اسلام آباد، 14 نومبر 2024: Jazz نے پاکستان میں JazzCash، Mobilink Microfinance Bank (MMBL) اور VEON گروپ کے دیگر ڈیجیٹل اداروں کے ساتھ مل کر Q3 2024 کے لیے متاثر کن مالی ترقی کا اعلان کیا ہے۔ یہ نتائج Jazz کی ایک ServiceCo ماڈل کی تزویراتی تبدیلی کی طاقت کو اجاگر کرتا ہے، جس نے کمپنی کو فوری طور پر جواب دینے کا اختیار دیا ہے۔ فنٹیک، کلاؤڈ، ڈیٹا سینٹرز، سافٹ ویئر اور کنیکٹیویٹی جیسے اعلیٰ ترقی والے علاقوں میں اپنے صارفین کی بڑھتی ہوئی ڈیجیٹل ضروریات۔
پاکستان بھر میں زندگیوں اور معاش کو بہتر بنانے اور بدلنے کے اس کے مقصد کی رہنمائی میں—خاص طور پر خواتین اور نوجوانوں کے لیے — Jazz کی ترقی کی رفتار ڈیجیٹل طور پر جامع مستقبل کو فعال کرنے کے لیے اس کے عزم کی عکاسی کرتی ہے۔ مقامی کرنسی میں کل محصولات میں 22.6% سال بہ سال (YoY) کا اضافہ ہوا، جس میں ڈیجیٹل فرسٹ اپروچ کے ذریعے پھیلائی گئی توسیع جو کہ ڈیجیٹل تبدیلی کی جانب پاکستان کے سفر سے ہم آہنگ ہے۔ ServiceCo ماڈل نے Jazz کو گاہک کی مصروفیت کو بڑھانے اور قابل قدر قیمت بڑھانے کے قابل بنایا ہے، جس کے نتیجے میں آمدنی میں اضافہ اور اس کے 4G صارف کی بنیاد میں خاطر خواہ توسیع ہوئی ہے۔
Fintech میں، Jazz کی فلیگ شپ JazzCash سروس نے سالانہ 85.5% کی آمدنی میں غیر معمولی اضافہ دیکھا، جب کہ MMBL نے 56.3% سالانہ آمدنی میں اضافہ حاصل کیا، جس کے ساتھ ساتھ براہ راست ڈیجیٹل آمدنی میں نمایاں اضافہ ہوا۔ JazzCash کا EBITDA بڑھ کر PKR 3.2 بلین ہو گیا، جو کہ Q3 2023 میں PKR 561 ملین سے زیادہ ہے، جبکہ MMBL کا EBITDA PKR 4.5 بلین تک پہنچ گیا، جو 124% سالانہ نمو کو ظاہر کرتا ہے۔ کل EBITDA میں 14.7% YoY کا اضافہ ہوا، جس سے Jazz کی مسلسل ساتویں سہ ماہی میں 20%+ ریونیو میں اضافہ ہوا—اس کی آپریشنل لچک اور ڈیجیٹل تبدیلی کو چلانے کی صلاحیت کا ایک مضبوط اشارہ۔
جاز کے 4G صارف کی بنیاد 49.4 ملین (+14.5% YoY) تک پھیل گئی، جس کی 4G رسائی کی شرح 69.1% ہے۔ Jazz کی جامع DO1440 حکمت عملی نے ملٹی پلے B2C صارفین میں 23% YoY اضافہ بھی کیا، جو صرف آواز استعمال کرنے والے صارفین کے ARPU سے 3.5 گنا زیادہ پیدا کرتے ہیں اور اب B2C ریونیو میں 58.8 فیصد حصہ ڈالتے ہیں- جو کہ 10.4 فیصد پوائنٹ اضافہ سالانہ ہے۔ یہ کسٹمر پر مرکوز نقطہ نظر، اعلیٰ قدر کی خدمات کو ترجیح دینا اور ڈیجیٹل مصروفیت کو بڑھاتا ہے، پاکستان کے جاری ڈیجیٹل ارتقاء میں Jazz کے کردار کو واضح کرتا ہے۔
جاز کے سی ای او عامر ابراہیم نے تبصرہ کیا، "جب ہم اپنی 30 ویں سالگرہ منا رہے ہیں، ہمارے Q3 کے نتائج ہمارے ڈیجیٹل اور فنٹیک پورٹ فولیوز کی مضبوطی کو نمایاں کرتے ہیں اور ServiceCo ماڈل میں ہماری کامیاب منتقلی کی توثیق کرتے ہیں۔ یہ کامیابیاں پاکستان بھر میں خصوصاً خواتین اور نوجوانوں کی زندگیوں اور معاش کو بہتر بنانے اور بدلنے کے لیے ٹیکنالوجی کے استعمال کے لیے ہمارے عزم کی عکاسی کرتی ہیں۔ ہمارا نیا Jazz ورلڈ ہیڈ کوارٹر اس مشن کی علامت ہے، جو پائیدار ترقی، ڈیجیٹل شمولیت، اور جدت کے ذریعے طویل مدتی قدر کی تخلیق کے لیے ایک مرکز کے طور پر کام کرتا ہے۔ جیسے جیسے ہم آگے بڑھ رہے ہیں، ہم پاکستان کے ڈیجیٹل سفر کو بااختیار بنانے اور سب کے لیے ایک زیادہ مربوط مستقبل بنانے کے لیے وقف ہیں۔"
اہم ڈیجیٹل سنگ میل:
پاکستان کے ڈیجیٹل لیڈر کے طور پر، Jazz ایک اعلیٰ قدر والے ڈیجیٹل ماحولیاتی نظام کی تعمیر جاری رکھے ہوئے ہے جو زندگیوں کو بہتر بناتا ہے اور ملک کے سفر کو مزید جامع، تکنیکی طور پر بااختیار مستقبل کی طرف لے جاتا ہے۔