اسلام آباد، 28 فروری 2022 - Jazz، پاکستان کا نمبر ایک 4G آپریٹر، اور انٹرنیٹ اور براڈ بینڈ سروس فراہم کرنے والے سب سے بڑے ادارے نے 4Q21 کے دوران اپنے ‘4G برائے تمام امنگ’ کے تحت PKR 13.9 بلین کی سرمایہ کاری کی۔ Jazz کا کل کسٹمر بیس سالانہ 9.2 فیصد بڑھ کر 72.6 ملین ہو گیا جس میں 35.0 ملین 4G صارفین شامل ہیں اور گزشتہ بارہ مہینوں کے دوران تقریباً 1,500 اضافی 4G سائٹیں شامل کی گئیں۔
Jazz کے سی ای او عامر ابراہیم نے کہا، “ہماری ڈیجیٹل آپریٹر حکمت عملی کے تحت، ہم تین جہتی اپروچ پر عمل پیرا ہیں۔ مسلسل سرمایہ کاری کے ساتھ خاص طور پر نیم شہری اور دیہی علاقوں میں ہمارے 4G نیٹ ورک کی رسائی اور صلاحیت کو بڑھانا؛ ہمارے صارفین کے ڈیجیٹل لائف اسٹائل پارٹنر کے طور پر کام کرنے کے لیے ہمارے ڈیجیٹل سروسز پورٹ فولیو کو مضبوط بنانا؛ اور پاکستان کے معروف Fintech JazzCash کے ساتھ مالیاتی شمولیت کو آگے بڑھانا۔ ہمارے ڈیجیٹل پلیٹ فارمز پر بڑھتی ہوئی مصروفیت کی سطح، اور یہ حقیقت کہ 2021 میں انڈسٹری بھر میں 4G سبسکرپشنز کا تقریباً نصف حصہ جاز نے دیا، ہمارے کسٹمر سینٹرک آپریٹنگ ماڈل کی توثیق کرتے ہیں۔”
پاکستان کے سرکردہ فنٹیک JazzCash نے 15.2 ملین (+24.9% YoY) ماہانہ فعال صارفین اور 105,000 فعال ایجنٹوں تک پہنچنے میں زبردست ترقی دیکھی۔ JazzCash نے اپنی موبائل ایپ پر ایک منفرد ڈیجیٹل فرسٹ شاپنگ کا تجربہ، AlaCart بھی متعارف کرایا، جس سے صارفین اپنے JazzCash اکاؤنٹس کا استعمال کرکے مصنوعات خرید سکتے ہیں اور ادائیگی کرسکتے ہیں۔
Jazz کی سیلف کیئر ایپ، Jazz World، صارفین کو اپنانے کی مضبوط سطحوں سے لطف اندوز ہوتی رہی، ماہانہ فعال صارف کی تعداد 9.8 ملین صارفین تک پہنچ گئی۔ دیگر سٹریمنگ اور تفریحی پلیٹ فارمز جیسے Jazz TV، Bajao، Jazz Cricket، اور Deikho، نے بھی مزید ترقی کا لطف اٹھایا کیونکہ ان کے ماہانہ استعمال میں سالانہ کئی گنا اضافہ ہوا۔