اسلام آباد - 25 دسمبر 2022: Jazz، پاکستان کا معروف ڈیجیٹل آپریٹر اور VEON گروپ کا ایک حصہ، اس ہفتے کے آخر میں اسلام آباد میں SoulFest'22 کو واپس لا کر جڑواں شہروں کے باسیوں کو پھر سے زندہ کر رہا ہے۔
COVID-19 وبائی امراض کی وجہ سے تمام آؤٹ ڈور فیسٹیولز سے دو سال کے وقفے کے بعد، Jazz نے مشہور SoulFest’22 کو دوبارہ لانچ کر کے اسے ایک دھوم کے ساتھ واپس کرنے کا فیصلہ کیا۔ تین روزہ میوزک اور فوڈ فل فیسٹیول اسلام آباد کے پارک ویو سٹی میں منعقد کیا گیا جو ایکٹیو میڈیا کے تعاون سے جاز کے ذریعے لوگوں کے لیے لایا گیا۔
JazzCash SoulFest’22 کے لیے آفیشل ڈیجیٹل پیمنٹ پارٹنر ہے، جس میں تمام فوڈ اسٹالز اور ٹکٹ کاؤنٹرز موبائل ادائیگی کے حل پیش کرتے ہیں۔ ایک خصوصی دعوت کے طور پر اور ڈیجیٹل ادائیگیوں کو فروغ دینے کے لیے، JazzCash تمام کھانے پینے کی اشیاء اور JazzCash ایپ کے ذریعے خریدے گئے ٹکٹوں پر 40% کیش بیک پیش کرتا ہے۔ اس سے لوگوں کی حوصلہ افزائی ہوتی ہے کہ وہ ایونٹ میں مختلف قسم کے لذیذ کھانے اور موسیقی سے لطف اندوز ہوں۔
لائیو میوزک کے علاوہ، تماشا ایپ، باجو ایپ، اور گیم ناؤ کے لیے خصوصی تجربہ زون قائم کیے گئے ہیں تاکہ لوگوں کو میلے میں لطف اندوز ہونے کے مزید مواقع مل سکیں۔
اس اقدام کے بارے میں بات کرتے ہوئے، Jazz کے ہیڈ آف مارکیٹنگ، علی فہد نے کہا، "اپنے صارفین کے ساتھ جادوئی لمحات کا اشتراک وہ چیز ہے جو ہمیں پاکستان کے معروف ڈیجیٹل آپریٹر بننے پر مجبور کرتی ہے۔ SoulFest'22 ہمارے نوجوانوں کے لیے دوستوں اور خاندان کے ساتھ اچھی موسیقی اور کھانے سے لطف اندوز ہونے کے لیے بہترین ترتیب ہے۔
"ایکٹو میڈیا پاکستان میں معیاری تفریحی مواقع پیدا کرنے کا ایک مضبوط حامی ہے، اور SoulFest'22 کووِڈ-19 کے بعد ہماری زندگی کے معمول پر آنے کی بہترین یادگار ہے۔ اسلام آباد اور راولپنڈی ہمیشہ طرز زندگی کی سرگرمیوں سے بھرے رہتے ہیں اس لیے تہواروں کو واپس لانے میں اپنا کردار ادا کرنا مناسب تھا۔ میں جڑواں شہروں کے لوگوں کا شکریہ ادا کرنا چاہتا ہوں کہ انہوں نے اس ایونٹ کو بہت زیادہ کامیاب بنایا، "ایکٹو میڈیا سے سعد ایم خان نے کہا۔