Jazz ملک بھر میں چھاتی کے کینسر سے متعلق آگاہی مہم کی حمایت کرتا ہے۔

اسلام آباد – 28 اکتوبر 2022: چھاتی کے کینسر کے بارے میں شعور بیدار کرنے کے مقصد سے، پاکستان کے معروف ڈیجیٹل آپریٹر اور انٹرنیٹ اور براڈ بینڈ کی سب سے بڑی سروس فراہم کرنے والی کمپنی Jazz نے روک تھام کے لیے کمک، وقتاً فوقتاً چیک اپ کی یاد دہانی، اور اپنے ملازمین سمیت عوام کو آگاہی فراہم کرنے کے لیے مہینہ بھر مہم چلائی۔

ایشیائی ممالک میں پاکستان میں چھاتی کے کینسر کے سب سے زیادہ واقعات ہیں۔ ہر نو میں سے ایک عورت کو چھاتی کے کینسر کی تشخیص ہونے کا خطرہ ہے، اور ہر سال 40,000 خواتین چھاتی کے کینسر سے مر جاتی ہیں، جن میں سے صرف 19,000 خواتین میں چھاتی کے کینسر کی تشخیص ہوتی ہے۔

جاز کے دفاتر اور تجرباتی مراکز کو ایک یاد دہانی کے طور پر کام کرنے اور اس اہم پیغام کی طرف توجہ مبذول کروانے کے لیے گلابی رنگ سے روشن کیا گیا، جس سے خواتین کو باقاعدگی سے چیک اپ کروانے اور چھاتی کے کینسر سے وابستہ ممنوعات کو بے عزت کرنے کی ترغیب دی گئی۔

مزید برآں، کمپنی نے پنک ربن کے ساتھ مل کر تمام برانچوں کے لیے ملک گیر آگاہی سیشنز کا انعقاد کیا اور شوکت خانم میموریل کینسر ہسپتال اور ریسرچ سینٹر کے ساتھ SMS اور بل بورڈ آگاہی مہم کے لیے ہاتھ ملایا۔

“جاز پاکستانی خواتین کو موثر، معیاری ضروری صحت کی دیکھ بھال کی خدمات تک ڈیجیٹل رسائی فراہم کرکے انٹرنیٹ کی طاقت کے ذریعے بااختیار بنانے کے لیے پرعزم ہے۔ 21,000 سے زیادہ خواتین کے چھاتی کے کینسر کی تشخیص نہیں ہوئی ہے، ہماری مہمات کا مقصد اس موضوع پر گفتگو کرنا تھا۔ ہمارے خیالات اور دعائیں ان لوگوں کے ساتھ ہیں جنہوں نے چھاتی کے کینسر کے خلاف لڑتے ہوئے اپنی جانیں گنوائی ہیں،” صباحت بخاری، ہیڈ آف ڈی اینڈ آئی، جاز نے کہا۔

شوکت خانم، پنک ربن، اور اتحاد کی ٹیموں نے بھی چھاتی کے کینسر کی جلد تشخیص کی اہمیت کو اجاگر کرنے کے لیے جاز کے دفاتر کا دورہ کیا۔ Jazz نے ملازمین کو پنک کارڈز (خاندان کے افراد کے لیے بھی درست) فراہم کیے ہیں، جو خواتین کو صحت کی دیکھ بھال کے مختلف ٹیسٹوں جیسے ہارمون پروفائلز، اور میموگرام سمیت دیگر خواتین سے متعلق طبی ٹیسٹوں پر 50% تک رعایت پیش کرتے ہیں۔