Jazz مارکیٹ کی قیادت کو مزید مضبوط کرتا ہے، ڈیجیٹل ایکو سسٹم کو آگے بڑھاتا ہے۔

اسلام آباد – 18 فروری 2021: پاکستان کا نمبر ایک 4G آپریٹر اور سب سے بڑا انٹرنیٹ اور براڈ بینڈ سروس فراہم کرنے والا، Jazz نے اپنی مارکیٹ کی قیادت کو مزید مضبوط کیا ہے اور پاکستان میں ڈیجیٹل ایکو سسٹم کو آگے بڑھا رہا ہے۔ 2020 کی چوتھی سہ ماہی میں، Jazz کے مجموعی سبسکرائبر بیس میں سال بہ سال 9.8% اضافہ ہوا (YoY) 66.4 ملین تک پہنچ گیا، 4G کسٹمر بیس 61% بڑھ کر 25 ملین تک پہنچ گیا، جب کہ مجموعی ڈیٹا صارفین میں 13. 4% اضافہ ہوا 44 ملین تک پہنچ گیا۔​

Q4 2020 کے دوران، Jazz نے PKR 12.3 بلین کی سرمایہ کاری کی، 4G نیٹ ورک کی سرمایہ کاری بنیادی توجہ ہے۔ کمپنی کو اپنی 4G آبادی کی کوریج کو 59% تک لے جانے کے قابل بنانا، ڈیٹا کا استعمال 4.3 GB فی صارف ہونے کے ساتھ، 68.9% کا سالانہ اضافہ۔ Jazz کی سیلف کیئر ایپ، Jazz World، نے پاکستان میں سب سے بڑی ٹیلی کام ایپ کے طور پر اپنی پوزیشن مستحکم کرتے ہوئے، ماہانہ فعال صارفین کی تعداد 7.8 ملین سے تجاوز کر لی ہے۔​

جاز کے سی ای او عامر ابراہیم نے کہا، “اس سہ ماہی میں ہماری کارکردگی ہمارے صارفین کے ہم پر اعتماد کی عکاس ہے۔ 4G صارفین میں اضافہ اور ڈیٹا کی بڑھتی ہوئی طلب ظاہر کرتی ہے کہ پاکستان ڈیجیٹل کے لیے تیار ہے۔ تاہم، ہمیں غیر محفوظ افراد کو تیز رفتار، قابل اعتماد 4G سے جوڑنے اور انہیں ایک مضبوط اور جامع ڈیجیٹل ماحولیاتی نظام کے لیے ضروری ڈیجیٹل ٹولز سے لیس کرنے کے لیے مزید کام کرنے کی ضرورت ہے۔​

رپورٹنگ کی مدت کے دوران، ماہانہ فعال JazzCash موبائل والیٹس کی تعداد بڑھ کر 12.2 ملین ہو گئی، جو کہ سالانہ 67 فیصد اضافہ ہے۔ مجموعی طور پر، JazzCash نے گزشتہ 12 مہینوں میں PKR 2.27 ٹریلین کی لین دین کی کارروائی کی۔ Jazz کی مواد کی خدمات نے بھی مزید ترقی کا لطف اٹھایا، Jazz TV کے ماہانہ فعال صارف کی تعداد بڑھ کر 1.2 ملین تک پہنچ گئی۔​