Jazz نے SoulFest'22 کے ساتھ کراچی والوں کو پھر سے زندہ کیا۔

کراچی - xx دسمبر 2022: Jazz، پاکستان کا معروف ڈیجیٹل آپریٹر اور VEON گروپ کا ایک حصہ، اس ہفتے کے آخر میں کراچی میں SoulFest’22 کو واپس لا کر کراچی والوں کو پھر سے زندہ کرتا ہے۔

COVID-19 وبائی امراض کی وجہ سے تمام آؤٹ ڈور فیسٹیولز سے دو سال کے وقفے کے بعد، Jazz نے مشہور SoulFest’22 کو دوبارہ لانچ کر کے اسے ایک دھوم کے ساتھ واپس کرنے کا فیصلہ کیا۔ تین روزہ میوزک اور فوڈ فل فیسٹیول کراچی کے بیچ ویو پارک میں منعقد کیا گیا جو ایکٹو میڈیا کے تعاون سے جاز کے ذریعے لوگوں کے لیے لایا گیا۔

JazzCash SoulFest’22 کے لیے آفیشل ڈیجیٹل پیمنٹ پارٹنر ہے، جس میں تمام فوڈ اسٹالز اور ٹکٹ کاؤنٹرز موبائل ادائیگی کے حل پیش کرتے ہیں۔ ایک خصوصی دعوت کے طور پر اور ڈیجیٹل ادائیگیوں کو فروغ دینے کے لیے، JazzCash تمام کھانے پینے کی اشیاء اور JazzCash ایپ کے ذریعے خریدے گئے ٹکٹوں پر 40% کیش بیک پیش کرتا ہے۔ اس سے لوگوں کی حوصلہ افزائی ہوتی ہے کہ وہ ایونٹ میں مختلف قسم کے لذیذ کھانے اور موسیقی سے لطف اندوز ہوں۔

لائیو میوزک کے علاوہ، تماشا ایپ، باجو ایپ، اور گیم ناؤ کے لیے خصوصی تجربہ زون قائم کیے گئے ہیں تاکہ لوگوں کو میلے میں لطف اندوز ہونے کے مزید مواقع مل سکیں۔

اس اقدام کے بارے میں بات کرتے ہوئے، Jazz کے ہیڈ آف مارکیٹنگ، علی فہد نے کہا، “اپنے صارفین کے ساتھ جادوئی لمحات کا اشتراک وہ چیز ہے جو ہمیں پاکستان کے معروف ڈیجیٹل آپریٹر بننے پر مجبور کرتی ہے۔ SoulFest’22 ہمارے نوجوانوں کے لیے دوستوں اور خاندان کے ساتھ اچھی موسیقی اور کھانے سے لطف اندوز ہونے کے لیے بہترین ترتیب ہے۔ میں کراچی کے لوگوں سے گزارش کروں گا کہ وہ اپنے ویک اینڈ سے بھرپور فائدہ اٹھائیں اور اس تہوار کا حصہ بنیں۔

“ایکٹو میڈیا پاکستان میں معیاری تفریحی مواقع پیدا کرنے کا ایک مضبوط حامی ہے، اور SoulFest’22 کووِڈ-19 کے بعد ہماری زندگی کے معمول پر آنے کی بہترین یادگار ہے۔ کراچی ہمیشہ طرز زندگی کی سرگرمیوں سے بھرا رہتا ہے لہذا تہواروں کو واپس لانے میں اپنا کردار ادا کرنا مناسب تھا۔ ایکٹو میڈیا سے سعد ایم خان نے کہا کہ میں اس تقریب کو کامیاب بنانے کے لیے کراچی کے لوگوں کا شکریہ ادا کرنا چاہتا ہوں۔