Jazz نے 1Q24 میں PKR 5.3b کی سرمایہ کاری کی، فنٹیک، کلاؤڈ اور انٹرٹینمنٹ انفراسٹرکچر میں پاکستان کے ڈیجیٹل انفراسٹرکچر کو مضبوط بنایا

EdTech، HealthTech، اور Gen AI سے چلنے والے اردو زبان کے ماڈلز میں مہم جوئی

اسلام آباد، 16 مئی: ایک چیلنجنگ میکرو اکنامک ماحول کے باوجود، پاکستان کے معروف ڈیجیٹل آپریٹر، Jazz نے فنٹیک، کلاؤڈ سروسز اور ڈیجیٹل انٹرٹینمنٹ ورٹیکلز میں ڈیجیٹل ایکو سسٹم کو مزید مضبوط کرنے کے لیے PKR 5.3 بلین سے زیادہ کی سرمایہ کاری کی۔ 2024 کی پہلی سہ ماہی، ملک میں اپنی مجموعی سرمایہ کاری کو $10.6 بلین تک لے گئی۔

اس سہ ماہی میں Jazz کے سرمائے کے اخراجات کا کافی حصہ نیٹ ورک کی توسیع اور اپ گریڈیشن کے لیے مختص کیا گیا تھا۔ اس کے نتیجے میں 4G کسٹمر بیس میں 45.9 ملین تک نمایاں اضافہ ہوا۔ مجموعی طور پر، صارفین کی تعداد 71.7 ملین تک پہنچ گئی، اس کے ڈیجیٹل پلیٹ فارمز پر ماہانہ فعال صارفین کی تعداد 67 ملین تک پہنچ گئی۔ مزید برآں، Jazz خطے میں سب سے بڑے وائس اوور LTE (VoLTE) نیٹ ورک کے طور پر ابھرا، جس نے 23 ملین سے زیادہ یومیہ فعال VoLTE صارفین پر فخر کیا۔ JazzFi کا تعارف، صارفین کو Wi-Fi کنکشنز پر بات چیت کرنے کی اجازت دیتا ہے، اس کے آغاز کے مہینوں میں 4 ملین سے زیادہ صارفین حاصل کر لیے۔

اس حکمت عملی پر تبصرہ کرتے ہوئے، Jazz کے سی ای او عامر ابراہیم نے کہا، "جب کہ ہم اپنے 4G نیٹ ورک کی رسائی اور صلاحیت کو بڑھا رہے ہیں، خاص طور پر نیم شہری اور دیہی علاقوں میں، ہم پلیٹ فارم کے ساتھ اپنے صارفین کے ڈیجیٹل لائف اسٹائل پارٹنر کے طور پر بھی خدمات انجام دے رہے ہیں۔ Tamasha؛ پاکستان کے معروف فنٹیک JazzCash کے ساتھ مالیاتی شمولیت؛ اور ہمارے تمام پلیٹ فارمز پر بڑھتی ہوئی مصروفیت کی سطح، اور یہ حقیقت کہ اس سہ ماہی میں 42 فیصد سے زیادہ صنعتوں نے حصہ لیا۔ Jazz کے ذریعے، اپنے کسٹمر سینٹرک آپریٹنگ ماڈل کی توثیق کریں، ہم EdTech، HealthTech میں بھی کام کر رہے ہیں، اور Gen AI سے چلنے والے اردو زبان کے ماڈلز تیار کر کے اور مقامی طور پر متعلقہ AI ایپلی کیشنز تیار کر کے 'AI لینگویج گیپ' کو پورا کر رہے ہیں۔ ہمارے صارفین کے لیے ایک زیادہ جامع اور قابل رسائی ڈیجیٹل تجربہ فراہم کرنا۔"

سہ ماہی کے دوران Jazz کی ڈیجیٹل سروسز کی کارکردگی نے ملک کے معروف ڈیجیٹل آپریٹر کے طور پر اس کی پوزیشن کو مستحکم کیا۔ خواتین کی 30 فیصد نمائندگی کے ساتھ 44 ملین کے کسٹمر بیس پر فخر کرتے ہوئے، پاکستان کے معروف Fintech JazzCash نے رپورٹنگ کی مدت کے دوران 6.6 ٹریلین روپے کی مجموعی ٹرانزیکشن ویلیو کے ذریعے سالانہ آمدنی میں 89 فیصد اضافہ حاصل کیا۔ JazzCash کا وسیع نیٹ ورک، جس میں 240,000 رجسٹرڈ ایجنٹس اور 300,000 سے زیادہ رجسٹرڈ مرچنٹس شامل ہیں، نے پاکستان کے مالیاتی منظر نامے کو مؤثر طریقے سے تبدیل کرتے ہوئے، معاشرے اور ادائیگی/قرض کی خدمات کو کافی حد تک ڈیجیٹلائز کرنے میں سہولت فراہم کی۔

پاکستان کا معروف تفریحی پلیٹ فارم، تماشا، 12 ملین MAUs تک پہنچ گیا۔ سہ ماہی میں پاکستان سپر لیگ کرکٹ میچوں کے دوران AdTech کے ذریعے اس کی آمدنی سالانہ دوگنی ہو گئی۔ اس کے ساتھ مل کر، Jazz کے کلاؤڈ پلیٹ فارم، Garaj نے بھی خاطر خواہ ترقی دیکھی، جس نے جدید ترین کلاؤڈ اور سائبر سیکیورٹی کے حل کے ساتھ 100 سے زیادہ کاروباری اداروں کو فعال کیا۔ اس نے حال ہی میں براڈ کام کے ذریعے VMware کلاؤڈ سروسز کا پریمیئر درجہ بھی حاصل کیا ہے، جو انٹرپرائز صارفین کو ان کے کاروبار کے لیے اہم بنیادی ڈھانچے کے لیے صنعت کی معروف سیکیورٹی اور اسکیل ایبلٹی کی پیشکش کرتا ہے۔ مزید برآں، سیلف کیئر اینڈ لائف اسٹائل ایپ SIMOSA (سابقہ ​​JazzWorld) 14.9 ملین MAUs تک بڑھ گئی۔