اسلام آباد – 04 جولائی 2019: پاکستان کی معروف ڈیجیٹل کمیونیکیشن کمپنی Jazz نے ہفتے کے آخر میں پاکستان ڈیجی ایوارڈز میں دو ایوارڈز جیت لیے۔ کمپنی نے اپنے میگا سپر ڈوپر اور سپر ڈوپر کارڈز کے لیے بالترتیب بہترین سوشل میڈیا کمپین اور بہترین ڈیجیٹل کمپین کی کیٹیگریز میں ایوارڈز جیتے۔
پاکستان ڈیجی ایوارڈز اس سال تیسری بار واپس آئے، ان مہمات کو تسلیم کرنے کے لیے جنہوں نے پاکستانی ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے منظر نامے پر ایک نشان چھوڑا۔ ایک جیوری پینل جس میں ڈیجیٹل مارکیٹنگ اور ٹکنالوجی کی صنعت کے رہنماؤں کے مرکب پر مشتمل تھا کو ایڈورٹائزرز کے ذریعے بھیجے گئے کیس اسٹڈیز کے ساتھ پیش کیا گیا تھا۔
ڈیجیٹل میڈیا پلیٹ فارمز کی بڑھتی ہوئی مقبولیت کے نتیجے میں پاکستان میں برانڈز پر توجہ مرکوز کی گئی ہے اور Jazz، ڈیجیٹل کمیونیکیشنز میں مارکیٹ لیڈر، اپنے برانڈ کی آگاہی کو زیادہ سے زیادہ کرنے کے لیے ڈیجیٹل یونیورس کو استعمال کرنے کے لیے سخت محنت کرتا ہے۔
اس شاندار جیت کے بارے میں بات کرتے ہوئے، جاز کے چیف کمرشل آفیسر آصف عزیز نے کہا، “جاز کو ایک نہیں بلکہ دو ایوارڈز حاصل کرنے پر فخر ہے جو اس ملک کو مزید ڈیجیٹل بنانے میں ہماری کوششوں کو تسلیم کرنے میں مدد کرتے ہیں۔” انہوں نے بات جاری رکھتے ہوئے کہا، ’’جاز نے ایک بار پھر ثابت کر دیا ہے کہ ہم پاکستان میں ڈیجیٹل آڈینس کے ساتھ برانڈز کے انٹرایکشن اور بات چیت کے طریقہ کار میں جدت لانے میں مارکیٹ کو لیڈ کر رہے ہیں۔‘‘
یہ تقریب پاکستان میں مختلف ڈیجیٹل کمپنیوں کی کاوشوں کو خراج تحسین پیش کرنے کے لیے منعقد کی گئی۔ Jazz اپنی تخلیقی اور ڈیجیٹل ایجنسیوں کے ساتھ؛ Iris Digital، Spark Pakistan اور IAL Saatchi & Saatchi، سبھی نے اپنے اپنے کام کے لیے ایوارڈز جیتے۔