کسٹمر کے لیے جنون میں Jazz کی لیڈر شپ کمپنی میں سب سے آگے

اسلام آباد – 03 نومبر 2017: پاکستان کی نمبر ون ڈیجیٹل کمپنی Jazz نے اپنے کسٹمر سینٹرک ایجنڈے کو مزید فروغ دینے کے لیے 30 اکتوبر کا ہفتہ منایا۔ اس مدت کو Jazz کی لیڈر شپ نے اندرونی اور بیرونی صارفین کے ساتھ بات چیت کرنے کے لیے استعمال کیا تاکہ ان کی ضروریات کے بارے میں مزید معلومات حاصل کی جا سکے۔​

​ملک بھر میں Jazz کے دفاتر کے ارد گرد تقریبات کے ساتھ، کسٹمر کے جنون والے ہفتے کا آغاز آصف عزیز، CCO-Jazz اور فیصل ستار، VP بزنس سروسز نے ایک لائیو ورک پلیس سیشن سے کیا۔ سیشن میں موجود ملازمین اور آن لائن منسلک افراد کی حوصلہ افزائی کی گئی کہ وہ کسٹمر سے آگاہ ہونے کے بجائے گاہک کی سرپرستی میں کمپنی کی اقدار پر عمل کریں۔

اس موقع پر بات کرتے ہوئے، آصف عزیز نے کہا، “کسٹمر کا جنون ہونا Jazz کو اپنے صارفین کی ضروریات کے مطابق ہماری پیشکشوں کو مسلسل ڈھال کر گیم میں آگے رہنے کا موقع دیتا ہے۔ اور چونکہ اس خیال میں تنظیم کے ہر فرد کو ہم آہنگی میں شامل کرنا ہے، اس لیے ہم نے اپنے کسٹمر کے جنون کی قدر کو فروغ دینے کے لیے پورا ہفتہ منانے کا فیصلہ کیا۔‘‘​

​مکمل ویڈیو پیغام نیچے دیے گئے لنک میں دیکھا جا سکتا ہے:

​مہم کے ایک حصے کے طور پر، آصف عزیز، سی سی او جاز نے بھی جاز کے آفیشل فیس بک پیج پر لائیو کیا اور سبسکرائبرز کے سوالات کا جواب دیا۔ لائیو سیشن کی مکمل ویڈیو یہاں دیکھی جا سکتی ہے:

https://www.facebook.com/JazzPK/videos/10154689055000882/

پورے ہفتے میں Jazz کے تمام علاقائی اور ہیڈ آفس کے ملازمین نے گاہک کے دیوانے ہونے کے بارے میں اپنی تعریفیں پوسٹ کیں – اس کا ان کے لیے کیا مطلب ہے اور یہ ان کے کام کی لائن کو کیسے متاثر کرتا ہے۔​

جاز کی قیادت، بشمول سی ای او، عامر ابراہیم، نے صارفین اور علاقائی ملازمین سے بات چیت کرنے کے لیے ٹھٹھہ اور حیدرآباد میں پورے خطے کے مختلف جاز سروس سینٹرز/کاروباری مراکز کا دورہ کیا۔ دیگر ملک گیر سرگرمیوں میں B2B کلائنٹس اور مقامی یونیورسٹیوں کے طلباء کے ساتھ انٹرایکٹو سیشنز شامل تھے، جہاں انتظامیہ صارفین کے سوالات کا جواب دینے کے قابل تھی۔ اس بات پر غور کرتے ہوئے کہ ملازمین بھی گاہک ہیں، Jazz کی قیادت قیمتی آراء حاصل کرنے کے لیے ان داخلی صارفین کے ساتھ خصوصی طور پر بات چیت کر کے ہفتے کو بند کر دے گی۔​