اپنی Empathy Lab کے ذریعے Jazz اب دے رہا ہے اور زیادہ ویلیو

​اسلام آباد – 25 نومبر 2019: پاکستان کی معروف ڈیجیٹل کمیونیکیشن کمپنی کے طور پرJazz نہ صرف اپنے 59 ملین صارفین کو ڈیجیٹل سلوشن سوٹ فراہم کرنے پر توجہ مرکوز کیے ہوئے ہے بلکہ اس بات کو یقینی بناتا ہے کہ اس کی آفرز عوام کو بہترین کسٹمر ایکسپرینس فراہم کریں۔ اسی وجہ سے، عالمی معیارات پر عمل کرتے ہوئے، Jazz نے لاہور میں اپنے دفتر کو Empathy Lab کے نام سے ایک جدید ترین استعمال کی جانچ کی سہولت سے آراستہ کیا ہے۔

​CX ڈیزائن اور استعمال کے شعبے میں ماہرین کی مدد سے لیب نے تفصیلی انٹرویوز، فوکس گروپس، سیاق و سباق سے متعلق پوچھ گچھ اور دیگر مختلف طریقوں کے ذریعے مختلف پہلوؤں پر تحقیق کی ہے۔ ایمپیتھی لیب ایک آبزرویشن روم، ہائی ریزولوشن ویڈیو/آڈیو ریکارڈنگ، اور جدید آئی ٹریکنگ کے ذریعے غیر جانبدارانہ جانچ کو ممکن بناتی ہے۔ اس لیب میں کی جانے والی کسٹمر ریسرچ سے ایسی معلومات ملتی ہے جو کسٹمر پر مبنی پراڈکٹس، سروسز اور مجموعی طور پر ایکسپرینس کو بہتر بنانے میں مدد کرتی ہیں۔

​Jazz کی چیف ایکسپرینس آفیسر سعدیہ خرم کا اس بارے میں کہنا تھا، ‘‘اس جدید ترین لیب کے ذریعے، Jazz کی پروڈکٹ ٹیمیں ترقیاتی اخراجات کو کم کریں گی کیونکہ ان کے پاس فیصلے کرنے کے لیے ڈیٹا ہوگا، بجائے اس کے کہ صارفین کی ضرورت کے بارے میں کسی فرد کی رائے کو مدنظر رکھا جائے۔‘‘ انہوں نے مزید کہا، ’’جدت طرازی Jazz کی بنیادی اقدار میں سے ایک ہے اور ہم اس سلسلے میں تیزی سے پیشرفت کر رہے ہیں تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ ہماری تمام مصنوعات اور خدمات کی پیشکشیں نہ صرف اختراعی ہیں، بلکہ استعمال کرنے میں بھی آسان ہیں اور آخری صارف کی طرف سے ان کی تعریف کی جاتی ہے۔”

​جولائی سے ستمبر تک، Jazz کی CX ڈیزائن ٹیم نے مختلف شعبوں کے ساتھ تعاون کیا ہے اور Jazz Bima، Jazz World، JazzCash، Jazz Advance، Jazz Tunes، Jazz گیمز، ریچارج اور بلنگ، IVR، نئی سم سیل، آفیشل پر ٹیسٹ کرنے کے لیے لیب کا استعمال کیا ہے۔ ویب سائٹ، اور بہت سی دوسری مصنوعات اور خدمات۔

​پچھلے 10 - 15 سالوں کے دوران ٹیکنالوجی کے عروج نے کمپنیوں کو استعمال کی جانچ کے طریقہ کار اور ٹولز تیار کرنے کی آزادی دی ہے۔ یہ صرف ڈیزائن کے مسائل کی نشاندہی کرنے اور مایوسی کو ختم کرنے کا طریقہ بن کر صارفین کے بارے میں معلومات اکٹھا کرنے اور ڈیزائن کے فیصلوں سے آگاہ کرنے کے لیے ڈیٹا حاصل کرنے کا طریقہ بن گیا ہے۔

سرکردہ کمپنیاں اب پراڈکٹس کے ڈیزائن کے تمام مراحل پر معمول کے مطابق یوزر کی تحقیق اور قابل استعمال جانچ کا انعقاد کرتی ہیں، کیونکہ تحقیق اور جانچ کے بغیر، یہ سمجھنا ناممکن ہے کہ آخری صارفین کو دیکھتے ہوئے ڈیزائن کے صحیح فیصلے کیے جا رہے ہیں۔​