Jazz نے جیتا PAS ایوارڈ 2018 میں ‘Best in BTL‘ ایوارڈ

اسلام آباد - 17 اپریل 2018: پاکستان کی کرکٹنگ ٹیلنٹ کو ظاہر کرنے کے لیے Jazz کے اقدام کو PAS ایوارڈز 2018 - پاکستان ایڈورٹائزرز سوسائٹی کا ایک اقدام - ‘BTL میں بہترین’ کیٹیگری کے تحت تسلیم کیا گیا ہے۔ کمپین ‘جاز رائزنگ اسٹارز سیزن 2’ (JRS S2) بڑے پیمانے پر BTL کی ایکٹیویشن اور ملک بھر میں کرکٹ کے شائقین کے ساتھ جذباتی رابطے کی وجہ سے جیت گئی۔​

​JRS S2 گزشتہ ستمبر میں میرپور، مظفر آباد، راولپنڈی، سرگودھا، لیہ، بہاولپور، لاہور، گوجرانوالہ، اور فیصل آباد میں شہر بھر میں ٹرائلز کے ساتھ شروع ہوا، جہاں 300,000 سے زائد نوجوانوں نے حصہ لیا اور 150,000 سے زائد ٹرائلز سے گزرے۔ دوسرا مرحلہ خود JRS T-20 ٹورنامنٹ تھا، جس میں منتخب نوجوانوں کو شہر کی آٹھ ٹیموں میں تقسیم کیا گیا تھا۔ ٹورنامنٹ کے اعلیٰ کارکردگی دکھانے والوں کو سڈنی تھنڈرز کے ساتھ تربیت کے لیے آسٹریلیا بھیجا گیا اور ایک نے پاکستان سپر لیگ 2018 کے تیسرے ایڈیشن میں لاہور قلندرز کی نمائندگی بھی کی۔

​ٹرائلز اور ٹورنامنٹ کی کہانیوں نے بھی ڈیجیٹل میں ایک زبردست رسپانس حاصل کیا، 15 ملین سے زیادہ لوگوں تک پہنچی اور ملک بھر میں 51 ملین سے زیادہ انگیجمنٹس پیدا کیے۔ سوشل انگیجمنٹس بھی 11 ملین سے تجاوز کر گئیں اور 10 ملین سے زیادہ ویڈیو ویوز بھی حاصل ہوئے۔

​اس JRS کمپین کے لیے Jazz کی پارٹنر ایجنسیوں میں IAL Saatchi & Saatchi، Iris Digital اور Blitz Advertising شامل تھے۔

“پاکستان کرکٹ سے محبت کرنے والا ملک ہے، اور اس کے پاس بھرپور ٹیلنٹ ہے، لیکن چھوٹے شہروں اور قصبوں سے آنے والے ابھرتے ہوئے کرکٹرز کو اسکاؤٹ کرنے کے لیے بنیادی ڈھانچے کی کمی ہے۔ جاز رائزنگ اسٹارز کے ذریعے، ہم نے ان کھلاڑیوں کو بین الاقوامی معیار کے مطابق تیار اور تربیت دے کر اس خام ٹیلنٹ کو ظاہر کرنے کا عزم کیا تھا،” شعیب احسان آفتاب، ڈائریکٹر مارکیٹنگ – جاز نے ایوارڈ تقریب میں کہا۔​

​یہ ایوارڈ ایک وسیع پیمانے پر مہم کے ذریعے ملک کی کرکٹ کی جڑوں سے جڑنے کے ہمارے عزم کا ثبوت ہے اور اس کے پیچھے ہونے والی محنت کی تعریف ہے۔ میں اپنی پارٹنر ایجنسیوں کو بھی مبارکباد دینا چاہوں گا جنہوں نے جاز رائزنگ اسٹارز کو کامیاب بنانے میں اتنا ہی اہم کردار ادا کیا۔

پی اے ایس ایوارڈز پاکستان ایڈورٹائزرز سوسائٹی کا ایک اقدام ہے جس کا مقصد ‘کام کرنے والے خیالات’ کو منانا اور تسلیم کرنا ہے۔ یہ مارکیٹنگ اور اشتہاری مواصلات کے سب سے مؤثر ٹکڑوں کو پہچانتا ہے۔ PAS ایوارڈ کی ہر نامزدگی تشخیص کے دو مراحل سے گزرتی ہے یعنی تاثیر اور جیوری چیئر۔