اسلام آباد، 02 اپریل 2022: پاکستان کے معروف ڈیجیٹل آپریٹر Jazz نے گزشتہ رات کراچی میں منعقدہ Effie Awards Pakistan 2022 میں پانچ ایوارڈز جیتے۔
کمپنی نے مندرجہ ذیل زمروں کے تحت تین سلور ایوارڈز حاصل کیے: ‘سپر نہیں تو 4G نہیں’ مہمات کے لیے ‘کارپوریٹ ریپوٹیشن’ زمرہ جو کہ ایک جامع ڈیجیٹل ماحولیاتی نظام بنانے پر برانڈ کے اثرات کو ظاہر کرتا ہے، ‘مثبت تبدیلی: سماجی اچھی - برانڈز (سروسز)’ زمرہ خواتین کے دن کی مہم کے لیے، اور ‘سیزنل مارکیٹنگ (سروسز)’ کیٹیگری اس کی ‘ڈیجیٹل پاکستان کی تشکیل’ مہم کے لیے۔
Jazz نے اپنے ڈرائیو ان سنیما اقدام کے لیے ‘مارکیٹنگ ڈسروپٹرز’ اور ‘ٹاپیکل مارکیٹنگ’ کیٹیگریز کے تحت دو کانسی کے ایوارڈز بھی حاصل کیے ہیں۔
”اعتماد پیدا کرنے اور تبدیلی کی ترغیب دینے کے لیے ہمارے منفرد مارکیٹنگ اپروچ کے لیے پہچانا جانا بہت خاص محسوس ہوتا ہے۔ یہ اس محنت کی توثیق ہے جو ہماری ٹیموں اور شراکت داروں نے ترقی کو آگے بڑھانے اور برانڈ کی میراث بنانے کے لیے کی ہے،” Jazz CCO آصف عزیز نے کہا۔
یہ تعریفیں مارکیٹنگ کمیونیکیشنز پر جاز کی مسلسل توجہ کا ایک مظہر ہیں جو سماجی ہے، اجتماعی مقصد میں جڑی ہوئی ہے اور ثقافت کو تبدیل کرنے کے قابل ہے۔ یہ ڈیجیٹل اور مالی شمولیت، خاص طور پر خواتین کے لیے ڈرائیونگ کے اس کے کاروبار اور پائیداری کے مقاصد کے مطابق ہے۔