Jazz نے کسٹمرز سے رابطے کے لیے ’فیس ٹو فیس‘ پروگرام شروع کر دیا

​اسلام آباد – 11 جون 2019: پاکستان کی مقبول ترین ڈیجیٹل کمیونیکیشن کمپنی Jazz نے حال ہی میں اپنا ‘Face to Face With Our Customers’ پروگرام (F2F پروگرام) شروع کیا ہے جہاں ایگزیکٹو لیڈرشپ ٹیم (ELT) کا ہر رکن ، فرنچائزز اور کال سینٹر کے مقامی عملے کے اراکین سے ملنے اور انہیں بہتر طور پر جاننے کے لیے، Jazz کے ایکسپرینس سنٹر کا دورہ کرے گا۔ ELT ممبران مختلف شہروں میں کارپوریٹ صارفین سے بھی ملاقات کریں گے تاکہ ان کے ساتھ Jazz کے تعلقات کو مزید مضبوط کیا جا سکے۔

یہ پروگرام ELT کو Jazz کی ٹیم کے ممبران کا ساتھ دینے کے لیے ہے جو صارفین کو سروس فراہم کرنے کے لیے ہراول دستے کے طور پر کام کرتے ہیں اور اس بات کے بارے میں براہ راست رائے حاصل کرتے ہیں کہ انہیں کس طرح صارفین اور کاروبار کی بہتر خدمت کرنے کے لیے مضبوط جا سکتا ہے۔

F2F پروگرام کا آغاز Jazz کے سی ای او عامر ابراہیم نے گزشتہ ماہ ملتان اور فیصل آباد میں ایکسپرینس سنٹرز کا دورہ کرنے کے ساتھ کیا۔ اس کے بعد ڈیجیٹل فنانشل سروسز (VEON) کے صدر ندیم شیخ اور Jazz کی چیف لیگل آفیسر صائمہ کاملہ خان نے کراچی کے مختلف علاقوں میں فرنچائزز اور ایکسپرینس سنٹرز کا دورہ کیا۔

کسٹمر کے لیے جنونی Jazz کی اہم اقدار میں سے ایک ہے، جو پاکستان کے سب سے بڑے ٹیلی کام آپریٹر کو یہ صلاحیت دیتا ہے کہ تیزی سے بدلتے ہوئے ڈیجیٹل منظر نامے میں مارکیٹ کو لیڈ کرے۔ کسٹمر کی نئی سے نئی ضروریات کو پہچاننا اور جدت کرنا Jazz کی ایک مستقل کوشش ہے، جو نہ صرف اس کے کسٹمر سروس آپریشنز، پروڈکٹ ڈویلپمنٹ، ٹیکنالوجی کی سرمایہ کاری اور سیاق و سباق سے متعلق کسٹمر کی مصروفیت کے طریقوں سے ظاہر ہوتا ہے، بلکہ پوری بورڈ کی قیادت کے کسٹمر کے تئیں عزم کا اظہار بھی کرتا ہے۔

کراچی میں اپنے ایکسپرینس سنٹرز اور فرنچائزز کے دورے کے بعد، صائمہ کاملہ خان نے کہا، “Jazz میں، ہم اپنے صارفین کو بہترین خدمات فراہم کرنے کے لیے وقف ہیں۔ ہمارا بنیادی مقصد لچک، پیداواری صلاحیت، اور سب سے اہم کنیکٹوٹی کو فعال کر کے صارفین کے طرز زندگی کو ڈیجیٹل بنانا ہے۔ یہ ضروری ہے کہ ہم اپنے کارپوریٹ صارفین کے ساتھ مستقل بنیادوں پر جڑے رہیں تاکہ ہمارے ساتھ ان کے کاروباری تجربے کا مشاہدہ کیا جا سکے تاکہ ہم اور بھی بہتر حل فراہم کر سکیں۔‘‘

F2F پروگرام کے بارے میں بات کرتے ہوئے، سعدیہ خرم، Jazz کی چیف کسٹمر ایکسپریئنس آفیسر، نے کہا کہ “جبکہ ہم صارفین کو بلاتعطل اور انٹیوٹیو ڈیجیٹل سروس سلوشنز کے ساتھ مضبوط بنانے پر توجہ مرکوز کر رہے ہیں، ہم اپنے صارفین کے ساتھ ہیومن انٹرایکشن کی اہمیت سے بھی واقف ہیں۔ ہمارے پاس اپنے صارفین کے ایکسپرینس اور ضروریات کو ٹریک کرنے کے لیے بہت ہی جدید ترین سسٹمز اور ٹولز موجود ہیں، تاہم، Jazz میں ہم اس بات پر پختہ یقین رکھتے ہیں کہ ہمیں پائیدار کامیابی حاصل کرنے کے لیے ٹریک پر رکھنے کے لیے ہمیں اپنے صارفین کو متنوع نقطہ نظر سے سننے اور سمجھنے کی ضرورت ہے۔”