ڈیجیٹل سروسز کی توسیع کے ساتھ آپریشنل میٹرکس پر توجہ نے غیر معمولی نتائج دینا شروع کر دیا اسلام آباد - 29 اکتوبر 2020: پاکستان کی معروف ڈیجیٹل کمیونیکیشن کمپنی Jazz نے 2020 کی تیسری سہ ماہی کے دوران 4G سروسز کو وسعت دینے کے لیے سٹریٹجک فوکس کے ساتھ 3.7 ارب روپے سے زیادہ کی سرمایہ کاری کی۔ اس مدت کے دوران، 4G صارفین کی تعداد 22.2 ملین تک پہنچ گئی، جو کہ سالانہ 70 فیصد اضافہ ہے۔
ڈیٹا سبسکرائبرز میں یہ اضافہ، ڈیٹا کی مضبوط مانگ اور نیٹ ورک کی توسیع کے ساتھ، ڈیٹا ریونیو میں سالانہ 25.4 فیصد اضافہ دیکھا گیا۔ Jazz کے مجموعی صارفین کی تعداد 8.5% سالانہ بڑھ کر 64.2 ملین تک پہنچ گئی۔ مجموعی طور پر، سالانہ 7% کی نامیاتی/اندرونی آمدنی میں اضافے کے ساتھ، Jazz نے Q2 2020 میں Covid-19 کی وجہ سے لاک ڈاؤن کے بعد بحالی کے حوصلہ افزا اشارے دکھائے۔
Jazz کے سی ای او عامر ابراہیم نے کہا، “Jazz کی تیسری سہ ماہی نیٹ ورک کی توسیع اور ہمارے ڈیجیٹل کاروبار بشمول مالیاتی خدمات میں مسلسل سرمایہ کاری کے ذریعے کارفرما تھی۔” “یہ کارکردگی اس اہم کردار کا ثبوت ہے جو ہماری خدمات ہمارے صارفین کی زندگیوں میں ادا کرتی ہیں اور Jazz کی مسلسل توسیع اور جدت کا۔ ہم آج کی دنیا میں مساوی مواقع پیدا کرنے کے لیے ضروری ڈیجیٹل ٹولز کے ذریعے عوام کو بااختیار بنانے کے لیے پرعزم ہیں۔”
رپورٹنگ کی مدت کے دوران، Jazz نے ڈیجیٹل مالیاتی خدمات میں اپنی صف اول کی پوزیشن کو مضبوط کیا کیونکہ JazzCash پر ماہانہ فعال صارفین کی تعداد 9.7 ملین تک پہنچ گئی، جو کہ 56% سالانہ کا اضافہ ہے۔
کمپنی کی دیگر ڈیجیٹل خدمات نے بھی صارفین کو اپنانے کی مضبوط سطح کا لطف اٹھایا۔ Jazz کی سیلف کیئر ایپ، Jazz World، نے دیکھا کہ اس کے ماہانہ فعال صارف کی تعداد چار گنا بڑھ کر 6.6 ملین تک پہنچ گئی، جس سے پاکستان میں سب سے بڑی ٹیلی کام ایپ کے طور پر اس کی پوزیشن مضبوط ہو گئی۔ Jazz TV کے ماہانہ فعال صارف کی تعداد بڑھ کر 10 لاکھ سے زیادہ ہو گئی، جو کہ 85% کی سالانہ ترقی کی نمائندگی کرتی ہے۔