Jazz Business تمام چینلز پر صارفین کے تجربے کو بلند کرنے کے لیے Infobip کے ساتھ شراکت کرتا ہے۔
اسلام آباد – 14 اپریل 2023: Jazz، پاکستان کے معروف ڈیجیٹل آپریٹر اور VEON گروپ کا ایک حصہ، نے جاز پارٹنر انٹرپرائزز کو ون ونڈو کمیونیکیشن سوٹ پیش کرنے کے لیے، عالمی کلاؤڈ کمیونیکیشن فراہم کرنے والے Infobip کے ساتھ شراکت داری کی ہے۔
شراکت داری کے معاہدے پر موبائل ورلڈ کانگریس 2023 (MCW23) بارسلونا میں عامر ابراہیم، سی ای او، جاز اور سلویو کوٹک، انفو بیپ کے سی ای او نے دستخط کیے۔
محفوظ، لوکلائزڈ اور قابل توسیع کسٹمر انگیجمنٹ ٹولز فراہم کرنے کے علاوہ، یہ پارٹنرشپ Jazz Business کو اس قابل بنائے گی کہ وہ Infobip کے کمیونیکیشن پلیٹ فارم کو بطور سروس (CPaaS) سوٹ لے کر اپنے B2B پارٹنرز کو چینلز کی ایک وسیع رینج فراہم کر سکے۔ ایس ایم ایس، واٹس ایپ، فیس بک میسنجر، بی آئی پی، اور دیگر سمیت چینلز کے اوپری حصے پر بنی SaaS تہہ صارفین کی مصروفیت میں نمایاں اضافہ کرے گی۔
ان تجزیات کی طاقت کے ذریعے، کاروبار صحیح ٹچ پوائنٹ کے ذریعے مؤثر طریقے سے اپنے پیغام رسانی کو اپنے ہدف کے سامعین کے لیے ڈیزائن اور تیار کر سکتے ہیں۔
Infobip کے سی ای او سلویو کوٹک نے کہا، “ہمیں Jazz کے ساتھ شراکت پر فخر ہے، جو انٹرپرائزز اور چھوٹے کاروباروں کے لیے ڈیجیٹل تبدیلی کو آگے بڑھانے میں سب سے آگے ہے۔ ہم اس اختراعی تعاون کو دو شراکت داروں کے لیے ایک غیر معمولی فٹ کے طور پر دیکھتے ہیں جو پاکستانی مارکیٹ کو آگے بڑھنے کے لیے اعلیٰ ڈیجیٹل اومنی چینل حل فراہم کرنے کے لیے پرعزم ہیں۔
پچھلے سال، Jazz نے Infobip کے ساتھ ملک کی اہم CPaaS سروس کو مقامی مارکیٹ میں لانے کے لیے تعاون کیا۔ اسی طرح، ایک ڈیجیٹل آپریٹر کے طور پر ہم نے دوسرے اسٹریٹجک اتحادوں میں بھی داخل کیا جو کسٹمرز کے تعاملات اور خدمات کو ذاتی بنانے، ڈیٹا مینجمنٹ سسٹمز کو محفوظ بنانے، ہارڈویئر مینجمنٹ سسٹم کو بہتر بنانے، اسٹارٹ اپ کو اسکیلنگ کرنے اور انہیں مقامی Fintech ایکو سسٹم میں ضم کرنے کے لیے تیار ہیں۔
خرم ریاض، وی پی مارکیٹنگ اینڈ پروڈکٹس، جاز بزنس نے کہا، “ڈیجیٹل طور پر جڑی ہوئی دنیا میں، کاروبار آج بھی اپنے صارفین سے بات چیت کرنے کے لیے SMS پر بہت زیادہ انحصار کرتے ہیں۔ اگرچہ یہ بلاشبہ اپنی وشوسنییتا، تاثیر اور ہر جگہ کی نوعیت کے لیے قیمتی ہے، لیکن آج کا ڈیجیٹل مقامی کسٹمر متعدد ٹچ پوائنٹس پر موجود ہے۔ لہٰذا، پورے سفر کے دوران یونیفائیڈ کسٹمر کے تجربے (CX) کے لیے ایک omnichannel اپروچ بہت اہم ہے۔ ورچوئل اور فزیکل کمیونیکیشن کے درمیان کی حدیں دھندلی ہونے کے ساتھ، تنظیموں کو اپنی مواصلاتی حکمت عملیوں کو کسٹمر کے تجربے اور اس کے مرکز میں ذاتی نوعیت کے ساتھ دوبارہ بنانے کی ضرورت ہے۔
یہ مشترکہ منصوبہ جاز کو ایک چست کمپنی کے طور پر اپنے تمام کاروباری آپریشنز بشمول Garaj Cloud، Jazz xlr8، اور ڈیجیٹل فنانشل سروسز میں جدید ترین ٹیکنالوجیز کو شامل کرنے پر توجہ مرکوز کرتا ہے۔
یہ شراکت داری اقوام متحدہ کے پائیدار ترقی کے اہداف (SDGs) 8 - ڈیسنٹ ورک اور اقتصادی ترقی کو بھی فراہم کرتی ہے۔ اور 9 – صنعت، اختراع اور انفراسٹرکچر۔