اسلام آباد – 28 دسمبر 2018: پاکستان کی معروف ڈیجیٹل کمیونیکیشن کمپنی Jazz نے اپنے کارپوریٹ کسٹمرز کے لیے ایک نیا سیلف سروس پلیٹ فارم Jazz Business World لانچ کر دیا ہے۔ پلیٹ فارم ایک مکمل ایپلی کیشن ہے جو تمام کاروباری صارفین کو آن لائن کسٹمر اکاؤنٹ مینجمنٹ اور سپورٹ سلوشنز فراہم کرتا ہے۔
اس پلیٹ فارم کے ساتھ، Jazz کا مقصد اپنے کارپوریٹ صارفین کے لیے ایک نئے ڈیجیٹل سپورٹ چینل کو فعال کرنا ہے جو ان کے اکاؤنٹس اور سروسز کی مینیجمنٹ کے دوران سہولت، لچک، کارکردگی اور شفافیت آٖفر کرتا ہے۔ فی الحال، یہ پلیٹ فارم مJazz Jazz بزنس اکاؤنٹ پوائنٹ آف کانٹیکٹ (POCs) کو اپنے Jazz اکاؤنٹ کی سمری دیکھنے کے ساتھ ساتھ انہیں محفوظ انداز میں مینیج کرنے کی سہولت بھی دیتا ہے۔ کسٹمرز پلیٹ فارم کے ذریعے بلوں کی ادائیگی بھی کر سکتے ہیں، انٹرنیٹ کے ذریعے روزانہ اکاؤنٹ سے متعلق آپریشنل کام انجام دیتے ہوئے کمپنی کے اندر انفرادی صارفین کے استعمال اور ان کے الاؤنسز کو بھی چیک کر سکتے ہیں۔
یہ پلیٹ فارم آن لائن احتساب میں اضافے کے ساتھ بہتر اور تیز سروس بھی فراہم کرتا ہے جبکہ اپنے صارفین کو واضح اسٹیٹس اپ ڈیٹس بھی فراہم کرتا ہے تاکہ کسٹمر سروس کے معیار کو بہتر بنایا جا سکے۔
Jazz کے چیف ڈیجیٹل آفیسر عامر اعجاز نے کہا، “ایک حقیقی ڈیجیٹل، کسٹمر کے جنون میں مبتلا کمپنی کے طور پر، ہمیں یہ بڑا سنگ میل حاصل کرنے پر بہت فخر ہے۔ Jazz بزنس ورلڈ کے ساتھ، ہم اپنے کارپوریٹ کسٹمرز کی خدمت کرنے کی کوشش کرتے ہیں، Jazz، جو کہ ان کا بزنس پارٹنر ہے، سے ان کی منفرد ضروریات کو ذہن میں رکھتے ہوئے۔ ہم اس پلیٹ فارم کو مسلسل بہتر بناتے رہیں گے اور اپنے پارٹنرز کو ان کے کاروبار میں مدد کرنے کے نئے اور بہتر طریقے متعارف کراتے رہیں گے۔‘‘
Jazz میں بزنس سروسز ڈویژن کے وائس پریذیڈنٹ فیصل ستار نے کہا، “آج کی دنیا میں، صارفین کو سیلف سروس کی سہولت فراہم کرنا ناگزیر ہے۔ اس eCare پلیٹ فارم کے ذریعے، ہمارے کاروباری صارفین آسانی سے اپنے اکاؤنٹ کی معلومات اور سپورٹ سلوشنز تک رسائی حاصل کر سکتے ہیں، جس سے وہ 24/7 کنٹرول میں رہتے ہوئے قیمتی وقت بچا سکتے ہیں۔
B2B eCare پلیٹ فارم کے کسٹمرز میں بڑے کارپوریشنز، بزنس ٹو گورنمنٹ (B2Gs)، POCs، چھوٹے آفس ہوم آفس (SoHo)، چھوٹے اور درمیانے درجے کے کاروباری ادارے (SMEs) اور دیگر کارپوریٹ سبسکرائبرز شامل ہوں گے۔
آنے والے مہینوں میں، Jazz کا مقصد پلیٹ فارم کا استعمال کرتے ہوئے کسٹمر سائیڈ POCs کے لیے خدمات کی سبسکرپشنز، سپورٹ اور شکایت کا انتظام، تجزیات اور سفارشی انجن، اور ورک فلو پیش کرنا ہے۔