اسلام آباد – 19 نومبر 2022: Jazz، پاکستان کا نمبر ایک 4G آپریٹر اور سب سے بڑا انٹرنیٹ اور براڈ بینڈ سروس فراہم کرنے والا – اور VEON گروپ کا ایک حصہ، اس ہفتے کے آخر میں SoulFest’22 کو لاہور لایا ہے۔
COVID-19 وبائی امراض کی وجہ سے تمام آؤٹ ڈور فیسٹیولز سے دو سال کے وقفے کے بعد، Jazz نے لاہور میں لیک سٹی سے شروع ہونے والے مشہور SoulFest’22 کو دوبارہ شروع کر کے اسے دوبارہ شروع کرنے کا فیصلہ کیا۔ یہ 3 روزہ فوڈ اینڈ میوزک فیسٹیول ایکٹیو میڈیا کے تعاون سے جاز کے ذریعے لاہور کے لوگوں تک پہنچایا گیا۔
JazzCash SoulFest’22 کے لیے آفیشل ڈیجیٹل پیمنٹ پارٹنر ہے، جس میں تمام فوڈ اسٹالز اور ٹکٹ کاؤنٹرز موبائل ادائیگی کے حل پیش کرتے ہیں۔ ایک خصوصی دعوت کے طور پر اور ڈیجیٹل ادائیگیوں کو فروغ دینے کے لیے، JazzCash تمام کھانے پینے کی اشیاء اور JazzCash ایپ کے ذریعے خریدے گئے ٹکٹوں پر 40% کیش بیک پیش کرتا ہے۔ اس سے لوگوں کی حوصلہ افزائی ہوتی ہے کہ وہ ایونٹ میں مختلف قسم کے لذیذ کھانے اور موسیقی سے لطف اندوز ہوں۔
لائیو میوزک کے علاوہ، تماشا ایپ، باجو ایپ، اور گیم ناؤ کے لیے خصوصی تجربہ زون قائم کیے گئے ہیں تاکہ لوگوں کو میلے میں لطف اندوز ہونے کے مزید مواقع مل سکیں۔
اس اقدام کے بارے میں بات کرتے ہوئے، Jazz کے ہیڈ آف مارکیٹنگ، علی فہد نے کہا، “اپنے صارفین کے ساتھ جادوئی لمحات کا اشتراک وہ چیز ہے جو ہمیں پاکستان کے معروف ڈیجیٹل آپریٹر بننے پر مجبور کرتی ہے۔ SoulFest’22 ہمارے نوجوانوں کے لیے دوستوں اور خاندان کے ساتھ اچھی موسیقی اور کھانے سے لطف اندوز ہونے کے لیے بہترین ترتیب ہے۔ میں لاہور کے لوگوں سے گزارش کروں گا کہ وہ اپنے ویک اینڈ سے بھرپور فائدہ اٹھائیں اور اس تہوار کا حصہ بنیں۔
“ایکٹو میڈیا پاکستان میں معیاری تفریحی مواقع پیدا کرنے کا ایک مضبوط حامی ہے، اور SoulFest’22 کووِڈ-19 کے بعد ہماری زندگی کے معمول پر آنے کی بہترین یادگار ہے۔ لاہور موسیقی اور کھانے کا مرکز ہوا کرتا تھا، اور طرز زندگی کی سرگرمیوں سے بھرا ہوا تھا، اس لیے یہاں سے تہواروں کا دوبارہ آغاز کرنا مناسب تھا۔ ایکٹومیڈیا سے سعد ایم خان نے کہا کہ میں کراچی اور اسلام آباد میں اپنے ساتھی شہریوں سے اس پروگرام کو کامیاب بنانے کے لیے لاہور کے لوگوں کا شکریہ ادا کرنا چاہتا ہوں۔