پرسنل کسٹمر ایکسپرینس ممکن بناے کے لیے Jazz استعمال کرتا ہے IBM کلاؤڈ بیسڈ اینالیٹکس

نئے سلوشن سے ریئل ٹائم میں ڈیٹا اینالسز کے ذریعے کسٹمر انٹیلی جنس حاصل ہوں گی

​اسلام آباد – 08 نومبر 2019: پاکستان کی معروف موبائل آپریٹر اور ڈیجیٹل کمیونیکیشن کمپنی Jazz نے IBM Cloud اور Analytics سلوشنز کو اپنی ڈیجیٹل تبدیلی کے کلیدی اجزاء کے طور پر منتخب کیا ہے۔ IBM جاز کے ڈیٹا سینٹر میں IBM اینالیٹکس سلوشن فراہم کرنے کے لیے ایک نجی کلاؤڈ ماحول بنائے گا۔ ملک بھر میں 59 ملین سے زیادہ سبسکرائبرز کی خدمت کرتے ہوئے، Jazz کسٹمر کے ایکسپرینس اور سروسز کو بہتر اور ذاتی بنانے کے لیے IBM Analytics کا استعمال کرے گا۔

​اس عمل کے ذریعے، Jazz مختلف ذرائع سے حقیقی وقت میں ڈیٹا کو ہضم کرنے اور اس کا تجزیہ کرنے کے قابل ہو جائے گا، اور اس کے نتیجے میں، کسٹمر کے رویے کی بصیرت سے پردہ اٹھا سکے گا اور ڈیٹا پر مبنی مزید باخبر فیصلے کر سکے گا۔ نتیجے کے طور پر، Jazz کے صارفین مزید حسب ضرورت تجربات اور مصروفیات سے مستفید ہوں گے، جیسے کہ ان کے ڈیٹا اور موبائل استعمال کی تاریخ کی بنیاد پر مزید متعلقہ خدمات اور پیشکشیں۔

​اس بارے میں Jazz کے سی ای او عامر ابراہیم نے کہا، ’’ڈیجیٹل اور ڈیٹا کی تبدیلی ہر صنعت کی طرف بڑھ رہی ہے، اور اس تیزی سے بدلتے ہوئے منظر نامے میں جدید ترین ٹکنالوجیوں کو برقرار رکھنا ناگزیر ہے۔ ہمارا مقصد ایک اگلی نسل کا انٹرپرائز بننا ہے جس کی خصوصیت بہترین درجے کی ٹیکنالوجیز کا استعمال کرتے ہوئے ڈیٹا کو مکمل طور پر استعمال کرنے کی صلاحیت کی حامل ہے۔IBM کے ساتھ ہماری شراکت داری زیادہ درست اور ڈیٹا سے چلنے والی کاروباری حکمت عملی کے خلاف کامیابی سے عمل کرنے میں ہماری مدد کرے گی۔‘‘

“آج کی دنیا میں، ڈیٹا جدت اور کامیابی کے لیے ایک فیول ہے۔ IBM پاکستان کے کنٹری جنرل منیجر غضنفر علی نے کہا کہ کاروبار اب اپنے ڈیٹا میں چھپی ہوئی انٹیلی جنس کو ٹیپ کرنے کے متحمل نہیں ہو سکتے۔ “IBM کی تجزیاتی صلاحیتوں کے ذریعے، Jazz نہ صرف گاہک کے تجربات اور پیشکشوں کو ذاتی بنا سکے گا بلکہ آمدنی کے نئے سلسلے بھی بنائے گا۔”​