پری پیڈ img

بیمہ فیملی ماہانہ پرسنل حادثاتی اور ہسپتال داخلے کی انشورنس پالیسی آفر کرتا ہے جس کے ساتھ ہیلتھ سروسز بھی آفر کی جاتی ہیں۔ پری پیڈ کسٹمر اپنے اکاؤنٹ میں 10 اضافی لوگ بھی اس پالیسی میں شامل کر سکتے ہیں۔ یہ سب لوگ بیمہ فیملی کی سروسز سے فائدہ اٹھا سکتے ہیں جس میں شامل ہیں 24/7 ٹیلی ڈاکٹرز، ہر ہفتہ صحت کے مشورے ایس ایم ایس پر اور ہسپتال داخلے یا حادثے کی صورت میں تحفط۔ کسٹمر کے نامزد افراد دوسرے نیٹ ورک یا پوسٹ پیڈ کسٹمر بھی ہو سکتے ہیں۔

بیمہ فیملی جلد ہی پوسٹ پیڈ کسٹمرز کے لیے بھی دستیاب ہو گی تاکہ وہ ابھی اس جدید ترین سہولت سے فائدہ اٹھا سکیں۔

اس میں نہ کوئی جھنجھٹ ہے اور نہ کوئی کاغذی کام۔ کسٹمر براہ راست اپنے موبائل سے سبسکرائب کر سکتے ہیں اور انہیں کاغذی کارروائی یا میڈیکل چیک اپ کی بھی ضرورت نہیں۔

پوسٹ پیڈ img

سبسکرائب کرنے کا طریقہ کیا ہے؟

042-111-119-878 پر کال کریں یا “BIMA Sehat” کو 9878 پر ایس ایم ایس کریں اور ایک ایجنٹ آپ کو کال کرے گا* آپ کی رہنمائی اور سروس کو سبسکرائب کرنے میں مدد کرنے کے لیے *MILVIK کا نمائندہ 0309-0559878 سے 24 کے اندر آپ کو کال کرے گا۔ 9878 پر ایس ایم ایس بھیجنے کے لیے کوئی چارجز نہیں ہیں۔

First slide
بیمہ فیملی کے چارجز اور تحفظ

پلان

** ڈیلی چارجز

** ماہانہ چارجز

زیادہ سے زیادہ تحفظ

سلور

2.51 روپے

75.31 روپے

225,000 روپے

گولڈ

4.00 روپے

120.00 روپے

450,000 روپے

پلاٹینم

8.71 روپے

261.26 روپے

1,250,000 روپے

ڈائمنڈ

15.83 روپے

475.01 روپے

2,500,000 روپے

پلان

** ڈیلی چارجز

** ماہانہ چارجز

زیادہ زیادہ بیمہ شدہ رقم فی شب (زیادہ سے زیادہ 30 راتیں سالانہ)

سلور

2.51 روپے

75.27 روپے

1000 روپے

گولڈ

4.00 روپے

120.10 روپے

2,250 روپے

پلاٹینم

7.86 روپے

235.90 روپے

5,500 روپے

ڈائمنڈ

14.30 روپے

428.95 روپے

12,000 روپے

نوٹ: کسٹمر کے لیے ماہانہ قیمت کا انحصار اس پر ہو گا کہ کسٹمر نے پالیسی میں کتنے افراد کو شامل کیا ہے اور ہر بچے کے لیے کون سا پلان لیا گیا ہے۔

پری پیڈ:
ماہانہ قیمت 30 دنوں میں ** اقساط میں لی جائے گی۔

**پری پیڈ
اگر فنڈر ماہانہ فی کی جزوی پیمنٹ کرتا ہے تو فنڈر/وصول کنندہ کے بنیفشری جزوی تحفظ کے اہل ہوں گے۔
تفصیلات کے لیے شرائط و ضوابط سے رجوع کریں۔

**پوری فیملی کی ماہانہ قیمت کو 30 مساوی ماہانہ اقساط میں تقسیم کیا جائے گا اور اسے فنڈر کے اکاؤنٹ سے روزانہ ایک مرتبہ وصول کیا جائے گا جب تک کہ مہینے کی پوری قیمت وصول نہ ہو جائے۔ اگر پیمنٹ کے لیے Jazz فنڈر کے اکاؤنٹ میں بیلنس ناکافی ہو تو پوری فیملی کو اس دن کے لیے چارج نہیں کیا جائے گا۔ تاہم، بیمہ اگر فنڈر ایک مہینے میں کم از کم ایک دن کی پیمنٹ کرنے میں ناکام رہے تو فنڈر یا وصول کنندہ تحفظ کا اہل نہیں ہو گا۔

کلیم کرنے کا طریقہ:
ہسپتال داخلے کی پہلی رات کے بعد زیادہ سے زیادہ 270 دنوں کے اندر CLAIM لکھ کر 9878 پر ایس ایم ایس کریں یا 042-111-119-878 پر کال کریں جس کے بعد بیمہ کا نمائندے مکمل تفصیلات کے ساتھ آپ سے رابطہ کرے گا اور کلیم پر کارروائی کی جائے گی۔

شرائط و ضوابط

انشورنس جنرل انشورنس IGI کے تحت ہے جسے بیمہ (رجسٹرڈ شدہ BIMA) آپ تک پہنچائے گا۔

بیمہ موبائل کے ذریعے صحت اور انشورنس ے سے متعلقہ سروسز کی فراہمی میں عالمی لیڈر ہے۔ اب تک دنیا بھر میں 31 ملین افراد بیمہ کے کسٹمر ہیں۔ بیمہ ایشیا، افریقہ اور لاطینی امریکہ میں کام کرتی ہے۔ بیمہ جنرل انشورنس IGI کے ساتھ منسلک ہے۔ جنرل انشورنس IGI اپنے کسٹمرز کو انٹرنیشنل معیار کی انشورنس اور سکیورٹی سروسز فراہم کرتا ہے۔ Jazz Telecom ان سروسز کو آپ تک پ؛ہنچا رہا ہے تاہم انشورنس سروسز، جنرل انشورنس IGI یا بیمہ سے متعلق Jazz کسٹمرز کی طرف سے کسی بھی شکایت کا ذمہ دار نہیں۔

بیمہ فیملی پالیسی

جہاں کہ بیمہ شدہ فرد ایک پرپوزل کے ذریعے، جو کہ اس معاہدے کی بنیاد ہو گا، کمپنی سے انشورنس کی درخواست کرے گا جس نے اس انشورنس کے لیے درکار پہلا پریمیئم ادا کر دیا ہے یا ادا کرنے کا وعدہ کیا ہے۔

اب یہ پالیسی کا گواہ جو کہ شرائط و ضوابط اور ان میں بیان کردہ استثنیات اور توثیقات کا پابند ہے، کہ اگر انشورنس کی مدت کے دوران اگر بیمہ شدہ فرد کو کسی حادثے کے نتیجے میں جسمانی چوٹیں لگتی ہیں، جیسا کہ یہاں بیان کیا گیا ہے، تو کمپنی اس بیمہ شدہ فرد کو یا اس کی موت کی صورت میں اس کے بنیفشری کو، اگر زندہ ہے، ادائیگی کرے گی یا بصورت دیگر بیمہ شدہ فرد کے جائیداد میں۔

تعریفیں
  • حادثہ سے مراد اچانک، غیر متوقع، غیر معمولی ، خاص واقعہ ہے جو کسی نشاندہی کے قابل کسی وقت اور جگہ پر رونما ہو۔
  • حادثے کا تحفظ پلان سے مراد ذاتی حادثے کا تحفظ انشورنس پالیسی کا حصہ ہو۔
  • بیمہ صحت سے مراد ٹیلی ہیلتھ سروسز کے تحت ہسپتال داخلے کی ماہانہ انشورنس پالیسی ہے۔
  • IGI سے مراد کمپنی، بیمہ کمپنی یا جنرل انشورنس IGI کمپنی لمیٹڈ ہے۔
  • درخواست گزار سے مراد فرد (ایک انفرادی کسٹمر، فنڈر یا وصول کنندہ) جو اس پالیسی کے تحت ایکسیڈنٹ پروٹیکشن یا بیمہ صحت پلان کے لیے درخواست دے۔
  • فنڈر سے مراد Jazz کسٹمر ہے جو وصول کنندہ کی طرف سے اینڈ یوزر پرائس ادا کرے۔
  • وصول کنندہ سے مراد درخواست گزار ہے جو اپنے موبائل اکاؤنٹ سے بیمہ سروسز کا پریمیئم ادا نہ کر رہا ہو۔
  • بنیفشری سے مراد درخواست میں بتایا گیا بنفشری ہے۔
  • انشورنس بنیفٹ سے مراد وہ واجب الادا رقوم ہیں جو کلیم کی صورت میں جاری کی جائیں گی، جیسا کہ یہاں منسلک شیڈول آف انشورنس بنیفٹ میں بیان کیا گیا ہے۔
  • بیمہ موبائل سے مراد بیمہ موبائل پاکستان ہے۔
  • جسمانی چوٹ سے مراد ایسی چوٹیں ہیں
  • جو انشورنس کی مدت کے دوران بیمہ شدہ فرد کو لگیں اور ان کا سبب
  • بیرونی، متشدد اور ظاہری ذرائع ہوں اور؛
  • جو کسی سبب سے منسلک نہ ہوں، ماسوائے ان جسمانی چوٹوں سے براہ راست پہیدا ہونے والی بیمیاری یا سرجری کے جس کے نتیجے میں حادثے کی تاریخ سے 12 ماہ کے اندر بیمہ شدہ فرد کی موت ہو جائے یا وہ معذور ہو جائے۔
  • کمپنی سے مراد جنرل انشورنس IGI کمپنی لمیٹڈ ہے۔
  • اہل درخواست گزار سے مراد اس پالیسی میں بیان کردہ شرائط پر پورا اترنے والا درخواست گزار ہے۔
  • اینڈ یوزر پرائس سے مراد وہ رقم ہے جو انشورنس پالیسی حاصل کرنے کے لیے سبسکرائبر/فنڈر پر لاگو ہو گی اور اس میں پریمیئم، Jazz کا کمیشن اور ٹیلی کام سروسز پر لاگو ٹیکس شامل ہیں۔
  • ہسپتال سے مراد ’’پاکستان میں موجود ایسے ادارہ ہے جسے مقامی انتطامیہ کے ساتھ بطور ہسپتال رجسٹر کیا گیا ہو اور رجسٹرڈ اور کوالیفائیڈ میڈیکل ڈاکٹر کی زیر سرپرستی چل رہا ہو۔
  • ہسپتال داخلہ سے مراد ایسی جگہ کم از کم ایک رات قیام ہے جسے ہسپتال تسلیم کیا جائے۔
  • انشورنس تحفظ سے مراد IGI کی طرف سے بنفشری یا بیمہ شدہ فرد کو انشورنس پالیسی کی شرائط و ضوابط کے تحت جاری کی جانے والی رقم ہے۔
  • انشورنس پالیسی سے مراد ان شرائط و ضوابط کے تحت کسی فرد، سبسکرائبر، فنڈر یا وصول کنندہ کو جاری کی جانے والی انشورنس پالیسی ہے۔
  • انشورنس سروسز سے مراد Jazz کسٹمرز اور ان کے وصول کنندگان، جو دوسرے نیٹ ورکس سے بھی ہو سکتے ہیں، کو فراہم کرنے کی انشورنس سروسز ہیں۔
  • بیمہ شدہ یا بیمہ شدہ فردسے مراد Jazz ٹیلی کام کا سبسکرائبر/فنڈر اور دوسرے نیٹ ورک سے تعلق رکھنے والا وصول کنندہ ہے جس نے یہ پالیسی خریدی ہو
  • بیمہ کار سے مراد جنرل انشورنس IGI کمپنی لمیٹڈ ہے۔
  • MSISDN سے مراد موبائل سبسکرائبر انٹگریٹڈ سروسز ڈیجیٹل نیٹ ورک نمبر ہے۔
  • مستقل معذوری سے مراد کُلی یا جزوی مستقل معذوری ہے، جیسا کہ یہاں بیان کیا گیا ہے۔
  • مستقل جزوی معذوری سے مراد وہ تمام جسمانی چوٹیں ہیں جن کی وجہ سے بیمہ شدہ فرد میں کام کرنے کی صلاحیت کم ہو جائے، جیسا کہ ٹیبل آف انشورنس بینفیٹ میں بیان کیا گیا ہے۔
  • کُلی اور مستقل معذوریسے مراد بیمہ شدہ ممبر کی طرف سے بیمہ کار کو یہ ثابت کرنا ہے کہ وہ چوٹ لگنے کے باعث اس حد تک معذور ہو چکا ہے کہ کسی پیشے یا کام (عارضی، جز وقتی یا کُل وقتی) کا حصہ بننے سے قاصر ہے جو چوٹ لگنے سے پہلے وہ اپنی تعلیم، ٹریننگ یا تجربے کی بنیاد پر کیا کرتا تھا۔
  • پریمیئم سے مراد انشورنس پالیسی کے حوالے سے بیمہ شدہ ممبر/فنڈر کی طرف سے بیمہ کار کو ادا کیا جانے والا پریمیئم ہے۔
  • سبسکرائبر سے مراد کسٹمرز ہیں جنہوں نے یہ انشورنس پالیسی حاصل کرنے کے لیے انشورنس سروسز کو سبسکرائب کیا۔
  • JAZZ سے مراد پاکستان موبائل کمیونیکیشنز لمیٹڈ ہے جو کہ پاکستان کمپنیز آرڈیننس 1984 کے تحت رجسٹر ہے اور اس کا مرکزی دفتر 1-A، آئی بی سی بلڈنگ، ایف ۔ 8 مرکز اسلام آباد، پاکستان میں واقع ہے۔
  • Jazz کسٹمرز سے مراد Jazz کا سسٹم استعمال کرنے والے Jazz کے کسٹمرز ہیں۔
  • Jazz سسٹم سے مراد Jazz کا GSM موبائل سیلولر سسٹم ہے۔
  • Jazz پیمنٹ ٹرمز ٹرمز سے مراد پیمنٹ کے حوالے سے Jazz کی شرائط ہیں جو کہ jazz.com.pkپر موجود ہیں اور ان میں باقاعدگی سے نظر ثانی کی جاتی ہے۔
استثنیٰ

ذاتی حادثے میں تحفظ

کلیم کی پیمنٹس پر خاص استثنیٰات لاگو ہیں جن کی تفصیل یہ ہے: پرسنل ایکسیڈنٹ انشورنس کور ایسی موت یا مستقل معذوری پر لاگو نہیں ہو گا جو بلا واسطہ یا بالواسطہ، کلی یا جزوی طور پر مندرجہ ذیل عوامل کا نتیجہ ہو:

  • • خودکشی یا ایسا کوئی خطرہ
  • • اغواء برائے تاوان
  • • ایسی موت یا جسمانی چوٹ جس کے رونما ہونے کے وقت بیمہ شدہ فرد منشیات، شراب کے ازیر اثر ہو (عارضی یا بصورت دیگر)۔
  • • جنگ، ہڑتالیں، فسادات، سول تحریک اور کوئی بھی انسانی یا قدرتی آفات (بشمول کیمیکل، نیوکلیئر، بیالوجیکل اور ریڈیو لوجیکل) جس کے نتیجے میں مقامی یا قومی سطح پر ایمرجنسی نافذ کر دی جائے۔

بیمہ صحت

بیمہ صحت پلان ہسپتال داخلے کے ایسی کلیم پر لاگو نہیں ہو گا جو بلا واسطہ یا بالواسطہ، کلی یا جزوی طور پر مندرجہ ذیل عوامل کا نتیجہ ہو:

  • • جان بوجھ پر خود کو لگائی گئی چوٹ، خود کشی کی کوشش یا طبی ہدایات پر عمل درآمد میں ناکامی۔
  • • غیر لازمی علاج جیسا کہ کاسمیٹک سرجری؛ اور حمل اور اس سے جنم لینے والی پیچیدگیاں جو کہ سبسکرپشن کے پہلے نو (9) میں ظاہر ہوں۔
عمومی شرائط

اہلیت اور اندراج

درخواست گزار پالیسی کے تحت ایکسیڈنٹ پروٹیکشن اور بیمہ صحت انشورنس پلان کے اہل اسی وقت ہیں اگر مندرجہ ذیل معیار پر پورا اتریں:

  • • اہل درخواست گزار Jazz پری پیڈ یا پوسٹ کا کسٹمر ہو یا کسی دوسرے نیٹ ورک کا سبسکرائبر ہونے کی صورت میں بنفشری ہو۔ فریقین کے درمیان یہ قرار پایا ہے کہ ایک پری پیڈ یا پوسٹ کنکشن پر صرف ایک (1) شخص کی انشورنس کی جائے گی۔
  • • تمام اہل درخواست گزار افراد ہوں گے۔ کارپوریشن، پارٹنر شپس اور کاروباری ادارے پرسنل ایکسیڈنال یا بیمہ صحت پالیسی کے تحت کوریج کے حقدار نہیں ہوں گے۔
  • • تمام اہل درخواست گزار رجسٹریشن کے وقت کم از کم اٹھارہ (18) سال اور زیادہ سے زیادہ چونسٹھ (64) سال کی عمر کے ہوں گے۔
  • • اگر کوئی درخواست گزار اس انشورنس پالیسی کے تحت ایکسیڈنٹ پروٹیکشن یا بیمہ صحت پلان کے لیے سبسکرائب کرنا چاہے تو پراسیس کے دوران درخواست گزار کے لیے لازمی ہو گا:
  • • یہ تسلیم کرنا کہ اسے پالیسی کی شرائط و ضوابط اور Jazz پیمنٹ ٹرمز کا مطالعہ کر لیا ہے؛
  • • تصدیق کرنا ہو گی کہ درخواست گزار پالیسی کے جنرل پروژن 1 میں بیان کردہ اہلیت کے معیار پر پورا اترتا ہے؛
  • • درخواست گزار جس ایکسیڈنٹ پروٹیکشن یا بیمہ صحت پلان کا حصہ بننا چاہتا ہے اس کی نشاندہی کی جائے؛
  • • Jazz کو اجازت دینا ہو گی کہ وہ ہر ماہ کسٹمر کے پری پیڈ اکاؤنٹ 30 کٹوتیاں کرے اور
  • • انشورنس کے بنیفٹ درخواست کی جانب سے معلومات کی درستگی کی تصدیق کے بعد واجب الادا ہوں گے؛ اور
  • • اگر کسٹمر کی تصدیق درست نہ وہ تو انشورنس بینفٹ واجب الادا نہیں رہیں گے اور سبسکرائبر/فنڈر کی جانب سے ادا کردہ اینڈ یوزر فی واپس نہیں کی جائے گی۔
عمر میں غلطی

کمپنی بیمہ شدہ فرد کی ظاہر کردہ عمر کی بنیاد پر انشورنس بنیفٹ ادا کرے گی۔ چونکہ درست معلومات فراہم کرنے کی ذمہ داری کسٹمر پر عائد ہے لہذا کمپنی اس صورت میں پالیسی کے تحت ادائیگی کی ذمہ دار نہیں ہو گی۔

بیمہ شدہ فرد کا جان بوجھ کر غلط بیان
کسی قسم کی معلومات چھپانے یا غلط بیان کی صورت میں پرسنل ایکسیڈنٹ اور بیمہ صحت پالیسی کالعدم تصور کی جائے گی۔

کلیم کا نوٹس

کمپنی کو بیمہ شدہ فرد کی موت یا مستقل معذوری یا ہسپتال داخلے کی اطلاع واقعہ رونما ہونے کے بعد جلد از جلد لیکن 270 (دو سو ستر) دن کی مدت ختم ہونے سے پہلے یا ہسپتال داخلے کی پہلی رات کو دی جائے جس کی خلاف ورزی کی صورت میں کمپنی ادائیگی کی ذمہدار نہیں ہو گی۔

(1) ہر ایک رپورٹ کردہ کلیم کے مقابلے میں کمپنی:

کلیمنٹ کی طرف سے:

ہسپتال داخلے کی صورت میں:

CNIC، ہسپتال جانب سے حتمی بل کی رسید یا ڈسچارج رپورٹ جس میں داخلے اور ڈسچارج کی تاریک ہو۔
ضرورت پڑنے پر کسٹمر سے مزید دستاویزات بھی طلب کی جا سکتی ہیں۔

حادثاتی موت کی صورت میں:

موت کی باقاعدہ اطلاع جو کہ ڈیتھ سرٹیفکیٹ، ڈاکٹر کی طرف سے جاری کردہ سرٹیفیکیٹ جس میں بیمہ شدہ فرد کا رجسٹریشن نمبر اور موت کے سبب کی نشاندہی کی گئی ہو، بیمہ شدہ فرد کا شناخت بھی موجود ہو

مستقل معذوری کی صورت میں:

سرجن کی طرف سے جاری کردہ میڈیکل رپورٹ جس میں معذوری کی نوعیت بیان کی گئی ہو۔
مستقل معذوری، غیر طبعی یا غیر معمولی موت کی صورت میں بیمہ شدہ فرد کا کلیم پالیسی کے تحت منظور کروانے کے لیے اضافی دستاویزات کی ضرورت پڑ سکتی ہے۔

(3) کمپنی مدعی کی طرف سے مطلوبہ دستاویزات موصول ہونے کے بعد تین (3) کاروباری ایام میں کلیم کی رقم جاری کرے گی۔

(4) کلیم کے بارے میں کسی تناذعہ، مشکوک سرگرمی یا ایسی صورت میں جس کے لیے مزید تفصیلات کی ضرورت ہو، ادائیگی کی مدت میں توسیع ہو سکتی ہے تاہم یہ توسیع دس (10) دن سے زیادہ نہیں ہو گی، یا جب تک کہ تنازعہ حل نہیں ہو جاتا۔

انفرادی بیمہ کا خاتمہ

بیمہ شدہ فرد کا بیمہ اسی وقت ختم ہو جائے گا جب:

  • • موت پر ادائیگی پر یا
  • • بیمہ شدہ فرد کو انشورنس کی ادائیگی کر دینے کے بعد، بشمول قبل از وقت خاتمہ؛ یا
  • • بیمہ شدہ فرد کےساتھ تعلق/معاہدے کی منسوخی یا واپسی پر، اس کی جو بھی وجہ ہو، یا
  • • انشورنس پالیسی کے لیے اینڈ یوزر فی کی ادائیگی میں ناکامی کی صورت میں۔
  • • انشورنس پالہیسی کے لیے فنڈر کی طرف سے اینڈ یوزر پرائس کی عدم ادائیگی کی صورت میں، فنڈر یا وصول کنندہ کی پالیسی منسوخ کر دی جائے گی۔
شرکت کی شرائط/طریقہ کار

دلچسپی رکھنے والے شرکاء الیکٹرانک انرولمنٹ پراسیس کلے ذریعے شامل ہوں گے جس میں کال سنٹر ایجنٹ مدد کے لے موجود ہو گا، یا موبائل فون کے ذریعے الیکٹرانک طریقے سے فارم جمع کروا کر، دو مرحلوں میں:

پہلا مرحلہ:
کسٹمر کا نام:
عمر یا شناختی کارڈ نمبر:
بنفشری کا نام:
کسٹمر سے رشتہ:

کسٹمر کے منتخب کردہ انشورنس بنیفٹ:

دوسرا مرحلہ:
کسٹمر کی طرف سے پہلے مرحلے میں سوالات کے جواب دینے کے بعد کسٹمر کمپنی کی طرف سے ایک ایس ایم ایس موصول کرے گا جس میں رجسٹریشن کی تصدیق کے لیے اسے ایک شارٹ کوڈ ڈائل کرنے یا خاص نمبر ایس ایم ایس بھیجنے کا کہا جائے گا۔ متبادل طریقے میں، کسٹمرMILVIK لائن پر MILVIK ایجنٹ کو آفیشل ریکارڈ شدہ چینل، پر اپنی زبانی رضامندی کا اظہار بھی کر سکتا ہے۔ یہ تصدیق بیمہ صحت/پرسنل ایکسیڈنٹ انشورنس کور کےل لیے ڈیجیٹل دستخط کے طور پر کام کرتا ہے۔ کسٹمر کی جانب سے مثبت جواب ملنے کی صورت میں، کسٹمر کو بیمہ صحت/پرسنل پالیسی میں رجسٹرڈ تصور کیا جائے گا۔
ثالثی
اس پالیسی کے حوالے سے پیدا ہونے والے تنازعات کو ایک ثالث کے پاس بھیجا جائے گا جس کا تعین فریقین کریں گے، بصورت کہ فریقین کسی ایک ثالث پر متفق نہ ہو سکیں، فریقین تحریری طور پر اپنی طرف سے ایک ماہ کے اندر ایک ثالث مقرر کریں گے، اور فریقین کے دو ثالث ریفرنس میں داخل ہونے سے پہلے مشترکہ طور پر کسی ایک امپائر پر متفق نہ ہوں۔ امپائر ثالثین کے ساتھ بیٹھے گا اور ان کی میٹنگز کا جائزہ لے گا جو کہ کمپنی کے خلاف کسی بھی کارروائی کی پیشگی شرط ہو گی۔ اگر کمپنی بیمہ شدہ فرد کی طرف کلیم کے حوالے سے ذمہ داری کو مسترد کر دے اور یہ کلیم ایسے استرداد کو یہاں بیان کردہ شرائط و ضوابط کے تحت بارہ ماہ کے اندر ثالث کے پاس بھیج نہ دیا گیا ہو، تو اس کلیم کو ختم تصور کیا جائے گا جس کی دوبارہ واپسی ممکن نہیں ہو گی۔ اوپر بیان کردہ شرائط و ضوابط کے باوجود، انشورنس آرڈیننس 2000 کے تحت تنازعات کے حل کے لیے قائم کیے گئے فورم جیسا کہ انشورنس اوبڈسمان، سمال ڈیسپیوٹ ریزولوشن کمیٹی اور انشورنس ٹرائبونلز کو ثالثوں کے فیصلے پر سبقت حاصل ہو گی۔and over the seat of پالیسی کی
شرائط و ضوابط کی پابندی
پالیسی میں بیان کردہ شرائط و ضوابط میں سے کسی کی بھی پابندی میں ناکامی کی صورت میں تمام کلیم کالعدم تصور کیے جائیں گے۔

انشورنس بنیفٹس

کمپنی پرسنل ایکسڈنٹ/بیمہ صحت پالیسی کے تحت مندرجہ ذیل بنفیٹ دینے پر رضامندی ظاہر کرتی ہے۔
کسی بیمہ شدہ فرد کی موت یا حادثے کی صورت میں مستقل معذوری، کسی وجہ سے ہسپتال داخلے (استثنیات کے علاوہ)، عالمی سطح پر 24 گھنٹے کی بنیاد پر، کی صورت میں کمپنی موت/معذوری/ہسپتال میں داخلے کے مطلوبہ ثبوت وصول ہونے کے بعد بیمہ شدہ فرد یا بنفیشری، جو بھی لاگو ہو، کو بیمہ شدہ رقم جاری کرے گا جیسا کہ اس پالیسی کے انشورنس بنفیٹ سیکشن میں بیان کیا گیا ہے۔

بنفیٹ:

بیمہ شدہ فرد یا بنفشری کو ہسپتال میں داخلے یا حادثاتی موت یا کُلی اور مستقل معذوری کی صورت میں ملنے والے بنفیٹ کی رقم ادا کردہ پریمیئم کی بنیاد پر پراڈکٹ کی شرائط و ضوابط کے تحت ہو گی۔

اس کور کی شرائط و ضوابط یہ ہیں:
  • • ایک (1) پرسنل ایکسیڈنٹ اور ایک (1) بیمہ پالیسی فی درخواست گزار (انفرادی درخواست گزار، فنڈر یا کسٹمر)
  • • کلیم ہسپتال میں داخلے کی پہلی رات یا موت یا مستقل معذوری کی تاریخ کے بعد دو سو ستر (270) دن کے اندر جمع کرایا جانا لازمی ہے۔
  • • کلیم کی پیمنٹ استثنیات کے تحت ہو گی، جس کی تفصیل اس معاہدے کے استثیات کے سیکشن میں دی گئی ہے۔

حادثے کی صورت میں مستقل معذوری پر جزوی ادائیگی پر کمپنی انشورنس آفر کو کیس بائے کیس بنیاد پر ری نیو کرے گی اور رجسٹرڈ سبسکرائبر کو اس کی اطلاع دے دی جائے گی۔
تجدید یا عدم تجدید کی صورت میں مندرجہ ذیل اقدامات کیے جائیں گے:

  • • عدم تجدید پر: انشورنس پالیسی ختم کر دی جائے گی اور ایئرٹائم کی کٹوتی یا بلنگ منقطع کر دی جائے گی، سروس کی منسوخی کے بعد ہونے والی تمام کٹوتیاں یا بلنگ ناقابل واپسی ہو گی۔
  • • تجدید پر: انشورنس پالیسی ازخود تجدید پر چلتی رہے گی اور ایرئ ٹائم کی کٹوتی یا بلنگ اگلے کیلنڈر مہینے میں جاری رہے گی۔

ہر درخواست گزار انشورنس بنفیٹ کی زیادہ سے زیادہ سطح کو انرولمنٹ کے وقت منتخب کر سکتا ہے۔
سبسکرائبر چار (4) کور لیولز کو چار (4) متعلقہ اینڈ یوزر پرائس پوائنٹس پر منتخب کر سکتا ہے، جیسا کہ ذیل میں بیان کیا گیا ہے۔

بیمہ صحت کے کور لیول

لاتعداد ایم۔ہیلتھ تمام چار (4) لیولز میں شامل ہے

ماہانہ چارجز

یومیہ

ادائیگی کا طریقہ

زیادہ زیادہ بیمہ شدہ رقم فی شب (زیادہ سے زیادہ 30 راتیں سالانہ)

ایم۔ہیلتھ

ماہرانہ مشورہ (گائنی، ماہر اطفال، نیوٹریشنسٹ اور ذہنی صحت)

75.27 روپے

2.51 روپے

پری پیڈ بیلنس

1,000 روپے

لاتعداد

لاگو نہیں

120.10 روپے

4.00 روپے

پری پیڈ بیلنس

2,250 روپے

لاتعداد

لاگو نہیں

235.90 روپے

7.86 روپے

پری پیڈ بیلنس

5,500 روپے

لاتعداد

جی ہاں

428.95 روپے

14.30 روپے

پری پیڈ بیلنس

12,000 روپے

لاتعداد

جی ہاں

مزید تفصیلات کےئ لیے وزٹ کریں https://www.jazz.com.pk/prepaid/bima-insurance/

پرسنل ایکسیڈنٹ کے کور لیول

ماہانہ چارجز

یومیہ

ادائیگی کا طریقہ

زیادہ سے زیادہ انشورنس بنفیٹ

75.31 روپے

2.51 روپے

پری پیڈ بیلنس

225,000 روپے

120.05 روپے

4.00 روپے

پری پیڈ بیلنس

450,000 روپے

261.26 روپے

8.71 روپے

پری پیڈ بیلنس

1,250,000 روپے

475.01 روپے

15.83 روپے

پری پیڈ بیلنس

2,500,000 روپے

مزید تفصیلات کے لیے وزٹ کریں https://www.jazz.com.pk/prepaid/bima/

    سوال: کیا Jazz پری پیڈ کسٹمر فنڈر بن سکتا ہے؟

    جی ہاں، Jazz پری پیڈ کسٹمر بیمہ سروس کے لیے فنڈر بن سکتا ہے۔

    سوال: کیا Jazz فنڈر کسی دوسرے نیٹ ورک سے وصول کنندہ شامل کر سکتا ہے؟

    جی ہاں، فنڈر کسی دوسرے نیٹ ورک کے یوزر کو بھی بیمہ سروس کے لیے وصول کنندہ کے طور پر شامل کر سکتا ہے۔

    سوال: فنڈر وصول کنندہ کے لیے کون سی پراڈکٹ منتخب کر سکتا ہے؟

    فنڈر ہر وصول کنندہ کے لیے دو پالیسیوں میں سے لے سکتا ہے (بیمہ ایکسیڈنٹل پروٹیکشن اور بیمہ صحت)۔

    سوال: کیا فنڈر وصول کنندہ کے لیے واحد پراڈکٹ منتخب کر سکتا ہے؟

    جی ہاں۔

    سوال: فنڈر کتنے وصول کنندگان شامل کر سکتا ہے؟

    فنڈر 10 وصول کنندگان تک شامل کر سکتا ہے۔

    سوال: کیا وصول کنندہ کو بیمہ سروس کے لیے علیحدہ ادائیگی کرنا ہو گی؟

    جی نہیں، وصول کنندہ کو بیمہ سروس کے لیے ادائیگی نہیں کرنی ہو گی، یہ ادائیگی فنڈر کے اکاؤنٹ سے کی جائے گی۔

    سوال: دوسرے نیٹ ورک سے وصول کنندہ بیمہ سروس کے لیے کیسے ادائیگی کرے گا؟

    وصول کنندہ کو پیمنٹ کی فکر کرنے کی ضرورت نہیں کیونکہ Jazz فنڈر بیمہ سروس کے لیے ادائیگی کرے گا۔

    سوال: کیا وصول کنندہ خود اپنے لیے کور لیول تبدیل کر سکتا/سکتی ہے؟

    جی نہیں، وصول کنندہ کور کی تبدیلی کی درخواست نہیں کر سکتا۔ صرف فنڈر یہ تبدیلیاں کر سکتا ہے۔

    سوال: کیا وصول کنندہ فنڈر کو مطلع کیے بغیر کلیم کر سکتا ہے؟

    جی ہاں، وصول کنندہ براہ راست بیمہ سروس کے لیے کلیم داخل کر سکتا ہے۔

    سوال: وصول کنندہ بیمہ سے رابطہ کیسے کرے گا؟

    کسٹمر 9878 پر ایس ایم ایس بھیج سکتے ہیں یا ہماری 24/7 ہیلپ لائن پر رابطے کے لیے 042-111-119-878 پر یا 042-32534444 پر رابطہ کر سکتے ہیں۔

    سوال: کیا فنڈر وصول کنندہ کی جانب سے کلیم وصول کر سکتا ہے؟

    اگر فنڈر کو بطور بنفشری شامل کیا گیا ہے تو وہ کلیم داخل کر سکتا ہے۔

    سوال: کیا فنڈر کسی بھی وقت اپنا وصول کنندہ تبدیل کر سکتا ہے؟

    جی ہاں، فنڈر کسی بھی وقت اپنا وصول کنندہ تبدیل کرنے کی درخواست کر سکتا ہے۔ فنڈر اور وصول کنندہ دونوں کو سروس رجسٹریشن ختم کرنے کا ایس ایم ایس بھیجا جائے گا۔

رجسٹریشن مکمل کرنے کے لیے بیمہ ایجنٹ 24 گھنٹوں کے اندر آپ کو کال کرے گا۔



بیمہ صحت سبسکرائب کرنے کے بعد آپ کی جانب سے بیمہ/ Milvik کو فراہم کی گئی حساس معلومات کو بیمہ پرائیویسی پالیسی , پر بیان کردہ پالیسی کے تحت ہینڈل کیا جائے گا جس کی تفصیل اس لنک پر موجود ہے www.milvikpakistan.com