پاکستان کا سب سے بڑا AI سے چلنے والا ڈیجیٹل انشورنس مارکیٹ پلیس۔ انشورنس کی خریداری کی پریشانی کو الوداع کہو اور ذاتی نوعیت کے، ہموار تجربے کو خوش آمدید کہیں۔ FikrFree ایک انقلابی پلیٹ فارم ہے جسے انشورنس پالیسیوں کی خریداری اور انتظام کے عمل کو آسان بنانے کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے۔ FikrFree کے ساتھ، آپ آسانی سے آپ کی منفرد ضروریات کے مطابق بیمہ مصنوعات کی متنوع رینج میں سے موازنہ اور انتخاب کر سکتے ہیں، جو آپ کے اسمارٹ فون کی سہولت سے قابل رسائی ہیں۔
گوگل پلے اسٹور کے ذریعے اپنے اسمارٹ فون پر فکر فری ایپ ڈاؤن لوڈ کریں۔
پالیسی ایکٹیویشن: بیمہ کے متعدد اختیارات میں سے انتخاب کریں، بشمول ہینڈ سیٹ، صحت اور زندگی کی بیمہ، سبھی آن لائن سبسکرپشن کے لیے دستیاب ہیں۔
پالیسی کو غیر فعال کرنا: ضرورت پڑنے پر اپنی پالیسی کو آسانی سے غیر فعال کریں۔
موجودہ پالیسی کی مطابقت پذیری: اگر آپ ایک موجودہ پالیسی ہولڈر ہیں، تو آپ کی پالیسی کی تفصیلات ایپ کو ڈاؤن لوڈ کرنے کے بعد خود بخود نظر آئیں گی۔
eClaims: اپنے آلے پر صرف چند ٹیپس کے ساتھ دعوے جمع کرائیں۔
ذاتی بیمہ: ایڈوانسڈ AI الگورتھم آپ کی مخصوص ضروریات اور طرز زندگی کے مطابق موزوں ترین انشورنس پلان تجویز کرنے کے لیے آپ کے منفرد پروفائل کا تجزیہ کرتے ہیں۔
ادائیگی کے متعدد اختیارات: پری پیڈ یا پوسٹ پیڈ بیلنس کا استعمال کرتے ہوئے، یا اپنے JazzCash والیٹ کے ذریعے اپنے انشورنس کی ادائیگی کریں۔
کسٹمر سپورٹ: ہر پارٹنر کی درخواست پر 24/7 کسٹمر سپورٹ دستیاب ہے۔
ہیلتھ انشورنس: طبی اخراجات کے لیے جامع کوریج، بشمول ڈاکٹر کے دورے، ہسپتال میں داخلے، سرجری، اور ادویات۔
ہینڈ سیٹ انشورنس: آپ کے موبائل ڈیوائس کے نقصان، نقصان یا چوری کے خلاف تحفظ۔
حادثاتی بیمہ: حادثاتی چوٹوں اور موت کے لیے کوریج۔
لائف انشورنس: آپ کی بے وقت موت کی صورت میں آپ کے پیاروں کے لیے مالی تحفظ۔
OPD/IPD منصوبہ: بیرونی مریضوں (OPD) اور داخل مریضوں (IPD) کے طبی اخراجات کے لیے کوریج۔
کینسر تکافل پلان: کینسر کے علاج اور متعلقہ اخراجات کے لیے مالی معاونت۔
خواتین کا تکافل منصوبہ: خاص طور پر خواتین کی صحت کی دیکھ بھال کی ضروریات کے لیے تیار کردہ بیمہ کوریج۔
1۔ استعمال کی شرائط
سلام/سلام! اور فکرفری کے استعمال کی شرائط ("شرائط") میں خوش آمدید۔ یہ شرائط آپ اور پاکستان موبائل کمیونیکیشنز لمیٹڈ کے درمیان ہیں، جو پاکستان کے قوانین کے تحت رجسٹرڈ کمپنی ہے ("PMCL" "ہم"، "ہم"، "ہمارا") آپ کو [فکرفری] موبائل ایپلیکیشن ("پلیٹ فارم") فراہم کر رہی ہے۔ آپ کے مقام پر۔ براہ کرم ان شرائط کے ساتھ، آپ پر لاگو پرائیویسی پالیسی ("پرائیویسی پالیسی") اور پلیٹ فارم سے متعلق تمام دیگر قواعد و ضوابط کو پڑھیں۔ جب بھی آپ پلیٹ فارم کا دورہ کرتے، براؤز کرتے یا استعمال کرتے ہیں، آپ ان شرائط اور رازداری کے نوٹس کو قبول کرتے ہیں اور آپ ان کے پابند ہونے سے اتفاق کرتے ہیں ہمارے ساتھ آپ کے معاہدے میں یہ شرائط شامل ہیں۔
پلیٹ فارم فعالیت کو بڑھانے کے لیے آپ کے آلے کی مختلف خصوصیات کا استعمال کرتا ہے۔ اس میں لوکیشن سروسز، سینسرز جیسے الٹی میٹر اور ایکسلرومیٹر، اور میموری اور اسٹوریج میں تبدیلیاں شامل ہیں۔ مزید برآں، یہ فون کے اعدادوشمار، شناخت کی تفصیلات، اور ڈیوائس کی خصوصیات جیسے فائل سسٹم، رابطے، کال لاگ، کیمرہ، SMS ان باکس، اور Wi-Fi کنکشن تک رسائی حاصل کرتا ہے۔
یہ خصوصیات مخصوص مقاصد کو پورا کرتی ہیں:
- مقام کی خدمات: ہمیں آپ کے مقام کے مطابق انشورنس پالیسیاں پیش کرنے اور مقام پر مبنی اطلاعات بھیجنے کے قابل بنائیں۔
- کیمرہ/گیلری تک رسائی: موثر تصدیق اور بیمہ کے دعووں کی تصفیہ کے لیے دستاویز اپ لوڈ کرنے کی سہولت۔
- لاگز اور ہسٹری: اپنے حوالے کے لیے اپنے تعاملات اور لین دین کا شفاف ریکارڈ رکھیں۔
پلیٹ فارم کا استعمال جاری رکھ کر، آپ اپنے آلے کی خصوصیات کے ان استعمال سے اتفاق کرتے ہیں، جو آپ کے بیمہ کے مجموعی تجربے کو بڑھاتے ہیں۔
اگر آپ ان شرائط سے متفق نہیں ہیں، تو براہ کرم پلیٹ فارم استعمال کرنے سے باز رہیں۔ پلیٹ فارم تک رسائی حاصل کر کے یا استعمال کر کے، آپ اقرار نامہ کو ناقابل تنسیخ قبول کرتے ہیں اور اسی کی پابندی کرنے پر راضی ہوتے ہیں (جیسا کہ وقتاً فوقتاً اپ ڈیٹ کیا جاتا ہے)۔
اگر آپ نے Google Play Store (Android صارفین کے لیے) یا App Store (IOS صارفین کے لیے) سے پلیٹ فارم ڈاؤن لوڈ کیا ہے، تو آپ بھی بالترتیب Google Play اور/یا App Store کی سروس کی شرائط کے تابع ہوں گے۔ اگر Google Play کی سروس کی شرائط اور/یا App Store کی سروس کی شرائط اور آپ کے ایپ کے استعمال سے متعلق اس معاہدے کے درمیان کوئی تضاد ہے، تو یہ معاہدہ غالب ہوگا۔
2۔ خدمات
2.1 پلیٹ فارم خدمات کی ایک رینج (مجموعی طور پر "سروسز") فراہم کرتا ہے جس میں فکر فری موبائل ایپلیکیشن/ایپ، ویب سائٹ شامل ہے، جس کے ذریعے صارفین کو انشورنس سروسز تک رسائی حاصل ہوگی جسے صارفین مناسب سمجھ کر خرید سکتے ہیں۔
2.2 PMCL اور اس کے کاروبار، ملحقہ اداروں یا تیسرے فریق اور ان کی مصنوعات اور خدمات کی شناخت کرنے والے نام، تصاویر اور لوگو PMCL اور/یا متعلقہ ملحقہ یا تیسرے فریق کے ملکیتی نشان ہیں۔ ان شرائط میں شامل کسی بھی چیز کو PMCL یا متعلقہ ملحقہ یا کسی دوسرے فریق ثالث کے ٹریڈ مارک کے تحت لائسنس یا حق دینے سے تعبیر نہیں کیا جائے گا۔
3۔ تھرڈ پارٹی سروس فراہم کرنے والے
3.1 پلیٹ فارم مخصوص تھرڈ پارٹی سروس فراہم کنندگان تک رسائی فراہم کرتا ہے۔ ویب سائٹس اور ایپلیکیشنز کے تیسرے فریق فراہم کنندگان جن تک آپ پلیٹ فارم کے ذریعے رسائی حاصل کرتے ہیں ان تک رسائی آپ کی اپنی ذمہ داری پر کی جاتی ہے، اور ہمارے پاس ایسے کسی بھی مسئلے کے لیے کوئی ذمہ داری نہیں ہے جو اس طرح کی تیسری پارٹی کی خدمات کے استعمال سے پیدا ہو سکتی ہے۔ اگر کسی فریق ثالث کی ویب سائٹس یا ایپلیکیشنز کسی قسم کی پریشانی یا نقصان کا باعث بنتی ہیں، تو آپ کو براہ راست فریق ثالث فراہم کنندہ سے ازالہ کرنا چاہیے۔ اس طرح کے معاملات میں ہماری کوئی ذمہ داری نہیں ہے اس لیے مدد نہیں کر سکتے۔ یہ نوٹ کرنا بھی ضروری ہے کہ ویب سائٹس یا ایپلیکیشنز کے تیسرے فریق فراہم کنندگان جن تک آپ پلیٹ فارم کے ذریعے رسائی حاصل کرتے ہیں ان کے شرائط و ضوابط ہو سکتے ہیں۔ ایسی شرائط و ضوابط کو پڑھنا اور ان پر عمل کرنا آپ کی ذمہ داری ہے۔
3.2 PMCL اس بات کی ضمانت دیتا ہے کہ وہ ان شرائط کے تحت اپنی ذمہ داریوں کو پیشہ ورانہ انداز میں، صنعت کے معیارات کے مطابق انجام دے گا، اور پلیٹ فارم کو فعال رکھنے کے لیے معقول کوششیں کرے گا۔ تاہم، پلیٹ فارم "جیسا ہے" کی بنیاد پر فراہم کیا جاتا ہے اور PMCL پلیٹ فارم یا فریق ثالث کی دستیابی، تجارتی صلاحیت، کسی خاص مقصد کے لیے فٹنس، خلاف ورزی، درستگی یا مکمل ہونے کے بارے میں کوئی وارنٹی نہیں دیتا، ظاہر یا مضمر پلیٹ فارم پر دستیاب ویب سائٹس یا ایپلیکیشنز۔ آپ تسلیم کرتے ہیں کہ پلیٹ فارم میں غلطیاں ہوسکتی ہیں اور یہ کہ PMCL اس کے بلاتعطل یا غلطی سے پاک آپریشن کی ضمانت نہیں دیتا۔
4۔ ترمیمات، اپڈیٹڈ اور ترامیم
4.1 PMCL ان شرائط کو تبدیل کرنے کا حق محفوظ رکھتا ہے جن کے تحت خدمات پیش کی جاتی ہیں، بشمول چارجز، اگر کوئی ہیں، سروسز کے استعمال سے وابستہ ہیں لیکن ان تک محدود نہیں۔ کاروبار، قانونی اور ریگولیٹری تقاضوں میں تبدیلیوں کی بنیاد پر شرائط میں مزید ترمیم کی جا سکتی ہے اور انہیں آن لائن اپ ڈیٹ کیا جائے گا۔ آپ کو ان شرائط اور اس میں ہونے والی کسی بھی تبدیلی کا جائزہ لینے کے لیے وقتاً فوقتاً اس صفحہ پر جانے کی ترغیب دی جاتی ہے۔ PMCL اپنی صوابدید پر کسی بھی وقت پلیٹ فارم میں دستیاب کسی بھی مواد یا خصوصیات کو شامل کرنے، ترمیم کرنے یا حذف کرنے کا حق محفوظ رکھتا ہے۔
4.2 پی ایم سی ایل کو معطل یا منقطع کرنے کا حق محفوظ ہے۔خدمات یا اس کے کسی بھی حصے کو، کسی بھی وقت اور بغیر اطلاع کے (سوائے قابل اطلاق قانون کے مطابق ضرورت کے مطابق) شروع کریں اور PMCL آپ کے لیے ذمہ دار نہیں ہوگا اگر وہ ایسے حقوق کا استعمال کرے، چاہے آپ کی سروس استعمال کرنے کی اہلیت ترمیم سے متاثر ہو۔ یا تبدیل کریں۔
4.3 PMCL قانونی یا ریگولیٹری وجوہات کی بنا پر شرائط اور رازداری کے نوٹس میں تبدیلیاں کرنے کا حق محفوظ رکھتا ہے۔ سیکورٹی وجوہات کے لئے؛ موجودہ خصوصیات کو بڑھانے اور/یا خدمات میں اضافی خصوصیات شامل کرنے کے لیے؛ ٹیکنالوجی میں ترقی کی عکاسی کرنا؛ خدمات میں معقول تکنیکی ایڈجسٹمنٹ کرنا؛ اور خدمات کے سلسلے میں نظر ثانی شدہ شرائط کو پوسٹ کرکے کسی بھی وقت سروس کے جاری آپریشن کو یقینی بنانا۔ قانون کی طرف سے اجازت دی گئی زیادہ سے زیادہ حد تک، کسی بھی تبدیلی کے بعد آپ کی خدمات یا پلیٹ فارم کا مسلسل استعمال آپ کی اس طرح کی تبدیلیوں کی قبولیت کو تشکیل دے گا۔
5۔ پلیٹ فارم کا استعمال
5.1 آپ اپنے صارف کی شناخت، پاس ورڈ، اکاؤنٹ کی تفصیلات اور متعلقہ نجی معلومات کی رازداری کو برقرار رکھنے کے ذمہ دار ہیں۔ یہ یقینی بنانا ہے کہ آپ کے اکاؤنٹ اور اس سے متعلقہ تفصیلات کو ہر وقت محفوظ طریقے سے برقرار رکھا جائے اور آپ کے اکاؤنٹ کے غلط استعمال کو روکنے کے لیے تمام ضروری اقدامات کیے جائیں۔ اگر آپ کے پاس یہ یقین کرنے کی کوئی وجہ ہے کہ آپ کا پاس ورڈ کسی اور کو معلوم ہو گیا ہے، یا اگر پاس ورڈ غیر مجاز طریقے سے استعمال ہو رہا ہے، یا ہونے کا امکان ہے تو آپ کو ہمیں فوری طور پر مطلع کرنا چاہیے۔ آپ اس بات سے اتفاق کرتے ہیں اور تسلیم کرتے ہیں کہ پیش کردہ پلیٹ فارم اور متعلقہ خدمات کا کوئی بھی استعمال اور/یا آپ کے اکاؤنٹ اور پاس ورڈ کا استعمال کرتے ہوئے نجی معلومات، ڈیٹا یا کمیونیکیشنز تک رسائی یا تو آپ کے ذریعہ انجام دی گئی ہے یا آپ کے ذریعہ مجاز سمجھا جائے گا۔
5.2 اگر آپ کسی اور کو اپنے اکاؤنٹ کا استعمال کرتے ہوئے پلیٹ فارم کو استعمال کرنے یا اس تک رسائی کی اجازت دیتے ہیں، تو آپ تسلیم کرتے ہیں کہ یہ شرائط اور آپ کی فراہم کردہ کوئی بھی رضامندی ان کی معلومات تک رسائی، استعمال اور افشاء پر بھی لاگو ہوتی ہے۔
5.3 پلیٹ فارم تک رسائی یا استعمال کرکے:
(a) آپ تصدیق کرتے ہیں اور ضمانت دیتے ہیں کہ آپ PMCL اور یا PMCL کے کسی بھی ملحقہ کو فراہم کردہ تمام ڈیٹا اور معلومات ("رجسٹریشن ڈیٹا") ہر لحاظ سے اور ہر وقت درست ہیں۔
(b) آپ اپنے رجسٹریشن ڈیٹا کو ضرورت کے مطابق فوری طور پر اپ ڈیٹ کرنے سے اتفاق کرتے ہیں، تاکہ آپ کا رجسٹریشن ڈیٹا ہر وقت درست رہے۔
(c) آپ تسلیم کرتے ہیں کہ PMCL آپ کے ساتھ معاہدہ کرتا ہے اور پاکستان میں پلیٹ فارم کی تقسیم کا ذمہ دار ہے اور PMCL ڈیٹا کنٹرولر ہے جیسا کہ رازداری کے نوٹس میں تفصیل سے بیان کیا گیا ہے
5.4 جب آپ پلیٹ فارم استعمال کرتے ہیں، تو آپ کو ای میل، ٹیکسٹ، اور/یا موبائل پش نوٹیفیکیشنز یا PMCL کی جانب سے فراہم کردہ کسی دوسرے طریقے کے ذریعے ہم سے مواصلتیں وصول کرنے سے رضامندی یا آپٹ آؤٹ کرنے کا موقع دیا جا سکتا ہے۔ معیاری ٹیکسٹ اور کالنگ ریٹس لاگو ہوں گے۔ آپ اس بات سے اتفاق کرتے ہیں کہ ٹیکسٹ، کالز، یا پہلے سے ریکارڈ شدہ پیغامات خودکار ٹیلی فون ڈائلنگ سسٹم کے ذریعے تیار کیے جا سکتے ہیں۔ مارکیٹنگ مواد سے آپٹ آؤٹ کرنے کے بارے میں تفصیلات کے لیے، براہ کرم رازداری کے نوٹس سے رجوع کریں۔ آپ تسلیم کرتے ہیں کہ آپ کو پلیٹ فارم استعمال کرنے کی شرط کے طور پر پروموشنل ٹیکسٹس، ای میلز، یا کالز یا کوئی اور مواصلت موصول کرنے کے لیے رضامندی کی ضرورت نہیں ہے۔
5.5 سروس ایکٹیویشن کے دوران، سبسکرائبر پلیٹ فارم میں نئی خصوصیات/اپ ڈیٹس کے لیے ٹیکسٹ میسجز وصول کرنے کی رضامندی دیتا ہے۔ ٹیکسٹ پیغامات PMCL کے نیٹ ورک سے بھیجے جاتے ہیں جن پر کوئی چارج نہیں ہوتا۔
6۔ عام دستبرداری
6.1 پلیٹ فارم کا استعمال کرتے ہوئے، آپ اس بات سے اتفاق کرتے ہیں کہ آپ اس معاہدے کو ایک پابند معاہدہ کے طور پر سمجھنے اور اسے قبول کرنے اور تمام شرائط کی پابندی کرنے کے مکمل اہل اور اہل ہیں
6.2 آپ فراہم کردہ انٹرفیس کے علاوہ کسی اور ذریعہ سے پلیٹ فارم تک رسائی حاصل نہیں کریں گے اور پلیٹ فارم کے کسی بھی حصے کو حاصل، کاپی یا نگرانی نہیں کریں گے تاکہ پلیٹ فارم کے نیویگیشنل ڈھانچے یا پریزنٹیشن کو دوبارہ پیش کیا جا سکے یا اس کو روکا جا سکے۔ ، کسی بھی مواد، دستاویزات، یا معلومات کو کسی بھی ذریعہ سے حاصل کرنے یا حاصل کرنے کی کوشش کرنا جو خاص طور پر پلیٹ فارم کے ذریعے دستیاب نہیں ہے۔
6.3 آپ پلیٹ فارم پر کسی بھی ایسی معلومات کی میزبانی، ڈسپلے، اپ لوڈ، ترمیم، اشاعت یا اشتراک نہیں کریں گے جو کسی دوسرے شخص سے تعلق رکھتی ہو جس کا آپ کو کوئی حق نہیں ہے۔ یا انتہائی نقصان دہ، توہین آمیز، ہتک آمیز، فحش، فحش، پیڈو فیلک، توہین آمیز، دوسرے کی رازداری پر حملہ آور، نفرت انگیز، نسلی طور پر قابل اعتراض، توہین آمیز، منی لانڈرنگ یا جوئے کی حوصلہ افزائی سے متعلق یا کسی بھی طرح سے غیر قانونی؛ یا کسی ایسی سرگرمی میں مشغول ہو جو پلیٹ فارم یا سرورز/نیٹ ورکس تک رسائی میں خلل ڈالے یا خلل ڈالے۔ یا کسی بھی مصنف کے انتساب، قانونی یا دیگر نوٹسز، ملکیتی عہدہ، لیبل نرم وہ اصل یا سافٹ ویئر کا ماخذ، یا پلیٹ فارم پر موجود دیگر مواد کو غلط یا حذف کرتا ہے۔ یا اس طرح کے پیغامات کی اصلیت کے بارے میں مکتوب کو دھوکہ دیتا ہے یا گمراہ کرتا ہے یا کوئی ایسی معلومات پہنچاتا ہے جو انتہائی ناگوار یا خطرناک ہو یا جو صریح طور پر غلط یا گمراہ کن ہو لیکن معقول حد تک حقیقت کے طور پر سمجھا جا سکتا ہے۔
6.4 آپ اتفاق کرتے ہیں کہ قابل اطلاق قوانین کی عدم تعمیل کی صورت میں، یاese شرائط یا رازداری کی پالیسی کے ساتھ، ہمیں پلیٹ فارم تک آپ کی رسائی یا استعمال کے حقوق کو فوری طور پر ختم کرنے کا حق حاصل ہے۔
6.5 پلیٹ فارم پر آپ کے پروفائل پر ہمارے ساتھ یا کسی تیسرے فریق کی طرف سے آپ کے ذریعے شیئر کی گئی ذاتی معلومات کے غلط استعمال کے لیے ہم ذمہ دار نہیں ہوں گے۔
6.6 ہم وقتاً فوقتاً شرائط کو تبدیل کرنے کا حق محفوظ رکھتے ہیں، اور ایسی تبدیلیاں آپ پر لاگو ہوں گی اگر آپ پلیٹ فارم پر ایسی تبدیلیاں پوسٹ ہونے کے بعد کسی بھی وقت پلیٹ فارم کا استعمال جاری رکھیں گے۔ جہاں ہمیں یقین ہے کہ کوئی بھی تبدیلیاں مادی ہیں، ہم آپ کو ان ایپ نوٹیفکیشن، ایس ایم ایس، پش نوٹیفکیشن، یا آپ کے فراہم کردہ ای میل کے ذریعے مطلع کریں گے، لیکن اس بات سے قطع نظر کہ آپ کو ایسا نوٹس موصول ہو، اگر آپ استعمال کرتے ہیں تو کوئی بھی تبدیلی موثر ہو جائے گی۔ اس صفحے پر اس طرح کی تبدیلیوں کے شائع ہونے کے بعد کسی بھی وقت پلیٹ فارم میں سے کوئی بھی۔ ہم تجویز کرتے ہیں کہ آپ وقتاً فوقتاً اس صفحہ پر جائیں تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ آپ حالیہ شرائط سے واقف ہیں۔
7۔ ادائیگیاں
7.1 آپ کو PMCL کو ذاتی معلومات فراہم کرنے کی ضرورت ہو سکتی ہے اور آپ کو کچھ خدمات کے لیے کریڈٹ کارڈ، ڈیجیٹل والیٹ، یا PMCL ("ادائیگی کا طریقہ") کے ذریعے قبول کردہ ادائیگی کے دوسرے طریقے کے ذریعے ادائیگی کرنے کی ضرورت پڑ سکتی ہے جو آپ کے پاس ہے۔ منتخب کردہ۔
7.2 آپ اتفاق کرتے ہیں، سمجھتے ہیں اور تسلیم کرتے ہیں کہ پی ایم سی ایل ادائیگیوں کی کارروائی کے لیے فریق ثالث ادائیگی کے گیٹ وے کی سہولت فراہم کرتا ہے۔ اس سہولت کا انتظام تھرڈ پارٹی پیمنٹ گیٹ وے فراہم کنندہ کے ذریعے کیا جاتا ہے۔ ادائیگی کے مخصوص طریقوں کے لیے، آپ کو ایسے تھرڈ پارٹی پیمنٹ گیٹ وے فراہم کنندہ کی تمام شرائط و ضوابط پر عمل کرنے کی ضرورت ہے جن کا حوالہ پلیٹ فارم اور/یا ایسے تھرڈ پارٹی پلیٹ فارم پر دیا گیا ہے، اگر اس میں بیان کیا گیا ہو۔ آپ تسلیم کرتے ہیں، کہ آپ سبسکرپشن فیس کی ادائیگی کے لیے استعمال کیے گئے ادائیگی کے طریقہ کے مطابق فریق ثالث کے ادائیگی کے گیٹ وے اور/یا ایسے تھرڈ پارٹی پلیٹ فارم کی شرائط و ضوابط کے بھی پابند ہیں (جیسا کہ ذیل میں شق 7.6 میں بیان کیا گیا ہے)۔
7.3 آپ ادائیگی کی جو معلومات فراہم کرتے ہیں اس کی درستگی اور صداقت کے ذمہ دار ہیں بشمول بینک اکاؤنٹ نمبر/کریڈٹ کارڈ کی تفصیلات اور رکنیت کے عمل کے دوران درخواست کی گئی کوئی بھی دوسری معلومات۔ آپ نمائندگی کرتے ہیں اور ضمانت دیتے ہیں کہ آپ کو کوئی بھی کریڈٹ کارڈ یا دیگر ادائیگی کی معلومات (بشمول کسی بھی ادائیگی کے طریقہ سے متعلق) استعمال کرنے کا حق ہے جو آپ جمع کراتے ہیں۔ آپ اتفاق کرتے ہیں اور تسلیم کرتے ہیں کہ PMCL ذمہ دار نہیں ہوگا اور کسی بھی طرح سے کسی بھی نقصان کے لیے ذمہ دار نہیں ٹھہرایا جائے گا، چاہے وہ براہ راست، بالواسطہ، حادثاتی، یا نتیجہ خیز ہو، بشمول ادائیگی کی ہدایات پر کارروائی میں تاخیر یا کریڈٹ کارڈ کے کسی فراڈ کی وجہ سے ہونے والے نقصانات .
7.4 پی ایم سی ایل کو کسی بھی ادائیگی کے طریقے کے ذریعے ادائیگی موصول ہونے پر، پی ایم سی ایل آپ کو متعلقہ سروس ڈیلیوری کے منظور شدہ طریقوں میں سے کسی کے ذریعے فراہم کرے گا جسے پی ایم سی ایل اپناتا ہے۔
7.5 ہر سروس کے لیے مخصوص کردہ فیس تمام قابل اطلاق ٹیکسوں پر مشتمل ہے۔ ہم آپ کو قابل اطلاق ٹیکسوں میں کسی تبدیلی کے بارے میں مطلع نہیں کر سکیں گے۔ آپ تمام فریق ثالث کے انٹرنیٹ تک رسائی کے چارجز، بینک چارجز اور ٹیکس کے ذمہ دار ہیں جو آپ کے پلیٹ فارم کے استعمال کے سلسلے میں فیس میں شامل نہیں ہیں، جو آپ کے سروس فراہم کنندہ کی بنیاد پر مختلف ہو سکتے ہیں۔ براہ کرم اپنے انٹرنیٹ فراہم کنندہ، بینک، ادائیگی کے طریقہ کار کے سروس فراہم کنندہ سے اس طرح کے چارجز کے بارے میں معلومات حاصل کریں۔
سروس کو منسوخ کرنے کے لیے، ایپ میں پالیسیوں کے ٹیب میں ان سبسکرائب کریں
7.7 PMCL اپنی صوابدید پر ادائیگی کے قبول شدہ طریقہ یا بلنگ فراہم کنندہ کو تبدیل کرنے کا حق محفوظ رکھتا ہے۔ PMCL وقتا فوقتا سبسکرپشن فیس کو تبدیل کرنے یا خصوصی پیشکشیں چلانے کا حق محفوظ رکھتا ہے جس میں وہ بلنگ فراہم کنندہ کے صارفین کو رعایتی یا مفت سبسکرپشنز پیش کر سکتا ہے۔
8۔ اشتہارات، مقابلے اور پروموشنز
8.1 PMCL ڈیجیٹل اشتہارات کے ذریعے پلیٹ فارم پر فریق ثالث کی مصنوعات کو شامل یا پیش کر سکتا ہے، چاہے براہ راست مشتہرین سے حاصل کیا گیا ہو یا اشتہاری نیٹ ورکس سے حاصل کیا گیا ہو۔ PMCL اس بات کی نمائندگی اور ضمانت نہیں دیتا ہے کہ پلیٹ فارم پر موجود مصنوعات یا خدمات کے اشتہارات یا فریق ثالث کی سائٹس پر دستیاب/میزبانی کی گئی تیسری پارٹی کے مواد درست اور درست ہیں۔ اس کے مطابق، PMCL کوئی ذمہ داری نہیں لیتا ہے اور اس طرح کی مشتہر مصنوعات یا خدمات کے اشتہارات یا استعمال سے پیدا ہونے والی کسی بھی ذمہ داری کو واضح طور پر مسترد کرتا ہے۔ پلیٹ فارم پر مشتہر کردہ مصنوعات یا خدمات کے استعمال کی وجہ سے مشتہرین کے ساتھ آپ کی کوئی بھی ڈیل آپ اور مشتہر کے درمیان ہے، اور آپ اس بات سے اتفاق کرتے ہیں کہ PMCL کسی بھی نقصان یا دعوے کے لیے ذمہ دار نہیں ہے جو آپ کو مشتہر کے خلاف ہو سکتا ہے۔
8.2 PMCL اضافی شرائط و ضوابط ("اضافی شرائط و ضوابط") کو وقتاً فوقتاً، آپ کے سلسلے میں مطلع کر سکتا ہے: (a) PMCL کے ذریعے منعقد کردہ پلیٹ فارم پر کسی بھی مقابلے، کھیل، یا دیگر پروموشن میں شرکت اور /یا PMCL کے ملحقہ اور/یا PMCL کی طرف سے اختیار کردہ کوئی تیسری پارٹی پارٹنر، اور/یا، (b) کسی بھی مقابلے میں شرکت، یا پروموشنn، تیسرے فریق کی ویب سائٹ، سروس، ایپلیکیشن، پلیٹ فارم کے ساتھ مربوط پلیٹ فارم کے سلسلے میں۔ اگر اس طرح کی اضافی شرائط و ضوابط ان شرائط سے متصادم ہیں تو، اضافی شرائط و ضوابط میں موجود دفعات متضاد یا تنازعہ کی حد تک (جیسا کہ قابل اطلاق) حکومت اور کنٹرول کریں گی۔
9۔ کوئی گارنٹی\وارنٹی نہیں
9.1 پلیٹ فارم اور اس میں موجود تمام معلومات، مواد، خدمات اور افعال بشمول، سافٹ ویئر پروگرام، ڈیٹا، ڈیٹا بیس، متن، گرافکس، تصاویر، اینیمیشن، آڈیو، موسیقی، ویڈیو، لنکس یا دیگر مواد فراہم کیے گئے ہیں "جیسا ہے" اور "جیسا کہ دستیاب ہے"۔ کسی بھی قسم کی کوئی وارنٹی، مضمر، اظہار یا قانونی بشمول عنوان کی کسی بھی وارنٹی، فریق ثالث کی عدم خلاف ورزی، تجارتی قابلیت، اطمینان بخش معیار، مطابقت، غلطی سے پاک، قابل اعتماد، کسی خاص مقصد کے لیے فٹنس اور کمپیوٹر سے آزادی سمیت لیکن ان تک محدود نہیں۔ وائرس یا دیگر نقصان دہ، تباہ کن یا کرپٹ کوڈ، ایجنٹ، پروگرام یا میکروز، پلیٹ فارم یا سروس کے ساتھ مل کر دیا جاتا ہے۔
9.2 PMCL اس بات کی ضمانت نہیں دیتا:
(a) پلیٹ فارم صارف کی توقعات پر پورا اترے گا۔ یا
(b) پلیٹ فارم بغیر کسی رکاوٹ کے یا بروقت، قابل اعتماد، یا غلطی سے پاک طریقے سے قابل رسائی ہو گا۔ یا
(c) پلیٹ فارم کے استعمال سے حاصل ہونے والے نتائج صارفین کی توقعات کے مطابق ہوں گے جنہیں درست اور قابل اعتماد سمجھا جاتا ہے۔ یا
(d) پلیٹ فارم کے ذریعے صارف کی طرف سے جیتی گئی یا حاصل کردہ مصنوعات، خدمات، معلومات یا دیگر مواد کا معیار صارف کی توقعات پر پورا اترے گا
9.3 صارف اپنے ڈیٹا سسٹم کو پہنچنے والے نقصانات یا پلیٹ فارم سے مواد کو ڈاؤن لوڈ کرنے سے پیدا ہونے والے ڈیٹا کے نقصان کے لیے مکمل طور پر ذمہ دار ہوگا۔
9.4 کوئی رہنمائی یا معلومات، تحریری یا زبانی، جو XYZ سے یا پلیٹ فارم کے ذریعے حاصل کی گئی ہے، کوئی وارنٹی نہیں بنائے گی، جو ان شرائط میں خاص طور پر بیان نہیں کی گئی ہے۔
9.5 اس کے علاوہ، PMCL کسی بھی ایپلی کیشنز، پروڈکٹس یا خدمات کے بارے میں کوئی وارنٹی نہیں دیتا ہے جو ہو سکتا ہے یا جو خریدی یا حاصل کی گئی ہو، یا پلیٹ فارم کے ذریعے داخل کی گئی کوئی بھی لین دین۔
10۔ معاوضہ اور ذمہ داری کی حد
10.1 صارفین نقصان دہ پی ایم سی ایل اور اس کے ملحقہ اداروں کو، اگر کوئی ہو، تمام نقصانات، واجبات، دعوے، سوٹ، کارروائی، جرمانے، مفادات، نقصانات، مطالبات، اخراجات، اور اخراجات (بشمول) سے اور اس کے خلاف ہرجانہ، دفاع، اور روکیں گے۔ قانونی اور قانونی فیس اور اس کے سلسلے میں ادائیگیاں اور اس پر واجب الادا سود) PMCL کے خلاف یا اس سے خرچ کیا گیا ہے جو اس سے پیدا ہوتا ہے، اس کے نتیجے میں، یا اس کے سلسلے میں:
(a) صارف کی ان شرائط کی خلاف ورزی؛
(b) صارف کے پلیٹ فارم کے استعمال یا پلیٹ فارم پر کسی ٹورنامنٹ میں شرکت یا اس طرح کے ٹورنامنٹ کا انعام جیتنے/دعوی کرنے کی وجہ سے، یا اس سے پیدا ہونے والے، یا اس کے سلسلے میں کسی تیسرے فریق کی طرف سے کیے گئے کوئی دعوے؛ p>
(c) صارف کی طرف سے کسی دوسرے کے حقوق کی خلاف ورزی، بشمول املاک دانش کے حقوق؛ اور
(d) کسی بھی قابل اطلاق قوانین کی صارف کی خلاف ورزی۔
ان شرائط میں کسی بھی چیز کے خلاف ہونے کے باوجود، کسی بھی صورت میں PMCL اور اس کے ملحقہ ادارے، اگر کوئی ہیں، ان شرائط کے کسی بھی موضوع کے سلسلے میں صارف یا صارف کے ذریعے دعوی کرنے والے کسی بھی شخص کے لیے ذمہ دار نہیں ہوں گے۔
10.2 صارفین خاص طور پر تسلیم کرتے ہیں اور اس بات سے اتفاق کرتے ہیں کہ PMCL کسی بھی صورت میں کسی بھی براہ راست یا بالواسطہ نقصان کے لیے ذمہ دار نہیں ہوگا، بشمول تاخیر، پلیٹ فارم کے غیر استعمال شدہ موقع کی وجہ سے ہونے والے نقصانات، منافع کا نقصان، خیر سگالی، ڈیٹا کے لائسنس۔ ، یا اس سے پیدا ہونے والا دوسرا مالی نقصان: پلیٹ فارم کا استعمال یا پلیٹ فارم استعمال کرنے میں ناکامی؛ حاصل کرنے سے پیدا ہونے والے اخراجات کسی بھی پروڈکٹ یا سروس کی جگہ کا تعین ہیں جو پلیٹ فارم کے ذریعے خریدی گئی کسی بھی شے، ڈیٹا، معلومات، یا سروس پر مبنی ہے، پلیٹ فارم کے ذریعے موصول ہونے والے کسی پیغام یا پلیٹ فارم کا استعمال کرتے ہوئے کی جانے والی کسی بھی ٹرانزیکشن سے؛ سبسکرائبر کے خلاف تیسرے فریق کے دعوے؛ ڈیٹا کی ترسیل تک غیر قانونی رسائی یا اس میں ترمیم؛ یا پلیٹ فارم سے متعلق کوئی اور حالات۔
10.3 PMCL پلیٹ فارم تک رسائی، فنکشن، کوالٹی، اور ممکنہ غلطیوں جیسے ہجے کی غلطیاں، بگز اور پلیٹ فارم سے متعلق دیگر عوامل سے متعلق کسی بھی دعوے سے خود کو مستثنیٰ قرار دیتا ہے۔
10.4 PMCL کسی بھی صورت حال میں صارفین کو ہونے والے بالواسطہ یا غیر متوقع نقصانات کے لیے ذمہ دار نہیں ہوگا۔
10.4 PMCL کسی بھی صورت حال میں صارفین کو ہونے والے بالواسطہ یا غیر متوقع نقصانات کے لیے ذمہ دار نہیں ہوگا۔
11۔ زبردستی میجر
11.1 PMCL کسی بھی نقصانات کے لیے ذمہ دار نہیں ہو گا جو کہ زبردستی میجر یا دیگر اسی طرح کے حالات سے پی ایم سی ایل کو براہ راست یا بالواسطہ طور پر متاثر کرتے ہیں اور PMCL کی سرگرمیوں کو غیر معقول طور پر پیچیدہ کرتے ہیں۔ جبری میجر کے واقعات کی مثالیں حقیقی یا ممکنہ مزدور تنازعات، حکومتی کارروائیاں، جنگ یا جنگ کا خطرہ، تخریب کاری، شہری بدامنی، مظاہرے، آگ، طوفان، سیلاب، دھماکہ، زلزلہ، مواد یا وسائل کی شرائط یا حدود، حاصل کرنے میں ناکامی ہیں۔ rاعلیٰ اجازت، حادثہ، اور بجلی یا ٹیلی کمیونیکیشن نیٹ ورک میں خرابی۔ جبری حادثہ یا PMCL کے کنٹرول سے باہر کوئی اور واقعہ پلیٹ فارم کی دیکھ بھال میں رکاوٹ، تاخیر یا پیچیدگی PMCL کو مزید اطلاع تک پلیٹ فارم کو معطل یا محدود کرنے کا حق دیتا ہے۔
12۔ سروس کا خاتمہ
12.1 PMCL آپ کے PMCL مصنوعات کے استعمال کو فوری طور پر ختم کرنے، معطل کرنے، محدود کرنے یا محدود کرنے کا حق محفوظ رکھتا ہے اور/یا پلیٹ فارم اور/یا خدمات تک کسی بھی وقت رسائی، آپ یا کسی دوسرے شخص کو نوٹس یا ذمہ داری کے بغیر۔ اگر آپ ان شرائط کی خلاف ورزی کرتے ہیں، کسی قانون، قاعدے، یا ضابطے کی خلاف ورزی کرتے ہیں، یا پلیٹ فارم کے سلسلے میں مواد اور/یا خدمات سمیت کسی بھی نامناسب طرز عمل میں ملوث ہوتے ہیں۔
12.2 مذکورہ بالا کو محدود کیے بغیر، PMCL آپ کو اطلاع دیئے بغیر آپ کے پلیٹ فارم اکاؤنٹ تک آپ کی رسائی کو محدود یا معطل کر سکتا ہے، جس کی وجہ شامل ہے لیکن ان تک محدود نہیں ہے (a) قانون نافذ کرنے والے اداروں یا دیگر سرکاری حکام کی درخواستیں، (b) غیر متوقع تکنیکی مسائل یا مسائل، یا (c) اگر PMCL معقول طور پر یہ سمجھتا ہے کہ آپ کا پلیٹ فارم اکاؤنٹ دھوکہ دہی سے بنایا گیا ہے، یا کوئی بھی آپ کے پلیٹ فارم اکاؤنٹ کو دھوکہ دہی کے لیے استعمال کرتا ہے یا اس کے مطلوبہ مقصد کے علاوہ کسی اور مقصد کے لیے اور تمام قابل اطلاق تقاضوں کے مطابق۔ اس پر۔
12.3 قانون کی طرف سے اجازت دی گئی مکمل حد تک، آپ اس بات سے اتفاق کرتے ہیں کہ PMCL اور/یا اس کے ملحقہ آپ کے پلیٹ فارم اکاؤنٹ اور/یا اس طرح کی کسی پابندی، معطلی یا آپ کی رسائی کو ختم کرنے کے لیے آپ یا کسی تیسرے فریق کے ذمہ دار نہیں ہوں گے۔ خدمات۔
12.4 کسی بھی وجہ سے ان شرائط کا خاتمہ صارف کی ذمہ داری کو متاثر نہیں کرے گا کہ وہ کسی بھی قابل ادائیگی فیس کی مکمل ادائیگی کرے اگر ایسی فیس پہلے سے ادا نہیں کی گئی ہے۔ ان شرائط کے کسی بھی وجہ سے ختم ہونے پر، ان شرائط کے تحت صارف کو دیئے گئے تمام حقوق اور/یا لائسنس فوری طور پر ختم ہو جائیں گے اور ختم ہو جائیں گے اور صارف فوری طور پر پلیٹ فارم اور سروسز تک کسی بھی طرح سے رسائی اور استعمال بند کر دے گا۔
13۔ معلومات یا شکایات
ای میل: [email protected]
ہیلپ لائن: 111
ایڈریس: Jazz DHQ-1، ہیڈ کوارٹر، 1-A کوہستان آرڈی، F-8 مرکز، اسلام آباد، 44000
14۔ گورننگ قانون اور تنازعات کا حل
14.1 یہ شرائط، بشمول کوئی بھی تنازعہ، تنازعہ، کارروائی، یا کسی بھی نوعیت کا دعویٰ جو ان شرائط سے یا اس کے سلسلے میں پیدا ہوسکتا ہے، قوانین کے تصادم کی پرواہ کیے بغیر پاکستان کے قوانین کے تحت چلتی ہیں، اور وارنٹیوں کی تردید اور ذمہ داری کی حد کے ساتھ مشروط جیسا کہ یہاں بیان کیا گیا ہے۔
15۔ اضافی شرائط
15.1 اگر، کسی بھی وجہ سے، مجاز دائرہ اختیار کی عدالت کو شرائط کی کوئی شق، یا اس کا حصہ، ناقابل نفاذ پایا جاتا ہے، تو اس حصے کو زیادہ سے زیادہ حد تک نافذ کیا جائے گا جو فریقین کے ارادے پر اثر انداز ہو سکے اس فراہمی سے ظاہر ہوتا ہے۔ باقی شرائط پوری قوت اور اثر کے ساتھ جاری رہیں گی۔
15.2 ان شرائط کے تحت آپ کی یا PMCL کی طرف سے کسی بھی خلاف ورزی یا ڈیفالٹ کی چھوٹ کو کسی بھی سابقہ یا بعد میں ہونے والی خلاف ورزی یا ڈیفالٹ کی چھوٹ نہیں سمجھا جائے گا۔
15.3 آپ کو نوٹسز (بشمول ان شرائط میں تبدیلیوں کے نوٹس) پلیٹ فارم پر پوسٹ کرنے کے ذریعے یا آپ کے نامزد کردہ فون نمبر پر ای میل یا پیغامات (مثال کے طور پر: ایس ایم ایس)، پش نوٹیفیکیشنز، درون ایپ اطلاعات کے ذریعے بھیجے جا سکتے ہیں۔ (بشمول ہر معاملے میں لنکس کے ذریعے)، یا باقاعدہ پوسٹ کے ذریعے۔
15.4 یہ شرائط اور پرائیویسی نوٹس آپ کے اور PMCL کے درمیان پورے معاہدے کو تشکیل دیتے ہیں جو آپ کے پلیٹ فارم کے استعمال کو کنٹرول کرتا ہے، اس طرح کے استعمال سے متعلق آپ کے اور PMCL کے درمیان کسی بھی سابقہ معاہدوں کی جگہ لے لیتا ہے۔ اس کے علاوہ، آپ کی ان شرائط کو قبول کرنا آپ اور PMCL کے درمیان ایک درست اور پابند معاہدہ ہے۔ اگر ان شرائط کو کسی قابل اطلاق اسٹامپ ڈیوٹی قوانین کے تحت مہر لگانے کی ضرورت ہوتی ہے، تو آپ کو قابل ادائیگی اسٹامپ ڈیوٹی کو برداشت کرنا چاہیے اور متعلقہ سٹیمپنگ ذمہ داریوں کی تعمیل کرنی چاہیے اور PMCL ایسی اسٹامپ ڈیوٹی کی ادائیگیوں کے لیے ذمہ دار نہیں ہوگا۔
16۔ واپسی اور رقم کی واپسی کی پالیسی
ہماری انشورنس خدمات کو منتخب کرنے کے لیے آپ کا شکریہ۔ ایک بار جب گاہک کا اندراج ہو جاتا ہے اور پالیسی کے لیے ادائیگی ہوتی ہے، کوریج فوراً شروع ہو جاتی ہے، اور گاہک کو ہمارے جامع انشورنس فوائد اور دعووں کے عمل تک رسائی حاصل ہو جاتی ہے۔ انشورنس کوریج کی نوعیت اور ادائیگی پر فراہم کیے جانے والے فوری فوائد کی وجہ سے، ہمیں آپ کو یہ بتاتے ہوئے افسوس ہے کہ ابتدائی ادائیگی پر کارروائی کے بعد واپسی اور رقم کی واپسی کی اجازت نہیں ہے۔
پالیسی کی تفصیلات:
1۔ کوئی واپسی نہیں: انشورنس پالیسی کی ادائیگی کے بعد، واپسی کی اجازت نہیں ہے۔
2۔ کوریج ایکٹیویشن: کوریج ادائیگی کی وصولی کے بعد شروع ہوتی ہے، جس سے انشورنس فوائد تک فوری رسائی اور دعوے شروع کرنے کی اہلیت ہوتی ہے۔
3۔ رقم کی واپسی کی پالیسی: ادائیگی پر کارروائی ہونے کے بعد رقم کی واپسی کا کوئی انتظام نہیں ہے، کیونکہ صارفین فوری طور پر انشورنس کوریج سے فائدہ اٹھاتے ہیں اور ممکنہ دعویٰ کرتے ہیں۔