کردہ سرٹیفیکیٹ جس میں بیمہ شدہ فرد کا رجسٹریشن نمبر اور موت کے سبب کی نشاندہی کی گئی ہو، بیمہ شدہ فرد کا شناخت بھی موجود ہو
مستقل معذوری کی صورت میں
سرجن کی طرف سے جاری کردہ میڈیکل رپورٹ جس میں معذوری کی نوعیت بیان کی گئی ہو۔
مستقل معذوری، غیر طبعی یا غیر معمولی موت کی صورت میں بیمہ شدہ فرد کا کلیم پالیسی کے تحت منظور کروانے کے لیے اضافی دستاویزات کی ضرورت پڑ سکتی ہے۔
(3) کمپنی مدعی کی طرف سے مطلوبہ دستاویزات موصول ہونے کے بعد تین (3) کاروباری ایام میں کلیم کی رقم جاری کرے گی۔
(4) کلیم کے بارے میں کسی تناذعہ، مشکوک سرگرمی یا ایسی صورت میں جس کے لیے مزید تفصیلات کی ضرورت ہو، ادائیگی کی مدت میں توسیع ہو سکتی ہے تاہم یہ توسیع دس (10) دن سے زیادہ نہیں ہو گی، یا جب تک کہ تنازعہ حل نہیں ہو جاتا۔
5۔ انفرادی بیمہ کا خاتمہ
بیمہ شدہ فرد کا بیمہ اسی وقت ختم ہو جائے گا جب:
6۔ شرکت کی شرائط/طریقہ کار
دلچسپی رکھنے والے شرکاء الیکٹرانک انرولمنٹ پراسیس کلے ذریعے شامل ہوں گے جس میں کال سنٹر یا فیلڈ ایجنٹ مدد کے لے موجود ہو گا، یا موبائل فون کے ذریعے الیکٹرانک طریقے سے فارم جمع کروا کر، دو مرحلوں میں:
پہلا مرحلہ:
کسٹمر کا نام:
عمر یا شناختی کارڈ نمبر:
بنفشری کا نام:
کسٹمر سے رشتہ: :
کسٹمر کے منتخب کردہ انشورنس بنیفٹ:
دوسرا مرحلہ:
کسٹمر کی طرف سے پہلے مرحلے میں سوالات کے جواب دینے کے بعد کسٹمر کمپنی کی طرف سے ایک ایس ایم ایس موصول کرے گا جس میں رجسٹریشن کی تصدیق کے لیے اسے ایک شارٹ کوڈ ڈائل کرنے یا خاص نمبر ایس ایم ایس بھیجنے کا کہا جائے گا۔ متبادل طریقے میں، کسٹمر بیمہ لائن پر بیمہ ایجنٹ کو آفیشل ریکارڈ شدہ چینل، پر اپنی زبانی رضامندی کا اظہار بھی کر سکتا ہے۔ یہ تصدیق پرسنل ایکسیڈنٹ انشورنس کور کےل لیے ڈیجیٹل دستخط کے طور پر کام کرتا ہے۔ کسٹمر کی جانب سے مثبت جواب ملنے کی صورت میں، کسٹمر کو پرسنل ایکسیڈنٹ پالیسی میں رجسٹرڈ تصور کیا جائے گا۔
7۔ ثالثی
اس پالیسی کے حوالے سے پیدا ہونے والے تنازعات کو ایک ثالث کے پاس بھیجا جائے گا جس کا تعین فریقین کریں گے، بصورت کہ فریقین کسی ایک ثالث پر متفق نہ ہو سکیں، فریقین تحریری طور پر اپنی طرف سے ایک ماہ کے اندر ایک ثالث مقرر کریں گے، اور فریقین کے دو ثالث ریفرنس میں داخل ہونے سے پہلے مشترکہ طور پر کسی ایک امپائر پر متفق نہ ہوں۔ امپائر ثالثین کے ساتھ بیٹھے گا اور ان کی میٹنگز کا جائزہ لے گا جو کہ کمپنی کے خلاف کسی بھی کارروائی کی پیشگی شرط ہو گی۔ اگر کمپنی بیمہ شدہ فرد کی طرف کلیم کے حوالے سے ذمہ داری کو مسترد کر دے اور یہ کلیم ایسے استرداد کو یہاں بیان کردہ شرائط و ضوابط کے تحت بارہ ماہ کے اندر ثالث کے پاس بھیج نہ دیا گیا ہو، تو اس کلیم کو ختم تصور کیا جائے گا جس کی دوبارہ واپسی ممکن نہیں ہو گی۔ اوپر بیان کردہ شرائط و ضوابط کے باوجود، انشورنس آرڈیننس 2000 کے تحت تنازعات کے حل کے لیے قائم کیے گئے فورم جیسا کہ انشورنس اوبڈسمان، سمال ڈیسپیوٹ ریزولوشن کمیٹی اور انشورنس ٹرائبونلز کو ثالثوں کے فیصلے پر سبقت حاصل ہو گی۔
8۔ پالیسی کی شرائط و ضوابط کی پابندی:
پالیسی میں بیان کردہ شرائط و ضوابط میں سے کسی کی بھی پابندی میں ناکامی کی صورت میں تمام کلیم کالعدم تصور کیے جائیں گے۔
8۔ انشورنس بنیفٹس
کمپنی پرسنل ایکسیڈنٹ پالیسی کے تحت مندرجہ ذیل بنفیٹ دینے پر رضامندی ظاہر کرتی ہے۔
کسی بیمہ شدہ فرد کی موت یا حادثے کی صورت میں مستقل معذوری، عالمی سطح پر تسلیم شدہ 24 گھنٹے کی بنیاد پر، کی صورت میں کمپنی موت/معذوری کے مطلوبہ ثبوت وصول ہونے کے بعد بیمہ شدہ فرد یا بنفیشری، جو بھی لاگو ہو، کو بیمہ شدہ رقم جاری کرے گا جیسا کہ اس پالیسی کے انشورنس بنفیٹ سیکشن میں بیان کیا گیا ہے۔
بنفیٹ:
بیمہ شدہ فرد یا بنفشری کو حادثاتی موت کی صورت میں ملنے والے بنفیٹ کی رقم ادا کردہ پریمیئم کی بنیاد پر پراڈکٹ کی شرائط و ضوابط کے تحت ہو گی۔
اس کور کی شرائط و ضوابط یہ ہیں:
انشورنس آفر کو کیس بائے کیس بنیاد پر ری نیو کرے گی اور رجسٹرڈ سبسکرائبر کو
عدم تجدید پر: انشورنس پالیسی ختم کر دی جائے گی اور ایئرٹائم کی کٹوتی یا بلنگ منقطع کر دی جائے گی، حادثہ رونما ہونے کے بعد ہونے والی تمام کٹوتیاں یا بلنگ ناقابل واپسی ہو گی۔
پرسنل ایکسیڈنٹ انشورنس کور ایک (1) فرد فی Jazz سبسکرائبر ہے جو کہ پرسنل ایکسیڈنٹ انشورنس کور کے لیے کامیاب درخواست گزار ہو گا۔ ہر درخواست گزار انشورنس بنفیٹ کی زیادہ سے زیادہ سطح کو انرولمنٹ کے وقت منتخب کر سکتا ہے۔
پرسنل ایکسیڈنٹ انشورنس کور ایک (1) فرد فی Jazz سبسکرائبر ہے جو کہ پرسنل ایکسیڈنٹ انشورنس کور کے لیے کامیاب درخواست گزار ہو گا۔ ہر درخواست گزار انشورنس بنفیٹ کی زیادہ سے زیادہ سطح کو انرولمنٹ کے وقت منتخب کر سکتا ہے۔
چارجز اور بیمہ کور پوسٹ پیڈ:
*ماہانہ قیمت (ٹیکس کے علاوہ) | ادائیگی کا طریقہ | زیادہ سے زیادہ انشورنس کور فراہم کرنے کی سطح | جنازے کے اخراجات (PKR) | حادثے (PKR) کی وجہ سے اسپتال میں داخل ہونا |
روپے 75.71 | پوسٹ پیڈ بل | PKR 280,000 | 50,000 | 750 |
روپے 125.90 | پوسٹ پیڈ بل | PKR 560,000 | 100,000 | 1,500 |
روپے 263.43 | پوسٹ پیڈ بل | PKR 1,560,000 | 225,000 | 3,500 |
روپے 477.36 | پوسٹ پیڈ بل | PKR 3,125,000 | 450,000 | 7,500 |
*ٹیلکو ٹیکس 19.5% اور ایڈوانس ٹیکس 15% ماہانہ پوسٹ پیڈ بل پر لاگو ہوگا۔
انشورنس بنیفٹس کا گوشوارہ:
موت/مکمل مستقل معذوری | زیادہ سے زیادہ انشورنس بنفیٹ کی شرح |
حادثاتی موت | 100% |
عضو کٹ جانا یا دو اعضا استعمال کے قابل نہ رہنا | 100% |
اعضا کٹ جانا یا دونوں ہاتھ استعمال کے قابل نہ رہنا یا تمام انگلیاں اور دوںوں | 100% |
انگوٹھے | 100% |
مکمل فالج یا چوٹیں جس کا نتیجہ مکمل پستر پر پڑ جانا یا معذوری ہو | 100% |
مکمل پاگل پن | 100% |
دونوں آنکھوں کی بینائی مستقل ختم ہو جانا | 100% |
مستقل جزوی معذوری | زیادہ سے زیادہ انشورنس بنفیٹ کی شرح |
عضو کٹ جانا یا ایک عضو استعمال کے قابل نہ رہنا | 50% |
ایک ہاتھ کی چار انگلیاں اور انگوٹھا کٹ جانا یا کھو دینا | 50% |
ایک آنکھ کی بینائی مستقل ختم ہو جانا | 50% |
سننے یا بولنے کی صلاحیت مکمل کھو دینا | 50% |
جھلساؤ ۔ تھرڈ ڈگری، جسم کا 9% حصہ | 50% |
ماہانہ چارجز | یومیہ | ادائیگی کا طریقہ | زیادہ زیادہ بیمہ شدہ رقم فی شب (زیادہ سے زیادہ 30 راتیں سالانہ) | ایم۔ہیلتھ | ماہرانہ مشورہ (گائنی، ماہر اطفال، نیوٹریشنسٹ اور ذہنی صحت) |
75.27 روپے | 2.51 روپے | پری پیڈ بیلنس | 1,000 روپے | لاتعداد | لاگو نہیں |
روپے.120.10 | روپے.4.00 | پری پیڈ بیلنس | روپے 2,250 | لاتعداد | لاگو نہیں |
روپے.235.90 | روپے.7.86 | پری پیڈ بیلنس | روپے 5,500 | لاتعداد | جی ہاں |
روپے.428.95 | روپے.14.30 | پری پیڈ بیلنس | روپے 12,000 | لاتعداد | جی ہاں |
1,000 روپے فی شب
ایک مہینے مین اینڈ یوزر پرائس (روپوں میں) | ایک مہینے میں فی شب کوریج |
41.86 | 1,000 |
40.46 | 967 |
39.07 | 933 |
37.67 | 900 |
36.28 | 867 |
34.88 | 833 |
34.31 | 800 |
32.09 | 767 |
30.70 | 733 |
30.02 | 700 |
28.59 | 667 |
27.16 | 633 |
25.73 | 600 |
24.30 | 567 |
22.87 | 533 |
21.45 | 500 |
20.02 | 500 |
18.59 | 500 |
17.16 | 500 |
15.73 | 500 |
14.30 | 500 |
12.87 | 500 |
11.44 | 500 |
10.01 | 500 |
8.58 | 500 |
7.15 | 500 |
5.72 | 500 |
4.29 | 500 |
2.86 | 500 |
1.43 | 500 |
0 | Nil |
2,250 روپے فی شب
ایک مہینے مین اینڈ یوزر پرائس (روپوں میں) | ایک مہینے میں فی شب کوریج |
85.79 | 2,250 |
82.93 | 2,175 |
80.07 | 2,100 |
77.21 | 2,025 |
74.35 | 1,950 |
71.49 | 1,875 |
68.63 | 1,800 |
65.77 | 1,725 |
62.91 | 1,650 |
60.05 | 1,575 |
57.19 | 1,500 |
54.33 | 1,425 |
51.47 | 1,350 |
48.61 | 1,275 |
45.75 | 1,200 |
42.90 | 1,125 |
40.04 | 1,050 |
37.18 | 975 |
34.32 | 900 |
31.46 | 825 |
28.60 | 750 |
25.74 | 675 |
22.88 | 600 |
20.02 | 525 |
17.16 | 500 |
14.30 | 500 |
11.44 | 500 |
8.58 | 500 |
5.72 | 500 |
2.86 | 500 |
0 | Nil |
5,500 روپے فی شب
ایک مہینے مین اینڈ یوزر پرائس (روپوں میں) | ایک مہینے میں فی شب کوریج |
214.48 | 5,500 |
207.33 | 5,316 |
200.18 | 5,134 |
193.03 | 4,950 |
185.88 | 4,766 |
178.73 | 4,584 |
171.58 | 4,400 |
164.43 | 4,216 |
157.29 | 4,034 |
150.14 | 3,850 |
142.99 | 3,666 |
135.84 | 3,484 |
128.69 | 3,300 |
121.54 | 3,116 |
114.39 | 2,934 |
107.24 | 2,750 |
100.09 | 2,566 |
92.94 | 2,384 |
85.79 | 2,201 |
78.64 | 2,018 |
71.49 | 1,835 |
64.34 | 1,652 |
57.19 | 1,469 |
50.05 | 1,286 |
42.90 | 1,103 |
35.75 | 920 |
28.60 | 737 |
21.45 | 554 |
14.30 | 500 |
7.15 | 500 |
0 | صفر |
12,000 روپے
ایک مہینے مین اینڈ یوزر پرائس (روپوں میں) | ایک مہینے میں فی شب کوریج |
428.95 | 12,000 |
414.65 | 11,600 |
400.35 | 11,200 |
386.06 | 10,800 |
371.76 | 10,400 |
357.46 | 10,000 |
343.16 | 9,600 |
328.86 | 9,200 |
314.56 | 8,800 |
300.27 | 8,400 |
285.97 | 8,000 |
271.67 | 7,600 |
257.37 | 7,200 |
243.07 | 6,800 |
228.77 | 6,400 |
214.48 | 6,000 |
200.18 | 5,600 |
185.88 | 5,200 |
171.58 | 4,800 |
157.28 | 4,400 |
142.98 | 4,000 |
128.69 | 3,600 |
114.39 | 3,200 |
100.09 | 2,800 |
85.79 | 2,400 |
71.49 | 2,000 |
57.19 | 1,600 |
42.90 | 1,200 |
28.60 | 800 |
14.30 | 500 |
0 | صفر |
ماہانہ قیمت | یومیہ چارجز (PKR) | ادائیگی کا طریقہ | فراہم کردہ زیادہ سے زیادہ انشورنس کور کی سطح | جنازے کا خرچہ (PKR) | حادثے کی وجہ سے ہاسپیٹلائزیشن (PKR) |
75.27 روپے | 2.51 روپے | پری پیڈ بیلنس | PKR 225,000 | 40,000 | 600 |
120.05 روپے | 4.00 روپے | پری پیڈ بیلنس | PKR 450,000 | 80,000 | 1,200 |
261.26 روپے | 8.71 روپے | پری پیڈ بیلنس | PKR 1,250,000 | 180,000 | 3,000 |
475.01 روپے | 15.83 روپے | پری پیڈ بیلنس | PKR 2,500,000 | 360,000 | 6,000 |
PKR 225,000 پالیسی:
کیلنڈر مہینے میں ادا کی گئی آخری صارف کی قیمت کی رقم (PKR) | گلے کیلنڈر مہینے میں انشورنس کور |
75.31 | 225,000 |
72.80 | 217500 |
70.29 | 210,000 |
67.78 | 202,500 |
65.27 | 195,000 |
62.76 | 187,500 |
60.25 | 180,000 |
57.74 | 172,500 |
55.23 | 165,000 |
52.72 | 157,500 |
50.21 | 150,000 |
47.70 | 142,500 |
45.19 | 135,000 |
42.68 | 127,500 |
40.17 | 120,000 |
37.66 | 112,500 |
35.14 | 105,000 |
32.63 | 97,500 |
30.12 | 90,000 |
27.61 | 82,500 |
25.10 | 75,000 |
22.59 | 67,500 |
20.08 | 60,000 |
17.57 | 52,500 |
15.06 | 45,000 |
12.55 | 37,500 |
10.04 | 30,000 |
7.53 | 22,500 |
5.02 | 15,000 |
2.51 | 7,500 |
0 | Nil |
PKR 450,000 پالیسی:
کیلنڈر مہینے میں ادا کی گئی آخری صارف کی قیمت کی رقم (PKR) | اگلے کیلنڈر مہینے میں انشورنس کور |
120.05 | 450,000 |
116.05 | 435,000 |
112.05 | 420,000 |
108.05 | 405,000 |
104.05 | 390,000 |
100.04 | 375,000 |
96.04 | 360,000 |
92.04 | 345,000 |
88.04 | 330,000 |
84.04 | 315,000 |
80.03 | 300,000 |
76.03 | 285,000 |
72.03 | 270,000 |
68.03 | 255,000 |
64.03 | 240,000 |
60.03 | 225,000 |
56.02 | 210,000 |
52.02 | 195,000 |
48.02 | 180,000 |
44.02 | 165,000 |
40.02 | 150,000 |
36.02 | 135,000 |
32.01 | 120,000 |
28.01 | 105,000 |
24.01 | 90,000 |
20.01 | 75,000 |
16.01 | 60,000 |
12.01 | 45,000 |
8.00 | 30,000 |
4.00 | 15,000 |
0 | Nil |
PKR 1,250,000 پالیسی:
کیلنڈر مہینے میں ادا کی گئی آخری صارف کی قیمت کی رقم (PKR) | اگلے کیلنڈر مہینے میں انشورنس کور |
216.26 | 1,250,000 |
252.55 | 1,208,333 |
243.84 | 1,166,667 |
235,13 | 1,125,000 |
226.43 | 1,083,333 |
217.72 | 1,041,677 |
209.01 | 1,000,000 |
200.30 | 958,333 |
191.59 | 916,667 |
182.88 | 875,000 |
174.17 | 833,333 |
165.46 | 791,667 |
156.76 | 750,000 |
148.05 | 708,333 |
139.34 | 666.667 |
130.63 | 625,000 |
121.92 | 583,333 |
113.21 | 541,667 |
104.50 | 500,000 |
95.80 | 458,333 |
87.09 | 416,667 |
78.38 | 375,000 |
69.67 | 333,333 |
60.96 | 291,776 |
52.25 | 250,000 |
43.54 | 208,333 |
34.83 | 166,667 |
26.13 | 125,000 |
17.42 | 83,333 |
8.71 | 41,667 |
0 | Nil |
PKR 2,500,000 پالیسی:
کیلنڈر مہینے میں ادا کی گئی آخری صارف کی قیمت کی رقم (PKR) | اگلے کیلنڈر مہینے میں انشورنس کور |
475.01 | 2,500,000 |
459.18 | 2,416,667 |
443.34 | 1,166,667 |
427.51 | 2,250,000 |
411.68 | 2,166,667 |
395.82 | 2.083,333 |
380.01 | 2,000,000 |
364.17 | 1,916,667 |
348.34 | 1,833,333 |
332.51 | 1,750,000 |
316.67 | 1,666,667 |
300.84 | 1,583,333 |
285.01 | 1,500,000 |
269.17 | 1,416,667 |
253.34 | 1,333,333 |
237.51 | 1,250,000 |
221.67 | 1,166,667 |
205.84 | 1,083,333 |
190.00 | 1,000,000 |
174.17 | 916,667 |
158.34 | 833,333 |
142.50 | 750,000 |
126.67 | 666,667 |
110.84 | 583,33 |
95.00 | 500,000 |
79.17 | 416,667 |
63.33 | 333,333 |
47.50 | 250,000 |
31.67 | 166,667 |
15.83 | 83,333 |
0 | Nil |
(پالیسی کی شرائط و ضوابط مندرجہ ذیل کے تحت رہیں گی)
نوٹیفکیشن Jazz.com.pk پر دئیے گئے ہوں یا انشورنس کمپنی کی ویب سائٹ https://igiinsurance.com.pk/ پر یا www.milvikpakistan.com پر اسلامی جمہوریہ پاکستان کے بڑے اخبار میں اشاعت کے ذریعے۔
پوسٹ پیڈ کسٹمر رجسٹریشن کے دوسرے دن یہ کور حاصل کرے گا۔ بیمہ خیر سگالی کے طور پر پلان کی تصدیق کی تاریخ سے کسٹمر کی بل کی تاریخ تک پریمیئم ادا کرے گی۔
اگر کسٹمر بلنگ کی مدت کے دوران ایکٹیو نہیں ہوتا تو بیمہ کسٹمر کو انشورنس کوریج فراہم نہیں کرے گا۔
جیسے ہی کسٹمر تصدیق کرے گا، ماہانہ چارجز پیشگی کاٹ لیے جائیں گے اور روزانہ کٹوتی نہیں ہو گی۔
یہ سروس ان سبسکرائب کرنے کے لیے کسٹمر ’’NO‘‘، ’’Cancel‘‘ یا ’’Unsub‘‘ لکھ کر 9878 پر میسج کرے گا یا 878-119-111-042 پر کال کرے گا۔