اسلام آباد – 9 اگست 2019: ملک کی معروف ڈیجیٹل کمیونیکیشن کمپنی Jazz کو یہ اعلان کرتے ہوئے فخر محسوس ہو رہا ہے کہ اس کے ڈیجیٹل پلیٹ فارم، Jazz World نے ماہانہ ایکٹو صارفین (MAUs) سے زیادہ 20 لاکھ کو عبور کر لیا ہے۔
جاز ورلڈ، ایک آن لائن کسٹمر انگیجمنٹ پلیٹ فارم، نے یہ سنگ میل iOS اور Android پر ریلیز ہونے کے آٹھ ماہ کے اندر حاصل کیا ہے۔ جاز ورلڈ اپنے سبسکرائبرز کو متعدد خصوصیات پیش کرتا ہے جس میں پری پیڈ موبائل بیلنس اور پوسٹ پیڈ بل چیک کرنا، اکاؤنٹ ری چارج کرنے کی صلاحیت، فون کے بلوں کی ادائیگی، اور بہترین پیکجز کی معلومات کے ساتھ استعمال کی تاریخ تک رسائی شامل ہے۔ یہ پلیٹ فارم صارفین کو شکایات جمع کرانے، سم خریدنے اور بہت کچھ کرنے کی بھی اجازت دیتا ہے۔
رمضان المبارک کے مقدس مہینے کے دوران رمضان الرٹس اور کرکٹ ورلڈ کپ کے دوران لائیو سکور جیسی خصوصیات نے جاز ورلڈ کو ہمارے صارفین کے طرز زندگی کا ایک لازمی حصہ بننے میں مدد کی۔ صارف دوست انٹرفیس اور جاز ورلڈ کی طرف سے پیش کردہ سہولت نے اسے بہت کم وقت میں کامیاب بنا دیا ہے۔ یہ اب سب سے تیزی سے ترقی کرنے والا پاکستانی B2C پلیٹ فارم ہے۔
اس کامیابی پر خوش ہوتے ہوئے، جاز کے چیف ڈیجیٹل آفیسر، عامر اعجاز نے کہا، “جاز ورلڈ صارفین کو ہماری خدمات تک رسائی ان کی انگلیوں پر فراہم کرتی ہے۔ اس کی تیز رفتار کامیابی جاز ورلڈ کے لیے صارفین کی محبت کا ثبوت ہے۔ Jazz آنے والے دنوں میں بہت سے نئے دلچسپ فیچرز کا اضافہ کرے گا۔
جاز ورلڈ بلنگ کی معلومات، ریچارج اور ڈیٹا کی کھپت پر جاز کے سسٹمز میں ریئل ٹائم انضمام کے ساتھ جدید ترین ٹیکنالوجی تعینات کرتا ہے۔ بہترین ممکنہ کسٹمر کا تجربہ فراہم کرنے کے لیے پرعزم، Jazz World Jazz ڈیٹا صارفین کے لیے ایک کلک لاگ ان فراہم کرتا ہے۔
جاز ورلڈ کو گوگل اور ایپل اسٹورز سے مفت میں ڈاؤن لوڈ کیا جا سکتا ہے اور یہ پوسٹ پیڈ اور پری پیڈ دونوں صارفین کے لیے دستیاب ہے۔ ایپ ڈاؤن لوڈ کرنے کے لیے یہاں کلک کریں۔