ایوارڈ پاکستان کے سیلاب متاثرین کے لیے ضروری رابطے اور امدادی کوششوں کو یقینی بنانے میں Jazz، JazzCash، اور Mobilink Microfinance Bank کے کردار کا اعتراف کرتا ہے۔
اسلام آباد، 27 نومبر 2022 - VEON، ایک عالمی ڈیجیٹل آپریٹر جو کنورجڈ کنیکٹیویٹی اور آن لائن خدمات فراہم کرتا ہے، نے آج اعلان کیا ہے کہ اسے پاکستان، یوکرین اور بنگلہ دیش اور اس سے آگے گروپ وائیڈ ایمرجنسی ریسپانس اقدامات کے لیے کرائسز ریسپانس ایوارڈ سے نوازا گیا ہے۔ ورلڈ کمیونیکیشن ایوارڈز 2023۔
ورلڈ کمیونیکیشن ایوارڈز، جو حال ہی میں ایمسٹرڈیم میں پیش کیے گئے اور ٹوٹل ٹیلی کام کانگریس کے اختتام کے بعد منعقد کیے گئے، اس کا فیصلہ صنعت کے 90 سے زیادہ آزاد ماہرین، ماہرین تعلیم، اور CTOs نے کیا۔ اور ٹیلی کمیونیکیشن انڈسٹری میں سب سے زیادہ باوقار ایوارڈز میں سے ایک کے طور پر بڑے پیمانے پر پہچانا جاتا ہے۔
VEON کو “قدرتی آفات اور انسانی ساختہ تنازعات دونوں کی وجہ سے، زمین پر کچھ مشکل ترین آپریٹنگ ماحول کے لیے جامع نقطہ نظر” کے لیے پہچانا گیا جس میں نیٹ ورک کی لچک، ابتدائی آفات سے متعلق وارننگ ایپس، اور انسانی امداد پر توجہ مرکوز کرنا شامل ہے۔
گزشتہ دو سالوں کے دوران، VEON کے ڈیجیٹل آپریٹرز نے سب سے زیادہ کمزور لوگوں اور کمیونٹیز کے لیے ٹیکنالوجی کو استعمال کرنے کو ترجیح دی ہے جو یوکرین کی جنگ، پاکستان میں تباہ کن سیلاب، اور بنگلہ دیش میں طوفان موچا کا شکار ہوئے۔ اگرچہ تباہی کے لحاظ سے کوئی بھی انسانی صورت حال کا موازنہ نہیں کیا جا سکتا، لیکن ان آفات نے لاکھوں لوگوں کو متاثر کیا ہے اور جاری رکھے ہوئے ہیں، انہیں بیماری، بھوک اور بے گھر ہونے کا سامنا ہے، جن میں خواتین اور بچے سب سے زیادہ کمزور ہیں۔
پاکستان میں 2022 کے تباہ کن سیلاب کے جواب میں، VEON کی آپریٹنگ کمپنیوں — Jazz، JazzCash، اور Mobilink Microfinance Bank — نے سیلاب سے بچاؤ کی کوششوں کے لیے تعاون بڑھایا۔ اس مدد میں مفت یا سبسڈی والے ٹیلی کمیونیکیشن اور مالیاتی خدمات کے ساتھ ساتھ انتہائی ضروری ہنگامی سامان کی فراہمی بھی شامل تھی۔
یہ بات قابل ذکر ہے کہ سیلاب سے متاثر ہونے والے بہت سے لوگ نہ صرف رابطے کے لیے جاز پر انحصار کرتے ہیں، بشمول وائس کالز اور میسجنگ بلکہ مالی اور دیگر ضروری زندگی کی خدمات تک رسائی کے لیے بھی۔اہم ڈیجیٹل انفراسٹرکچر کو سیلاب سے ہونے والے نقصان اور بہت سی ماسٹ ہیڈ سائٹس پانی کے اندر جانے کے باوجود، Jazz نے اپنی تیز رفتار مرمت کی ٹاسک فورس کے ذریعے نیٹ ورک کی 96 فیصد دستیابی کو یقینی بنایا۔ جاز کی ٹیموں نے مواصلات کی بحالی کے لیے اضافی میل طے کیا، جو کہ بچاؤ کی کوششوں کے لیے اہم تھا۔ مزید یہ کہ آپریٹنگ کمپنیوں نے مشترکہ طور پر سیلاب سے متاثرہ افراد کو امداد فراہم کی جس میں پناہ گاہ، کھانے کے راشن کے تھیلے اور موبائل ہیلتھ کیئر سہولت شامل ہے۔
VEON کے CEO Kaan Terzioğlu نے کہا، “ورلڈ کمیونیکیشنز ایوارڈز ٹیلی کام میں سب سے ممتاز تقاریب میں سے ایک ہے، اور ہم کرائسس ریسپانس ایوارڈ سے پہچانے جانے پر بہت خوش ہیں۔” “ہمارے ہنگامی ردعمل کے اقدامات قومی آفات سے بچانے اور جغرافیائی سیاسی چیلنجوں کے دوران اہم مواصلاتی لائنوں کو کھلے رہنے کو یقینی بنانے میں اہم ثابت ہوئے ہیں۔ پورے گروپ میں، ہم نے سب کے لیے رابطے کو محفوظ بنایا ہے، مستقبل کی ترقی کو فروغ دیا ہے، اور ضرورت مندوں کو انسانی امداد کی تقسیم میں سہولت فراہم کی ہے۔”