Handset Installment
-->
Handset Installment



کل اپ فرنٹ Rs :
انشورنس فیس Rs : ڈاون پیمنٹ میں شامل ہے۔
پروسیسنگ فیس Rs :
ماہانہ قسط Rs :
فنانسنگ فیس Rs : ماہانہ قسط میں شامل
فنانسنگ کے ساتھ ہینڈ سیٹ کی کل قیمت Rs :
Redmi Note 11

Samsung A04 3GB | 32 GB

Samsung A04 4GB | 64 GB

Samsung A14 6GB | 128 GB

Samsung A14 4GB | 128 GB

Nokia C31 4GB RAM |128GB

  • جاز کے تمام صارفین اب ہینڈ سیٹس کے لیے فنانسنگ کے لیے درخواست دے سکتے ہیں۔
  • کسٹمر کو درخواست کی منظوری/مسترد کے بارے میں بذریعہ SMS مطلع کیا جائے گا۔
  • گاہک کی درخواستیں درج ذیل حالات میں رد کی جا سکتی ہیں:
  • اگر درخواست دہندہ CIB (کریڈٹ انفارمیشن بیورو) کے ساتھ ڈیفالٹر کے طور پر درج ہے۔
  • جب درخواست گزار کا CNIC (کمپیوٹرائزڈ قومی شناختی کارڈ) کی میعاد ختم ہو جائے۔
  • اگر درخواست گزار کے فراہم کردہ حوالہ جات تصدیقی کالوں کا جواب نہیں دیتے ہیں۔
  • درخواستوں کو منظور نہیں کیا جائے گا اگر بجلی کے بل میں بقایا ادائیگیوں کی نشاندہی کی گئی ہو۔
  • درخواستیں مسترد کر دی جائیں گی اگر تنخواہ کی حد یا دکھائی گئی بینک رقم فنانس کیپنگ کے معیار پر پورا نہیں اترتی ہے۔

جاز کے صارفین کو ہینڈ سیٹ فنانسنگ کے لیے درج ذیل تفصیلات جمع کرانے کی ضرورت ہے۔

  • نام
  • MSISDN
  • متبادل MSISDN
  • CNIC نمبر
  • CNIC سامنے / پیچھے کی تصویر
  • ای میل اڈریس
  • ازدواجی حیثیت
  • رہائش کی حیثیت
  • گھر کا پتہ
  • ملازمت کی کمپنی
  • عہدہ
  • تنخواہ (رقم)
  • تنخواہ کی پرچی یا پچھلے مہینے کا بینک اسٹیٹمنٹ
  • یوٹیلٹی بل (بجلی) - تازہ ترین
  • دو حوالہ جات (نام / رابطہ نمبر / تعلق)

Kistpay Private Limited کے ذریعے اسمارٹ فون فنانسنگ کے لیے شرائط و ضوابط درج ذیل ہیں:

  1. گاہک کِسٹ پے پرائیویٹ لمیٹڈ سے خریدنے پر راضی ہوتا ہے، ایک مخصوص سمارٹ فون(ز) جو دستیاب ماڈلز میں سے ایک قسط کی بنیاد پر باہمی متفقہ قیمت پر منتخب کیا جاتا ہے۔
  2. گاہک اس طرح اپنا CNIC پیش کرنے کا عہد کرتا ہے جو Kistpay Private Limited کو فنانسنگ کی درخواست کی کارروائی کے لیے درکار ہے۔
  3. صارف اعلان کرتا ہے کہ درخواست فارم میں دی گئی تمام معلومات اس کے بہترین علم کے مطابق درست اور مکمل ہیں۔
  4. کِسٹ پے ڈیوائس لاک ٹیکنالوجی اسمارٹ فون ڈیوائس کو لاک کرنے کی صلاحیت ہے اگر صارف ادائیگی کے شیڈول میں بتائی گئی مقررہ تاریخ کے مطابق قسط ادا کرنے میں ناکام رہتا ہے۔
  5. Kistpay اسمارٹ فون کی قسط کی درخواست کو قبول/مسترد کرنے کا حق محفوظ رکھتا ہے (کسٹمر کا موبائل نمبر پہلے سے منظور شدہ نہ ہونے کی صورت میں یا دیگر تفصیلات قابل تصدیق نہ ہونے کی صورت میں مسترد کریں)
  6. صارف اس بات سے اتفاق کرتا ہے اور سمجھتا ہے کہ فنانس شدہ ڈیوائس کِسٹ پے پرائیویٹ لمیٹڈ کی ملکیت ہے جب تک کہ کِسٹ پے پرائیویٹ لمیٹڈ کو مکمل اور حتمی ادائیگی موصول نہیں ہو جاتی اور ڈیوائس لاک ایپلیکیشن سے ڈیوائس IMEI (انٹرنیشنل موبائل ایکوئپمنٹ آئیڈینٹی نمبر) جاری نہیں ہو جاتا۔
  7. ایک بار قرض کی درخواست منظور ہو جانے کے بعد، اس عمل کو مکمل کرنے کے لیے گاہک کو متفقہ ادائیگی کے منصوبے کے مطابق ڈاؤن پیمنٹ کرنے کی ضرورت ہوتی ہے۔
  8. ڈاؤن پیمنٹ اور ماہانہ اقساط مقررہ عمل کے مطابق دستیاب ادائیگی کے طریقوں کے ذریعے کی جائیں گی۔
  9. پروڈکٹ کی ڈیلیوری اسٹاک کی دستیابی سے مشروط ہوگی اور قیمتیں ان اسمارٹ فونز کی فروخت تک بغیر اطلاع کے تبدیل ہوسکتی ہیں۔ اگر مطلوبہ رنگ دستیاب نہ ہو تو صارف کو دستیاب رنگ کے آپشن میں سے انتخاب کرنا ہوگا۔
  10. قرض کی مدت قرض کی ادائیگی کے شیڈول کے مطابق ہے۔
  11. قسط (قسطوں) کی ادائیگی میں کسی قسم کی غلطی کی صورت میں، اسمارٹ فون (اس کے بعد "ڈیوائس" کہا جائے گا) کو "چوری" قرار دیا جائے گا۔ Kistpay مواصلات کے لیے تمام سیلولر موبائل نیٹ ورکس پر موبائل فون کو بلاک کرنے سمیت کارروائی کرنے کا حق محفوظ رکھتا ہے۔
  12. صارف Kistpay اینٹی چوری کو رجسٹر کرنے اور سبسکرائب کرنے پر بھی اتفاق کرتا ہے - ایک اسمارٹ فون سیکیورٹی اور ٹریکنگ سروس جو کہ ہینڈ سیٹ کو سیلولر موبائل نیٹ ورک پر رجسٹر کرنے کے لیے بلاک کر دیتی ہے جب گم یا چوری ہو جاتی ہے۔
  13. صارف Kistpay کے ذریعے فنانسنگ کے ساتھ لازمی اسمارٹ فون تکافل انشورنس حاصل کرنے پر راضی ہے۔
  14. ڈاون پیمنٹ کے ساتھ مکمل طور پر ایک بار انشورنس کی ادائیگی جمع کی جائے گی۔
  15. فون گم/چوری ہونے کی صورت میں، بیمہ کے دعوے کے لیے ایف آئی آر درکار ہے۔
  16. انشورنس کلیم تکافل انشورنس کمپنی کی پالیسی کے مطابق کسٹمر کی جانب سے کِسٹ پے پرائیویٹ لمیٹڈ کو طے کیا جائے گا اور کِسٹ پے اپنے واجبات کی کٹوتی / تصفیہ کرنے کے بعد کسٹمر کو تصفیہ دے گا۔ بیمہ کی شرائط و ضوابط کا تذکرہ کسٹمر انشورنس پالیسی دستاویز میں کیا گیا ہے۔
  17. اسمارٹ فونز کی قیمتیں بغیر کسی پیشگی اطلاع کے تبدیل کی جاسکتی ہیں۔
  18. صارف اس بات سے اتفاق کرتا ہے اور سمجھتا ہے کہ قرض/یا کسی قسط کی ادائیگی وقت پر نہ ہونے کی صورت میں فینانس شدہ ڈیوائس کو ڈیوائس لاک پروگرام/فیچر کے ساتھ ساتھ سیلولر موبائل فون نیٹ ورک پر رجسٹر کرنے سے روک دیا جائے گا۔ ایک بار جب قسط (قسطیں) ادا کر دی جائیں گی، آلہ غیر مقفل ہو جائے گا۔
  19. اگر صارف کسی بھی طرح سے قرض/قسط ادا کرنے سے قاصر ہے، تو اس کے نام کی اطلاع کریڈٹ بیورو کو دی جائے گی۔ مزید برآں، Kistpay Private Limited اس ڈیفالٹ کے خلاف کوئی قانونی کارروائی شروع کرنے کا حق محفوظ رکھتا ہے۔ صارف ایپ کے اندر فراہم کردہ ادائیگی کے اختیارات کے ذریعے ادائیگی کر سکتا ہے۔ فون لاک ہونے کی صورت میں صارف کے پاس Kistpay ایپ کے ذریعے ادائیگی کرنے کا اختیار ہوگا:
    1. کسٹمر ادائیگی کے لیے kistpay ایپ کا انٹرفیس چیک کرے گا۔
    2. بل آئی ڈی پر مشتمل اسکرین پر ایک پاپ اپ ظاہر ہوگا۔
    3. صارف اس بل آئی ڈی کو دستیاب ادائیگی کے طریقے کے ذریعے ادائیگی کرنے کے لیے استعمال کرے گا۔
    4. ایک بار ادائیگی ہوجانے کے بعد ہینڈ سیٹ حقیقی وقت میں کھل جائے گا۔
  20. صارف سمجھتا ہے کہ اگر وہ قسطیں ادا کرنے سے قاصر ہے تو، صارف، ڈیفالٹ سے باز رہنے کے لیے آلہ Kistpay کو جمع کرا سکتا ہے جس کے نتیجے میں مالیاتی رقم کی مکمل وصولی کے لیے فروخت کیا جا سکتا ہے۔
  21. اگر صارف ڈیوائس کو اینٹ لگاتا ہے (لفظ "اینٹ"، جب صارف الیکٹرانکس کے حوالے سے استعمال ہوتا ہے، ایک الیکٹرانک ڈیوائس کی وضاحت کرتا ہے جیسے موبائل فون، شدید جسمانی نقصان، سنگین غلط کنفیگریشن اور غلط استعمال، خراب شدہ فرم ویئر، یا ہارڈ ویئر کا مسئلہ ، مزید کام نہیں کر سکتا؛ لہذا، یہ ایک اینٹ کی طرح تکنیکی طور پر کارآمد ہو جاتا ہے)، Kistpay ایپ کو بائی پاس کرنے کی کوشش کرتے ہوئے، بشمول ڈیوائس کو جڑ سے ہٹانا، لیکن ان تک محدود نہیں، صارف کو اس طرح کے آلے کو پہنچنے والے نقصان کا ذمہ دار ٹھہرایا جائے گا۔ کارروائیاں اور صارف کا قرض Kistpay کو فوری طور پر قابل ادائیگی ہو جائے گا اور صارف Kistpay سے مزید قرض حاصل کرنے کا حقدار نہیں ہوگا۔
  22. اگر فنانسنگ کی مدت کے دوران، ڈیوائس چوری ہو جاتی ہے، گم ہو جاتی ہے، یا مرمت سے زیادہ خراب ہو جاتی ہے، تب بھی صارف باقی اقساط ادا کرنے کا ذمہ دار ہو گا۔
  23. وارنٹی کی شرائط اور اس کی کوریج جیسا کہ اسمارٹ فون کے وارنٹی کارڈ میں ذکر کیا گیا ہے یا جیسا کہ مینوفیکچرر کے ذریعہ بیان کیا گیا ہے۔
  24. تمام وارنٹی دعووں کے لیے صارفین کو مجاز سروس سینٹرز کا دورہ کرنے کی ضرورت ہے۔
  25. فون برانڈ کے ذریعے خریدے گئے اسمارٹ فونز یا خدمات کے معیار کے بارے میں کوئی شکایت Kistpay Private Limited کو ماہانہ اقساط کی ادائیگی جاری رکھنے کے لیے صارفین کی ذمہ داری کو متاثر نہیں کرے گی۔
  26. فروخت سختی سے "جیسا ہے جہاں اور ہے" پر ہے بغیر کسی خرابی کے کِسٹ پے کی طرف سے کوئی ذمہ داری عائد کیے بغیر اور اسمارٹ فون (ز) کی حالت یا مناسبیت یا افادیت سے متعلق کسی وارنٹی کے بغیر کہ آیا ایسی وارنٹی کا اظہار کیا گیا ہے۔ یا قانون کے ذریعہ مضمر یا اپنی مرضی کے مطابق تسلیم شدہ۔
  27. صارف، کسی بھی وقت، Kistpay ایپ میں دیے گئے اقدامات پر عمل کر کے قرض کی مکمل رقم ادا کر سکتا ہے۔
  28. اس کے باوجود کہ گاہک کی فنانسنگ کی حد ختم نہیں ہوئی ہے، Kistpay کو، اپنی مکمل صوابدید میں، کسی بھی وقت، بغیر کسی اطلاع کے اور بغیر کوئی وجہ بتائے اور گاہک پر ذمہ داری کے، صارفین کو استعمال کرنے کا حق واپس لینے یا محدود کرنے کا حق حاصل ہوگا۔ حد، فنانسنگ کی حد کی تجدید نہ کرنے، یا کسٹمر کو تفویض کردہ فنانسنگ کی حد کو کم یا اس میں ترمیم کرنا۔
  29. گاہک اس کے ذریعے یہ عہد کرتا ہے کہ، آج تک، میرا کوئی بھی قریبی رشتہ دار یا خاندان کا کوئی فرد Kistpay Private Limited کے ساتھ ملازم/وابستہ نہیں ہے۔ میں Kistpay کو تفصیلات فراہم کروں گا اگر میرے خاندان کا کوئی فرد/رشتہ دار Kistpay پرائیویٹ لمیٹڈ سے وابستہ ہے۔
  30. پی ایم سی ایل کا کردار اپنے کسٹمر (ز) Kistpay میں ترمیم شدہ سیلولر فون ہینڈ سیٹس پیش کرنا ہے جو Kistpay ہینڈ سیٹ لاکنگ میکانزم کے ساتھ بنائے گئے ہیں اور سیل فونز/ہینڈ سیٹس کی فروخت کے لیے متعلقہ مدد فراہم کرے گا۔
  31. Kistpay اور صارف اس کے ذریعے PMCL/Jazz کے افسران، ڈائریکٹرز، شیئر ہولڈرز، پیشرو، مفاد میں جانشین، ملازمین، ایجنٹس، متعلقہ کمپنیاں اور ان شرائط و ضوابط کے تحت کسی بھی اور تمام دعووں کے لیے معاوضہ دینے کے لیے متفق اور وارنٹ دیتے ہیں، بشمول لیکن ان تک محدود نہیں۔ کوئی بھی بالواسطہ، اتفاقی، خصوصی، نتیجہ خیز یا تعزیری نقصانات، یا منافع یا محصولات کا کوئی نقصان، چاہے براہ راست یا بالواسطہ طور پر ہوا ہو، یا ڈیٹا کا کوئی نقصان ہو، اس کے علاوہ، بلاواسطہ استعمال، پی ایم سی ایل/جاز کا انعقاد کسی بھی نوعیت کے تمام دعووں کے تحت بے ضرر

کسی بھی سوالات کے لیے، براہ کرم درج ذیل تفصیلات پر Kistpay سے رابطہ کریں:

ای میل: [email protected]

021-111-111-222(واٹس ایپ/کال)

09:30 AM سے 5:30 PM، پیر تا جمعہ

تکافل کوریج کی پالیسی، کوریج اور فدیہ کے عمل کی تفصیلات آپ کے سمارٹ فون/ڈیوائس کی خریداری کے حصے کے طور پر Kistpay Private Limited سے فنانسنگ پر ہیں۔

کور کا دائرہ

سمارٹ فونز، ٹیبلیٹس اور اسی طرح کے دیگر آلات تکافل کی کوریج پرتشدد ذرائع کی وجہ سے ہونے والے/ چوری کے نتیجے میں ہونے والے نقصان کا احاطہ کرتی ہے۔

انشورنس پالیسی کی تفصیلات

  1. صارف سے ضروری ہے کہ وہ سی پی ایل سی ہیلپ لائن 35682222(021) پر کال کرے اور چوری شدہ ہینڈ سیٹ کی فوری اطلاع دے۔ CPLC شکایت نمبر فراہم کرتا ہے جسے صارف کو Kistpay کو ای میل/WhatsApp کرنا ہوتا ہے۔
  2. صارف چوری شدہ فون کی اطلاع دینے کے لیے Kistpay ہیلپ لائن 222-111-111 پر کال کرتا ہے اور شکایت نمبر فراہم کرتا ہے۔
  3. گاہک کو کلیم پروسیسنگ کے لیے ایف آئی آر درج کروانا اور درج ذیل دستاویزات فراہم کرنا ہوں گی۔
  • o تکافل کلیم فارم پر دستخط شدہ اور انگوٹھے سے پرنٹ شدہ (فراہم کیا جانا ہے)
  • CNIC o کاپی
  • o پولیس رپورٹ
  • o وارنٹی کارڈ
  • o سیلز انوائس/رسید
  • o مالیات کا ثبوت
  • o مکمل لوازمات (اصل باکس سمیت)
  • o گاہک تمام وارنٹی کارڈز، رسیدیں اور لوازمات احتیاط سے اپنے پاس رکھے

تمام دستاویزات جمع کروانے پر انشورنس کمپنی دعوے پر کارروائی کرتی ہے اور Kistpay Private Limited کو 2 ہفتوں کے اندر ادائیگی کرتی ہے۔

فائدے کے لیے کسی بھی درخواست کی صورت میں، نقصان کا ازالہ کیا جائے گا خسارے کے وقت کی فرسودہ رقم یا موبائل فون کی مارکیٹ ویلیو، جو بھی کم ہو۔

ایک بار سبسکرائب کرنے کے بعد، اسکیم کے تحت کوریج ناقابل منسوخ ہے۔

پالیسی سے استثنیٰ

انشورنس کا احاطہ نہیں کرتا:

  • پراسرار اور ناقابل وضاحت گمشدگی
  • ناقابل تصدیق حادثات
  • پاکٹنگ اٹھاو
  • جان بوجھ کر غفلت
  • غیر حاضر گاڑی سے چوری
  • ڈیٹا کا نقصان اور سافٹ ویئر کی خرابی۔
  • نتیجہ خیز نقصان اور تمام تفصیل کی قانونی ذمہ داری
  • ڈیزائن کے نقائص، خطرات مثالی طور پر وارنٹی کے تحت آتے ہیں، اور مینوفیکچررز کے نقائص
  • جنگ، خانہ جنگی۔
  • جوہری، کیمیائی اور حیاتیاتی خطرے کو خارج کرنا
  • حادثاتی نقصان، دہشت گردی اور تخریب کاری کا خطرہ جب کہ تجویز کنندہ/افنٹی پارٹنر/کورئیر سروس کی ذمہ داری ہے۔
  • کسی بھی ملازم اور/یا تجویز کنندہ یا کورئیر سروس کے سیکورٹی گارڈ کی شمولیت کی وجہ سے موبائل/ز کا نقصان۔