اسلام آباد، 20 نومبر: مقامی کرنسی میں مجموعی محصولات میں سال بہ سال (YoY) 27 فیصد کی غیر معمولی نمو کے باوجود، Jazz کی آمدنی 2023 کی تیسری سہ ماہی کے دوران امریکی ڈالر کے لحاظ سے 3.5 فیصد کم ہوگئی۔ اس مندی کی وجہ بنیادی طور پر پاکستانی روپے (PKR) کی سالانہ 31 فیصد کمی۔ مزید برآں، مارجنز نے کاروباری لاگت میں غیر معمولی اضافے کے اثرات کو محسوس کیا، جس کا نشان 7 p.p. شرح سود میں سالانہ اضافہ اور نیٹ ورک انرجیائزیشن لاگت میں خاطر خواہ اضافہ۔
ان چیلنجوں سے بے خوف ہو کر، Jazz ڈیجیٹل اور مالیاتی شمولیت پر بھرپور توجہ کے ساتھ مارکیٹ کی قیادت جاری رکھے ہوئے ہے، جس نے 2023 کے پہلے نو مہینوں میں PKR 20.6 بلین کی سرمایہ کاری کی ہے، خاص طور پر اپنے “4G فار آل” اقدام کے تحت۔ اس سے پاکستان میں اس کی مجموعی سرمایہ کاری 10.6 بلین ڈالر تک پہنچ گئی ہے۔
سہ ماہی کے دوران اس کے سرمائے کے اخراجات کا زیادہ تر حصہ 1,000 سے زیادہ نئی 4G سائٹس کو شامل کرنے کی طرف تھا، جو اپنے صارفین کے لیے سروس کے معیار میں مسلسل بہتری کو یقینی بنانے کے لیے کمپنی کے عزم کو ظاہر کرتا ہے۔ اس نیٹ ورک کی توسیع نے Jazz کے 4G کسٹمر بیس کو سالانہ 6.4 فیصد بڑھانے میں اہم کردار ادا کیا، جو 43.2 ملین تک پہنچ گیا، جبکہ اس کے صارفین کی مجموعی تعداد 70.5 ملین تک پہنچ گئی۔
جاز کے سی ای او عامر ابراہیم نے اس بات پر روشنی ڈالی کہ جاز کی جانب سے مسلسل سرمایہ کاری کے مثبت نتائج سامنے آنا شروع ہو چکے ہیں، جس میں جاز کے فن ٹیک، انٹرٹینمنٹ اور کلاؤڈ پلیٹ فارمز میں نمایاں کرشن دیکھنے کو ملا ہے۔ ان سیگمنٹس نے گاہک کو اپنانے میں اضافہ دیکھا ہے، جو کہ مارکیٹ کی جانب سے سخت ردعمل کی نشاندہی کرتا ہے۔ عامر نے کمپنی کے منصوبوں کے مثبت انداز میں اپنے جوش و خروش کا اظہار کرتے ہوئے اس بات پر زور دیا کہ یہ سرمایہ کاری نہ صرف Jazz کی خدمات میں اضافہ کرتی ہے بلکہ پاکستان کی وسیع تر ڈیجیٹل تبدیلی میں بھی اپنا حصہ ڈالتی ہے۔
انہوں نے مزید تبصرہ کیا کہ، جب کہ کمپنی اپنے 4G نیٹ ورک کی رسائی اور صلاحیت کو بڑھانے اور ڈیجیٹل ایکو سسٹم کو چلانے کے لیے سرمایہ کاری جاری رکھے ہوئے ہے، کاروباری لاگت میں خطرناک حد تک اضافے کی وجہ سے ٹیلی کام انڈسٹری کی مالی صحت بری طرح متاثر ہوئی ہے، جس کی وجہ بڑی حد تک ٹیلی کام سپیکٹرم کی قیمتوں کو امریکی ڈالر کے برابر کرنے کی غلط پالیسی۔ انہوں نے اس شعبے کی پائیداری کے تحفظ اور پاکستان کی ترقی کے لیے ضروری ڈیجیٹل کنیکٹیویٹی کی فراہمی کو یقینی بنانے کے لیے ٹیلی کام لائسنس فیس کو امریکی ڈالر سے منسلک کرنے والی پالیسی کے فوری حل کی ضرورت پر زور دیا۔
سہ ماہی کے دوران Jazz کی ڈیجیٹل سروسز کی کارکردگی نے ملک کے معروف ڈیجیٹل آپریٹر کے طور پر اس کی پوزیشن کو مستحکم کیا۔ JazzCash، پاکستان میں سب سے زیادہ مقبول موبائل فنٹیک ایپلی کیشن، 15.4 ملین ماہانہ فعال صارفین تک پہنچ گئی، 1.3 ملین صارفین کو ڈیجیٹل قرضوں کے ساتھ خدمات فراہم کیں، اور گزشتہ بارہ مہینوں میں PKR 5.3 ٹریلین کی مجموعی ٹرانزیکشن ویلیو کے ساتھ سالانہ 77.3% کی آمدنی میں اضافہ ریکارڈ کیا گیا۔ اس کی حمایت خوردہ موجودگی میں مسلسل توسیع سے ہوئی، جو تقریباً 210,000 فعال تاجروں تک پہنچ گیا جبکہ 119,000 سے زیادہ فعال ایجنٹوں کے ساتھ اس کے ایجنٹ کی بنیاد کو بہتر بنایا گیا۔
مزید برآں، تقریباً 45 ملین صارفین کے ساتھ، موبی لنک مائیکرو فنانس بینک پاکستان کے سب سے بڑے ڈیجیٹل بینک کے طور پر اپنی پوزیشن برقرار رکھتا ہے، رپورٹنگ کی مدت کے دوران PKR 283,000 کے اوسط قرض کے سائز کے ساتھ 35,000 قرضے جاری کرتا ہے، خاص طور پر مائیکرو انٹرپرینیورز کے ساتھ ساتھ چھوٹے اور درمیانے درجے کے کاروباری شعبوں کی سہولت کے لیے۔
اس کے ساتھ مل کر، کلاؤڈ پلیٹ فارم، Garaj، جدید ترین کلاؤڈ اور سائبر سیکیورٹی کے حل کے ساتھ 100 سے زیادہ کاروباری اداروں کو ڈیجیٹل طور پر فعال کر رہا ہے۔ دریں اثنا، اس کا تیزی سے بڑھتا ہوا تفریحی پلیٹ فارم، تماشا، ایشیا کپ کے دوران ایپل ایپ سٹور اور گوگل پلے دونوں پر ڈاؤن لوڈ کی جانے والی نمبر ایک ایپ کے طور پر درجہ بندی کرتا ہے۔ اس نے ٹورنامنٹ کے دوران 14.4 ملین منفرد ناظرین کی خدمت کی، پاکستان میں کھیلوں کے ایک ایونٹ کے لیے ڈیجیٹل ویڈیو پلیٹ فارم پر اب تک کے سب سے زیادہ سامعین کی تعداد حاصل کی۔