اسلام آباد – 27 اگست 2022: Jazz نے اپنی ڈیجیٹل مالیاتی خدمات JazzCash اور بہن کمپنی Mobilink Microfinance Bank کے ساتھ مشترکہ طور پر PKR کا وعدہ کیا ہے کہ سیلاب سے نجات کی کوششوں کے لیے انتہائی ضروری ہنگامی سپلائیز اور زیادہ نمایاں طور پر قسم کی ٹیلی کام خدمات کے ذریعے۔ معاونت میں مختصر سے درمیانی مدت کے اقدامات شامل ہوں گے جن کی مدت 12 ماہ تک ہے۔
اس فوری رول آؤٹ کے حصے کے طور پر، Jazz ہنگامی سامان کی تقسیم کے لیے این جی اوز اور حکومت کے ساتھ مل کر کام کرے گا جس میں پناہ گاہ، کھانے پینے کی اشیاء اور طبی سامان شامل ہیں۔ امدادی ردعمل جاز کے صارفین کو ایس ایم ایس اور جاز کیش کے ذریعے اپنے خیراتی عطیات بھیجنے میں بھی سہولت فراہم کرتا ہے۔ جاز کے ملازمین بھی رضاکارانہ طور پر ملک گیر امدادی کوششوں میں حصہ ڈالیں گے۔
جاز کے سی ای او عامر ابراہیم نے کہا، “اس بے مثال وقت کے دوران، جب کہ ہمارے خیالات اور دعائیں سیلاب سے متاثرہ افراد کے ساتھ ہیں، ہم امدادی سرگرمیوں کے لیے رابطے کو یقینی بنانے اور ہنگامی حالات میں اپنے ساتھی شہریوں کی مدد کرنے کے لیے بھی پرعزم ہیں۔ سامان پاکستان کی ضرورت کے وقت جواب دینا ہمارے لیے فرض ہے اور ہم متاثرہ افراد کی زندگیوں کی بحالی کے لیے ہر ممکن کوشش کریں گے۔‘‘
چونکہ کسی بھی بحران کے دوران کنیکٹیویٹی ایک لائف لائن ہے، اس لیے سپورٹ کا ایک اہم حصہ ایمرجنسی کیئر، ریسکیو ہیلپ لائنز تک رسائی کے لیے زیرو ریٹڈ اور سبسڈی والی خدمات کو جاری رکھنے پر مرکوز ہوگا۔ کمپنی نے JazzCash موبائل والٹس کے لیے سائن اپ کے عمل کو بھی تیز کر دیا ہے تاکہ سیلاب سے سب سے زیادہ متاثر ہونے والے مقامی کمیونٹی کے اراکین کو براہ راست عطیہ دہندگان کے ذریعے فوری طور پر امداد فراہم کی جا سکے۔
جاز گزشتہ 27 سالوں سے پاکستان میں ہر بحران کو حل کرنے میں سب سے آگے ہے اور حالیہ سیلاب بھی اپنی قومی ذمہ داری کو نبھانے میں کوئی رعایت نہیں رکھتا۔