اسلام آباد – 10 نومبر 2017 : Jazz نے ایک ایم او یو پر دستخط کیے ہیں جس کے تحت کینٹین اسٹورز ڈیپارٹمنٹ (CSD) کے ساتھ اپنی پارٹنرشپ کا اعلان کیا ہے۔ یہ پارٹنرشپ Jazz کو کسٹمرز کے لیے اپنی تمام سروسز کا ون ونڈو سلوشن متعارف کروا کر CSD کے پلیٹ فارمز کو استعمال کرنے کا موقعہ دے گی۔
سی ایس ڈی کے کسٹمرز اب ریٹیل اسٹورز پر Jazz سمز اور ڈیوائسز خرید سکیں گے۔ اس کے علاوہ، کسٹمرز اپنے فون کا بیلنس ٹاپ اپ کر سکیں گے اور JazzCash سے متعلق دیگر موبائل فنانشنل سروسز استعمال کر سکیں گے۔
اس اقدام کے بارے میں بات کرتے ہوئے Jazz کے CCO آصف عزیز نے کہا، ’’FMCG چینلز ہمارے صارفین کے قریب جانے کے مواقع کا ابھرتا ہوا شعبہ ہے۔ CSD سپر مالز ہماری اسکیل ایبلٹی ڈرائیو کے لیے بہترین پلیٹ فارم ہیں، کیونکہ وہ ملک بھر میں ایک مضبوط کسٹمرز کی بنیاد کے ساتھ اہم مقامات پر قائم کیے گئے ہیں۔
سی ایس ڈی دی کیئرنگ اسٹور کے منیجنگ ڈائریکٹر میجر جنرل (ریٹائرڈ) محمد طاہر، ایچ آئی (ایم) نے کہا کہ “سی ایس ڈی اور Jazz کے درمیان یہ مشترکہ منصوبہ ملک بھر میں ہمارے سی ایس ڈی سپر مالز کے نیٹ ورک کے ذریعے صارفین کو ٹیلی کمیونیکیشن کی سہولیات کی فراہمی کو یقینی بناتا ہے۔ اور کسٹمرزی کے مجموعی تجربے کو مزید تیز کرتا ہے۔”
پائلٹ مرحلے میں، Jazz پانچ CSD سپر مالز میں ون ونڈو سلوشنز قائم کرنے جا رہا ہے۔ اس کے بعد، ٹیلکو ملک بھر میں 40 اضافی CSD آؤٹ لیٹس پر سلوشن قائم کرنے کا ارادہ رکھتا ہے۔ اس اقدام سے فوج کے اہلکاروں کو JazzCash کے ذریعے اپنے پیاروں کو ملک بھر میں نقد رقوم بھیجنے میں بھی سہولت ملے گی۔
CSD نے خود کو ایک قابل اعتبار اور قابل اعتبار قومی برانڈ کے طور پر قائم کیا ہے، جس کا مرکزی موضوع ‘سہولت، رسائی اور صارفین تک رسائی’ ہے۔ ٹیلی کام کمپنی اور سب سے زیادہ بھروسہ مند ریٹیل اسٹور میں سے ایک کے درمیان پارٹنرشپ اس بات کو یقینی بنانے کے لیے Jazz کے عزم کے مطابق ہے کہ اس کے سبسکرائبرز کو مختلف ٹچ پوائنٹس پر سہولت فراہم کی جاتی ہے – سہولت اور رسائی میں اضافہ کو یقینی بنانا۔