اسلام آباد: 2021 میں شروع کیا گیا، تماشا مواد کی کیٹلاگ اور 10 ملین سے زیادہ ڈاؤن لوڈز کی سب سے زیادہ تعداد کے لحاظ سے پاکستان کا سب سے بڑا گھریلو OTT پلیٹ فارم بن کر ابھرا ہے۔ اسٹریمنگ ایپ کے عروج نے چند لوگوں کو حیرت میں ڈال دیا ہے، لیکن یہ غیر متوقع نہیں تھا۔​

پاکستان میں تقریباً 121 ملین موبائل براڈ بینڈ صارفین ہیں۔ پی ٹی اے کی حالیہ سالانہ رپورٹ کے مطابق ملک میں 71 ملین فعال یوٹیوب صارفین ہیں۔ یہ پاکستان کو عالمی سطح پر YouTube کے لیے سب سے تیزی سے ترقی کرنے والی مارکیٹوں میں سے ایک بنا دیتا ہے۔ یہ واضح ہے کہ نوجوان اور انٹرنیٹ استعمال کرنے والے ویڈیو مواد پر بہت زیادہ ہیں۔ آن لائن سٹریمنگ اور ویڈیو آن ڈیمانڈ کے لیے ایک بہت بڑی مارکیٹ ہے جس کا استعمال نہیں کیا گیا۔

Netflix کا عروج ویڈیو آن ڈیمانڈ (VoD) کے لیے ایک اہم لمحہ تھا اور اس کی کامیابی نے دوسروں کو بھی اس کی پیروی کرنے پر آمادہ کیا۔ مقامی اسٹریمنگ پلیٹ فارمز نے مارکیٹ پر قبضہ کرنے کی کوشش کرنے سے پہلے یہ صرف وقت کی بات تھی۔

تماشا ایپ کے آغاز پر نظر ڈالتے ہوئے، Jazz کے چیف ڈیجیٹل آفیسر، عامر اعجاز نے وضاحت کی، “ہم نے Netflix کی ابتدائی کامیابی کو قریب سے دیکھا اور یہ واضح ہوگیا کہ دنیا ٹیلی ویژن سے ہٹ کر اسٹریمنگ کی طرف بڑھ رہی ہے۔”

“ہم نے محسوس کیا کہ بہت سے بین الاقوامی OTT پلیٹ فارم دستیاب ہیں لیکن مقامی مواد کی کمی ہے۔ لہٰذا، ہم نے اس خلا کو پر کرنے اور ملک میں اسمارٹ فون استعمال کرنے والوں کی تیزی سے بڑھتی ہوئی تعداد کو پورا کرنے کے لیے تماشا کا تصور کیا۔ تماشا کے ساتھ، ہم روایتی طور پر استعمال ہونے والے ٹی وی مواد کو موبائل ہینڈ سیٹ پر لانا چاہتے تھے اور اسے ہر کسی کے لیے قابل رسائی بنانا چاہتے تھے،‘‘ عامر نے کہا۔

مزید وضاحت کرتے ہوئے، عامر نے کہا کہ تماشا دو قسم کا مواد پیش کرتا ہے - مین اسٹریم ٹیلی ویژن چینلز اور وی او ڈی۔ انہوں نے مزید کہا کہ کرکٹ کے بڑے ٹورنامنٹ، سیاسی ایونٹس، اور بلاک بسٹر فلمیں ایپ پر “ہیرو کا مواد” تشکیل دیتی ہیں کیونکہ یہ سامعین کی دلچسپی کو متاثر کرتی ہے۔

ایپ کے ذریعے ایک فوری سکرول سے پتہ چلتا ہے کہ اس میں ہیری پوٹر جیسی ہالی ووڈ کی بلاک بسٹر فلمیں اور لندن نہیں جاؤں گا جیسی پاکستانی فلمیں بھی ہیں۔ مزید برآں، فرینڈز جیسے مشہور ٹی وی شوز کو بھی ایپ پر آسانی سے دیکھا جا سکتا ہے۔ حال ہی میں، لاکھوں لوگوں نے تماشا کے ساتھ ساتھ فیفا ورلڈ کپ قطر 22 پر مکمل طور پر اشتہارات کے بغیر T20 کرکٹ ورلڈ کپ کا لطف اٹھایا۔ آخر میں، تماشا 23 مئی تک پاکستان کرکٹ ٹیم کا مکمل ہوم سیزن سٹریم کرے گا۔

Netflix اور Amazon جیسے جنات سے موازنہ کرنے پر، عامر نے واضح کیا کہ ان کا کاروباری ماڈل مکمل طور پر مختلف ہے، جو ان کے ٹاپ اہرام کے ہدف والے سامعین کے مطابق ہے جو آسانی سے ضرورت سے زیادہ سبسکرپشن ریٹ ادا کر سکتے ہیں۔ مزید برآں، OTT پلیٹ فارم صرف کریڈٹ اور ڈیبٹ کارڈ بلنگ پیش کرتے ہیں، جو ہدف کے سامعین کو کافی حد تک محدود کر دیتا ہے۔ “ان کے پاس بہترین مواد بنانے والوں کو راغب کرنے اور دنیا بھر سے اعلیٰ مواد خریدنے کے وسائل ہیں۔ ہمارا ماڈل فی الحال زیادہ تر لائیو سٹریمنگ پر توجہ مرکوز کرتا ہے اور ہم بعد کے مرحلے میں مواد کی تیاری میں حصہ لیں گے۔

اگرچہ ایپ پر موجود زیادہ تر مواد مفت ہے، لیکن بامعاوضہ مواد انتہائی کم قیمت والا ہے۔ عامر نے نتیجہ اخذ کیا، “تماشا ایک ایسا ماحولیاتی نظام تیار کرنے کے لیے پرعزم ہے جو افراد کی تازہ ترین خبروں اور تفریح کے ساتھ 24/7 جڑے رہنے کی ضرورتوں کو پورا کرتا ہے۔”