اسلام آباد – 20 مارچ 2020: چونکہ کورونا وائرس (COVID-19) کی وبا پاکستان بھر میں زندگیوں کو متاثر کر رہی ہے، Jazz اس وائرس کے پھیلاؤ کے خلاف لڑنے اور 60 ملین سے زائد صارفین کے لیے سروس کے تسلسل کی حفاظت کے لیے اپنے وسائل کو متحرک کر رہا ہے۔
وزارت قومی صحت خدمات، نیشنل ڈیزاسٹر مینجمنٹ اتھارٹی اور نیشنل انسٹی ٹیوٹ آف ہیلتھ کے ساتھ ملاقاتوں کے بعد، Jazz نے COVID-19 کے پھیلاؤ سے لڑنے کے لیے تمام قومی اقدامات کی حمایت کرنے کا وعدہ کیا ہے۔
اس میں مفت SMS براڈکاسٹ، Jazz کے ڈیجیٹل پلیٹ فارمز اور موبائل ایپلیکیشن کے ذریعے عوامی آگاہی مہم، اور الیکٹرانک میڈیم پر تمام اشتہارات کے آخر میں پیغامات شامل ہیں۔ اس کے علاوہ، Jazz نے عالمی ادارہ صحت اور حکومت پاکستان سے حاصل کردہ کورونا وائرس سے متعلق تمام معلومات کے لیے مائیکرو سائیٹ تیار کی ہے – ڈرنا نہیں، بچنا ہے۔
#JazzCares اقدام کے تحت، کمپنی COVID-19 کے پھیلاؤ کو کم کرنے کے لیے صارفین کے لیے سماجی دوری کی مشق کرنا آسان بنا رہی ہے۔
”جاز ریچارج کے لیے کوئی ایکسپائری نہیں” مہم کے ذریعے صارفین کے لیے ادائیگی زیادہ لچکدار ہو گئی ہے – جس سے صارفین کو فرنچائزز اور تجربہ کے مراکز پر جانے کی ضرورت کم ہو گئی ہے۔ Jazz Business نے اپنے کاروباری صارفین کے لیے تین ڈیٹا سینٹرک آفرز بھی متعارف کروائی ہیں تاکہ ان کی مدد کی جا سکے جب وہ اس وقت گھر سے کام کرتے ہیں۔
فرنچائزز پر جانے کے بجائے، صارفین سے کہا جا رہا ہے کہ وہ متبادل تکنیکی مدد کے ذرائع جیسے واٹس ایپ ہیلپ لائن (3008000 0300)، کال سینٹرز، سوشل میڈیا اور جاز ڈیجیٹل سیلف کیئر ایپلی کیشن سے رجوع کریں۔
اسی طرح اپنے کاروباری صارفین کے لیے، کمپنی تمام سوالات جاز بزنس کنسلٹنٹس، جاز بزنس ہیلپ لائن (160-160-03000)، آفیشل سپورٹ ای میل ([email protected])، فیچر فون صارفین کے لیے Jazz Biz مینو ( #7*768*)، Jazz Business Web Care اور Jazz Business WhatsApp (03003008000) B2B صارفین کے لیے کاروبار کے تسلسل کو یقینی بنانے کے لیے۔
کمپنی اپنے صارفین کو بینکوں میں جسمان طور پر جانے اور جراثیم کو منتقل کرنے والے کرنسی نوٹوں کو سنبھالنے کے بجائے اپنی ڈیجیٹل مالیاتی سروس، JazzCash کو تمام معمول کے بل کی ادائیگی کے لیے استعمال کرنے کی ترغیب دے رہی ہے۔ JazzCash فی الحال مختلف قسم کے کورونا وائرس سے متعلق مخصوص ہیلتھ انشورنس پروڈکٹس اور ہسپتال میں داخل ہونے کی کوریج کے منصوبے پیش کر رہا ہے۔
موجودہ سفری پابندیوں اور پرواز میں تاخیر کے پیش نظر، Jazz بیرون ملک پھنسے ہوئے صارفین کو مزید مضبوط ڈیٹا پیکجز فراہم کر رہا ہے تاکہ وہ اس مشکل وقت میں اپنے پیاروں کے ساتھ رابطے میں رہ سکیں۔
اپنی کاروباری افرادی قوت کے لیے، بشمول تھرڈ پارٹی فرنچائز ورکرز، کمپنی نے حفاظتی ہیلپ لائن قائم کی ہے اور وائرس سے ان کے تحفظ کو یقینی بنانے کے لیے ماسک اور ہینڈ سینیٹائزر تقسیم کیے ہیں۔
یہ بات قابل ذکر ہے کہ Jazz پاکستان کا پہلا بڑا سروس فراہم کنندہ تھا جس نے اپنے تمام 3000 سے زیادہ ملازمین کو گھر سے بڑے پیمانے پر کام انجام دیا۔ اس آرڈر سے پہلے، کمپنی نے ای میلز، ورک پلیس از فیس بک، ایس ایم ایس اور پیپل ہب نامی اس کے ملازم مینجمنٹ سوفٹ ویئر کے ذریعے بڑے پیمانے پر داخلی COVID-19 آگاہی مہم چلائی۔ برطانیہ کے معروف کنسلٹنٹ وائرولوجسٹ ڈاکٹر جاوید فیاض وزیر کی جانب سے ایک آگاہی ویبینار کا بھی انعقاد کیا گیا۔