اسلام آباد – 07 مارچ، 2020: پاکستان بھر میں اپنے موجود اپنے نیٹ ورک اور 25 برسوں کی ہسٹری کے ساتھ Jazz پاکستان کے نمبر 1 نیٹ ورک کے طور پر خود کو مزید مضبوط چکا ہے۔ ڈیجیٹل کمیونیکیشن کمپنی نے حال ہی میں انڈسٹری کے دو نئے سنگ میل تک پہنچنے کا جشن منایا: 60 ملین صارفین اور 15.5 ملین 4G صارفین۔
پاکستان ٹیلی کمیونیکیشن اتھارٹی (PTA) کی آفیشل رپورٹ کے مطابق، Jazz دسمبر 2019 میں سب سے زیادہ سیلولر صارفین کی تعداد 60.3 ملین اور سب سے زیادہ 4G صارفین کے ساتھ 15.5 ملین پر بند ہوا۔ رپورٹ میں یہ بھی دکھایا گیا ہے کہ ملک بھر میں 27.3 ملین سے زیادہ لوگوں کے لیے، Jazz موبائل براڈ بینڈ کے استعمال (3G اور 4G) کے لیے انتخاب کا نیٹ ورک ہے۔
موبائل براڈ بینڈ صارفین میں یہ تیزی سے اضافہ، خاص طور پر 4G، اہم ہے کیونکہ کمپنی نے باضابطہ طور پر اپنی 4G سروس تین سال قبل شروع کی تھی۔ یہ ترقی Jazz کی نیکسٹ جنریشن موبائل سروسز کی رفتار اور معیار سے مطابقت رکھتی ہے، جیسا کہ موبائل اور براڈ بینڈ نیٹ ورک انٹیلی جنس اور ٹیسٹنگ کے عالمی رہنما ®Ookla کی حمایت حاصل ہے۔ کمپنی کو مسلسل چار مرتبہ پاکستان میں تیز ترین ڈیٹا نیٹ ورک کے لیے Ookla® Speedtest ایوارڈ ملا ہے۔ اس کے علاوہ، اگر 2018 سے لے کر آج تک PTA کے سروس کے معیار (QoS) سروے کے نتائج کو مدنظر رکھا جائے، تو وہ یہ ظاہر کرتے ہیں کہ Jazz کا 4G نیٹ ورک دوسرے سیلولر موبائل آپریٹرز کے مقابلے میں ملک بھر میں کس طرح مسلسل کارکردگی کا مظاہرہ کرتا ہے۔
Jazz تقریباً تمام اہم اشاریوں پر اپنے مقابلے سے بہت آگے ہے، اس کے بہترین معیار، وسیع کوریج اور کسٹمر کی اطمینان کے لیے بے مثال عزم کا ثبوت ہے۔ ان سنگ میلوں تک پہنچنا پاکستانی عوام کے ساتھ Jazz کی وابستگی کی تجدید کا نشان ہے اور اپنے ڈیجیٹل پاکستان ایجنڈے کو آگے بڑھانے کے لیے ایک مضبوط بنیاد قائم کرتا ہے۔
”آج ہمارے پاس جو برتری ہے وہ نہ صرف ڈیجیٹل تقسیم کو ختم کرنے کے ہمارے وژن کا ثبوت ہے، بلکہ تکنیکی جدت اور سروس کی مستقل مزاجی کے لحاظ سے ہماری برتری کا ثبوت ہے۔ Jazz نے 25 سالوں سے مثال کے طور پر رہنمائی کی ہے، یہی وجہ ہے کہ 60 ملین سے زیادہ پاکستانی ڈیجیٹل دنیا سے جڑنے، دریافت کرنے اور شیئر کرنے کے لیے ہم پر انحصار کرتے ہیں،” Jazz کے سی ای او عامر ابراہیم نے کہا۔ “ہمارے صارفین پہلے سے زیادہ ڈیٹا استعمال کرنے کے ساتھ، ہم مقامی ڈیجیٹل سروسز متعارف کروا رہے ہیں تاکہ سب کے لیے رسائی اور مشغولیت کو بہتر بنایا جا سکے۔ Jazz اپنے ناموں پر آرام نہیں کرے گا، لیکن صارفین، ملازمین اور بڑی کمیونٹی کے لیے بہتر مستقبل بنانے کے لیے کام جاری رکھے گا۔
Jazz نے اپنے آپ کو نہ صرف ایک معروف سیلولر موبائل آپریٹر کے طور پر بلکہ ایک ایسے برانڈ کے طور پر ثابت کیا ہے جو اپنے صارفین کی زندگی کے ہر ٹچ پوائنٹ کو ڈیجیٹائز کرنے کے بنیادی آئیڈیل پر کام کرتا اور فراہم کرتا ہے۔ اس حقیقت سے ظاہر ہوتا ہے کہ تین میں سے ہر ایک پاکستانی جاز کا صارف ہے۔
کمپنی اپنے صارفین کو روزمرہ کی زندگی کے ہر پہلو میں سب سے زیادہ محفوظ اور قابل اعتماد ڈیجیٹل حل حاصل کرنے کے قابل بناتی ہے۔ ڈیٹا سے لے کر کسٹمر سروس تک، سب سے بڑا رومنگ فٹ پرنٹ اور ان کے موبائل والیٹ بیس کے ذریعے مالیاتی حل۔ جاز ان لوگوں کا مترادف بن گیا ہے جو دنیا تک پہنچنے، سننے، بغیر کسی رکاوٹ کے جڑے رہنے کے لیے ’دنیا کو بتا دو‘ کے تصور کو حقیقی معنوں میں پیش کرنے کی خواہش رکھتے ہیں۔