اسلام آباد – 27 اپریل 2022: ڈیجیٹل شمولیت کو آگے بڑھانے پر اپنی توجہ کو جاری رکھتے ہوئے، Jazz نے 2022 کی پہلی سہ ماہی کے دوران اپنے ‘4G سب کے لیے’ کے عزائم کے تحت PKR 14.9 بلین کی سرمایہ کاری کی، جس سے پاکستان میں اس کی مجموعی سرمایہ کاری 10.2 بلین امریکی ڈالر تک پہنچ گئی۔
اس سہ ماہی کے دوران اس کے سرمائے کے اخراجات کی اکثریت تقریباً 500 نئی 4G سائٹس کے اضافے پر تھی، جس سے اس کی 4G سروس کی آبادی کی کوریج 55.7% تک پہنچ گئی۔ اس نیٹ ورک کی توسیع نے Jazz کے 4G کسٹمر بیس کو سالانہ 27.8 فیصد بڑھا کر 36.7 ملین تک پہنچانے میں کلیدی کردار ادا کیا جبکہ اس کے مجموعی صارفین کی تعداد 75 ملین کے قریب پہنچ گئی۔
سہ ماہی کے دوران اس کی ڈیجیٹل خدمات کی کارکردگی نے ملک کے معروف ڈیجیٹل آپریٹر کے طور پر Jazz کی پوزیشن کو مستحکم کیا۔ اس کی ڈیجیٹل مالیاتی سروس، JazzCash، 15.7 ملین ماہانہ فعال صارفین اور 145,000 فعال مرچنٹس تک پہنچ گئی۔ اس کی خود کی دیکھ بھال کرنے والی ایپ، Jazz World، صارفین کو اپنانے کی مضبوط سطحوں سے لطف اندوز ہوتی رہی جس کے ساتھ ماہانہ فعال صارفین 23.1% سالانہ بڑھ کر 10.5 ملین تک پہنچ گئے۔
Jazz کے سی ای او عامر ابراہیم نے کہا، “ہم اپنے 4G نیٹ ورک کی آؤٹ ریچ اور صلاحیت کو بڑھانے کے لیے مسلسل سرمایہ کاری کر رہے ہیں، خاص طور پر نیم شہری اور دیہی علاقوں میں، تاکہ محروم طبقے کو بااختیار بنایا جا سکے، خاص طور پر خواتین، ہمارے پیش کردہ ڈیجیٹل سروسز پورٹ فولیو سے مستفید ہو سکیں۔ Jazz ایک جامع ڈیجیٹل ماحولیاتی نظام کی راہ میں حائل رکاوٹوں کو دور کرنے کے لیے پرعزم ہے، بشمول ڈیوائس کی سستی، تاکہ ہمارے ساتھی شہری موبائل براڈ بینڈ کے ذریعے صحت، مالی اور زندگی کو بہتر بنانے والی دیگر خدمات تک رسائی حاصل کر سکیں۔”
دیگر اسٹریمنگ اور تفریحی پلیٹ فارمز جیسے کہ تماشا، باجاؤ، جاز کرکٹ، اور دیکھو، نے بھی مزید ترقی کا لطف اٹھایا کیونکہ ان کے سہ ماہی استعمال میں سال سال سے کئی گنا اضافہ ہوا۔