اسلام آباد - 25 نومبر، 2022:Jazz، پاکستان کے معروف ڈیجیٹل آپریٹر - اور VEON گروپ کے ایک حصے نے، Sprite کے ساتھ شراکت داری کی ہے، جو دنیا کے معروف تروتازہ سافٹ ڈرنک، The Coca-Cola کمپنی کا ایک برانڈ ہے، جس کے نام سے اپنی تازہ ترین مشترکہ مہم شروع کی گئی ہے، "ٹھنڈ رکھ اور بن سپر" ملک بھر میں۔
اس شراکت داری کے تحت، Sprite اور Fanta بوتلیں (500ML، 1L، اور 1.5L پیکیجنگ) کے پاس اب ان کے لیبلز کے پیچھے پرنٹ شدہ پرومو کوڈ ہوگا جسے Jazz Super 4G ڈیٹا حاصل کرنے کے لیے چھڑایا جا سکتا ہے۔ صارفین Jazz Super 4G سے فوری طور پر کچھ اضافی ڈیٹا حاصل کر سکتے ہیں جیسے ہی ان کے براڈ بینڈ پیکجز *145*code# ڈائل کرکے ختم ہوجائیں گے اور وہ اپنا "Thand" موڈ آن کر لیں گے۔
پاکستان کی آبادی کا ایک بڑا حصہ نوجوانوں پر مشتمل ہے۔ یہ Gen Z طبقہ بہت ٹیک پر مبنی اور ہائپر کنیکٹڈ ہونے کے لیے جانا جاتا ہے۔ مارکیٹ کے اس بڑھتے ہوئے حصے کو پورا کرنے کے لیے، صنعت کے دونوں رہنما مسلسل جدید مصنوعات اور خدمات تیار کر رہے ہیں۔
اس پیشکش کے بارے میں بات کرتے ہوئے، Jazz کے چیف کمرشل آفیسر آصف عزیز نے کہا، "ملک کے معروف ڈیجیٹل آپریٹر کے طور پر، Jazz بلا تعطل انٹرنیٹ کنیکٹیویٹی کی اہمیت کو بخوبی سمجھتا ہے۔ ہم براڈ بینڈ انٹرنیٹ کو مزید سستی اور قابل رسائی بنانے کے لیے ہمیشہ نئے خیالات پر غور کرتے رہتے ہیں، اور یہ "ٹھنڈ رکھ اور بان سپر" پیشکش اس سمت میں ایک شاندار نئی کوشش ہے۔ جب بھی انٹرنیٹ کی بندش کے مسائل پیدا ہوں گے تو یہ کارآمد ثابت ہوگا اور صارفین کو دباؤ والے جنون میں جانے سے روکے گا چاہے وہ دلکش شو دیکھنے یا آن لائن کوئی زبردست گیم کھیلنے کے درمیان ہو۔
کوکا کولا کمپنی کے مارکیٹنگ ڈائریکٹر احمد وہاب شاہ نے کہا، "اسپرائٹ میں ہم نے ہمیشہ نوجوانوں کی طاقت کے ساتھ اپنی راگ کو ہم آہنگ کیا ہے۔ ہماری ٹیگ لائن، "تھنڈ رکھ" نوجوانوں کی توانائی کی عکاسی کرتی ہے، خاص طور پر جنرل زیڈ کی۔ مارکیٹ کے بڑھتے ہوئے حصے کے طور پر، یہ ضروری ہے کہ ہم ان کی ترجیحات کے مطابق ہوں۔ جڑے رہنا، اور ایک ساتھ جشن منانا ان کی دو کلیدی اخلاقیات ہیں۔ اس تعاون کے ساتھ، ہمارا مقصد اپنے صارفین کے اجتماعی تجربے کو بڑھانا ہے۔"